План – конспект уроку зфізичної культури
для учнів 6 класу з волейболу.
Дата проведення:
Місце проведення: спортзал.
Інвентар: волейбольні м'ячі свисток.
Завдання уроку:
1.Повторити прийом і передачу м'яча обома руками зверху.
2.Розучити нижню пряму подачу м'яча.
3.Розвивати стрибучість та швидкісно - силові якості в рухливих іграх
План – конспект уроку зфізичної культури
для учнів 6 класу з волейболу.
Дата проведення:
Місце проведення: спортзал.
Інвентар: волейбольні м’ячі свисток.
Завдання уроку:
1.Повторити прийом і передачу м’яча обома руками зверху.
2.Розучити нижню пряму подачу м’яча.
3.Розвивати стрибучість та швидкісно - силові якості в рухливих іграх
Частина уроку |
Зміст
|
Дозу-вання |
Організаційно-методичні вказівки |
Підго- товча 12-14 хв. |
1.Шикування в одну шеренгу, рапорт,привітання 2.Повідомлення завдань уроку, інструктаж із правил техніки безпеки 3.Вимірювання рівня частоти серцевих скорочень(ЧСС) 4.Перевірка домашнього завдання 5.Стройові вправи на місці
6.Різновиди ходьби:
-на носках; -на зовнішньому боці стопи; -перекатом із п’ятки на носок; -прискорена
7.Різновиди бігу:
-звичайний; -приставнимкрокомлівим (правим)боком; -почергово лівим і правим боком; -за звуковим сигналом із завданням
8.Ходьба,вправи на відновлення дихання 9.Загальнорозвивальні вправи у русі: а) Вихідне положення (В.П.) - руки в сторони.Стискання та розтискання пальців в кулак; б)В.П.- пальці «в замок». Колові рухи кистями в перед і назад; в)В.П.- те саме.1-4-«хвиля» ліворуч;5-8 праворуч; г)В.П.- руки перед грудьми,лікті вниз у сторони.1-4- колові рухи кистями всередину; 5-8-те саме зовні; д)В.П.- руки в сторони пальці в кулак.1-4-колові рухи руками в ліктях у середину;5-8-те саме зовні; е)В.П.- руки вниз. 1-4-колові рухи руками вперед; 5-8- те саме назад; ж)В.П.-руки вперед 1-оплекс у долоні за спиною; 2- те саме попереду 10.Рухлива гра «Перебий м’яч»
11.Вимірювання ЧСС |
30 с
1 хв
1 хв
1-2 хв
2-3хв
1 хв
3,5хв.
4 хв |
Перевірити загальний вигляд учнів Учні повинні чітко виконувати вимоги вчителя щодо виконання вправ У нормі 80 – 90 уд/хв
3-4 учні,обрані у випадковий спосіб Чіткість та узгодженість виконання У колону по одному в обхідпо залі
Руки на пояс.Спину тримати рівно
Не обганяти одне одного. Руки перед грудьми
Зміна через 2 кроки
Один свисток - імітація прийому м’яча обома руками зверху; два свистки - те саме знизу Утримувати правильну поставу. Темп помірний Набути дистанцію 2 кроки
На кожнийкрок
Узгоджувати із кроками
У власному темпі
Максимальна амплінтуда
Максимальна амплінтуда
Поступово збільшувати амплітуду рухів
За спиною руки тримати якнайвище
Поєднати учнів у дві команди,кожна з яких отримує 5 мячів.За сигналом учителя обидві команди одночасно починають однією рукою кидати м’ячі,намагаючись їх перекинути на сторону суперника. Перемагає команда, на стороні якої не залишиться м’ячів
|
Основ- на
|
1.Повторити прийом і передачу обома руками зверху: - безпосередній показ на мультимедії; - імітація прийому та передачі; - передачі м’яча над собою; - підкидання м’яча над собою та передача партнерові; - кидки м’яча вперед-вгору на партнера,який повертає м’яч звичайною передачею; - після переміщення приставним кроком ліворуч (праворуч);
2.Гра «Мяч середньому»
3.Розучити нижню пряму подачу м’яча: - показ на мультимедії; - імітація удару по мячу; - з три метрової лінії; - з шести метрів; - з місця подачі; 4.Гра «Піонер-бол» |
10 хв
4 хв |
Відстань 4-5 м.
Мяч кидати обома руками знизу Партнер ловить м’яч зверху на пальці
Зміна партнерів відбувається за сигналом учителя
Учні поєднються в дві команди та утворюють коло.Гравці кожної команди отримують номери.Перші номери стають в центр кола.За сигналом учителя вони кидають м’яч обома руками по черзі кожному гравцеві своєї команди,а ті в свою чергу.повертають м’яч передачею зверху.Перемагає команда,яка першою завершить гру без порушень правил
Під час удару,вага тіла переноситься вперед на ліву ногу,після гравець учень якби тягнеться за м’ячем. |
Зак- лючна |
1.Шикування 2.Вимірювання ЧСС 3.Біг,ходьба з вправами на відновлення дихання 4.Вправи на увагу 5.Підбиття підсумків уроку
6.Домашне завдання
7.Організоване залишення місця занять |
|
У нормі – до 100 уд/хв Темп повільний
Відмітити найстаранніших учнів. Згинання та розгинання рук в опор лежачи на пальцях У колону по одному |
|
|
|
|