План –конспект виховного заняття Тема: Доброта – велика сила!

Про матеріал
Мета: збагатити знання дітей про внутрішній світ людини; розвивати творче мислення, увагу, мовлення, пам'ять, фантазію; виховувати в учнів прагнення бути добрим, чуйним, виявляти у стосунках з оточуючими великодушність, приязність. Вид заняття: Бесіда.
Перегляд файлу

План –конспект виховного заняття

Тема: Доброта – велика сила!

Мета: збагатити знання дітей про внутрішній світ людини;

розвивати творче мислення, увагу, мовлення, пам'ять, фантазію;

виховувати в учнів прагнення бути добрим, чуйним, виявляти у стосунках з оточуючими великодушність, приязність.

Вид заняття: Бесіда.

Обладнання: відеоматеріал,презентація.

 

Хід заняття

  1. Організація групи.

 

-Встаньте, діти, всі рівненько, Посміхніться всі гарненько. Посміхніться ви до мене, посміхніться і до себе, привітайтесь: «Добрий день!» Розпочнімо наше заняття. Сідайте на свої місці,посміхніться та слухайте мене уважно.

  1. Повідомлення теми.

 

  • Діти подивіться на парту. Ви бачите вірш. В кожному рядку є перші букви, вам треба підкреслити перші букви . І отримаємо ключове слово нашого заняття.

 

Дорогою добра в житті ступай,

Образи вмій прощать і люте зло.

Бо ти - людина, завжди пам'ятай,

Роби добро, щоб менше зла було!

О, пам'ятай Людино, не забудь.

 

  • Яке ж слово Ви отримали? (Добро)
  • Діти, це дивовижне, чарівне слово буде в центрі нашої уваги протягом усього заняття. Ми спробуємо розкрити таємницю природи добра. Спробуємо дізнатися, чому так важко прожити на світі без добра.

 

Мотивація роботи.

-Як ви вважаєте ,чи обов’язково бути добрим? Чому?

«Стався до людей так, як би ти хотів, щоб вони ставилися до тебе» Якщо ви  будете ставитися до людей з добром та щирістю ,то ваше оточення також до вас так буде ставитися.

 

 

  1. Робота над темою заняття.

                  1)Актуалізація опорних знань.

Створення  асоціативного  куща.

  • З поданих слів, потрібно вибрати ті слова, які найбільше відповідають до слова добро. (Впертість, щедрість, доброзичливість ,заздрість, привітність ,         вдячність, хитрість, чесність,  , милосердя, злість, любов, байдужість , справедливість )

Доброта

 

щедрість       доброзичливість           привітність          вдячність

 

чесність                          милосердя

 

        любов                                                справедливість

 

2)Повідомлення вчителя

 

  • Ніколи не завдай і не бажай іншому зла. Зло повертається, як і добро.
  • Допомагай іншим безоплатно, від щирого серця.
  • Навчися прощати людей за їхні помилки, якщо вони сильно на тебе не впливають. Кожна людина робить помилки, ніхто з нас не ідеальний.
  • Будь щедрим, ніколи не скупись.
  • Намагайся розуміти інших, став себе в їхній ситуації. Так легше буде зрозуміти, чому вони повелися саме так, як вони повелися.
  • Намагайся робити людям приємне: робити компліменти, підтримувати, дарувати подарунки. Від цього буде добре і тобі, і їм.
  • Люби братів наших менших, намагайся їм допомогти по можливості: наприклад, побудуй з батьками шпаківню, насип туди зерна
  • Бережно стався до природи, не сміти, не засмічуй річки. Краще посадити дерево або квіточку.

 

Старайтесь робити добро –

День і ніч, і у кожну хвилину,

Щоб серденько, як квітла, цвіло.

Це хорошою робить людину.

Хай душа буде світлою у вас

Й промениться завжди добротою!

Йдіть робити добро! В добрий час!

І живіть в цьому світі з красою!

 

 

3)Перегляд відеоролика про добро.

https://youtu.be/HkcWSenfwZQ

 

4)Фізкультхвилинка (музична)

 

https://youtu.be/DXumzh0sRDY

 

Гра: «Продовж речення…»

-Що треба робити, щоб бути:

  • добрим? Робити добрі вчинки.
  • ввічливим? Завжди поводитися ввічливо.
  • працьовитим? Не лінуватися.
  • щедрим? Ділитися з друзями.
  • розумним? Бути уважним, багато читати, виконувати завдання вчителя.
  • чесним? Не обманювати, говорити правду

 

 

  • А зараз пропоную вам відповісти на невеличку анкету. Відповідати на неї треба «так» або «ні».

 

 Чи можна примусити людину бути доброю?

 Чи згодні ви з думкою, що «добротою світ живе»?

 Чи можна ставати добрим лише на деякий час?

 Чи потрібно виявляти доброту у ставленні до будь-кого?

 Чи можна сказати, що доброта – найбільша окраса душі?

 Чи легко бути добрим?

 Чи можна доброту порівняти з сонцем?

 Чи є у вас бажання творити добрі справи?

 

IV. Підсумки .Заохочення .Оцінювання роботи учнів.

  • Доброта, як чарівні ліки, здатна вилікувати від суму, скрути, безпорадності. Я впевнена , що ви у своєму житті вже встигли зробити чимало добрих справ, про які ви зараз згадаєте.

 

 

Ти живеш серед людей. Не забувай, що кожен твій крок, твоє бажання, відображається на оточуючих тебе людях.  Роби так, щоб людям біля тебе було добре. Умій бути добрим.

 

docx
Додано
5 квітня 2023
Переглядів
739
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку