Рухливі ігри на уроках фізкультури

Про матеріал

До вашої уваги пропоную рухливі ігри до уроків фізкультури у 1-2 класах (за новим Держстандартом) та спортивних годин в групі продовженог дня.

Перегляд файлу

Рухливі ігри у 1-2 класах

 (за новим Держстандартом)

Для школи культури рухів

 

Рухлива гра "Заборонений рух"

Робіть зарядку, але пам'ятайте - один рух заборонено.

Хто зробить заборонений рух, виходить з гри. Це може бути присідання, нахил або стрибок. Вирішыть це заздалегідь. Виберіть ведучого і починайте грати. Ведучий має право виконувати заборонений рух, а решта - ні.

 

 

Рухлива гра «Подоляночка»

Учні беруться за руки і стають у коло. Вибирають Подоляночку. Діти, співаючи, йдуть по колу, а Подоляночка в середині кола зображує все те, про що співається у пісні:

Десь тут була подоляночка,

Десь тут була молодесенька

Тут вона впала до землі припала

Личка не вмила, бо води не мала.

 

Ой устань, устань, Подоляночка,

Умий своє личко, як ту скляночку,

Візьмися в боки, покажи нам скоки

Підскочи до раю, бери сестру скраю.

 

 

Рухлива гра «Мак»

Мета: удосконалювати навички ходьби на місці; виховувати увагу і пам’ять.

Хід гри

Діти стоять у колі пліч-о-пліч. Одна дитина всередині — це «городник». Вчитель співає:

Ой на горі мак,
Під горою так.

Діти беруться за руки і, ступаючи назад, збільшують коло на ширину піднятих у сторони рук. На слова:

Мак, мак, маківочки,
Золоті голівочки!

— Діти роблять крок на місці та виконують мах руками вперед назад. На слова:

Станьте ви так,
Як на горі мак!

— Діти присідають і показують руками, який виріс мак (простягають руки вперед).

Діти, стоячи, запитують:

Городнику, городнику,
Чи полив ти мак?

Г о р о д н и к. Полив. 
На приспів:
Мак, маки, маківочки,
Золоті голівочки!

— Діти роблять крок на місці, розмахуючи руками вперед і назад, а «городник» у цей час ходить у середині кола й удає, що поливає мак.

На слова:
Станьте ви так,
Як на горі мак!

— Діти, стоячи, показують, як «виріс мак» (піднімають руки в сторони на рівень плечей, долоні повертають угору, пальці трохи згинають, показують, яка квітка в маку).

На приспів:
Мак, маки, маківочки,
Золоті голівочки!

— Діти опускають руки і роблять крок на місці, розмахуючи руками вперед і назад.

Д і т и
Городнику, городнику,
Чи поспів мак?

Г о р о д н и к. Поспів.

   Діти повторюють пісню спочатку, дрібним кроком звужують коло, беруться за руки й повільно піднімають їх угору. На слова «Станьте ви так» показують, яка спіла головка в маку.

 

Рухлива гра «Совонька»

 Посередині майданчика позначають «гніздо», у якому один із гравців стає «совонькою», решта дітей розбігаються майданчиком. За сигналом «День настає — все оживає» діти бігають майданчиком, імітуючи політ пташок. За сигналом «Ніч настає — все завмирає» діти зупиняються. «Совонька» «вилітає з гнізда» на «полювання» і        стежить за гравцями. Якщо хтось із них поворухнувся, «совонька» забирає цього гравця до себе в «гніздо». За сигналом «День наступає — все оживає» «совонька» повертається до свого «гнізда», а учасни­ки гри знову бігають майданчиком. Діти, які потрапили до «гнізда», пропускають одну гру.

Рухлива гра «Колобки та їжачки».

Клас об’єднують у групи: «Колобків» та «Їжачків». Діти вільно пересуваються по майданчику. За сигналом «Колобки!» діти цієї групи приймають положення  групування біля матів і виконують перекати назад і вперед. У цей час Команда «їжачків» на майданчику приймає положення групування у присіді. За наступним сигналом діти вільно бігають по майданчику. За командою «Їжачки!» діти цієї групи працюють на матах, а «колобки» – на майданчику. Перемагає команда, що припустилася меншої кількості помилок.

