ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ
З ПРЕДМЕТУ «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ»
Ірини Карпович,
вчителя початкових класів
Тема: |
Значення води у природі та житті людини |
Мета: |
Узгодження взаємодії вчителя початкових класів та вихователя ГПД в забезпеченні якості освіти. навчальна: формування здатності до пошуку та засвоєння нових знань; формування уявлення про розподіл води на Землі та значення її для існування природи й життя людей; розвиваюча: розвиток у дітей чуттєво-емоційної сфери, творчої уяви, спостережливості ; розвиток мовленнєвих вмінь (говорити чітко, повільно, виразно, витримувати паузи); виховна: виховання потреб пізнання природи з метою її збереження і раціонального використання; взаємоповаги і толерантності у процесі спілкування. |
Тип уроку: |
засвоєння нового матеріалу |
Матеріально-технічне забезпечення: |
|
|
ноутбук, мультимедійна дошка, проектор |
Дидактичне забезпечення: |
|
|
підручник , картки -краплинки для гри |
Використані джерела: |
|
|
https://www.tiktok.com/@huongvuive86/video/7423750717854289160 |
Складова успішного випускника: |
|
|
громадянин |
Орієнтир складової моделі успішного випускника: |
|
|
громадянська позиція (очікувані результати – здатність до спільного життя, до співпраці у громадянському суспільстві, здатність до відповідальності перед суспільством) |
Складова моделі успішного випускника: |
|
|
творча особистість |
Орієнтир складової моделі успішного випускника: |
|
|
дивергентне мислення (очікувані результати – розвиток креативного та творчого мислення, уяви, фантазії) |
Педагогічний інструментарій для формування успішного випускника: |
|
|
особистісно-орієнтований, компетентнісний, діяльнісний підходи; технологія інтерактивного навчання, форма роботи: урок |
І. Вступ (Привітання до дітей, перевірка готовності учнів до уроку) Хвилинка спостережень за погодою Яка зараз пора року? Який місяць, число, день тижня? Що ви можете сказати про стан неба? Сьогодні тепло чи холодно? Чи були сьогодні опади? Які саме? Перебіг уроку |
Слайд 2. Створення позитивного психологічного клімату в класі.
Всіх до класу він скликає
Голосистий наш дзвінок,
І ми радо поспішаєм
На цікавий наш… урок.
Слайд 3. Ранкове коло.
Під веселу музику станемо в коло і привітаємось
Слайд 4.Міркуємо.
Вправа «Асоціативний кущ»
ІІ. Основна частина
1. Вивчення нового матеріалу
Слайд 5. Робота з підручником
Слайд 6. Слухаємо. Розповідаємо.
Слайди7-14. Хвилинка - цікавинка.
Перегляд відеоролика «Яке значення для життя на Землі має ВОДА ?»
Фізкультхвилинка https://www.tiktok.com/@huongvuive86/video/7423750717854289160
https://www.tiktok.com/@kairatov_01kz/video/7423833601080364293
2. Первинне застосування нових знань
Слайд 19. Сторінка 43. Вправа 3.Поміркуй.
Слайд 20. Сторінка 43. Вправа 4.Поміркуй.
Гра «Знайди пару» (на дошці довільно розміщені краплинки , потрібно знайти 2 однакові і прикріпити їх поряд )
Гра «Додай слово»
Я – дитина. Вода мені потрібна, щоб …
Я – дерево. Вода мені приносить поживні …
Я – ряска. Я плаваю на …
Я – пташка. Я воду …
Я – рибка. У воді я …
Я – дельфін. Я живу у …
Я – господар. Вода мені потрібна для прання …
Я – кухар. Вода мені потрібна для приготування …
Я – шофер. Водою я мию …
Я – аптекар. За допомогою води я виготовляю …
1. Закріплення вивченого
Слайди 22-33. Пограємо.
Слайд 34. Висновок
ІІІ. Заключна частина. Рефлексія
- чи справдилися ваші сподівання стосовно нашого уроку? (відповіді учнів)
- яким був урок?(відповіді учнів)