Урок фізичної культури
з використанням цеглинок LEGO
1клас
Тема тижня: Спорт
Тема дня: Чому варто займатися фізкультурою?
Завдання уроку:
-
формування в здобувачів освіти ціннісного ставлення до фізичної культури, розуміння значущості занять фізичними вправами, спортивними іграми як важливого засобу зміцнення здоров’я, отримання задоволення;
-
формування здатності володіння різними способами рухової діяльності з використанням цеглинок ЛЕГО;
-
розвивати здатність спілкуватися і взаємодіяти у процесі спортивно-ігрової діяльності, дотримуватись правил безпечної і чесної гри,
-
використовувати навички самоконтролю і самооцінювання свого фізичного стану.
Інвентар: індивідуальні набори ЛЕГО «Шість цеглинок»
Місце проведення: спортивна зала.
Хід уроку
-
Перехід класу до спортивної зали
-
Повідомлення теми і завдань уроку.
-
Різновиди ходьби і бігу.
У залі у шість колон виставлені башти цеглинок ЛЕГО. Діти виконують вправи ходьби та бігу умовними «вулицями» між рядами башточок із цеглинок:
-
обхід майданчика маршовим кроком;
-
ходьба змійкою між башточками на носочках (руки на поясі);
-
обхід майданчика на п’яточках (руки за головою);
-
кроком чаплі – переступають через башточки (дві лінії);
-
біг змійкою до кінця рядків цеглинок;
-
ходьба широко розставивши ніжки (цеглинки між ногами) дві лінії;
-
біг змійкою дві доріжки;
-
установлюємо дихання в русі (перехід до стіни)
-
Вправи для формування правильної постави.
Стіна – опора:
зафіксувати поставу-присісти-взяти башточку-встати-
крок вперед- присісти-поставити башточку-встати-присісти
-взяти башточку-крок назад до стіни-перевірити поставу.
-
ЗРВ з цеглинками ЛЕГО (по 6-7 разів кожна вправа)
Перешикування у колону по 6 з використанням
розмітки на підлозі .
-
Башточку навпіл. В.п.: ноги на ширині плечей. Цеглинки
в руках. Піднімаємо руки вгору через сторони – хлопок
цеглинками над головою.
-
Скручування. В.п. : ноги на ширині плечей, руки зігнуті в ліктях до плечей, цеглинки в руках.
1 – руки в сторони, поворот ліворуч, долоньки розкриті, цеглинки на долоньках;
2 – В.п. ;
3, 4 – аналогічно праворуч.
-
Повороти тулуба. В.п.: ноги на ширині плечей, руки з ЛЕГО на поясі.
1 – поворот ліворуч (праворуч), обидві руки випрямляємо ліворуч (праворуч), хлопок.
2 – В.п.
-
Нахили тулуба. В.п.: ноги ширше плечей, ЛЕГО на підлозі біля лівої ноги.
1 – нагнутися, взяти башточку;
2 – випрямитися, передати башточку в другу руку;
3 – нахил до правої ноги, поставити башточку на підлогу;
4 – випрямитися.
-
Підтягування зігнутих у коліні ніг до грудей (почергово), хлопок під коліном.
-
Стрибки. Вправа «Фруктовий салат». Башточка із цеглинок лежить на підлозі.
Діти виконують стрибки за попередньою домовленістю з учителем:
«яблуко» - стрибок вперед, «груша» - назад, «банан» - праворуч башточки, «апельсин» - ліворуч.
Перешикування у команди для естафет.
-
Естафети з ЛЕГО.
-
Біг з бар’єрами. Діти будують бар’єри з великих цеглинок типу ЛЕГО. Почерговий біг, перестрибуючи бар’єр, з передаванням естафети хлопком руки.
-
Передача кубика ЛЕГО над головою. (Спочатку перекручують кубик над головою, потім передають наступному гравцю).
-
Передача кубика ЛЕГО на рівні пояса. Кожен гравець передає почергово: перший – передача справа, наступний – передача зліва. Ускладнений варіант – перед передачею обкрутити ЛЕГО навколо себе.
-
-- Вправи з яких видів спорту ми виконували?
Перешикування
-
Спортивно-музична композиція «Веселий чоловічок».
Під музичний супровід діти виконують рухи із «чоловічком» ЛЕГО (учні самі складають чоловічка із шести цеглинок перед виконанням композиції)
-
Гра «Море хвилюється раз,… спортивна фігура «Замри»
Діти демонструють спортсменів різних видів спорту. Учитель та інші учні відгадують.
-
Підведення підсумків.
-
Подякуємо один одному за урок так, як це роблять спортсмени після змагань: рукостискання, легкі обійми.
-
Перехід учнів із зали до класу.