План-конспект уроку з трудового навчання в 6 класі Тема:"Основні лінії креслення"

Про матеріал

План-конспект уроку з трудового навчання в 6 класі Тема:"Основні лінії креслення". Освітня мета даного матеріалу: засвоєння учнями поняття про лінії на кресленнях, опанування технології роботи у хмаро орієнтованому навчальному середовищі за допомогою Office 365. Орієнтовний об`єкт праці "Сокирка сувенірна".

Зміст архіву
Перегляд файлу

https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRytA2sSz43qTOjiO6jrlhEuA0ocwMnuGInHrMBAlrox21EzrZSGQ

 

 

План-конспект

уроку з трудового навчання в 6 класі

               Тема:"Основні лінії креслення"

http://pedagogic.ru/books/item/f00/s00/z0000043/pic/000043.jpg            

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема уроку: "Основні лінії креслення"

Мета уроку:

освітня: засвоєння учнями поняття про лінії на кресленнях, опанування технології роботи у хмаро орієнтованому навчальному середовищі за допомогою Office 365;

виховна: виховання свідомості та відповідальності у виконанні завдань;

розвиваюча: розвиток просторового та технічного мислення, пам’яті,      уяви.

Обладнання  інструменти та наочність: креслення розгортки виробу «Сокирка сувенірна» , зразок виробу «Сокирка сувенірна», персональні комп’ютери, телевізор, хмаро орієнтоване середовище Office 365, мультимедійна презентація «Лінії креслення».

Міжпредметні зв’язки: образотворче мистецтво, креслення, геометрія.

Тип уроку: комбінований.

Хід уроку

  1. Організаційна частина

Перевірка присутніх.

Перевірка готовності учнів до уроку.

Призначення чергових.

  1. Актуалізація опорних знань
  • Чи можна виготовити виріб за малюнком?
  • Що необхідно знати для виготовлення виробу?
  •   З якого документу можна дізнатися про форму та розміри виробу?
  1. Мотивація навчальної діяльності

Діалог учителя з класом (метод «Мікрофон»)

Учитель. Зверніть увагу на даний виріб (демонструє виріб «Сокирка сувенірна»). Що нам необхідно щоб її виготовити?

Учні називають матеріали та інструменти.

Учитель. Так, правильно, молодці! Але, крім цього, нам потрібне креслення розгортки металевої частини сокирки. Що нам необхідно для побудови креслення?

Учні висловлюють свої припущення.

Учитель. Дякую за відповіді, але початок нашої роботи ми почнемо з «дрібниць», ім’я яким – лінії креслення». На мою думку потрібно завжди пам’ятати слова видатного італійського скульптора, художника, архітектора, та інженера епохи Відродження Мікеланджело Буонарроті: «Не нехтуйте дрібницями, бо від них залежить досконалість, а досконалість – не дрібниця»

Повідомлення теми, мети, завдань уроку (відповідно до теми уроку та освітньої мети).

  1. Вивчення нового матеріалу

Будь-яку річ можна намалювати, сфотографувати, описати, накреслити, тобто відобразити її на папері або за допомогою комп’ютерних програм створити її електронну версію. На уроках природознавства ти виконував малюнки рослин, на уроках математики креслив різні геометричні фігури, схеми, графіки – усе це приклади геометричних зображень. Як вам відомо, основним графічним зображенням у техніці є креслення. При виконанні й оформленні креслень та інших конструкторських документів застосовують лінії різної товщини й начерку. Давайте познайомимося з основними лініями креслення. Перегляд мультимедійної презентації (слайди 1-8) на тему: «Лінії креслення».

        

       Слайд 1.     Слайд 2.

        

       Слайд 3.     Слайд 4.

        

       Слайд 5.     Слайд 6.

        

       Слайд 7.     Слайд 8.

 

 

  1. Формування умінь та навичок

Практична робота.

Діалог учителя з класом: Увага, підготуйтесь до виконання практичного завдання. Зараз виконаємо тренувальну вправу. Кожен з вас отримує на власний хмарний кабінет електронне повідомлення від мене у вигляді презентації у PowerPoint.

Інструктаж до виконання роботи.

Послідовність виконання операцій:

  •                 відкрити Office 356;
  •                 ввести власний обліковий запис та пароль (рис. 1);

Рис. 1. Сторінка входу в обліковий запис Office 365.

  •                 відкрити вхідні повідомлення у Outlook, знайти повідомлення із вкладенням презентації (рис. 2);

Рис. 2. Вигляд повідомлення з вкладеною презентацією.

  •                 переглянути презентацію, вивчити назви та призначення ліній (рис. 3);

Рис. 3. Слайди які побачать учні.

 

  •                 опрацювати слайд №9, встановити залежність між номером та типом лінії (слайд 9);

Слайд 9.

 

  •                 виконати редагування 10 слайда презентації (заповнити таблицю);

Слайд 10.

Рис. 4. Вигляд заповненого десятого слайда.

  •                 відіслати виконану роботу повідомленням, на перевірку вчителю;
  •                 отримати повідомлення про оцінку.

Інструктаж з правил безпечної праці.

Під час виконання роботи необхідно дотримуватися загальних правил безпеки праці, бути уважними, не відволікати інших.

Виконання практичної роботи.

Учні виконують завдання. Учитель проводить обхід з метою виявлення типових помилок і контролю за організацію робочого процесу. У разі потреби проводить груповий або індивідуальний інструктаж.

 

  1. Підсумки уроку. Рефлексія.

Учитель: Давайте порівняємо реальні результати з тією метою і завданнями, які ми визначили на початку уроку. Чому ми отримали саме такий результат, а не інший? Що потрібно змінити для успішної реалізації завдань? Який подальший план дій для реалізації проекту?

Оцінювання робіт учнів.

Оголошення домашнього завдання (слайд 11).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема уроку: « Основні лінії креслення »«Не нехтуйте дрібницями, бо від них залежить досконалість, а досконалість – не дрібниця»Мікеланджело Буонарроті

Номер слайду 2

Типи ліній

Номер слайду 3

Суцільна товста основна. Таку лінію використовують для зображення контуру предмета. Товщина лінії складає від 0,5 до 1,4 мм.

Номер слайду 4

Використовується для проведення виносних і розмірних ліній, ліній – виносок. Товщина від S/3 до S/2 Суцільна тонка. S/2 S/3

Номер слайду 5

Використовується для позначення осьових та центрових ліній. Товщина від S/3 до S/2. S/3 S/2 Штрихпунктирна

Номер слайду 6

Використовується для позначення ліній невидимого контуру. Товщина від S/2 до S/3. Штрихова. S/2 S/3

Номер слайду 7

Використовують для позначення ліній згину на розгортках. Товщина від S/2 до S/3. Штрихпунктирна з двома крапками

Номер слайду 8

ХвилястаЇї використовують в основному як лінію обриву в тих випадках, коли зображення дано на кресленні не повністю. Товщина від S/2 до S/3. S/2 S/3

Номер слайду 9

Визначити тип лінії та заповнити таблицю Виконайте вправу

Номер слайду 10

Таблиця відповідей№Назва лініїПризначення12345

Номер слайду 11

Виконайте домашнє завдання: опрацювати параграф 4 стор. 30-36

zip
Додано
23 липня 2018
Переглядів
5830
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку