Конспект уроку "Елементи гімнастики"

Про матеріал
Конспект уроку Підвищення інтересів учнів до фізичної культури, навчити дітей виконувати самостійно найпростіші рухові дії, сприяти розвитку фізичних здібностей. Формувати у дітей поняття про взаємозв’язок фізичних вправ і здоров’я; розвивати бажання систематично займатися фізичними вправами, виховувати навички комунікації і групової роботи
Перегляд файлу

Комунальний заклад «Ліцей №3»

Кам’янської міської ради»

 

 

 

 

Рухливі ігри під час проведення занять в групі продовженого дня - Я -  ВИХОВАТЕЛЬ

 

 

 

Конспект уроку

з фізичної культури у 3  класі

«Розвиток  фізичних якостей з використанням елементів гімнастики»

2023/2024 н.р.

 

 

 

 

Підготувала:

Вчитель фізичної культури

Зозуля Юлія Олександрівна


Дата: 03.04.2024 н.р.

 

ТЕМА: Розвиток фізичних здібностей з використанням елементів гімнастики.

 

МЕТА: Підвищення  інтересів  учнів до фізичної  культури, навчити дітей  виконувати самостійно найпростіші рухові дії, сприяти розвитку фізичних здібностей. Формувати у дітей поняття про взаємозв’язок фізичних вправ і  здоров’я; розвивати бажання систематично займатися фізичними вправами, виховувати навички комунікації і групової роботи.

 

ЗАВДАННЯ:

1. Повторити виконання  вправ загально розвивальних вправ.

2. Закріпити   виконання  стройових  вправ.

3. Шикування повороти  на  місці.

4. Перешикування з колони по1 в колони  по 3 в  русі.

5. Повторити  силові вправи.

Місце  проведення:  спортивна  зала.

Інвентар: гімнастичні  лави, мати, скакалки,  малі м’ячі, прищіпки, надувні кульки, смайлики, гімнастичні палиці, колонка, картки із зображеннями.

 

 

№п/п

З м і с т

Дозува

ння

Організаційно-методичні  вказівки

ЧСС

Уд/за хв

І.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ

 

 

 

 

 

Підготовча  частина

1.Організовуючі  вправи

а)вхід в спортзал,

б)шикування  в  шеренгу,

в)привітання, повідомлення завдань уроку.

БЖД

Вимірювання ЧСС

2.Стройові  вправи:

повороти на  місці,

3.Біг:

а)з високим підніманням стегна;

б)закид   гомілки;

в)приставним  кроком лівим(правим) боком;

г)з підстрибуванням вгору.

4.Ходьба,вправи на відновлення  дихання.

Загально розвивальні вправи з гімнастичною палицею.

 

1. В. п. - о. с., палицю горизонтально вниз. Руки вгору, повернутися у в. п.

 

2. В. п. - о. с., палицю на груди. Руки вперед, в. п., вгору, в. п.

4. В. п. - палицю горизонтально вперед. Швидке обертання палиці.

6. В. п. - ноги разом, палицю на плечі. Руки вгору, повернутися у в. п.

7. В. п. - палицю вертикально між ступнями, руки на верхньому кінці палиці. Колові рухи палицею ліворуч і праворуч.

10. В. п. - о. с., палицю горизонтально ззаду внизу. Відведення рук назад.

В. п. - ноги на ширині плечей, палицю горизонтально вниз. Нахил тулуба вперед, торкнутися палицею підлоги.

В. п. - ноги на ширині плечей, палицю горизонтально за лопатки. Нахил тулуба вперед з прямою спиною (дивитись прямо), палицю за голову, повернутися у в. п.

В. п. - ноги на ширині плечей, палицю вертикально у правій руці. Обертання тулуба з палицею ліворуч. Те саме праворуч. В. п. - о. с., палицю вниз. Випад ліворуч, руки вгору, повернутися у в. п. Те саме праворуч.

 

 

 

Основна  частина.

Учні біжать у різні боки у пошуках картки з зображенням м’яча відповідного кольору(зелений,  синій, червоний)

Та шикуються в команди за кольором.

 

Робота по станціям:

А) Метання малого м’яча в ціль.

б) «Кольоровий лабіринт»

(пролазіння між обручами).

в)Перестрибування через гімнастичну лаву.

Естафети:

1.Перенесення кульок у стаканчиках.

2.Естафета »прищіпочки»

3.Перенесення кульки за допомогою «китайських паличок»

4.Конкурс капітанів  хто більше разів закине м’яч в кільце 1хв.

 

 

Заключна  частина:

 

Підведення  підсумку  уроку. Ходьба по колу відновлення дихання.

Шикування в одну шеренгу.

Вимірювання ЧСС.

Хвилинка релаксації діти знімають взуття та ходять по сенсорній доріжці.

Визначення найактивнішої команди на уроці. Організованих вихід до класу.

3-5хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5-7хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20-25хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4-5хв

В колону по одному .

Під  рахунок  вчителя.

Стежити за правильністю і чіткістю виконання.

Звернути увагу на поставу.

 

 

 

 

 

 

У колону по одному, дистанція два кроки. Темп середній, стежити за правильною поставою. Поточний метод.

Вправи виконують по доріжці спортивного залу.

Нагадати про техніку безпеки.Біг в  рівномірному темпі. Звернути увагу на дотримання інтервалу та дистанції.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ноги в колінах не згинати.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Поточний метод

Дотримуватися інтервалу,щоб не було два учні на лаві.

Початок за командою вчителя.

Слідкувати за дотриманням техніки безпеки.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

В колону по одному кроком.

У шеренгу

Темп повільний

Отримати зворотню інформацію.

Оцінити роботу учнів вербально.

 

100 уд/хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

106 уд/хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

116 уд/хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

140-165уд/хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

120 уд/хв

 

docx
Додано
3 квітня
Переглядів
120
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку