План – конспект уроку зфізичної культури для учнів 6 класу з волейболу.

Про матеріал

План – конспект уроку зфізичної культури

для учнів 6 класу з волейболу.

Дата проведення:

Місце проведення: спортзал.

Інвентар: волейбольні м'ячі свисток.

Завдання уроку:

1.Повторити прийом і передачу м'яча обома руками зверху.

2.Розучити нижню пряму подачу м'яча.

3.Розвивати стрибучість та швидкісно - силові якості в рухливих іграх

Перегляд файлу

План – конспект уроку зфізичної культури

для учнів 6 класу з волейболу.

Дата проведення:

Місце проведення: спортзал.

Інвентар: волейбольні м’ячі свисток.

Завдання уроку:

1.Повторити прийом і передачу м’яча обома руками зверху.

2.Розучити нижню пряму подачу м’яча.

3.Розвивати стрибучість та швидкісно - силові якості в рухливих іграх

Частина

уроку

 

        Зміст

 

 

Дозу-вання

 

Організаційно-методичні вказівки

Підго-

товча

12-14 хв.

1.Шикування в одну шеренгу,

рапорт,привітання

2.Повідомлення завдань уроку,

інструктаж із правил техніки безпеки

3.Вимірювання рівня частоти серцевих скорочень(ЧСС)

4.Перевірка домашнього

завдання

5.Стройові вправи на місці

 

6.Різновиди ходьби:

 

-на носках;

-на зовнішньому боці стопи;

-перекатом із п’ятки на носок;

-прискорена

 

7.Різновиди бігу:

 

-звичайний;

-приставнимкрокомлівим (правим)боком;

-почергово лівим і правим боком;

-за звуковим сигналом із завданням

 

 

8.Ходьба,вправи на відновлення дихання

9.Загальнорозвивальні вправи у русі:

а) Вихідне положення (В.П.)

- руки в сторони.Стискання та розтискання пальців в кулак;

б)В.П.- пальці «в замок». Колові рухи кистями в перед  і назад;

в)В.П.- те саме.1-4-«хвиля» ліворуч;5-8 праворуч;

г)В.П.- руки перед грудьми,лікті вниз у сторони.1-4- колові рухи кистями всередину; 5-8-те саме зовні;

д)В.П.- руки в сторони пальці в кулак.1-4-колові рухи руками в ліктях у середину;5-8-те саме зовні;

е)В.П.- руки вниз. 1-4-колові рухи руками вперед; 5-8- те саме назад;

ж)В.П.-руки вперед 1-оплекс у долоні за спиною; 2- те саме попереду

10.Рухлива гра «Перебий м’яч»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11.Вимірювання ЧСС

 

 

 

 

 

 30 с

 

 1 хв

 

 1 хв

 

1-2 хв

 

 

 

 

 

 

2-3хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 1 хв

 

3,5хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 4 хв

Перевірити загальний вигляд учнів

Учні повинні чітко виконувати вимоги вчителя щодо виконання вправ

У нормі 80 – 90 уд/хв

 

3-4 учні,обрані у випадковий спосіб

Чіткість та узгодженість

виконання

У колону по одному в обхідпо залі

 

Руки на пояс.Спину тримати рівно

 

 

Не обганяти одне одного. Руки перед грудьми

 

 

 

Зміна через 2 кроки

 

Один свисток - імітація прийому м’яча  обома  руками зверху;  два свистки - те саме знизу

Утримувати правильну поставу. Темп помірний

Набути дистанцію 2 кроки

 

 

На кожнийкрок

 

Узгоджувати  із кроками

 

У власному темпі

 

Максимальна амплінтуда

 

 

 

Максимальна амплінтуда

 

 

 

Поступово збільшувати амплітуду рухів

 

За спиною руки тримати якнайвище

 

Поєднати учнів у дві команди,кожна з яких отримує 5 мячів.За сигналом учителя обидві команди  одночасно починають однією рукою кидати м’ячі,намагаючись їх перекинути на сторону суперника. Перемагає команда, на стороні якої не залишиться м’ячів

 

Основ-

на

 

1.Повторити прийом і передачу обома руками зверху:

- безпосередній показ на мультимедії;

- імітація прийому та передачі;

- передачі м’яча над собою;

- підкидання м’яча над собою та передача партнерові;

- кидки м’яча вперед-вгору на партнера,який повертає м’яч звичайною передачею;

- після переміщення приставним кроком ліворуч (праворуч);

 

2.Гра «Мяч середньому»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.Розучити нижню пряму подачу м’яча:

- показ на мультимедії;

- імітація удару по мячу;

- з три метрової лінії;

- з шести метрів;

- з місця подачі;

4.Гра «Піонер-бол»

10 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 хв

Відстань 4-5 м.

 

 

 

 

Мяч кидати обома руками знизу

Партнер ловить м’яч зверху на пальці

 

Зміна партнерів відбувається за сигналом учителя

 

Учні поєднються в дві команди та утворюють коло.Гравці кожної команди отримують номери.Перші номери стають в центр кола.За сигналом учителя вони кидають м’яч обома руками по черзі кожному гравцеві своєї команди,а ті в свою чергу.повертають м’яч передачею зверху.Перемагає команда,яка першою завершить гру без порушень правил

 

Під час удару,вага тіла переноситься вперед на ліву ногу,після гравець учень якби тягнеться за м’ячем.

Зак-

лючна

1.Шикування

2.Вимірювання ЧСС

3.Біг,ходьба з вправами на відновлення дихання

4.Вправи на увагу

5.Підбиття підсумків уроку

 

6.Домашне завдання

 

7.Організоване залишення місця занять

 

 

У нормі – до 100 уд/хв

Темп повільний

 

 

Відмітити найстаранніших учнів.

Згинання та розгинання рук в опор лежачи на пальцях

У колону по одному

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
27 березня 2018
Переглядів
939
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку