23 квітня о 17:00Вебінар: Дистанційне навчання з «На Урок»: інструменти для ефективної та цікавої роботи

План-конспект з фізичної культури для 5 класу. Варіативний модуль "Баскетбол"

Про матеріал
План-конспект з фізичної культури для 5 класу. Варіативний модуль "Баскетбол". Розроблений на основі матеріалу варіативного модуля «Баскетбол» програми з фізичної культури для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів, спрямований на вдосконалення фізичних, морально-вольових, психологічних якостей, вирішення виховних, освітніх та оздоровчих завдань уроку фізичної культури. При складанні модуля були враховані вікові, анатомо-фізіологічні та статеві особливості учнів; визначені пріоритетні завдання щодо рівня загальноосвітньої підготовки, безперервності та наступності вивчення. Основна мета модуля — формування фізичного, духовного та соціального здоров’я школярів; розвиток основних фізичних якостей; навчання техніки рухових дій; підвищення рівня фізичної підготовленості учнів; опанування баскетболом як базовим модулем. Вивчення баскетболу має сприяти формуванню стійкого інтересу до предмета фізична культура в цілому та ігри у баскетбол зокрема, розвитку відповідних ігрових здібностей, умінь та навичок.
Перегляд файлу

Урок №   3

Мета: Формування здорового способу життя

Варіативний модуль: Баскетбол

Завдання уроку: 1. Удосконалення кидок однією рукою від плеча 

                             2. Повторення ведення мяча (правою і лівою рукою з наступною передачею)

                             3. Розвиток спритності, стрибучості

                             4. Виховання наполегливості , колективізму, допомоги

Дата:     

Місце проведення: спортивний зал, спортивний майданчик

Інвентар:  мяч баскетбольний

Частини

уроку

Зміст уроку

Дозування

Загально-методичні вказівки

І

12 хв.

1. Шикування, вітання, вимірювання ЧССhttp://citykey.net/images/review/821/25821/pomosch-pri-zamedlenii-pulsa.jpeg

2. Правила техніки безпеки

3. Відмітка відсутніх

4. Завдання уроку

 

5. Ходьба https://im3-tub-ua.yandex.net/i?id=84d49718fa1a8da838b0ba811249e1e5&n=33&h=215&w=196

- на носках;

- на п’ятках;

- на внутрішній стороні стопи;

- на зовнішній стороні стопи

6. Біг https://im3-tub-ua.yandex.net/i?id=dc0d1da3fc699f2371a11b76f190847f&n=33&h=215&w=120

- біг приставним кроком;

- біг з високо піднятими колінами;

- біг з  закиданням гомілки

7. Стрибки

- на правій нозі;

- на лівій нозі;

- ноги нарізно

7. ЗРВ

Изображение 006

30 с.

30 с.

30 с.

30 с.

 

2 хв.

1 коло

1 коло

1 коло

1 коло

1 коло

2 хв.

1 раз

1 раз

1 раз

2 хв.

1 раз

1 раз

1 раз

4 хв.

Изображение 006

Звернути увагу

на зовнішній вигляд учнів.

Завдання звільненим від занять («суддями») – проаналізувати і оцінити в кінці уроку.

Фронтальний метод

Руки на пояс

Техніка безпеки

Руки в замок

Дотримуватись дистанції

Руки на пояс

Фронтальний метод

За командою вчителя

Руки на пояс

Дотримуватись дистанції

Фронтальний метод

Руки на пояс

Дотримуватись дистанції

Руки на пояс

На місці

Изображение 006

ІІ

28 хв.

Вимірювання ЧСС

1. Кидок однією рукою від плеча

- імітація кидка без м’яча;

- те саме, але з м’ячем;

- кидок справа від щита під кутом на

   відстані 1,5 – 2 м. від нього;

- те саме, але з ліва;

У вихідному положенні гравець утримує м'яч у руках, перебуваючи в стійці нападника. Так, як кидок виконується двома руками, розташування ніг може змінюватися: стопи, носками спрямовані в бік кошика, ставляться паралельно на одному рівні або одна з них виставляється вперед. Гравець індивідуально вибирає оптимальну для себе стійку.

 2. Ведення мяча (правою і лівою рукою)

У вихідному положенні гравець після оволодіння м'ячем знаходиться в стійці нападаючого, для ведення правою рукою – права нога позаду, для ведення лівою – ліва ззаду. Маса тіла при цьому рівномірно розподілена на обидві ноги. П'ятка опорної ноги або п'яти обох ніг, якщо кожна з них може бути використана як опорна, незначно підняті над майданчиком. Спина злегка округлена. Руки зігнуті і утримують м'яч на рівні грудей або пояса, кисть дальньої від суперника руки розташована ззаду-зверху на м'ячі, вона контролює його положення і готова почати ведення, інша кисть підтримує м'яч збоку. М'яч приховується в стороні дальньої від суперника ноги, лікті зігнуті та опущені вниз, а лікоть робочої руки, готової почати ведення м'яча, відведений назад уздовж тулуба. Голова піднята, погляд спрямований вперед.

- ведення м’яча на місці правою та лівою  рукою;

- те саме, але без зорового контролю;

- ведення м’яча навколо себе правою та лівою рукою;

- те саме, але по прямій

3. Навчальна гра

4 хв.

10 р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 хв.

20 р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20 хв.

Удосконалення

Показ вчителем

Техніка безпеки

Руки прямі

Груповий метод

https://studfiles.net/html/2706/1287/html_WdwSAmyY9n.JRZr/img-znIFTl.png

Повторення

Показ вчителем

Техніка безпеки

Руки прямі

Помилки виправляє старший групи

 Груповий метод

За сигналом інструктора

https://studfiles.net/html/2706/1287/html_WdwSAmyY9n.JRZr/img-xwrQoB.png

Удосконалення

Змагальний метод

Техніка безпеки

ІІІ

5 хв.

1. Ходьба

2. Шикування, вимірювання ЧСС

3. Домашнє завдання

2 хв.

2 хв.

1 хв.

На встановлення

Оцінка за урок

Піднімання в сід за 30 с.

 

docx
Додав(-ла)
Захарець Леся
Додано
16 березня 2019
Переглядів
353
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку