Конспект уроку
з фізичної культури у 3 класі
«Розвиток фізичних якостей з використанням елементів гімнастики»
2023/2024 н.р.
Підготувала:
Вчитель фізичної культури
Зозуля Юлія Олександрівна
Дата: 03.04.2024 н.р.
ТЕМА: Розвиток фізичних здібностей з використанням елементів гімнастики.
МЕТА: Підвищення інтересів учнів до фізичної культури, навчити дітей виконувати самостійно найпростіші рухові дії, сприяти розвитку фізичних здібностей. Формувати у дітей поняття про взаємозв’язок фізичних вправ і здоров’я; розвивати бажання систематично займатися фізичними вправами, виховувати навички комунікації і групової роботи.
ЗАВДАННЯ:
1. Повторити виконання вправ загально розвивальних вправ.
2. Закріпити виконання стройових вправ.
3. Шикування повороти на місці.
4. Перешикування з колони по1 в колони по 3 в русі.
5. Повторити силові вправи.
Місце проведення: спортивна зала.
Інвентар: гімнастичні лави, мати, скакалки, малі м’ячі, прищіпки, надувні кульки, смайлики, гімнастичні палиці, колонка, картки із зображеннями.
№п/п |
З м і с т |
Дозува ння |
Організаційно-методичні вказівки |
ЧСС Уд/за хв |
І.
ІІ.
ІІІ
|
Підготовча частина 1.Організовуючі вправи а)вхід в спортзал, б)шикування в шеренгу, в)привітання, повідомлення завдань уроку. БЖД Вимірювання ЧСС 2.Стройові вправи: повороти на місці, 3.Біг: а)з високим підніманням стегна; б)закид гомілки; в)приставним кроком лівим(правим) боком; г)з підстрибуванням вгору. 4.Ходьба,вправи на відновлення дихання. Загально розвивальні вправи з гімнастичною палицею.
1. В. п. - о. с., палицю горизонтально вниз. Руки вгору, повернутися у в. п.
2. В. п. - о. с., палицю на груди. Руки вперед, в. п., вгору, в. п. 4. В. п. - палицю горизонтально вперед. Швидке обертання палиці. 6. В. п. - ноги разом, палицю на плечі. Руки вгору, повернутися у в. п. 7. В. п. - палицю вертикально між ступнями, руки на верхньому кінці палиці. Колові рухи палицею ліворуч і праворуч. 10. В. п. - о. с., палицю горизонтально ззаду внизу. Відведення рук назад. В. п. - ноги на ширині плечей, палицю горизонтально вниз. Нахил тулуба вперед, торкнутися палицею підлоги. В. п. - ноги на ширині плечей, палицю горизонтально за лопатки. Нахил тулуба вперед з прямою спиною (дивитись прямо), палицю за голову, повернутися у в. п. В. п. - ноги на ширині плечей, палицю вертикально у правій руці. Обертання тулуба з палицею ліворуч. Те саме праворуч. В. п. - о. с., палицю вниз. Випад ліворуч, руки вгору, повернутися у в. п. Те саме праворуч.
Основна частина. Учні біжать у різні боки у пошуках картки з зображенням м’яча відповідного кольору(зелений, синій, червоний) Та шикуються в команди за кольором.
Робота по станціям: А) Метання малого м’яча в ціль. б) «Кольоровий лабіринт» (пролазіння між обручами). в)Перестрибування через гімнастичну лаву. Естафети: 1.Перенесення кульок у стаканчиках. 2.Естафета »прищіпочки» 3.Перенесення кульки за допомогою «китайських паличок» 4.Конкурс капітанів хто більше разів закине м’яч в кільце 1хв.
Заключна частина:
Підведення підсумку уроку. Ходьба по колу відновлення дихання. Шикування в одну шеренгу. Вимірювання ЧСС. Хвилинка релаксації діти знімають взуття та ходять по сенсорній доріжці. Визначення найактивнішої команди на уроці. Організованих вихід до класу. |
3-5хв
5-7хв
20-25хв
4-5хв |
В колону по одному .Під рахунок вчителя. Стежити за правильністю і чіткістю виконання. Звернути увагу на поставу.
У колону по одному, дистанція два кроки. Темп середній, стежити за правильною поставою. Поточний метод. Вправи виконують по доріжці спортивного залу. Нагадати про техніку безпеки.Біг в рівномірному темпі. Звернути увагу на дотримання інтервалу та дистанції.
Ноги в колінах не згинати.
Поточний метод Дотримуватися інтервалу,щоб не було два учні на лаві. Початок за командою вчителя. Слідкувати за дотриманням техніки безпеки.
В колону по одному кроком. У шеренгу Темп повільний Отримати зворотню інформацію. Оцінити роботу учнів вербально. |
100 уд/хв
106 уд/хв
116 уд/хв
140-165уд/хв
120 уд/хв |