план конспект уроку з фізичної культури для учнів 5 класу. Гімнастика та елементи акробатики.

Про матеріал

Завдання уроку:

1. Навчання техніці виконання комплексу О.Р.У «Гребінець» під

рахунок вчителя і музичний супровід.
2. Розвиток таких фізичних якостей як: спритність, ловкість,

гнучкість. витривалість, швидкість.
3. Вдосконалення раніше пройдених акробатичних

елементів: стійка на лопатках, перекид вперед і назад.
4. Закріплення техніки лазіння по канату в два прийоми.
5. Виховувати вміння виконувати колективні дії та гімнастичний

стиль при виконанні вправ.

Перегляд файлу

 

 

 

Відділ освіти Покровської міської ради

Методичний кабінет

 

 

 

 

 

 

 

 

 

_1_~1 

 

 

 

 

 

 

                                Підготувала:

                                                             учитель фізичного виховання

                                                             Родинської загальноосвітньої

                                                   школи I-III ступенів №8

                                                      Покровської міської ради

                                                              Кірпікіна Наталія Миколаївна

 2017

з фізичної культури для учнів 8 класу

Родинської загальноосвітньої школи

   І-ІІІ ступенів №8 Покровської міської ради

 

 

Тема уроку: «Футбол»

 

Тип уроку: навчально-тренувальний

 

Мета: Сприяти вихованню в учнів потребу у систематичних заняттях фізичною  культурою і спортом та розвивати морально-вольові якості засобом гри у футбол

 

Завдання:  

  1. Повторити різновиди ведення, передач та зупинки м’яча.
  2. Продовжити вдосконалення техніки удару по м'ячу внутрішньою стороною ступні в ускладнених умовах та із різних вихідних положень.
  3. Перевірити вміння виконувати удари по воротах (з орієнтуванням на оцінювання).
  4. Сприяти розвитку швидкості, спритності, координації та точності рухів учнів.

 

 

Інвентар: футбольні м’ячи, напівнакачані м’яч, ворота, фішки, гімнастичні лави, дидактичний матеріал, 2 комплекти форми, таблиці для реєстрації оцінок, олівці.

 

Технічні засоби навчання: мультимедійна система

 

Місце проведення: спортивний зал.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

№ з/п

Зміст уроку

Дозу-

вання

Організаційно-методичні вказівки

осн.

під.

смг

І. Підготовча частина (11-12 хв)

1.

Шикування перед входом до спортивного залу в одну колону. По дзвонику та за командою вчителя під звуки «футбольного маршу» вхід до спортивного залу на традиційне місце шикування. Шикування. Привітання. Повідомлення завдань уроку. Техніка безпеки. Вимірювання ЧСС

Вчитель: - Лунав дзвінок?

Діти: - Лунав дзвінок!

Вчитель: - Тож кроком руш всі на урок! футбол вивчатимемо всі разом!

 - Удосконалим наші м'язи,

Технічні дії відпрацюєм?...

 - Фізкульт-привіт, фізкульт-ура?...

 - Отож, до праці, дітвора.

2 х

 

 

 

 

 

30 c

2 х

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30 c

2 х

 

 

 

 

 

30 c

Учні перевдягнені у 2 комплекти форми. Менш підготовлені учні розташовані в кінці колони.

Звернути увагу на готовність учнів до занять, зовнішній вигляд, на поставу в шерензі, нагадати правила техніки безпеки під час уроку

 

 

 

Діти відповідають хором

 

2.

Перевірка домашнього завдання.

Вчитель:  Чому футбол називають королем спорту?

– Назвати Батьківщину футболу.

– Назвати кращі команди світу.

– Назвати видатних українських футболістів

2 хв

2 хв

-

Опитування учнів.

Відмічати правильні відповіді у визначений вчителем спосіб

3.

Організуючі вправи: повороти праворуч, ліворуч, кругом тощо

 

30 с

30 c

30 c

Звернути увагу на чітке й одночасне виконання організуючих вправ

4.

Вправи для формування правильної постави та профілактики плоскостопості.

Ходьба:

 - звичайна;

 - на носках;

 - на п'ятках;

 - на зовнішній стороні ступні;

 - на внутрішній стороні ступні;

 - випадами з поворотом тулуба в однойменну сторону;

 - в присіді

1хв.

 

 

 

10 м

10 м

10 м

10 м

10 м

10 м

 

10 м

1хв.

 

 

 

10 м

10 м

10 м

10 м

10 м

10 м

 

10 м

1хв.

 

 

 

10 м

10 м

10 м

10 м

10 м

10 м

 

10 м

В обхід залу. Темп середній.

Руки вгору.

Руки за голову

Руки на пояс.

Спину тримати рівно

5.

Комплекс стрибків у присіді лівим, правим боком, спиною вперед.

30 с

20с

=

Дистанція – 2 кроки

6.

Спортивна ходьба з переходом в біг.

10 м

10 м

-

Поступово прискорювати темп руху

7.

Біг та його різновиди: звичайний, приставними кроками, спиною вперед, «протиходом», «змійкою», із зміною напряму.

3хв.

2хв

-

Дистанція – 2-3 кроки

 

8.

Прискорення із зміною напряму за зоровим орієнтиром.

15 м

10 м

-

Менш підготовлені учні бігають довільним темпом

9.

Вправи на відновлення дихання.

30c

30 c

-

Темп виконання повільний

10.

Повільна ходьба. Перешикування за орієнтирами, першим номерам взяти м'ячі

30с

30 c

-

У дві колони через середину залу.

Дистанція 2-3 м

11.

Комплекс ЗРВ з м'ячами в парах.

а) в. п. – спиною один до одного, м'яч вгору.

    1 – випад лівою, прогнутись;

    2 – в.п.

    3-4 – те саме з правої ноги.

б) в. п. – те ж, м'яч внизу.

    Бокова передача м'яча.

в) в. п. – те саме.

    Бокова передача м’яча «вісімкою».

г) в. п. – те саме.

Передачі м’яча знизу вгору та зверху вниз.

д) в. п. – стоячи спиною один до одного, м'яч затиснутий на рівні поперека.

Присідання з м'ячем.

е) в. п. – стоячи один напроти одного, тримаючись за м’яч на рівні грудей.

     1-4 – 4 стрибки на місці;

     5-8 – 4 стрибки в праву сторону;

     9-12 – 4 стрибки в ліву сторону.

є) ходьба на місці

6хв.

 

 

 

4-6 р

 

 

6-8 р

 

6-8 р

 

6-8 р

 

 

6-8 р

 

 

 36

 

20c

6хв.

 

 

 

4-6 р

 

 

6-8 р

 

6-8 р

 

6-8 р

 

 

6-8 р

 

 

 36

 

20c

-

 

 

 

-

 

 

-

 

-

 

   -

 

 

-

 

 

-

 

-

 

 

 

 

 

 

 

Стежити за чіткістю виконання

 

 

 

Ступні з місця не зрушувати

 

12.

Вимірювання ЧСС

30 с

30 c

-

Задати режим роботи для медичних груп – 120-130 та 140-150 уд/хв

                                                         ІІ. Основна частина (30-31 хв)

1.

Передачі м'яча внутрішньою стороною ступні крізь умовні ворота:

  •             із зупинкою м'яча підошвою;

 

 

 

 

 

  •             в один дотик;

 

 

 

 

 

 

 

  •             в ускладнених умовах: виконати передачу, зробити стрибки туди-назад через гімнастичну лаву і знову виконати передачу;

 

 

  •             передачі одночасно двома м'ячами

 

 

 

 

 

 

 

 

-

 

 

 

 

 

 

 

Відстань до 5 м. При ударі стопа розвертається назовні, п'ята під час зупинки повинна бути нижча за носок.

Стежити за правильною постановкою ступні.

Для більш підготовлених учнів.

 

 

2.

Гра «М'яч – ведучому».

Виконується в чотирьох колонах: дівчата на одній половині, хлопці на іншій.

За 4-5 м від колони – ведучий. Зробивши передачу ведучому, побігти в кінець своєї колони

4 х

-

Змагальний метод

3.

Вимірювання ЧСС

30 с

30 с

-

Зробити висновки.

 ЧСС – до 150 ударів.

4.

Різновиди ведення м'яча:

  •             довільне ведення з зупинкою м’яча, наступивши на нього за сигналом в ходьбі, під час бігу. Після зупинки виконати передачу партнеру;

 

 

  •             фігурне ведення «вісімкою».

4 х

4 х

-

 

 

 

 

 

 

Менш підготовлені учні працюють з напівздутими м'ячами

5.

Удари по нерухомому м'ячу внутрішньою частиною ступні на точність:

а) по воротах (з орієнтуванням на оцінювання, 5 спроб – залікові) (хлопці);

б) гра «Збий кеглі» (дівчата)

6 х

4 х

-

На двоє воріт. На воротах – дзвіночки. 4-3-2-1 влучання. Результати заносяться до протоколу

 

6.

Футбольна естафета «Євро-2012. Від міста до міста»:

• ведення футбольного м’яча з наступним обведенням «своєї» фішки з назвою одного з міст «Євро-2012»

 

4 хв

4 х

-

Менш підготовлені учні біжать коротші етапи

 

7.

Навчальна гра, застосовуючи технічні прийоми, вивчені на уроці:

  •             вітання команд;
  •             навчальні ігри;

 

 

Футбольна вікторина

6-8 хв.

6 х

-

Увага – правилам техніки безпеки життєдіяльності.

Грає гімн «Ліги чемпіонів».

 

 

 

 

 

 

Для команд, які вільні від гри

 

ІІІ. Заключна частина (3-4 хв)

1.

Шикування в дві шеренги, обличчям один до одного.

30 с

 

30 c

 

 

-

 

Як при виконанні вправ з м'ячами.

2.

Вправи на утримання рівноваги (балансу):

а) в парах. Стоячи один напроти одного на одній нозі, взятись за руки. За сигналом намагатись вивести з рівноваги партнера;

б) те ж завдання, але учні зчіплюються ступнями махових ніг;

в) самостійно. Зробивши стрибок, заплющити очі, порахувавши до п'яти, утримувати рівновагу

1 хв

 

30 с

 

1 хв

 

30 c

-

 

-

Акцентувати увагу на важливості цього компоненту під час гри. Адже більшість фінтів засновано на тому, щоб хоч на мить вивести суперника з рівноваги, отримати перевагу та залишити його позаду

 

 

 

 

 

 

3.

Шикування в одну шеренгу на швидкість.

 

Дихальні вправи.

20 с

 

 

 

 

 

4.

Підбиття підсумків уроку

30 с

Відзначити кращих

5.

Вимірювання ЧСС

30 с

Визначити ступінь відновлення

6.

Домашнє завдання: жонглювання м'ячем та вправи, вивчені на уроках

30 с

 

 

 

 

Перевірити ступінь розуміння учнями домашнього завдання

 

 

 

 

 

 

 

 

7.

Вчитель:  - Попрацювали дуже плідно?...

 - В футбол пограли на ура?...

 - Оцінку ставлю всім «відмінно»?

 - В футбол щоб грали ви щодня!

 - До побачення?...

Не забувайте, любі друзі, рухів значення.

Прощання і організований вихід із залу.

30 с

 

 

 

 

 

 

 

 

В колону по одному

 

 

Удар м’яча і знов душа літає,

                             Чудовий гол і сльози на очах,

                             Від гри цієї серденько палає,

                         Від гри цієї легко на плечах.

Коля Януш

 

 

doc
Додано
7 січня 2019
Переглядів
986
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку