План-конспект уроку з трудового навчання в 6 класі Тема:"Основні лінії креслення". Освітня мета даного матеріалу: засвоєння учнями поняття про лінії на кресленнях, опанування технології роботи у хмаро орієнтованому навчальному середовищі за допомогою Office 365. Орієнтовний об`єкт праці "Сокирка сувенірна".
План-конспект
уроку з трудового навчання в 6 класі
Тема:"Основні лінії креслення"
Тема уроку: "Основні лінії креслення"
Мета уроку:
освітня: засвоєння учнями поняття про лінії на кресленнях, опанування технології роботи у хмаро орієнтованому навчальному середовищі за допомогою Office 365;
виховна: виховання свідомості та відповідальності у виконанні завдань;
розвиваюча: розвиток просторового та технічного мислення, пам’яті, уяви.
Обладнання інструменти та наочність: креслення розгортки виробу «Сокирка сувенірна» , зразок виробу «Сокирка сувенірна», персональні комп’ютери, телевізор, хмаро орієнтоване середовище Office 365, мультимедійна презентація «Лінії креслення».
Міжпредметні зв’язки: образотворче мистецтво, креслення, геометрія.
Тип уроку: комбінований.
Хід уроку
Перевірка присутніх.
Перевірка готовності учнів до уроку.
Призначення чергових.
Діалог учителя з класом (метод «Мікрофон»)
Учитель. Зверніть увагу на даний виріб (демонструє виріб «Сокирка сувенірна»). Що нам необхідно щоб її виготовити?
Учні називають матеріали та інструменти.
Учитель. Так, правильно, молодці! Але, крім цього, нам потрібне креслення розгортки металевої частини сокирки. Що нам необхідно для побудови креслення?
Учні висловлюють свої припущення.
Учитель. Дякую за відповіді, але початок нашої роботи ми почнемо з «дрібниць», ім’я яким – лінії креслення». На мою думку потрібно завжди пам’ятати слова видатного італійського скульптора, художника, архітектора, та інженера епохи Відродження – Мікеланджело Буонарроті: «Не нехтуйте дрібницями, бо від них залежить досконалість, а досконалість – не дрібниця»
Повідомлення теми, мети, завдань уроку (відповідно до теми уроку та освітньої мети).
Будь-яку річ можна намалювати, сфотографувати, описати, накреслити, тобто відобразити її на папері або за допомогою комп’ютерних програм створити її електронну версію. На уроках природознавства ти виконував малюнки рослин, на уроках математики креслив різні геометричні фігури, схеми, графіки – усе це приклади геометричних зображень. Як вам відомо, основним графічним зображенням у техніці є креслення. При виконанні й оформленні креслень та інших конструкторських документів застосовують лінії різної товщини й начерку. Давайте познайомимося з основними лініями креслення. Перегляд мультимедійної презентації (слайди 1-8) на тему: «Лінії креслення».
Слайд 1. Слайд 2.
Слайд 3. Слайд 4.
Слайд 5. Слайд 6.
Слайд 7. Слайд 8.
Практична робота.
Діалог учителя з класом: Увага, підготуйтесь до виконання практичного завдання. Зараз виконаємо тренувальну вправу. Кожен з вас отримує на власний хмарний кабінет електронне повідомлення від мене у вигляді презентації у PowerPoint.
Інструктаж до виконання роботи.
Послідовність виконання операцій:
Рис. 1. Сторінка входу в обліковий запис Office 365.
Рис. 2. Вигляд повідомлення з вкладеною презентацією.
Рис. 3. Слайди які побачать учні.
Слайд 9.
Слайд 10.
Рис. 4. Вигляд заповненого десятого слайда.
Інструктаж з правил безпечної праці.
Під час виконання роботи необхідно дотримуватися загальних правил безпеки праці, бути уважними, не відволікати інших.
Виконання практичної роботи.
Учні виконують завдання. Учитель проводить обхід з метою виявлення типових помилок і контролю за організацію робочого процесу. У разі потреби проводить груповий або індивідуальний інструктаж.
Учитель: Давайте порівняємо реальні результати з тією метою і завданнями, які ми визначили на початку уроку. Чому ми отримали саме такий результат, а не інший? Що потрібно змінити для успішної реалізації завдань? Який подальший план дій для реалізації проекту?
Оцінювання робіт учнів.
Оголошення домашнього завдання (слайд 11).