Мета уроку:
1.Формувати вміння володіти технікою гри в гандбол.
2. Сприяти розвитку функціональних можливостей організму, розвивати фізичні якості школярів.
3. Виховувати в учнів потребу у систематичних заняттях фізичною культурою та спортом, сприяти розвитку морально-вольових якостей.
Департамент з гуманітарних питань
Кам'янської міської ради
Комунальний заклад «Середня загальноосвітня школа № 42»
Кам'янської міської ради
ПЛАН-КОНСПЕКТ
УРОКУ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
З ГАНДБОЛУ
ДЛЯ УЧНІВ 6 КЛАСУ
Вчитель фізичної культури
КЗ СЗШ № 42
Усенко Оксана Олександрівна
м. Кам’янське
2018 р.
Тема уроку: Гандбол.
Мета уроку: 1. Формувати вміння володіти технікою гри в гандбол.
2. Сприяти розвитку функціональних можливостей організму,
розвивати фізичні якості школярів.
3. Виховувати в учнів потребу у систематичних заняттях фізичною
культурою та спортом, сприяти розвитку морально-вольових якостей.
Задачі уроку: ТЗ: Правила поведінки у спортзалі під час занять спортивними іграми.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань.
Інвентар та обладнання: гандбольні м’ячі, батут, ворота, фітбол, «Драбина вдосконалення».
№ з/п |
Зміст уроку |
Дозу-вання |
ЗМВ |
І. 1
2.
3. 4.
5
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13. 14. |
Підготовча частина. 15 х. Організований вхід до залу. Шикування в шеренгу. Привітання. Коротка розповідь про гру ГАНДБОЛ.
Повідомлення задач уроку. Інструктаж з техніки безпеки під час уроку. Вимірювання ЧСС за 10 с.
Ходьба та її різновид:
Біг з додатковим завданням: Біг по залу - по свистку 1-й стає ноги нарізно, 2-й пролізає під ногами 1- го, за другим сигналом 2 –й стає ноги нарізно, 1-й пролізає під ногами 2- го Ходьба з вправами на відновлення дихання:
ЗРВ в русі:
1 – 8 - колові рухи кистями вліво; 1 – 8 – теж вправо. 2) В.П. теж. 1 – 4 вправа «Хвиля». 3) В.П. – права рука вгору. 1 – 4 колові рухи рукою вперед 5 – 8 теж саме назад. 1 – 8 Теж саме лівою рукою. 4) В.П. руки назад в замок. 1 – 4 піднімання прямих рук вгору. 5) В.П. руки перед грудьми в замок 1 – 4 на кожен крок поворот тулуба право – вліво. 6) В.П. – о.с. 1 - випад правою 2 – випад лівою. Перешикування.
Вправи на «Драбині вдосконалення»
Ходьба з вправами на відновлення дихання:
Вимірювання ЧСС за 10 сек. Шикування |
1 хв.
1хв.
30с 30 с.
30 с.
2 хв 20м. 20м. 20м.
20м.
20м.
20м. 20м.
40м. 1хв.
30 с.
2хв. 2 р
3 р.
по 2 р.
3 р.
6 р.
1 хв.
3хв30с
1 р.
1 р.
1 р.
1 р.
1 р.
1 р.
30с.
30с. 30с. |
Вхід до спортивної зали у колоні по одному Гандбол (від англ. hand "рука", і ball - "м'яч")- командна гра з м'ячем. Змагання проводиться майданчику (розмір - 40х20 м, ворота 3х2 метри) між двома командами 7 на 7 . Для гри використовують м'яч, розмір який має розмір 1,2,3. Гра складається з двох таймів в залежності від віку 15 - 30 хвилин з перервою між ними 10 хвилин. Мета змагання - закинути максимально можливу кількість м'ячів у ворота супротивника, намагаючись не заступати за лінію, що обмежує 6-ти метрове простір перед воротами.
Звернути увагу на учнів із підвищеною частотою серцевих скорочень. Слідкувати за поставою. Дотримуватись дистанції. Темп середній.
Темп максимальний. Темп середній, інтервал 2 кроки. Розрахуватись на 1-2
Ноги як можна ширше. На коліна не падати. Пролізати до кінці, завчасно не підніматися. Під час ходьби взяти м’ячі.
Глибоке дихання. Темп середній.
Дистанція 2 кроки. Максимальна амплітуда.
Темп середній. Максимальна амплітуда.
Руки піднімати максимально, не нахилятися, утримувати поставу. Вправу виконувати з максимальним випадом. Утримувати поставу.
В 2 колони, інтервал 1 крок. Взяти м’ячі.
Вчитель: - По «Драбині вдосконалення виконуємо вправи гандболіста» Дистанція 2 клітинки на дробині, 2 кроки по діагоналі. Темп середній. Вертаємось повільним бігом в В.п. Колінами торкатися м’яча. Темп середній.
П’ятками торкатися м’яча. Слідкувати за поставою.
На 2 рахунки.
Дивитися через ліве плече.
На клітини не наступати. Темп середній. На «Драбину» не наступати. Ведення правою рукою.
Ведення лівою рукою. По діагоналі темп максимальний.
Глибоке дихання. Темп середній.
ЧСС 120-140 уд. за 1 хв Шеренга . |
ІІ. 1.
2.
3.
4.
5. 6.
7.
8.
9.
|
Основна частина. 25х. Гра «Пройди захисника».
Переміщення по полю. Гра « Заморожування».
Вправи на відновлення дихання. Ходьба в колоні 1 – руки через сторони вгору, вдих; 2 - руки через сторони вниз, видих. Перешикування. Персональний захист 1 х 1:
Перешикування. Ведення м’яча з різною амплітудою відскоку та опорний кидок по воротах
Опорний кидок по воротах після передачі від партнера, відскоку м’яча від батута
Перешикування.
Гра у гандбол фітболом - хлопці – дівчата.
|
3хв30с
3хв30с
30 с
15 с 2 х. 30 с.
30 с.
30 с.
30 с.
30 с 2хв30с
4 хв.
15 с.
8 хв. 4хв. 4 хв. |
- учні – захисники - гравці - нападники - напрямок руху Гравці – захисники розташовуються на середній лінії волейбольної площадки, їх завдання, не пропустити (торкнутися) гравців - нападників на інший бік площадки, переміщуючись приставними кроками та обертаючись на 360°. Гравці – нападники рухаються в обох напрямках ігрового майданчика. Кого із гравців доторкнулись той виходить за бокову лінію волейбольної площадки, виконують 15 присідань і повертаються гру. Вибирається 3 учасника (Заморожування). Заморожування бігає по полю, доторкається до інших учасників. Той, до кого доторкнулися «Заморозка», завмирає стає ноги нарізно і піднімає руку в гору, поки до нього не підійде (підбіжить) інший учасник і пролізе під ногами. Переможе «Заморозка», якщо вона заморозила всіх, або більшість гравців. Тільки торкатись, а не хватати за одяг. Темп середній. Глибоке дихання.
По парах. Не нахилятися вперед. Опиратися супернику.
Вести рахунок скільки разів торкнулися суперника. Виконувати вправу на витягнутій руці. Вести рахунок скільки разів торкнулися суперника.
Без ривків.
4 колони. Взяти м’ячі.
По одному гравцю з колони за сигналом вчителя виконують ведення м’яча до 6 метрової лінії, опорний кидок, підбирають м’яч і стають в кінець своєї колони. - батут.
Поточний метод виконання вправ. Швидко підбирати м’яч і повертатись в колону по боковій лінії майданчика. Команди хлопців (5х5) та команди дівчат (5х5) Гра виконується по спрощеним правилам. Ціль гри, забити гол в ворота суперника не заходячи за 6м. лінію. Гра проходе без воротаря. 1 гравець під час атаки суперником, може зайти в зону воротаря, відбити м’яч та повернутися в гру. Команда яка забила найбільшу кількість голів, тай перемогла. Поки хлопці грають дівчата по черзі підходять до магнітної дошки малюють смайлик – враження від уроку і прикріплюють на дошку, а потім підтримують хлопців.
- Сподобався - байдуже - не сподобався.
Поки грають дівчата, хлопці малюють смайлик, та підтримують дівчат. |
ІІІ. 1. 2.
3. 4.
5. 6.
7.
8. |
Заключна частина. 5хв. Шикування. Ходьба з вправами на відновлення дихання: Руки в гору - вдих, руки вниз – видих. Перешикування Вправи на пробудження енергії по методиці Цигун: «Стукаємо в двері життя»; В.П. стійка ноги нарізно. 1) Пальцями рук проводимо по голові від лоба до маківки; від затилка до маківки. 2) Долонею стукаємо по шиї, плечу, середній стороні руки, зовнішній стороні руки; 3) Постукування двома руками по грудях; 4) Постукування по сідницям; 5) Постукування по зовнішній стороні ноги, внутрішній та боковій. 6) Перевірка стану енергії.
Вимірювання ЧСС за 10 сек. Підведення підсумків уроку.
Д/з - Вистрибування з упора присівши Д. – Хл. -
Організований вихід зі спортивного залу.
|
30 с. 30 с.
2 хв.
2 р.
2 р.
2 р.
2 р. 2 р.
45 с.
30 с. 1 х
15 с.
10–12 р 15–20р.
15 с. |
Шеренга . Темп повільний.
4 колони. За показом. Темп середній. Долоня повинна бути не пряма , а трохи зігнута. Простукування зверху вниз.
Руками взятися за шорти розвести руки в боки і утримувати в напружені 25 сек. Відпустити і відчувати на скільки піднімуться руки. Якщо на 90 ° то енергія у хорошому стані, 45° в задовільному, якщо нижче 45° то енергії в тілі замало. У нормі 120-140уд.с. Відзначити кращих учнів. Сюрпризний момент.
У колоні за направляючим. |