План-конспект уроку з інформатики для 5 класу на тему "Однорівневі списки" містить цікаві завдання для актуалізації опорних знань, ребуси для мотивації навчальної діяльності, завдання для роботи за комп'ютером з наскрізними лініями.
Урок № 19. 5 клас (дата)
Тема: однорівневі списки.
Цілі:
Наскрізна змістовна лінія – підприємливість та фінансова грамотність, здоров’я та безпека.
Математична компетентність, інформаційно – цифрова компетентність, основні компетентності у природничих науках і технологіях.
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування навичок і умінь.
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, телевізор, інструкційні картки.
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Актуалізація опорних знань
Виконуємо тест:
https://learningapps.org/watch?v=pwxajiuvt18
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
Розв’яжіть ребуси:
Учитель. Як ви вже зрозуміли розгадавши ребуси, що тема нашого уроку «Однорівневі списки».
На сьогоднішньому уроці ми будемо говорити про те, що таке списки та їх види. А також навчимось їх створювати і редагувати.
IV. Вивчення нового матеріалу
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)
Списки — послідовність абзаців, що мають спільну позначку(маркер або номер).У вигляді списків можна оформити інструкції до виконання завдання, перелік обов’язків чергового учня, перелік учнів класу. В навчальному процесі Ви дуже часто стикаєтеся зі списками в навчальному процесі, оскільки будь-яка послідовність дій в підручниках оформлюється у вигляді списків.
Списки поділяються на нумеровані та маркіровані.
Текстові процесори містять інструменти, за допомогою яких можна створювати нумеровані та маркіровані списки.
Вчитель демонструє на екрані телевізора, як створити нумерований та маркірований списки, змінювати вид маркера чи нумерації.
V. Фізкультхвилинка
VI. Формування вмінь та навичок
Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі.
Робота за комп’ютером.
Завдання 1. Увійдіть в текстовий редактор.
Створіть в текстовому документі маркірований список, який складається з тверджень взятих з підручника «Математика» 5 клас. А також оцініть ці твердження, тобто визначте правдиві вони чи ні.
Завдання 2. Перейдіть на другий аркуш (для цього натисніть комбінацію клавіш Сtrl+Enter).
Створіть нумерований список, за зразком:
Завдання 3. Доповніть нумерований список трьома цікавими фактами з математики. Для цього знайдіть в мережі Інтернет цікаві факти та скопіюйте їх.
Завдання 4. Для маркірованого списку змініть тип маркера.
Збережіть роботу з назвою (Однорівневі списки Прізвище) в папці Практичні роботи_5_клас.
Релаксація
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору
VIIІ. Підбиття підсумків уроку
Домашнє завдання
Знайти в будь-якому з підручників для 5 класу по одному прикладу нумерованого і маркірованого списків та надрукувати їх в текстовому редакторі.
ІХ. Оцінювання роботи учнів