Модуль. Футбол.
План-конспект уроку з футболу для учнів 8 класу
Тема уроку: Удосконалення: техніки удару м’яча по воротах після ведення, удару з льоту на точність.
Мета уроку: Оволодіння технікою удару по м'ячу, навичками ведення і зупинки м’яча різними способами; сприяння зміцненню здоров’я учнів засобами спортивних ігор; вироблення свідомого ставлення до занять фізичною культурою і спортом.
Завдання уроку:
1. Освітні:
1. Подальше повторення і удосконалення основних прийомів техніки володіння м’ячем та тактики гри .
2. Виховні:
1.Виховання організованості, уміння виконувати командні дії.
2. Виховання почуття взаємодопомоги і відповідальності, виховання вольових якостей. 3. Оздоровчі:
1. Развиток сили, спритності, координації рухів.
2. Підвищення рухливості, витривалості організму Тип уроку: удосконалення навичок, навчально-тренувальний.
Місце проведення:_____________________________.
Інвентар: футбольні м’ячі, фішки, конуси, драбинка, свисток, маніжки.
№ п.п |
Зміст уроку |
Дозу вання |
Організаційно-методичні вказівки |
І Підготовча частина 12 хв. |
|||
1 |
Вхід в спортивний зал, шикування в одну шеренгу, привітання, повідомлення завдань уроку, правил безпечної поведінки. Українські та зарубіжні футбольні клуби. Основні поняття арбітражу. |
2хв.
|
Звернути увагу на зовнішній вигляд і на готовність до уроку, дотримання правил безпеки під час уроку. Коротка інформація про участь українських клубів в європейських розіграшах. Діти відповідають на запитання, доповнюють. |
2 |
Організуючі вправи: повороти та крокування на місці. |
1хв. |
Виконуються одночасно. Чітке виконання поворотів. |
3
|
Рівномірний біг
|
1хв.
|
В колону по одному, дотримання дистанції, темп рівномірний. |
4 |
Ходьба, вправи на відновлення дихання: - навшпиньках ; - на п’ятах; - на зовнішній стороні ступні; - на внутрішній стороні ступні; - у напівприсіді; - у присіді; - випадами; - стрибки у присіді; - махи стегном в сторони, в середину; |
2хв. |
Слідкувати за поставою, диханням, - руки в сторони; - руки за головою; - руки на поясі; - руки зігнуті; - руки на поясі; - руки на колінах; - руки на стегнах; - руки на поясі; - руки зігнуті; |
5 |
Спеціальні бігові, стрибкові вправи: - з високим підніманням стегна; - із закиданням гомілки назад; - приставним кроком (два правим, два лівим боком); - схресним кроком; - з виносом прямих ніг вперед, назад; - оленячий біг; - з випадами в сторони; - стрибки: на правій та на лівій ногах; на двох ногах; спиною вперед; - пробігання через фішки, прискорення ; - вправи з драбинкою. |
6хв. |
Виконуються в дві – три колони, поточно, дистанція 2-3 кроки. Звертаю увагу на правильність виконання вправ, положення рук, ніг, амплітуду, темп виконання.
|
ІІ Основна частина 30 хв. |
|||
1 |
Ведення м’яча різними способами: - зовнішньою стороною стопи; - внутрішньою стороною стопи; - ведення підошвою. |
3хв. |
Виконується в парах. Звертаю увагу на точність передачі м’яча Слідкую за правильністю ведення мяча. Застосовуються всі вивчені способи передачі і прийоми м’яча. |
2
|
Естафета з обведенням фішок. |
3хв.
|
1.Обведення фішок. 2.Вкидання аута. Забігання в кінець колони. Звертаю увагу на техніку виконання ведення та вкидання м’яча. |
3 |
Виконання удару по м’ячу з льоту після передач і накидання партнера.
|
4хв.
|
Виконується в парах. Звертаю увагу на точність передачі м’яча і накидання. Удар по м’ячу середньої сили. |
4
|
Удари по воротам на точність внутрішньою частиною підйому.
|
3хв.
|
Вправа виконується в парах. Удари по м'ячу правою та лівою ногою. Слідкую за правильністю удару, розрахунком сили ударів. |
5
|
« Човникова естафета».
|
3хв.
|
Учні розподіляються по командам. За сигналом перший учасник веде м’яч правою ногою до конуса, (оббігає його чотири рази), від конуса «назад» веде м’яч лівою ногою, передаючи естафету наступному учаснику. Слідкувати за правильністю ведення м’яча, щоб кожен учасник чітко оббігав конус. |
6 |
Ведення м’яча з обводкою конусів лівою /правою ногами, імітація фінта на удар замахом, удар по воротах в нижню частину (різними способами). |
4 хв.
|
Слідкувати за правильністю обведення, звернути увагу на чіткість замаху, слідкувати за ударом по низу. |
7 |
Навчальна гра «Бомбардир».
|
10 хв. |
Грають руками та головою. Гравець володіє м’ячем не більше 3сек. Голи забивати головою з накиданням в штрафному майданчику у верхню частину воріт. Звертаю увагу на взаємодію гравців-партнерів під час атаки. |
ІІІ. Заключна частина: 3 хв. |
|||
1
|
Помірна ходьба. Вправи на відновлення. |
1хв. |
Звертаю увагу на дихання. Відзначаю кращих учнів. Дати рекомендаціїї до домашніх завдань. |
Підведення підсумків уроку. Домашнє завдання. Вихід із залу. |
2хв. |