"План-конспект уроку з інформатики для 5-го класу на тему "Однорівневі списки"".

Про матеріал

План-конспект уроку з інформатики для 5 класу на тему "Однорівневі списки" містить цікаві завдання для актуалізації опорних знань, ребуси для мотивації навчальної діяльності, завдання для роботи за комп'ютером з наскрізними лініями.

Перегляд файлу

 

Урок № 19.    5 клас            (дата)

Тема: однорівневі списки.

Цілі:

  • навчальна: навчити учнів створювати однорівневі маркіровані та нумеровані списки, змінювати вид маркеру та вид нумерації, форматувати об’єкти текстового документа;
  • розвивальна: сприяти всебічному розвитку, розвивати логічне мислення дітей, уміння оперувати раніше отриманими знаннями, уміння критично оцінювати отриману з Інтернету інформацію;
  • виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики та математики.

Наскрізна змістовна лінія – підприємливість та фінансова грамотність, здоров’я та безпека.

Математична компетентність, інформаційно – цифрова компетентність, основні компетентності у природничих науках і технологіях.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування навичок і умінь.

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, телевізор, інструкційні картки.

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • Привітання.
  • Відмічання відсутніх.
  • Перевірка готовності учнів до уроку

ІІ. Актуалізація опорних знань

Виконуємо тест:

  • за посиланням

https://learningapps.org/watch?v=pwxajiuvt18

  • або відсканувавши QR – код.

 

 

 

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Розв’яжіть ребуси:

 

C:\Users\KtitarevEugene\Desktop\2018-02-19_14-59-21.png

Учитель. Як ви вже зрозуміли розгадавши ребуси, що тема нашого уроку «Однорівневі списки».

На сьогоднішньому уроці ми будемо говорити про те, що таке списки та їх види. А також навчимось їх створювати і редагувати.

 IV. Вивчення нового матеріалу

Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)

Списки — послідовність абзаців, що мають спільну позначку(маркер або номер).У вигляді списків можна оформити інструкції до виконання завдання, перелік обов’язків чергового учня, перелік учнів класу. В навчальному процесі Ви дуже часто стикаєтеся зі списками в навчальному процесі, оскільки будь-яка послідовність дій в підручниках оформлюється у вигляді списків.

Списки поділяються на нумеровані та маркіровані.

Текстові процесори містять інструменти, за допомогою яких можна створювати нумеровані та маркіровані списки.

Вчитель демонструє на екрані телевізора, як створити нумерований та маркірований списки, змінювати вид маркера чи нумерації.

V. Фізкультхвилинка

VI. Формування вмінь та навичок

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі.

Робота за комп’ютером.

Завдання 1. Увійдіть в текстовий редактор.

Створіть в текстовому документі маркірований список, який складається з тверджень взятих з підручника «Математика» 5 клас. А також оцініть ці твердження, тобто визначте правдиві вони чи ні.

  • Сума довжин усіх сторін многокутника називається периметром многокутника. ________
  • Сума кутів трикутника завжди дорівнює 360 градусів. _______
  • Поділити одне число на інше – означає знайти таке третє число, яке в добутку з другим дає перше._________
  • Розв’язати рівняння – означає знайти деякі його корені або встановити, що рівняння не має жодного кореня.________

Завдання 2. Перейдіть на другий аркуш (для цього натисніть комбінацію клавіш Сtrl+Enter).

Створіть нумерований список, за зразком:

  1. Число 18, є єдиним (крім нуля) числом, сума цифр якого в два рази менше нього самого.
  2. Походження десяткової системи числення пов’язане із кількістю пальців на двох руках людини.
  3. Назва «градус» походить від латинського слова «gradus», що означає крок.

Завдання 3. Доповніть нумерований список трьома цікавими фактами з математики. Для цього знайдіть в мережі Інтернет цікаві факти та скопіюйте їх.

Завдання 4. Для маркірованого списку змініть тип маркера.

Збережіть роботу з назвою (Однорівневі списки Прізвище) в папці Практичні роботи_5_клас.

Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VIIІ. Підбиття підсумків уроку

  1. Що таке списки?
  2. На які види поділяються списки?
  3. Як змінити тип маркера?
  4. Для яких цілей використовують маркіровані та нумеровані списки? Де використовують  списки?
  5. В яких підручниках ви зустрічали списки?

Домашнє завдання

Знайти в будь-якому з підручників для 5 класу по одному прикладу нумерованого і маркірованого списків та надрукувати їх в текстовому редакторі.

ІХ. Оцінювання роботи учнів

 

docx
Додано
21 лютого 2018
Переглядів
7463
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку