ПЛАН – КОНСПЕКТ уроку№ з волейболу для учнів 6 класу

Про матеріал
ПЛАН – КОНСПЕКТ уроку № з волейболу для учнів 6 класу Пристанційної школи на Модуль:волейбол Тип уроку: комбінований Завдання уроку: 1.Закріпити верхню передачу. 2.Закріпити нижню передачу. 3.Повторити подачу м’яча. 4.Розвивати спритність. 5.Застосовувати технічні прийоми в ігровій вправі. 6. Правила гри волейбол: перехід
Перегляд файлу

ПЛАН – КОНСПЕКТ

уроку №      з    волейболу для учнів 6 класу

Пристанційної    школи   на

Модуль:волейбол

Тип уроку: комбінований

Завдання уроку: 1.Закріпити  верхню передачу.

                               2.Закріпити  нижню передачу.

                               3.Повторити подачу м’яча.

                               4.Розвивати спритність.

                               5.Застосовувати технічні прийоми в ігровій вправі.

                               6. Правила  гри волейбол: перехід.

Місце проведення : спортзал школи

Інвентар: м’ячі,сітка,свисток,скакалки,кубики,телевізор,ноутбук,відеозапис.

Частина

уроку

Зміст

Дозування

Організація та методика

основна

підготов

14 -17

хв.

 

П

 

 

 

І

 

 

 

 

Д

 

 

 

 

Г

 

 

 

 

О

 

 

 

 

Т

 

 

 

О

 

 

 

 

В

 

 

 

 

 

 

Ч

 

 

 

 

 

 

А

 

 

Шикування.   Рапорт  чергового. Оголошення

 завдань   уроку. Наказ

виконувати правила безпеки життєдіяльності.

Пульсометрія.  

Різновиди ходьби:

звичайна;на носках;на п’ятках;

 

на зовнішньому боці ступні;

на внутрішньому боці ступні;

приставним правим,лівим боком;

в  напівприсіді;

випадами;

спортивна;

 

Біг:

повільний;

 

Відновлення дихання,розслаблення

 

ЗРВ – фітнес розминка

 

 

 

 

СВВ:

 

1.Кругові рухи кистей,кисті в замок   

   1-4 вправо,

   5- 8вліво

2.В.п.-руки зігнуті в ліктях,кисті в замок:

         1- руки вперед;

         2- в.п.;

         3- руки вгору;

         4-в.п.

3.Імітація верхньої  передачі

4. Імітація нижньої  передачі

5.Згинання та розгинання рук з опорою на пальці до стінки

6.Вистрибувння із упора присівши біля сітки

 

 

 

Пульсометрія

 

1,5-2хв.

 

 

 

 

     30 с

2хв.

25-30м

 

8-10 м

8-10 м

10-15 м

 

8-12 м

15-20м

15-20м

 

до1,5хв.

120 м

 

 

30-40 с

 

5-6 хв.

 

 

 

 

 

4-5хв.

 

 

 

10-12р.

10-12р.

 

8-10р.

 

 

 

 

8-10р.

   8-10р.

 

10-12р.

 

6-10р.

 

 

 

30с

1,5-2хв.

 

 

 

 

     30 с

2хв.

20-25м

 

8-10 м

8-10 м

10-15 м

 

не вик.

10-15м

10-15м

 

до 1хв.

80 м

 

 

30-40 с

 

4-5 хв.

 

 

 

 

 

3-4хв.

 

 

 

6-8р.

6-8р.

 

6-8р.

 

 

 

 

6-8р.

6-8р.

 

8-10р.

 

2-3р. по можлив.

не вик.

 

30с

 

учні заходять до спортзалу шикую-ться в 1 шеренгу

 

 

70-90  ударів

наліво в обхід по ко-

лу зала руки вгору, за голову

руки на поясі

спина рівно

руки на поясі

спина рівно,

 

позадустояча нога пряма

рухи рук та ніг

 

 

по кругу зала

 

 

 

 

перешикувати  в 3 шеренги дивитися

відео і виконувати

стежити за правиль-

ністю виконання

в  3 шеренги,

 

 

пальці переплетені

 

 

до повного випрямлення ліктів

 

 

 

 

на місці,вперед,

назад

натискати на фаланги пальців

 

 

на максимальну висоту

 

ЧСС   120-140

 

24-28

хв.

 

О

 

 

 

 

 

 

 

 

С

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Н

 

 

 

 

 

 

 

 

 

О

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

В

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Н

 

 

 

 

 

 

А

1.Верхня передача:

 

-  верхня передача у парах

 

 

 

 

 

-  верхня передача у колонах із зміною місць

 

 

 

 

 

-  верхня передача у зустрічних колонах

 

 

 

 

 

 

2. Нижня передача:

 

   -  нижня передача у стінку

 

 

 

 

 

 

- нижня передача у парах

 

 

 

 

 

3. Подача м’яча:

-  нижня пряма або верхня пряма подача

 

 

 

 

 

 

4.Човниковий біг 4Х9 м

 

Поділ класу на 2 команди

 

 

 

 

5.Ігрова вправа:

 

 

 

 

 

 

 

6.Правила гри:перехід гравців

 

 

 

 

 

7-9хв.

 

3-4хв.

 

 

 

 

 

 

2-3хв.

 

 

 

 

 

 

 

   2-3хв.

 

 

 

 

 

 

5-7хв.

 

2-3хв.

 

 

 

 

 

 

3-4хв.

 

 

 

 

 

 

8-10р-дів.

10-12р-хл.

 

 

 

 

 

 

2рази

 

 

 

 

 

 

по 5-6р.

6-7хв.

 

3-4хв.

 

 

 

 

 

 

2-3хв.

 

 

 

 

 

 

 

   -

 

 

 

 

 

 

5-6хв.

 

до 3хв.

 

 

 

 

 

 

до 3хв.

 

 

 

 

 

 

6-8р.

 

 

 

 

 

 

 

 

по мож-ливості,

1 раз

 

 

 

 

по 3-4р.

 

 

стійка,робота рук,

ніг

 

 

 

 

зміна місць у своїй колоні

 

 

 

 

 

 

 

зміна місць у зустрічну колону

 

 

 

 

 

 

 

стійка,робота рук,

ніг

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

стійка,робота рук,

ніг,правильність та послідовність рухів,

удар долонею або кулаком  нижче центра м’яча

 

 

 

 

шикування по півколам

 

 

 

 

 

 

 

 передача у зону 3 із зони 2,розбіг,верхня передача у стрибку через сітку

 

перехід гравців,за годинниковою стріл-

кою: із зони 1 в зону 6,   із  6 в 5, із  5 в  4, із   4 в з 3, із  3 в  2, із 2 в зону 1 на подачу м’яча  

 

1-3хв.

З

А

К

Л

Ю

Ч

Н

А

 

Шикування.

 

Вправи на відновлення та розслаблення.

 

Пульсометрія. 

 

Підведення підсумків уроку.

 

Домашнє  завдання.

 

 

 

 

 

 

 

30-45с

 

до 1хв.

 

 

 

 

 

 

30-45с

 

до 1хв.

 

в 1 шеренгу

 

на місці

 

 

ЧСС 90-110

  

      Вчитель фізкультури Пристанційної ЗОШ І-ІІ ступенів В.А.Дорошенко

docx
Додано
24 квітня 2020
Переглядів
690
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку