План - конспект уроку "Легка атлетика, рухливі ігри" для 5 класу

Про матеріал

План - конспект уроку "Легка атлетика, рухливі ігри" для 5 класу

Завдання уроку:

1. Розучити комплекс загальнорозвивальних вправ.

2. Навчити фазі "польоту" в стрибках у довжину з розбігу.

3. Розвивати рухові якості : спритність, швидкість, координацію рухів.

4. Виховувати морально – вольові якості : формування життєво важливих рухових навичок та вмінь.

Перегляд файлу

План-конспект  уроку для 5 класу

Розділ: Легка атлетика, рухливі ігри

Завдання уроку:

1. Розучити  комплекс   загальнорозвивальних вправ 

2. Навчити фазі "польоту"  в стрибках  у довжину з розбігу.

3. Розвивати  рухові  якості  : спритність, швидкість, координацію рухів.

4. Виховувати  морально – вольові якості :  формування життєво важливих рухових навичок та вмінь.

Місце проведення: стадіон

Інвентар:  секундомір, свисток, кінограма, крейда, маски.

п/п

 

Програмний зміст уроку

 

Дозування

 

Організаційні та методичні вказівки.

 

І

 

1.

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

 

 

6.

 

 

 

 

 

7.

 

 

8.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ

 

1.

 

 

 

 

1.1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 1.3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

2.1.

 

 

 

 

2.2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ

1.

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

4.

 

5.

 

 

 

 

6.

 

 

7.

 

ПІДГОТОВЧА ЧАСТИНА

 

Організований перехід до місць занять.

 

 

 

Шикування. Рапорт. Повідомлення завдань на урок.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Повторити  правила безпеки під час стрибків у довжину з розбігу.

 

 

Повторити виконання стройових вправ на місці :

"Рівняйсь!", "Струнко!", "Вільно!", "Розійдись!".

 

 

 

Повторити різновиди ходьби:

стройовим кроком;

приставними кроками правим і лівим боком;

на носках, п’ятах;

похідним кроком.

 

 

Повторити різновиди бігу :

повільний біг;

із зміною напрямку;

спиною вперед;

повільний біг із переходом на ходьбу.

 

 

Перешикування у шеренгу по чотири.

 

 

Розучити виконання комплексу загальнорозвивальних вправ  № 2.

 

 

І.  В.п. - о.с. 1. Руки в сторони.

2. В.п. Дихання довільне. 

 

 

ІІ.  В.п. - присісти на носках, руки в підлогу - видих. 1. Ноги випрями­ти.

2. В.п. - вдих. 

 

 

ІІІ В.п. - о.с. 1. Нахил уперед, руки в сторони, дивитися вперед - ви­дих. 2. В. п.- вдих.

 

IV  В.п. - ноги нарізно, руки на пояс. 

1. Поворот тулуба вправо, руки в сторони.

2. В.п. Дихання довільне. Те ж у ліву сторону.

 

V.  В.п. - руки зігнуті у ліктях. Біг із закиданням гомілки назад.   Дихання довільне.

 

 

 

VI  В.п. -  о.с. Енергійна ходьба по колу з широкими рухами руками. Дихання довільне.

ОСНОВНА ЧАСТИНА

 

Навчити фазі "польоту" в стрибках у довжину з розбігу.

 

 

 

 Ознайомити учнів з технікою фази "польоту"

 

 

 

 

 

 

 

 

Стрибки у довжину з короткого розбігу , через планку на висоті 30 – 40 см.

 

 

 

 

 

 

 

 

                     фаза "польоту"

 

 

 Злитне виконання  розбігу, відштовхування та фази "польоту".

 

 

 

 

 

Рухлива гра "Космонавти".

 

 

 

 

 Розучити правила рухливої гри "Космонавти".

 

 

 

Провести рухливу гру "Космонавти".

 

Правила гри.

На майданчику креслять 10 кіл або розставляють обручі — «ракетодроми». На кожному «ракетодромі» перебуває по 3 «ракети», в яких у космос летять по 1 «космонавту».

Усі гравці стають у коло, узявшись за руки. За си­гналом усі рухаються по колу і говорять:

"Нас чекають швидкі ракети. Для прогулянок на планети. На будь-яку ми полетимо! Але в грі один секрет: Хто спізнився — Той без місця залишився!

Після цих слів всі учні біжать до «ракетодромів», займають місця у «ра­кетах». Хто не встиг, вибуває з гри.

 

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА

Шикування.

 Помірний біг, вправа на увагу : рухлива гра

"Пташка в клітці". Правила гри :

діти ходячи навколо "пташки" , що стоїть непорушно із зав’язаними очима, промовляють : "Пташко, пташко, коли з клітки в небо злетиш ?" .Потім усі зупиняються, і  один з гравців запитує :

" Пташко, пташко, вгадай хто відчинить твою клітку?". Кого пташка впізнає по голосу, той і займає її місце.

 

Підсумок проведеного уроку.

 

 

Оцінити учнів за бальною системою.

 

Завдання на наступний урок :

Розучити техніку приземлення в стрибках  у довжину .

 

 

Завдання додому : виконувати  комплекс загальнорозвивальних вправ №2

 

Організований перехід до класу. 

 

 

 

 

до 10 хв.

 

до 60 с .

 

 

 

до 60 с .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

до 60 с.

 

 

 

до 30 с.

 

 

 

 

 

 

 

до 15 м

до 15 м

до 15 м

 

до 15 м

до 15 м

 

 

до 40 м

до 20 м

до 20 м

до 40 м

 

 

до 30 с.

 

 

до 3 хв.

 

 

 

5 – 6  р .

 

 

 

5 – 6  р .

 

 

 

6 – 8  р .

 

 

 

 4 – 8 р.

 

 

 

15 – 20 с. 

 

 

 

15 – 20 с.

 

20 – 25 с.

 

 

 

 

 

 

 

 

до 30 хв.

 

до 15 хв.

 

 

 

 

   до 90 с.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 – 4  р.

 

 

 

 

 

 

 

 

4 – 5 р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

о 15 хв.

 

 

 

 

до 2 хв.

 

 

 

 

до 13 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

до 5 хв.

 

 

до 30 с.

 

 

до 2 хв.

 

 

 

 

до 30 с.

 

 

 

до30 с.

 

до 30 с.

 

 

 

 

до 30 с.

 

 

до 30 с.

 

 

 

Перехід у колоні по одному, призначивши направляючого та замикаючого. Дистанція 0,5 м.

 

Фронтальний метод організації діяльності учнів. Шикування біля лінії старту. Рапорт за встановленою формою. Завдання на урок : повідомити, пояснити, отримати зворотну інформацію про розуміння учнями завдань уроку. Перевірити готовність учнів до уроку.

 

 

 

 

 

 

 

 

Фронтальний метод організації діяльності учнів. Нагадати  відповідні  вимоги та інструкції.

 

Фронтальний метод організації діяльності учнів. Виконувати за командами.

 

 

 

 

Потоковий метод організації діяльності учнів. Виконувати за командами.

Руки в сторони

 

Руки за головою

 

 

Потоковий метод організації діяльності учнів.   Темп середній. Виправляти помилки : підказкою, порадою,  повторним виконанням.

 

 

 

Місце шикування вказати. Виконувати за командами.

 

Фронтальний метод організації діяльності учнів. Пояснити, показати. Виконувати  за командами. Виправляти помилки : підказкою, підрахунком, повторним поясненням, повторним виконанням. Темп і ритм повільні.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фронтальний метод організації діяльності учнів.

 Розповісти, пояснити, роздивитися кінограму.

 

 

 

 

 

 

Перешикувати в дві колони.

Потоковий метод організації діяльності учнів. Слідкувати за правильним виконанням рухів та "стійкості"  у повітрі. Виправляти помилки : підказкою,  повторним поясненням, повторним виконанням.

 

 

 

 

 

 

Потоковий метод організації діяльності учнів.   Виправляти помилки :    повторним поясненням, повторним виконанням.

 

 

 

 

 

 

 

 

Посібник автора О.Кругляк "Рухливі ігри та естафети в школі".– Тернопіль:

"Підручники і посібники", 2004.  ст.37

 

 

Фронтальний метод організації діяльності учнів.

 

 

 

Коли учні говорять слова, вчитель або учень за вказівкою вчителя за­бирає 1 «ракетодром» . У гру можна грати командами.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вказати місце шикування виконувати за командами.

 

Темп повільний. Фронтальний метод організації діяльності учнів.

 

 

 

 

 

Акцентувати увагу на основних моментах уроку.

 

 

Пояснити об'єктивність оцінювання.

 

Розповісти.

 

 

 

 

Пояснити, показати.

 

 

Перехід у колоні по одному. Призначити направляючого та замикаючого.

Дистанція 0,5 м.

 

 

 

docx
Додано
9 січня 2019
Переглядів
1135
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку