Урок фізичної культури для 6 класу "Гандбол"

Про матеріал

Мета уроку:

1.Формувати вміння володіти технікою гри в гандбол.

2. Сприяти розвитку функціональних можливостей організму, розвивати фізичні якості школярів.

3. Виховувати в учнів потребу у систематичних заняттях фізичною культурою та спортом, сприяти розвитку морально-вольових якостей.

Перегляд файлу

Департамент  з  гуманітарних  питань

Кам'янської  міської  ради

Комунальний  заклад  «Середня  загальноосвітня  школа № 42»

Кам'янської  міської  ради

 

 

 

 

 

 

 

 

ПЛАН-КОНСПЕКТ

УРОКУ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ

З ГАНДБОЛУ

ДЛЯ УЧНІВ 6 КЛАСУ

 

image75262887.jpg 

 

Вчитель фізичної культури

КЗ СЗШ № 42

Усенко Оксана Олександрівна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

м. Кам’янське

2018 р.

Тема уроку:   Гандбол.

Мета уроку:  1. Формувати вміння володіти технікою гри в гандбол.

                         2. Сприяти розвитку функціональних можливостей  організму,  

                             розвивати  фізичні якості школярів.

                         3. Виховувати в учнів потребу у систематичних заняттях фізичною

                            культурою та спортом, сприяти розвитку морально-вольових якостей.

Задачі уроку: ТЗ:  Правила поведінки  у спортзалі  під час занять спортивними іграми.

  1. Ознайомити з теоретичними відомостями «Гри в гандбол.»
  2. Навчити техніці виконання персонального захисту 1 х 1;
  3. Навчити техніці виконання опорного кидка по воротах після передачі.
  4. Удосконалити техніку виконання пересування гравців по майданчику під час гри.
  5. Сприяти розвитку координації рухів, швидкості, спритності під час ігор.
  6. Сприяти формуванню учнів моральних якостей, як активність, уміння контролювати свою поведінку під час ігор.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

Інвентар та обладнання: гандбольні м’ячі,  батут,  ворота, фітбол, «Драбина вдосконалення».

 

 

з/п

 

Зміст уроку

Дозу-вання

 

ЗМВ

І.

1

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

4.

 

5

 

 

6.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7.

 

 

 

 

8.

 

 

 

9.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10.

 

11.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12.

 

 

 

13.

14.

Підготовча частина. 15 х.

Організований вхід до залу. Шикування в шеренгу. Привітання.

Коротка розповідь про гру ГАНДБОЛ.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повідомлення задач уроку.

Інструктаж з техніки безпеки під час уроку.

Вимірювання ЧСС  за 10 с.

 

 

Ходьба та її різновид:

  • На носках, руки в гору;
  • На п’ятках, руки за голову;
  • На зовнішній стороні стопи, руки на поясі;
  • На зовнішній стороні стопи, руки на поясі;
  • Носками в середину, руки на поясі;
  • Носками на зовні руки на поясі;
  • Перекатами з п’ятки на носок, руки за голову;
  • Спортивною ходьбою.

Біг з додатковим завданням:

Біг по залу -  по свистку 1-й стає ноги нарізно, 2-й пролізає під ногами 1- го, за другим сигналом  2 –й стає ноги нарізно, 1-й пролізає під ногами 2- го

Ходьба з вправами на відновлення дихання:

  • Руки в гору - вдих, руки вниз – видих.

ЗРВ в русі:

  1. В.П. - руки в замок.

1 – 8 - колові рухи кистями вліво;

1 – 8 – теж вправо.

     2) В.П. теж.

1 – 4 вправа  «Хвиля».

     3) В.П. – права рука вгору.

1 – 4 колові рухи рукою вперед

5 – 8 теж саме назад.

1 – 8 Теж саме лівою рукою.

    4) В.П. руки назад в замок.

1 – 4 піднімання прямих рук вгору.

   5) В.П. руки перед грудьми в замок

1 – 4 на кожен крок поворот тулуба право – вліво.

   6)  В.П. – о.с.

1 - випад правою

2 – випад лівою.

Перешикування.

 

Вправи на «Драбині вдосконалення»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Біг з високим підніманням стегна наступаючи  в кожну клітинку, м’яч поперед собою, по діагоналі приставним кроком правим боком;
  • Біг з закиданням гомілки м’яч позаду, по діагоналі приставним кроком лівим боком;
  • біг в клітинку - назад з клітини м’яч поперед собою, по діагоналі біг спиною вперед;
  • «Класики» мяч в правій руці, по діагоналі ведення м’яча.

 

 

  • Ведення м’яча приставним кроком лівим боком, попадаючи м’ячем в кожну клітинку, по діагоналі звичайним бігом обертаючи м’яч навколо себе.
  • Ведення м’яча приставним кроком правим боком, попадаючи м’ячем в кожну клітинку, по діагоналі прискорення.

Ходьба з вправами на відновлення дихання:

  • Руки в гору - вдих, руки вниз – видих, м’ячі покласти.

Вимірювання ЧСС за 10 сек.

Шикування  

 

1 хв.

 

1хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30с

30 с.

 

30 с.

 

 

2 хв

20м.

20м.

20м.

 

20м.

 

20м.

 

20м.

20м.

 

40м.

1хв.

 

 

 

 

30 с.

 

 

 

2хв.

  2 р

 

 

  3 р.

 

 

по 2 р.

 

 

 

 

  3 р.

 

 

   6 р.

 

 

1 хв.

 

3хв30с

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 р.

 

 

 

1 р.

 

 

1 р.

 

 

 

1 р.

 

 

1 р.

 

 

 

 

 

1 р.

 

 

30с.

 

 

 

30с.

30с.

 

Вхід до спортивної зали у колоні по одному

Гандбол (від англ. hand "рука", і ball - "м'яч")- командна гра з м'ячем. Змагання проводиться майданчику (розмір - 40х20 м, ворота 3х2 метри) між двома командами 7 на 7 . Для гри використовують м'яч, розмір який має розмір 1,2,3.  Гра складається з двох таймів в залежності від віку 15 -  30 хвилин з перервою між ними 10 хвилин. Мета змагання - закинути максимально можливу кількість м'ячів у ворота супротивника, намагаючись не заступати за лінію, що обмежує 6-ти метрове простір перед воротами.

 

 

 

 

 

Звернути увагу на учнів із підвищеною частотою серцевих скорочень.

Слідкувати за поставою.

Дотримуватись дистанції.

Темп середній.

 

 

 

 

 

Темп максимальний.

Темп  середній, інтервал 2 кроки.

Розрахуватись на 1-2

 

 

Ноги як можна ширше. На коліна не падати. Пролізати до кінці, завчасно не підніматися.

Під час ходьби взяти м’ячі.

 

Глибоке дихання. Темп середній.

 

Дистанція 2 кроки.

Максимальна амплітуда.

 

 

Темп середній.

Максимальна амплітуда.

 

 

 

Руки піднімати максимально, не нахилятися, утримувати поставу.

Вправу виконувати з максимальним випадом. Утримувати поставу.

 

 

В 2 колони, інтервал 1 крок. Взяти м’ячі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель: - По «Драбині вдосконалення виконуємо вправи гандболіста»

Дистанція 2 клітинки на дробині, 2 кроки по діагоналі. Темп середній. Вертаємось повільним бігом в В.п.

Колінами торкатися м’яча. Темп середній.

 

 

П’ятками торкатися м’яча. Слідкувати за поставою.

 

На 2 рахунки.

 

Дивитися через ліве плече.

image009.png 

 

 

На клітини не наступати. Темп середній.

На «Драбину» не наступати.

Ведення правою рукою.

 

 

 

Ведення лівою рукою.

По діагоналі темп максимальний.

 

Глибоке дихання. Темп середній.

 

 

ЧСС 120-140 уд. за 1 хв

Шеренга .

ІІ.

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.

6.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8.

 

9.

 

Основна частина. 25х.

Гра «Пройди захисника».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Переміщення по полю.

Гра « Заморожування».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вправи на відновлення дихання.

Ходьба в колоні

 1 – руки через сторони вгору, вдих;

 2 - руки через сторони вниз, видих.

Перешикування.

Персональний захист 1 х 1:

  • В.П. спиною один до одного. Виконувати опір на спину один одного;
  • В.П. стійка ноги нарізно, праву вперед, права рука в замок, наступати  на ногу супернику, а свою не підставляти;
  • В.П. теж, лівою рукою торкнутися стегна суперника, а своє не підставляти.
  • В.П. теж. Перетягнути суперника на свою територію.

Перешикування.

Ведення м’яча з різною амплітудою відскоку та опорний кидок по воротах

  • Ведення м’яча на місці з різною амплітудою відскоку.
  • Ведення м’яча з кидком по воротах.

 

 

 

 

 

 

Опорний кидок по воротах після передачі від партнера,  відскоку м’яча від батута

  • Розповідь
  • Показ
  • Опорний кидок після передачі від партнера
  • Опорний кидок після відскоку від батута.

 

 

 

 

 

Перешикування.

 

Гра у гандбол фітболом 

-  хлопці

– дівчата.

 

 

3хв30с

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3хв30с

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  30 с

 

 

 

  15 с

  2 х.

30 с.

 

 

30 с.

 

 

 

30 с.

 

 

30 с.

 

30 с

2хв30с

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 хв.

 

 

76582542.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15 с.

 

8 хв.

4хв.

4 хв.

 

 

 

 

 

 

           -  учні – захисники

           - гравці - нападники

           - напрямок руху

Гравці – захисники розташовуються на середній лінії волейбольної площадки,  їх завдання, не пропустити (торкнутися) гравців - нападників на інший бік площадки, переміщуючись приставними кроками та обертаючись на 360°.

Гравці – нападники рухаються в обох напрямках ігрового майданчика.

Кого із гравців доторкнулись той виходить за бокову лінію

волейбольної площадки, виконують 15 присідань і повертаються гру.

Вибирається 3 учасника (Заморожування). Заморожування бігає по полю, доторкається до інших учасників. Той, до кого доторкнулися «Заморозка», завмирає стає ноги нарізно і піднімає руку в гору, поки до нього не підійде (підбіжить) інший учасник і пролізе під ногами.

Переможе «Заморозка», якщо вона заморозила всіх, або більшість гравців.

Тільки торкатись, а не хватати за одяг.

Темп середній. Глибоке дихання.

 

 

По парах.

Не нахилятися вперед. Опиратися супернику.

 

Вести рахунок скільки разів торкнулися суперника.

Виконувати вправу на витягнутій руці.

Вести рахунок скільки разів торкнулися суперника.

 

Без ривків.

 

 

4 колони. Взяти м’ячі.

 

 

 

76582542.jpg

По одному гравцю з колони за сигналом вчителя виконують ведення м’яча до 6 метрової лінії, опорний кидок, підбирають м’яч і стають в кінець своєї колони.

                                   -  батут.

 

 

 

 

 

 

 

 

Поточний метод виконання вправ. Швидко підбирати м’яч і повертатись в колону по боковій лінії майданчика.

Команди  хлопців (5х5) та команди дівчат (5х5)

Гра виконується по спрощеним правилам. Ціль гри, забити гол в ворота суперника  не заходячи за 6м. лінію. Гра проходе без воротаря. 1 гравець під час атаки суперником, може зайти в зону воротаря, відбити м’яч та повернутися в гру. Команда яка забила найбільшу кількість голів, тай перемогла.

Поки хлопці грають дівчата по черзі підходять до магнітної дошки малюють смайлик – враження від уроку і прикріплюють на дошку, а потім підтримують хлопців.

i (2).jpg 

 

- Сподобався

               - байдуже

                       - не сподобався.

 

Поки грають дівчата, хлопці малюють смайлик, та підтримують дівчат.

ІІІ.

1.

2.

 

 

3.

4.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.

6.

 

7.

 

 

 

 

8.

Заключна частина. 5хв.

Шикування.

Ходьба з вправами на відновлення дихання:

Руки в гору - вдих, руки вниз – видих.

Перешикування

Вправи на пробудження енергії по методиці Цигун:

 «Стукаємо  в двері життя»;

В.П. стійка ноги нарізно.

1)  Пальцями рук проводимо по голові від лоба до маківки; від затилка до маківки.

2) Долонею стукаємо по шиї, плечу, середній стороні руки, зовнішній стороні руки;

3) Постукування двома руками по грудях;

4) Постукування по сідницям;

5) Постукування по зовнішній стороні ноги, внутрішній та боковій.

6) Перевірка стану енергії.

 

 

 

 

 

 

 

 

Вимірювання ЧСС за 10 сек.

Підведення підсумків уроку.

 

Д/з 

     - Вистрибування з упора присівши

                                                     Д. –

                                                     Хл. -

  • Імітація опорного кидка.

Організований вихід зі спортивного  залу.

 

 

30 с.

30 с.

 

 

2 хв.

 

 

 

 

2 р.

 

 

2 р.

 

 

2 р.

 

2 р.

2 р.

 

45 с.

 

 

 

 

 

 

 

 

30 с.

1 х

 

15 с.

 

10–12 р

15–20р.

 

15 с.

 

Шеренга .

Темп повільний.

 

 

4 колони.

За показом. Темп середній.

Долоня повинна бути не пряма , а трохи зігнута. Простукування зверху вниз.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Руками взятися за шорти  розвести руки в боки і утримувати в напружені 25 сек. Відпустити і відчувати на скільки піднімуться руки. Якщо на 90 ° то енергія у хорошому стані, 45° в задовільному, якщо нижче 45° то енергії в тілі замало.

У нормі 120-140уд.с.

 Відзначити  кращих учнів.

Сюрпризний момент.

 

 

 

 

 

У колоні за направляючим.

 

docx
Додано
4 червня 2018
Переглядів
3647
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку