Заняття № Дата
Тема: Комбінація акробатичних вправ. Опорні стрибки. 8 клас
Мета: Розвивати і удосконалювати у дітей фізичні якості за допомогою занять гімнастикою та акробатикою.
Задачі:
Інвентар: гімнастичні мати, гімнастичний місток, гімнастичний козел, скакалка або мотузка.
Частина заняття |
Зміст |
Дозування |
Орг.-метод. вказівки |
Підготовча |
Шикування в одну шеренгу. Повідомлення задач уроку. Вимірювання ЧСС.
Повороти на місці. Ходьба: Звичайним кроком. На зовнішній стороні стопи. На внутрішній стороні стопи. На носках. На п’ятках. Випадами. Біг. Вправи на відновлення дихання.
Перешикування у три шеренги.
ЗРВ:
1 – 3 пружинні повороти тулуба вправо, 4 – В.П. 1 – 4 – те ж саме вліво.
3 – 4 – те ж саме.
|
1-2 хв.
До 30 сек. 2 – 3 хв.
1 хв. До 1 хв.
1 хв.
10 – 12 хв. 6 разів
6 разів
8 разів
8 разів
8 разів
8 разів
8 разів
8 разів
8 разів
15 разів
10 разів |
За зростом біля лінії.
Переступанням. По колу. Тримати осанку. Утримувати дистанцію.
У повільному темпі. У русі, вдих носом, видих через рот.
За командою вчителя. Утримувати дистанцію.
У повільному темпі.
У повільному темпі.
Рухи робити з максимальною амплітудою. Тримати осанку.
Тримати осанку. Руки не згинати в ліктях.
Ноги не згинати в колінах.
Тримати осанку. Ноги не згинати в колінах.
Ноги не згинати в колінах, руки прямі.
Випад виконувати максимально.
Стопи не відривати від підлоги.
Намагатися вистрибувати як найвище. |
Основна |
Перешикування.
1. Опорні стрибки: Хлопці – способом «зігнувши ноги», Дівчата – з настрибуванням в упор присівши і зіскоком вигнувшись.
2. Комбінація акробатичних вправ: Хлопці: в.п. – о.с. – рівновага «ластівка» - упор присівши – два перекиди вперед в сід «ноги нарізно» - «міст» - поворотом праворуч(ліворуч) перехід в упор присівши – о.с. руки в сторони.
Дівчата: в.п. – о.с. – рівновага «ластівка» - упор присівши – стійка на колінах, руки в сторони – сід праворуч, ліворуч, руки в сторони – стійка на колінах – упор присівши – перекид уперед – о.с. руки в сторони.
3. Рухлива гра «Рибак та рибки».
|
1 хв.
10 хв.
10 хв.
5 хв. |
У колону по одному, потім у одну шеренгу. Козел у ширину, висота 85-105 см.
Діти застосовують прийоми самострахування.
Діти – «рибки», стають у коло та обирають «рибака». «Рибак» стає у центр кола та починає розкручувати скакалку – «вудку». «Рибки» повинні підстрибувати на двох ногах, аби не впійматися на «вудку» (тобто не повинні доторкнутися до скакалки). Кожен, хто впіймався вибуває з гри. Перемагає той, хто залишається останнім.
|
Заключна |
Шикування в одну шеренгу. Вправи на відновлення дихання у русі.
Вимірювання ЧСС. Підбиття підсумків.
|
До 1 хв. 1 хв.
До 1 хв. 1 хв. |
За зростом біля лінії. Дихання глибоке та рівномірне.
Відмітити кращих. |