План-конспект уроку з теми: "Волейбол"

Про матеріал
План-конспект уроку з теми: "Волейбол" для учнів 9-го класу. Розробка буде в нагоді на будь-якому уроці. План-конспект уроку розгорнутий.
Перегляд файлу

План-конспект уроку з фізичної культури для учнів 9-го класу

                             (Дівчата та хлопці) 

                                                               Дата:

Модуль: волейбол.

Тема:  Удосконалення техніки виконання елементів волейболу.

Мета: виховувати інтерес і прагнення до самовдосконалення, зберігати та зміцнювати здоров`я учнів.

Завдання уроку:

Освітні:

  1. Удосконалювати техніку виконання прийому і передачі м`яча зверху та знизу двома руками.
  2. Повторення техніки виконання верхньої прямої подачі.
  3. Оцінити правила гри в волейбол(за допомогою навчальних карток).

 

Оздоровчі :

1.Сприяти розвитку сили, швидкісно-силових якостей засобами рухливих ігор.

 

Виховні:

1.Виховувати в учнів навички колективних дій за допомогою навчальної гри.

Тип уроку: навчально-тренувальний(простий).

Місце проведення: спортивний зал.

Інвентар: волейбольна сітка, волейбольні м`ячі, свисток, секундомір, навчальні картки, ручки.

Тривалість уроку: 45хв.

Вчитель фізкультури: Саламанюк Ю.В.

 

 

  Зміст

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

I

  Підготовча частина

1. Шикування.

2.Моніторинг самопочуття.

 

 

3. Повідомлення завдань уроку.

 

 

 

4. Стройові вправи:

  повороти направо, наліво, кругом.

5.Загально-розвиваючі вправи в русі:

 Ходьба:

  - на носках ;

 

 

 

  - на пятках;

 

 

  - на зовнішній стороні стопи;

 

  - на внутрішній стороні стопи;

  - перекат з пятки на носок.

  Біг:

  - звичайний;

  - із закиданням гомілки;

  - із високим підніманням стегна;

  - крок галопу, правим боком;

  -крок галопу,лівим боком;

 

 

  - спиною вперед;

 

  -з поворотом на 360º.

 

  Відновлення дихання.

 

 

 

6. Загально-розвиваючі вправи на місці:

а) В.п. - стійка ноги нарізно, руки    до плечей.

Рахунок: 1-3. Колові рухи плечовими суглобами вперед.

4. В.п.

5-7. Колові рухи плечовими суглобами назад.

8. В.п.

 

б) В.п.- стійка ноги нарізно, руки на поясі.

Рахунок:  1. Нахил.

2. В.п.

3. Нахил назад.

4. В.п.

5.Нахил вправо.

6. В.п.

7. Нахил вліво.

8. В.п.

 

В) В.п.-стійка ноги нарізно,

               руки в замок перед 

               грудьми.

 Рах.1-3.Колові оберти кистями,

               вправо.

         4. В.п. 

         5-7.Колові оберти 

                 кистями,вліво.

          8.В.п.

г) В.п.- стійка ноги нарізно, руки на поясі.
Рахунок: 1-3.Колові оберти   

                       тулубом.                 

4.В.п.

 

д) В.п.- широка стійка ноги нарізно, руки на поясі.

Рахунок:  1. Нахил до правої.

2. Нахил.

3. Нахил до лівої.

4. В.п.

 

е) В.п.- стійка, руки на пояс.

Рахунок: 1-3. Пружні випади на праву.

4. В.п.

5-7. Пружні випади на ліву.

8. В.п.

 

є) В.п.- стійка ноги нарізно, руки за голову.

Рахунок: 1. Присід.

                 2. В.п.

 

ж) В.п. – о.с.

Рахунок: 1. Стрибок у стійку

                 ноги нарізно, руки в

                 сторони.

                2. Стрибком у в.п.

                3. Стрибком у стійку

                ноги нарізно, хлопок

                руками над головою.

           4. Стрибком у в.п.                           

 

з) Ходьба для відновлення дихання.

 

 

 

 

 

        15 хв.

         30 с.

         30 с.

       

 

         30 с.

 

         

       

         30 с.

        

 

         7 хв.

 

 

         30 м.

 

 

        

         30 м.

 

        

         30 м.  

 

          30 м.

30 м.

 

          30 м.

30 м.

30 м.

 

          30 м.

30м .

 

 

30 м.

 

10м.

 

30 с.

 

 

 

        6 хв.

 

       4 рази

 

      

 

 

 

 

      

 

 

 

4 рази

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 рази

 

 

 

 

 

 

 

 

4рази

 

 

 

 

 

4рази

 

 

 

 

 

 

4 рази

 

 

 

 

 

 

 

8 разів

 

 

 

 

4 рази

 

 

 

 

 

 

 

 

         

          30 с.

Звернути увагу на форму та фізичний стан учнів.

Стежити за зовнішніми проявами самопочуття учнів.

Слідкувати за дисципліною у класі, нагадати правила техніки безпеки.

 

Стежити за чіткістю виконання поворотів.

 

 

 

 

Руки на  пояс, спина повинна бути рівною, якомога вище піднятися на носки.

Руки за головою, слідкувати за дотриманням  дистанції.

Руки  за головою, спина повинна бути рівною.

Руки на поясі, тулуб рівний.

Постанова з п’ятки на носок.

Під час бігу тулуб рівний, голова дивиться прямо, дотримання дистанції між учнями.

Під час бігу правим та лівим боком голова дивиться вперед, спина рівна, руки на пояс.

Під час бігу спиною вперед дивитися в напрямку бігу.

За сигналом вчителя.

 

На вдих - руки догори, на видих - руки донизу.

 

 

 

 

Спина повинна бути рівною, руки до плечей, голова прямо.

 

 

 

 

 

 

 

 

При виконанні нахилу спину тримати рівно.

При виконанні нахилів в сторони голову повертати в сторону нахилу.

 

 

 

 

 

 

 

Амплітуда рухів якомога більша.

 

 

 

 

 

 

 

Ноги в колінних суглобах повинні бути рівними.

 

 

 

 

Ноги в колінних суглобах повинні бути рівними.

 

 

 

 

 

Випади робити якомога глибшими, спину тримати прямо.

 

 

 

 

 

Тулуб тримати рівно. Голова дивиться прямо.

 

 

 

Слідкувати за правильністю виконання стрибків.

 

 

 

 

 

 

 

 

Слідкувати за правильним

диханням дітей.

 

Глибокий вдих та видих.

II

           Основна частина

1)  Прийом та передача м`яча двома руками зверху в парах.
    

 

 

 

2) Прийом та передача м’яча двома руками знизу в парах.

 

 

 

 

 

3)  Верхня пряма подача:

а) в зони 4, 3, 2.

б) в зони 5, 6, 1.

 

 

4) Оцінювання правил гри в волейбол за допомогою навчальних карток.

 

5) Навчальна гра.

25 хв.

7 хв.

 

 

 

 

 

6 хв.

 

 

 

 

 

 

 

6 хв.

 

 

 

 

 

 

3хв.

 

 

 

6 хв.

 

Груповий метод

Звернути увагу на роботу рук.

Слідкувати за стійкою гравця, положенням рук. Звернути увагу на нахил тулуба.

 

Звернути увагу на зони потрапляння м’ячика. Техніка прямої верхньої подачі. Наголосити щоб діти не заступали за лінію.

 

Використати індивідуальний метод та опитування.

 

Звернути увагу на взаємодію учнів в команді. Для суддівства можна обрати учня.

 

Заключна частина

- Ходьба на відновлення дихання (руки вгору – глибокий вдих, руки вниз – глибокий видох);

- Шикування класу.

- Підведення підсумків уроку.

 

- Оголошення домашнього завдання.

 

 

- Організований вихід з уроку.

         5 хв.

         1 хв.

 

 

 

30сек.

2 хв.

 

        30сек.

 

 

 

1 хв.

 

Тулуб прямий, підбородок при піднятий.

 

 

Оголошення реалізованих завдань уроку та кращих учнів.

Дівчатам – стрибки на одній нозі; хлопці -згинання – розгинання рук в упорі лежачи (40р.)

 

 

docx
Додано
7 квітня 2020
Переглядів
666
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку