План-конспект відкритого уроку Баскетбол 7 клас

Про матеріал
Задачі уроку: 1). Повторити техніку виконання ведення м’яча в русі правою та лівою руками, ведення з обведенням через фішки. 2). Повторити техніку виконання передач м’яча з місця і в русі від грудей та знизу двома руками. 3). Сприяти розвитку фізичних якостей: влучності та сили. 4). Сприяти вихованню мотивації до самостійних занять фізичними вправами.
Перегляд файлу

План – конспект уроку фізичної культури для учнів 7- класу

Дата:

Тип уроку: тренувальний

Місце проведення: велика спортивна зала

Вчитель: 

Задачі уроку: 1). Повторити техніку виконання ведення м’яча в русі правою та лівою руками, ведення з обведенням через фішки.

2). Повторити техніку виконання передач м’яча з місця і в русі від грудей та знизу двома руками.

3). Сприяти розвитку фізичних якостей: влучності та сили.

4). Сприяти вихованню мотивації  до самостійних занять фізичними вправами.

Інвентар та обладнання: баск/м’ячі, фішки.

з/п

       Зміст навчального матеріалу

Дозування

         Загальні методичні вказівки

I

                                            Підготовча частина уроку 13’

1

Шикування в 1 шеренгу, повідомлення завдань уроку, перевірка пульсу.

1’30’’

Вимірювання пульсу за 30 секунд, звернути увагу на зовнішній вигляд учнів,запитати чи нікому не зле перед уроком.

2

Ходьба та її різновиди:

  • На носках ;
  • На п’ятках;
  • На зовнішній стороні стопи;
  • На внутрішній стороні стопи;
  • Перекатами з п’яти на носки;
  • Ходьба випадами.

1’30’’

10м

10м

10м

10м

10м

10м

Під час проведення вправ вчитель слідкує за технікою виконання вправ та дає рекомендації: спина пряма, руки прямі вгору, руки за голову, руки прямі в сторони, руки на пояс, слідкуємо за дистанцією під час виконання випадів.

3

Біг та його різновиди:

  • Рівномірний біг;
  • На прямих ногах;
  • З високим підніманням стегон;
  • З захлестом гомілок;
  • Біг з поворотами вправо та вліво;
  • Приставним правим та лівим боком;
  • Біг спиною вперед;
  • Стрибки вправо та вліво;
  • Прискорення.

 

1’

15м

15м

 

15м

15м

 

15м

 

15м

15м

2х15м

Під час проведення вправ вчитель слідкує за технікою виконання вправ.

Руки зімкнуті в ліктях працюють вперед та назад.

П’ятами доторкатися задньої частини тіла.

Руки в замок перед грудьми 2 повороти вправо та 2 вліво.

Ноги прямі під час переміщення, руки на поясі.

Дивитися через ліве плече.

50 % від всієї сили.

 

4

 

 

 

Шикування в 1 шеренгу; Перешикування в 4 шеренги.

 

 

1’’

Х-Х-Х-Х-Х-Х-Х-Х-Х-Х-Х-Х

Розрахуватися на 1,2,3,4 та перешикуватися.

                   

5

Комплекс ЗРВ на місці:

7’30’’

Спина пряма, ноги прямі кругові рухи голови виконувати в середньому темпі, руки на поясі плечі паралельні один – одному.

1). В.п.стійка ноги нарізно руки на пояс, на 1-нахил голови вперед;       2-В.п; 3-нахил над; 4-В.п; 5- нахил впарво; 6-В.п; 7-нахил вліво; 8-В.п.

 

2). В.п.стійка ноги нарізно руки на пояс, 1-4 кругові рухи голови вправо вправо; 3-4 вліво.

Вправу виконувати в середньому темпі, руки на поясі спина пряма, ноги прямі

3). В.п.стійка ноги нарізно праву руку вгору, кисть в кулак.

1-4 пружинисті рухи правої руки назад; 5-8 лівою рукою.

Спина пряма, ноги прямі, руки при виконанні вправи прямі. Темп середній.

4). В.п.стійка ноги нарізно, руки перед грудьми. 1-2 відведення зігнух рук; 3-4 прямих.

Спина пряма, ноги прямі, руки прямі перед грудьми.

5). В.п.- о.с. руки вперед в сторони кисті в кулак. 1-4 кругові рухи кистів в внутрішню частину; 5-8 наружну.

Спина пряма, рухи кистями виконувати в середньому темпі, руки вперед прямі не згибати.

6). В.п. стійка ноги нарізно, руки на пояс. 1- нахил тулуба вправо; 2-В.п; 3-вліво; 4-В.п.