Рухлива гра «Збирання листя»

 У грі на свіжому повітрі використовують опале листя, у залі — листочки, нарізані з папера, що розкидані на підлозі. Учитель зо­бражує разом із дітьми рухи тварин і птахів, потім діти рухаються самостійно. За командою «Зібрати листя!» діти збирають листя впро­довж 15—20 с. Перемагає той, хто зібрав найбільшу кількість листя. За командою «Розійтися!» діти розбігаються і за сигналом учителя якнайвище підкидають листя вгору.

Рухлива гра «Слухай сигнал»

 

Учні йдуть по колу або пересуваються майданчиком у вільному напрямку. Коли вчитель подасть сигнал в обумовний спосіб (свист­ком або плесне у долоні) один раз, учні повинні набути пози «лелеки» (стояти на одній нозі, руки в сторони) або іншої, обумовленої раніше, пози. Якщо вчитель подасть сигнал двічі, учні повинні набути пози «жабки» (присісти, п’яти разом, носки й коліна в сторони, руки між ступнями ніг на підлозі). На третій сигнал учні відновлюють ходьбу.

 

Рухлива гра "Театр звірів"

Діти мають наслідувати рухи тварин і птахів. Перемагає той, ко­му вдасться найточніше відтворить рухи та звички тварин (птахів). У грі діти удосконалюють свої рухи; розвивають їх виразність, точ­ність, різноманітність; учаться управляти своїм тілом.

Життя лісу

 

Кожний учасник обирає собі рослину, яка йому подобається (бере­за, верба, дуб та ін.). За сигналом учителя всі перетворюються на ліс і реагують на зміни погоди й час доби (тихий ніжний вітерець, силь­ний холодний вітер, ураган, дрібний грибний дощик, злива, спека, ласкаве сонце, ніч, град, мороз та ін.). Перемагає той, кому вдасться найточніше відтворити рухи дерев.

Літає — не літає

 

Ведучий промовляє різні слова. Якщо він називає предмет або істоту, які літають, то гравці «літають» (піднімають і опускають ру­ки через сторони) і промовляють звуки, що є для них характерними. Якщо ведучий називає предмет, що не літає, то гравці не піднімають руки й мовчать.

Рухлива гра «Клас,струнко!» 

Кількість граючих: 30-40 осіб. Місце: зал, майданчик. Підготовка. Гравці будуються в одну шеренгу. Опис. Керівник подає різні команди. Потрібно виконувати ті з них, перед якими буде сказано слово «клас». Помиляються роблять крок вперед, але продовжують грати. У кінці гри відзначають самих неуважних. Правило: гравець, який не виконав команду з попередніми словом, а також той, хто виконає команду без попереднього слова, роблять крок вперед. Методичні вказівки. Потрібно робити паузу між наступними один за одним командами. Гру не обов'язково проводити стоячи на місці. Педагогічне значення. Гра допомагає засвоїти стройові команди і перестроювання, виховує увагу та швидкість реакції.

 

Рухлива гра «Вовк у рові» 

Місце: зал, майданчик. 
Підготовка. У центрі майданчика проводяться дві паралельні лінії на відстані 60-80 см одна від одної. На протилежних сторонах залу відзначаються лініями два «дому». Вибираються 1. - 2 водящих - «вовки», які займають місце у «рву». Решта грають - «кози» - розташовуються за лінією одного з «будинків». 
За сигналом «кози» перебігають в іншій «будинок», перестрибуючи на ходу через «рів». «Вовки» намагаються заплямувати стрибаючих. Спіймані відходять убік. Після цього перебеганіе повторюється. Виграють ті, хто не буде жодного разу спійманий. 
Правила: 1) перебіжки дозволяються тільки за сигналом; 2) наступати на «рів» не можна; 3) «вовки» не мають характеру вибігати з «рову»; 4) затрималися перед «ровом» повинні обов'язково за командою керівника перестрибнути його, інакше вони вважаються спійманими. 
При великій кількості граючих перебіжки проводяться декількома групами. Відстань між лініями і кількість «вовків» у «рву» можна збільшити. 
Варіанти: 1) стрибати через «рів» з місця (поштовхом однієї і двох ніг); 2) після підрахунку заплямовані продовжують грати. 
Гра сприяє вдосконаленню навичок бігу та стрибків у довжину, розвиває орієнтування, кмітливість, сміливість,

 

Рухлива гра «Швидко по місцях!»

Усі гравці шикуються в одну чи дві колони і витягують руки вперед, злегка торкаючись ними плечей попередніх гравців.

За сигналом ведучого: «Розбіглися!» — усі діти розбігаються в різні боки. За другим сигналом: «Швидко по місцях!» — усі мають вишикуватись у початкове положення. Хто з гравців найшвидше стане на своє місце і правильно витягне руки, стає переможцем.

Якщо гравців дві колони, то виграє група, що вишикувалася першою.

Шикування на початку гри можуть бути найрізноманітніші, за­лежно від рівня підготовленості дітей, їх можна вишикувати у дві шеренги і запропонувати схрестити руки із сусідами. Можна виши­кувати в колону по двоє чи запропонувати сісти або стати на коліна; можна вишикувати у два кола, руки покласти на плечі сусідів тощо.

 

 

Рухлива гра для дітей "Вершники-спортсмени"

 

Усі гравці — «конячки». На відстані 1 м від стіни позначено буди­ночки «конячок» — «стійла», яких повинно бути на 2-3 менше, ніж кількість дітей. За командою «Крок коня!» «конячки» йдуть, високо піднімаючи коліна; «Поворот!» — «конячки», повернувшись кругом, ідуть в інший бік; «Риссю!» — «конячки» біжать; «У стійла!» — бі­жать, намагаючись зайняти вільне місце. Хто залишиться без свого будиночка, той залишає гру.

 

 

Рухлива гра «Швидко стати в шеренгу»

 

Усі гравці шикуються в одну шеренгу (між гравцями стандартний інтервал). Шеренга хлопчиків розташовується з правого флангу, ше­ренга дівчаток — із лівого. Між шеренгами хлопчиків і дівчаток — інтервал 1—3 м. За командою «Бігом!» учні розбігаються навсібіч. За командою «Швидко по місцях!» учні мають повернутися на свої міс­ця. Перемагає команда, яка вишикувалася швидше.

 

Рухлива гра «Переліт птахів»

 

На початку гри вчитель домовляється з дітьми, що майданчик — це «море», а «пароплав» — це гімнастична стінка, лава або коло­да. Діти («пташки») перелітають через «море». Учитель вимовляє: «У-у-у!», що означає завивання бурі, «пташки» рятуються на «па­роплаві». Учитель повинен стежити, щоб діти, піднімаючись на гі­мнастичну стінку, не пропускали щаблі та не наштовхувались одне на одного. Коли «буря вщухне», «пташки» знову «літають».

Рухлива гра «Тихо-гучно»

Діти шикуються у внутрішнє та зовнішнє кола. Якщо музика лунає неголосно, гравці йдуть тихо на носках, на голосну музику — стройовим кроком. За потреби вчитель попередньо показує його виконання. Якщо музика зупиняється після неголосного звучання, то гравці внутрішнього кола квацають гравців зовнішнього кола і навпаки. Якщо гравця заквацали, то він повинен підвести руку. Заборонено квацати гравців раніше, ніж зупиниться музика.

Для школи пересувань

Рухлива гра «Бездомний заєць»

Гравці, крім двох, стають парами по колу (обличчям один до одного ), взявшись за руки.

Один із гравців – «заєць», другий – «вовк». «Заєць», який тікає від «вовка», ховається в середину пари. Той, кого «заєць» став спиною, стає «бездомним зайцем». Якщо «вовк» догнав «зайця», тоді вони міняються ролями.

 

Рухлива гра "Садіння картоплі"

Клас поділяється на кілька команд. Команди стоять у колонах за лінією старту. З протилежного боку на відстані 10 — 15 м перед кожною командою накреслюється три кола. Гравці, що стоять першими в колонах, тримають мішечки з картоплинами (тенісними м'ячами). За сигналом вчителя гравці біжать і садять (кладуть) по одній картоплині в кожне коло. Другі біжать і збирають кожну картоплину. Повертаючись із зібраною картоплею, передають мішечок іншому гравцеві своєї команди. Перемагає команда, яка швидше посадить і збере картоплю. Гра повторюється кілька разів. Після закінчення підвести підсумки гри.

 

Рухлива гра «Ой, у полі жито»

 

Діти утворюють коло. Усередині навколішках сидить «зайчик», перебирає руками, нібито передніми лапками.

Діти

Ой, у полі жито: сидить зайчик,

Він ніжками чеберяє;

Коли б такі ніжки мала,

То я б ними чеберяла Як той зайчик, ох! (Двічі)

Ой, у полі просо: сидить зайчик,

Він ніжками чеберяє;

Коли б такі ніжки мала,

То я б ними чеберяла,

Як той зайчик, ох! (Двічі)

Ой, у полі гречка: сидить зайчик,

Він ніжками чеберяє;

Коли б такі ніжки мала,

То я б ними чеберяла,

Як той зайчик, ох! (Двічі)

На слова «сидить зайчик» і «чеберяє», той, хто сидить усередині кола, перебирає руками. Водночас діти ходять у колі. На слова «коли б такі ніжки» висувають почергово ноги вперед і назад, а на «ох!» під­стрибують угору і вказують на «зайчика» рукою. Під час виконання другого куплету йдуть у протилежний бік. Під час виконання третьо­го куплету на слова «коли б такі...» зупиняються, притупують ногою, рухають обома руками в повітрі перед собою або над головами.

 

По гриби

 

Діти шикуються біля лінії. На відстані 9—10 м навпроти кожного учня розкладають по 3 «гриби» (виготовлені з дерева або намальовані на картоні). За сигналом діти повинні переносити «гриби» по одному до своєї лінії.

 

Рухлива гра «Всі до своїх прапорців»

Гравці утворюють два кола. У центрі кожного кола стоїть гравець із кольоровим прапорцем.

За першим сигналом усі, крім гравців з прапорця­ми, розбігаються по майданчику.

За другим сигналом усі гравці зупиняються й заплющують очі, гравці з прапорцями переходять на інші місця.

За третім сигналом гравці розплющують очі, біжать до свого прапорця й збираються навколо нього, взяв­шись за руки.

Виграє команда, що прибігла першою. При повто­ренні гри призначають інших гравців, які тримають у центрі кожного кола кольоровий прапорець. У гру можна грати з 3-4 кольоровими прапорцями.

 

Рухлива гра «Ми весела дітвора»

 

Діти утворють коло, тримаючись за руки. Одна дитина — «квач» — стає всередині кола, в руках тримає хустину або на руці у неї пов’язка. На слова вчителя:

Ми весела дітвора.

Любим бігати й гуляти,

Нумо, спробуй нас піймати! —

діти ходять по колу праворуч або ліворуч (за домовленістю), і, що­йно промовлене останнє слово, зупиняються і голосно разом кажуть: «Раз — два — три — лови!». Почувши слова «Лови!» діти розбіга­ються, а «квач» їх ловить. Спіймана дитина не може бути «квачем». «Квач» не ловить за лінією. Коли буде спіймано 2-3 дітей, гру завер­шують. На слова вчителя: «У коло, всі у коло!» — діти займають пра­вильне коло. Учитель обирає найспритнішу дитину на роль «квача», і гру повторюють.

 

Рухлива гра «Виклик номерів»

Усі гравці діляться на дві команди і стають у колону по одному або в одну шеренгу. У кожній команді вчитель розраховує по порядку всіх гравців.

Потім вчитель називає номер. Гравці, у яких цей номер, виконують рухові дії (наприклад, біжать, перестрибують, пролізають, …). Команда гравця, що першим виконає рухову дію, отримує очко.

Рухлива гра для дітей "Будиночки"

 

Дітей об’єднують у 5-7 команд, які утворюють кола на рівній відстані один від одного. Коло обмежене гімнастичним обручем — «будиночком». У центрі майданчика перебуває ведучий. Коли лунає музика, гравці вибігають із «будиночків» і біжать у колонах по одно­му периметром майданчика разом із ведучим. Коли музика припиня­ється, усі гравці повинні швидко зайняти свій «будиночок», ведучий може займати місце в «будиночку» будь-якої групи. Гравець, який залишився поза «будиночком», стає ведучим.

 

Рухлива гра «Іподром»

 

Діти утворюють коло, що позначено набивними м’ячами. Гравці йдуть по колу та промовляють:

Ми сміємося, а не плачемо.

Усе по колу разом скачемо.

Спробуй нас наздожени,

Але й сам не попадись.

Потім діти біжать по колу, намагаючись заквацати того, хто бі­жить попереду, та втікти від того, хто біжить позаду.

 

Рухлива гра «Горобці й горлиці (Горобці й ворони)»

 У грі може брати участь необмежена кількість учасників. Усі вони об’єднуються у дві команди і шикуються у шеренги спинами одне до одного. Одна команда — «горобці», друга — «горлиці». Коли вчитель промовляє: «ГОР-обці!» — «горлиці» повинні швидко тікати до певного місця, яке заздалегідь відведене, а «горобці» намагаються миттєво розвернутися й упіймати їх. Якщо учитель викликає: «ГОР- лиції», «горобці» тікають, а «горлиці» їх ловлять.

 

Рухлива гра «Ловіння мавп»

 Учнів об’єднують у дві групи — «мавп» і «ловців». «Мавпи» на­дягають маски, а «ловці» зав’язують на голові хустки. «Мавпи» розташовуються на одному боці майданчика, на якому є гімнастичні лави, «ловці» — на другому. Перед грою «ловці» домовляються між собою, які рухи вони виконуватимуть, потім виходять на середину майданчика та демонструють їх. Коли «ловці» відійдуть назад, «мав­пи» злазять із «дерев» (гімнастичних лав) і наближаються до того місця, де стояли «ловці» та повторюють їх рухи. За сигналом ведучо­го «мавпи» біжать до «дерев» і залазять на них. «Ловці» намагаються піймати тих, хто не встиг залізти на «дерево», і ведуть пійманих до себе. Перемагає команда, яка піймає більше «мавп».

 

Для плавання

 

Рухлива гра для дітей "Бігом по воді"

 

Підгрупа дітей (5-6 гравців) стоїть, вишикувавшись біля бортика басейну в одну шеренгу обличчям до води. На відстані 4—5 кроків від бортика на воді плавають іграшки, кількість яких дорівнює кількості гравців. За сигналом учителя всі діти біжать до іграшок, беруть по од­ній і швидко повертаються до бортика.

 

Рухлива гра «Рибалки та рибки»

 

В одному куті басейну відмічають невелике коло — «хата ри­балок». Учнів об’єднують у два гурти: «риби» бігають басейном, а «рибалки» беруться за руки, утворюючи «невод». За командою «Рибалки, на лови!» вони намагаються замкнути два краї «невода», за командою «Тягни!» приводять спійману «рибу» до «хати». Так триває до тих пір, поки не виловлять усю «рибу». Після цього гурти міняються ролями. Якщо «невод» розірветься, його потрібно спочат­ку «залатати».

 

Рухлива гра «Квач на воді»

 

Учні стоять у різних кінцях басейну. Одну дитину обирають «квачем», їй дають кольорову стрічку, і вона стає посередині басей­ну. Щойно вчитель промовить: «Лови!» — усі учні розбігаються, а «квач» намагається наздогнати будь-кого й торкнутися його рукою. Той, кого торкнувся «квач», відходить осторонь. Гру завершують, коли «квач» зловить 3-4 учнів. Потім учитель призначає «квачем» найспритнішу дитину, яку не зловили.

 

Для занять на лижах

 

Рухлива гра «Прокладання залізниці»

 

Учнів шикують в одну шеренгу з інтервалом 1 м. Вони пересува­ються ступаючим кроком, прокладаючи «залізницю». Перемагають учасники, у яких лижня виявиться найчіткішою.

 

Рухлива гра «Потяг»

 

Учнів об’єднують у дві команди, креслять лінію старту та фінішу. Учні шикуються у колону по одному. Кожний гравець тримає палиці гравця, який стоїть позаду. Той, хто стоїть першим у колоні,— «те­пловоз», а решта — «вагони». За сигналом учителя «потяг» починає «їхати». Перемагає команда, яка швидше перетне лінію фінішу та не розірве з’єднання.

 

 

 

 

Для школи м`яча

 

Рухлива гра «Хто влучніше?»

 

Учнів об’єднують у 2 або 4 команди. Вони шикуються у колони біля центральної лінії по дві на кожний кошик праворуч і ліворуч від нього. За сигналом учителя напрямні кожної колони починають вести м’яч до кошика, атакують його, підбирають і передають його наступному гравцеві. Потім команди переходять на протилежний бік майданчика. Перемагає команда, яка влучить найбільшу кількість разів, атакуючи кошик праворуч і ліворуч.

 

Рухлива гра «Гравець у колі»

 

Ведучий стоїть у колі діаметром 1,5 м, двоє гравців — із проти­лежних сторін на відстані 6 м від кола й намагаються влучити м’ячем у ведучого, який не має права його залишити. Той, хто влучить у ве­дучого, займає його місце.

 

Рухлива гра для дітей "Влучно в ціль"

 

На рівній відстані від обох команд ставлять по п’ять «городків». Учасники кожної команди по черзі кидають малі м’ячі, намагаючись збити якнайбільше «городків». Перемагає команда, чиє «містечко» виявиться повністю зруйнованим за меншу кількість кидків.

 

Рухлива гра «Світлофор»

 

Ведучий із 3 кружечками розташовується посередині зали. Колір кружечків відповідає кольорам світлофора. Учні шикуються в коло­ну по одному і в повільному темпі біжать майданчиком, ведучи м’яч. Якщо вчитель демонструє жовтий світлофор, то учні переходять на ходьбу. Якщо зелений — продовжують бігати, якщо червоний — зупиняються. Зупинятися необхідно стрибком так, щоб не штовхнути товариша попереду («не скоїти аварії»). Якщо хтось із гравців під час гри діє неуважно, то стає замикаючим.

 

Рухлива гра «Хвостики»

 

Гравців об’єднують у дві команди. Учасник затикає за пояс стрічку кольору своєї команди так, щоб звисав вільний кінець. За сигна­лом учасники намагаються зірвати «хвостик» у суперників, зберігши свій. Перемагає команда, яка назбирає більше «хвостиків».

 

Рухлива гра «Жонглер»

 

Учасники впродовж 1 хв кидають м’яч угору, плескаючи у долоні перед собою або за спиною, й ловлять його після відскоку від підлоги.

 

Рухлива гра «Передав — сідай!»

 

Учасників об’єднують у кілька команд, обирають капітанів. Ко­манди шикуються біля лінії в колону по одному. Попереду кожної колони, обличчям до неї, на відстані 5-6 кроків стає капітан, який тримає м’яч. За сигналом кожний капітан кидає м’яч першому гравцеві у своїй колоні. Піймавши м’яч, гравець повертає його капітанові й сідає на підлогу. Отримавши м’яч від останнього гравця своєї коло­ни, капітан піднімає його вгору, а гравці його команди підводяться.

 

Рухлива гра  «Займи вільне коло»

 

На підлозі в різних місцях зали кладуть обручі на відстані 1,5 м один від одного. Усі діти, за винятком ведучого, стають у них і пере­кидають м’яч товаришам у різних напрямках. Ведучий, перебуваючи між обручами, намагається піймати м’яч на льоту або хоча б торкну­тися його рукою. Якщо йому вдається це зробити, учитель дає свисток, після чого гравці, які перебувають в обручах, міняються місцями, а ведучий намагається зайняти один із обручів. Хто не встигнув зайняти обруч, той стає ведучим.

 

Для школи стрибків

 

Рухлива гра «Хто більше?»

Діти стрибають на обох ногах зі скакалкою впродовж 10 с або протягом певного часу. Перемагає той, хто за цей час виконає найбільше стрибків.

 

Рухлива гра «Стрибунці-горобчики»

 

Частина учнів (5-6 осіб) — «горобчики-стрибунчики» — стоять у «гніздечку» (намальованому колі діаметром 2 м), решта учнів си­дить по краю майданчика. Учитель співає:

Чом сіренькі горобчики Зажурились, засмутились?

Горобчики,диб, диб, диб,

Сіренькі, стриб, стриб, стриб!

Учні-«горобчики» на слова «диб, диб, диб» і «стриб, стриб, стриб» стрибають на обох ногах. На слова вчителя:

Не журіться, горобчики,

Потанцюйте, поскачіть,

Горобчики,диб, диб, диб,

Сіренькі, стриб, стриб, стрибі — «горобчики» знову стрибають. Після завершення другого куплету «горобчики» переступають межі свого «гніздечка» і рухаються у на­прямку учнів. Діти, перед якими вони зупиняються, йдуть до «гні­здечка», а «горобчики» сідають на їх місця.

 

 

 

 

Рухлива гра «Стрибки по «купинах»

 

На підлозі у вільному порядку накреслено кола діаметром 30- 35 см, відстань між ними — 25—30 см. Це «купини», по яких дитина повинна дістатися протилежного боку майданчика. По них можна крокувати, перебігати або перестрибувати.

 

Рухлива гра «Через зони»

 

На підлозі поперек майданчика розташовані смужки завширшки 50 см. Гравці шикуються командами на одному боці майданчика. За сигналом перші гравці починають перестрибувати зі смужки на смужку. Стрибки можна виконувати з ноги на ногу або на обох ногах водночас. Гравці, які виконають завдання правильно, отримують очко. Перемагає команда, яка отримала більшу кількість очок. Згодом гру можна проводити на швидкість, змінюючи відстань між смугами.

 

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Деркач Галина Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
12 лютого 2018
Переглядів
22972
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку