План – конспект уроку фізичної культури для учнів 7- класу
Дата:
Тип уроку: тренувальний
Місце проведення: велика спортивна зала
Вчитель:
Задачі уроку: 1). Повторити техніку виконання ведення м’яча в русі правою та лівою руками, ведення з обведенням через фішки.
2). Повторити техніку виконання передач м’яча з місця і в русі від грудей та знизу двома руками.
3). Сприяти розвитку фізичних якостей: влучності та сили.
4). Сприяти вихованню мотивації до самостійних занять фізичними вправами.
Інвентар та обладнання: баск/м’ячі, фішки.
№ з/п |
Зміст навчального матеріалу |
Дозування |
Загальні методичні вказівки |
I |
Підготовча частина уроку 13’ |
||
1 |
Шикування в 1 шеренгу, повідомлення завдань уроку, перевірка пульсу. |
1’30’’ |
Вимірювання пульсу за 30 секунд, звернути увагу на зовнішній вигляд учнів,запитати чи нікому не зле перед уроком. |
2 |
Ходьба та її різновиди:
|
1’30’’ 10м 10м 10м 10м 10м 10м |
Під час проведення вправ вчитель слідкує за технікою виконання вправ та дає рекомендації: спина пряма, руки прямі вгору, руки за голову, руки прямі в сторони, руки на пояс, слідкуємо за дистанцією під час виконання випадів. |
3 |
Біг та його різновиди:
|
1’ 15м 15м
15м 15м
15м
15м 15м 2х15м |
Під час проведення вправ вчитель слідкує за технікою виконання вправ. Руки зімкнуті в ліктях працюють вперед та назад. П’ятами доторкатися задньої частини тіла. Руки в замок перед грудьми 2 повороти вправо та 2 вліво. Ноги прямі під час переміщення, руки на поясі. Дивитися через ліве плече. 50 % від всієї сили.
|
4
|
Шикування в 1 шеренгу; Перешикування в 4 шеренги.
|
1’’ |
Х-Х-Х-Х-Х-Х-Х-Х-Х-Х-Х-Х Розрахуватися на 1,2,3,4 та перешикуватися.
|
5 |
Комплекс ЗРВ на місці: |
7’30’’ |
Спина пряма, ноги прямі кругові рухи голови виконувати в середньому темпі, руки на поясі плечі паралельні один – одному. |
1). В.п.стійка ноги нарізно руки на пояс, на 1-нахил голови вперед; 2-В.п; 3-нахил над; 4-В.п; 5- нахил впарво; 6-В.п; 7-нахил вліво; 8-В.п. |
4р |
||
2). В.п.стійка ноги нарізно руки на пояс, 1-4 кругові рухи голови вправо вправо; 3-4 вліво. |
4р |
Вправу виконувати в середньому темпі, руки на поясі спина пряма, ноги прямі |
|
3). В.п.стійка ноги нарізно праву руку вгору, кисть в кулак. 1-4 пружинисті рухи правої руки назад; 5-8 лівою рукою. |
4р |
Спина пряма, ноги прямі, руки при виконанні вправи прямі. Темп середній. |
|
4). В.п.стійка ноги нарізно, руки перед грудьми. 1-2 відведення зігнух рук; 3-4 прямих. |
4р |
Спина пряма, ноги прямі, руки прямі перед грудьми. |
|
5). В.п.- о.с. руки вперед в сторони кисті в кулак. 1-4 кругові рухи кистів в внутрішню частину; 5-8 наружну. |
4р |
Спина пряма, рухи кистями виконувати в середньому темпі, руки вперед прямі не згибати. |
|
6). В.п. стійка ноги нарізно, руки на пояс. 1- нахил тулуба вправо; 2-В.п; 3-вліво; 4-В.п. |
4р |
Максимально більше прогинатися в тулубі, рука вгору пряма. |
|
7). В.п. вузька стійка ноги нарізно, руки на пояс. 1-8 кругові рухи таза вправо; також на 1-8 вліво. |
4р |
Ноги прямі, виконувати максимальну амплітуду рухів в тазі. Темп повільний. |
|
8). В.п.- о.с. 1-випад правою ногою, руки в сторони; 2-В.п; 3-випад лівою, руки вгору, 4-В.п. |
4р |
Випад робити максимально широкий. |
|
9). В.п. широка стійка ноги нарізно, руки на пояс. 1-нахил до правої ноги; 2-нахил; 3-нахил до лівої; 4-нахил до двух ніг. |
4р |
Ноги не згибати, максимально тягнутися до кожної з ніг. |
|
10). В.п. вузька стійка ноги нарізно, руки на пояс. 1-мах правою з хлопком знизу ноги; 2-В.п. 3-4 так само лівою ногою. |
4р |
Махи виконувати максимально вище, ногу не згибати. |
|
11). В.п.- о.с. руки вдоль тіла. 1- стрибок ноги нарізно з хлопком над головою. 2-В.п; 3-4 так само. |
6р |
Темп високий. |
|
12). ). В.п.- о.с. руки на пояс. 1- стрибок вперед; 2-В.п. 3-стрибок назад; 4-В.п. |
4р |
Темп середній. |
|
6 |
Шикування в колони хлопці та дівчата. |
30’’ |
Хл, Х-Х-Х-Х-Х-Х-Х-Х
Дів, Х-Х-Х-Х-Х-Х-Х-Х |
II |
Основна частина уроку 28’ |
||
1
|
Ведення м’яча в русі правою та лівою руками. |
4’
|
Ведення м’яча до центральної лінії та назад, працювати як правою рукою та і лівою. Слідкувати за, технікою виконання вправи. Ноги працюють разом за руками. |
2-3 р
|
|||
2 |
Ведення з обведенням через фішки позмінно руками.
|
5’
|
Темп низький дівчата, хлопці середній темп при виконанні вправи. Слідкувати за руками на ногами. Рука супроводжує м’яч вгору та вниз. Руки працюють позмінно як вперед так і назад. |
2-3р |
|||
3 |
Передача м’яча двома руками з низу з місця.
|
2’
|
Поділити учнів на 4 колони. Ноги напів зігнуті, руки охопивши м’яч тримають знизу широко. Потім виконується відштовхування ніг супроводжуючи м’яч руками вперед. |
2-3р |
|||
4 |
Передача м’яча двома руками від грудей з місця.
|
2’ |
М'яч підводять до грудей петлеподібним рухом кистей зверху вперед і вниз, потім вгору вздовж тулуба. Кисті "беруться" на себе (максимально розгинаються), маса тіла переноситься на попереду стоячу, зігнуту в коліні ногу. |
2-3 р |
|||
5 |
Передача м’яча двома руками з низу в русі приставним кроком. |
3’ |
Темп середній. Слідкувати за польотом м’яча та за технікю виконання вправи. |
2р |
|||
6 |
Передача м’яча двома руками від грудей в русі приставним кроком. |
3’ |
Темп середній. Слідкувати за польотом м’яча та за технікю виконання вправи. |
2р |
|||
7 |
Сприяти розвитку сили:
|
3’ |
Метод інтервальний, виконання вправ через інтервал відпочинку. Вчитель дає методичні вказівки під час виконання вправ. Вчитися самостійно контролювати техніку виконання вправ. Дівчата виконують згинання та розгинання рук в упорі на колінах. |
2х12р
|
|||
|
2х30с |
||
|
2х20р |
||
|
30р
|
||
8 |
Змагальна гра на влучність: кидки м’яча в кошик різним способом (від грудей двома руками, знизу двома руками, від плеча або зверху). |
6’
|
Поділити хлопців та дівчат на дві половини поля. Кидки в кошик виконуються до тих пір поки не пролунає сигнал свистка. |
III |
Заключна частина уроку 4’ |
||
1 |
Відновлення дихання. Ходьба по залу: |
1’ |
1-2- руки вгору, вдих; 3-4- руки вниз, видих. |
2 |
Шикування Перевірка пульсу. |
30’’ |
В шеренгу. Х-Х-Х-Х-Х-Х-Х-Х-Х |
3 |
Виявити найактивніших. Домашнє завдання. Вихід із залу. |
2’30 |
Д/з Вправа планка 2х1хв. Нагадати учням що самостійні заняття фізичними вправами, корисні для здоров’я їхнього організму. А, також є обов’язковою вимогою в режимі дня здобувачів освіти. |