Максимально більше прогинатися в тулубі, рука вгору пряма.

7). В.п. вузька стійка ноги нарізно, руки на пояс. 1-8 кругові рухи таза вправо; також на 1-8 вліво.

Ноги прямі, виконувати максимальну амплітуду рухів в тазі. Темп повільний.

8). В.п.- о.с. 1-випад правою ногою, руки в сторони; 2-В.п; 3-випад лівою, руки вгору, 4-В.п.

Випад робити максимально широкий.

9). В.п. широка стійка ноги нарізно, руки на пояс. 1-нахил до правої ноги; 2-нахил; 3-нахил до лівої; 4-нахил до двух ніг.

Ноги не згибати, максимально тягнутися до кожної з ніг.

10). В.п. вузька стійка ноги нарізно, руки на пояс. 1-мах правою з хлопком знизу ноги;

2-В.п. 3-4 так само лівою ногою.

Махи виконувати максимально вище, ногу не згибати.

11). В.п.- о.с. руки вдоль тіла. 1- стрибок ноги нарізно з хлопком над головою. 2-В.п; 3-4 так само.

Темп високий.

12). ). В.п.- о.с. руки на пояс. 1- стрибок вперед; 2-В.п. 3-стрибок назад; 4-В.п.

Темп середній.

6

Шикування в колони хлопці та дівчата.

 

30’’

Хл, Х-Х-Х-Х-Х-Х-Х-Х

 

Дів, Х-Х-Х-Х-Х-Х-Х-Х

II

                                                 Основна частина уроку 28’

1

 

Ведення м’яча в русі правою та лівою руками.

 

        4’

 

Ведення м’яча до центральної лінії та назад, працювати як правою рукою та і лівою. Слідкувати за, технікою виконання вправи. Ноги працюють разом за руками.

2-3 р

 

2

Ведення з обведенням через фішки позмінно руками.

 

 

        5’

 

Темп низький дівчата, хлопці середній темп при виконанні вправи. Слідкувати за руками на ногами. Рука супроводжує м’яч вгору та вниз. Руки працюють позмінно як вперед так і назад.

2-3р

3

Передача м’яча двома руками з низу з місця.

 

 

 

        2’

 

Поділити учнів на 4 колони. Ноги напів зігнуті, руки охопивши м’яч тримають знизу широко. Потім виконується відштовхування ніг супроводжуючи м’яч руками вперед.

2-3р

4

Передача м’яча двома руками від грудей з місця.

 

 

        2’

М'яч підводять до грудей петлеподібним рухом кистей зверху вперед і вниз, потім вгору вздовж тулуба. Кисті "беруться" на себе (максимально розгинаються), маса тіла переноситься на попереду стоячу, зігнуту в коліні ногу.

      2-3 р

5

Передача м’яча двома руками з низу в русі приставним кроком.

        3’

Темп середній. Слідкувати за польотом м’яча та за технікю виконання вправи.

6

Передача м’яча двома руками від грудей в русі приставним кроком.

        3’ 

Темп середній. Слідкувати за польотом м’яча та за технікю виконання вправи.

       

7

Сприяти розвитку сили:

  • Згибання та розгинання рук в упорі лежачи;

        3’

Метод інтервальний, виконання вправ  через інтервал відпочинку. Вчитель дає методичні вказівки під час виконання вправ. Вчитися самостійно контролювати техніку виконання вправ. Дівчата виконують згинання та розгинання рук в упорі на колінах.

2х12р

 

  • Вправа планка;

2х30с

  • Присідання класичні.

2х20р

  • Випади вперед на, кожну ногу.

30р

 

8

Змагальна гра на влучність: кидки м’яча в кошик різним способом (від грудей двома руками, знизу двома руками, від плеча або зверху).

 

6’

 

Поділити хлопців та дівчат на дві половини поля. Кидки в кошик виконуються до тих пір поки не пролунає сигнал свистка.

III

 Заключна частина уроку 4’

 

1

Відновлення дихання.

Ходьба по залу:

 

1’

1-2- руки вгору, вдих;

3-4- руки вниз, видих.

 

2

Шикування

Перевірка пульсу.

 

30’’

В шеренгу.

Х-Х-Х-Х-Х-Х-Х-Х-Х

 

3

Виявити найактивніших.

Домашнє завдання.

Вихід із залу.

 

2’30

Д/з Вправа планка 2х1хв. Нагадати учням що самостійні заняття фізичними вправами, корисні для здоров’я їхнього організму. А, також є обов’язковою вимогою в режимі дня здобувачів освіти.

 

docx
Додано
31 січня 2021
Переглядів
361
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку