6 травня о 15:00Вебінар: Продуктивна робота наприкінці семестру: онлайн-тести, проєкти та творча діяльність

План-конспект з фізичної культури для 5 класу. Варіативний модуль "Баскетбол"

Про матеріал
План-конспект з фізичної культури для 5 класу. Варіативний модуль "Баскетбол". Розроблений на основі матеріалу варіативного модуля «Баскетбол» програми з фізичної культури для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів, спрямований на вдосконалення фізичних, морально-вольових, психологічних якостей, вирішення виховних, освітніх та оздоровчих завдань уроку фізичної культури. При складанні модуля були враховані вікові, анатомо-фізіологічні та статеві особливості учнів; визначені пріоритетні завдання щодо рівня загальноосвітньої підготовки, безперервності та наступності вивчення. Основна мета модуля — формування фізичного, духовного та соціального здоров’я школярів; розвиток основних фізичних якостей; навчання техніки рухових дій; підвищення рівня фізичної підготовленості учнів; опанування баскетболом як базовим модулем. Вивчення баскетболу має сприяти формуванню стійкого інтересу до предмета фізична культура в цілому та ігри у баскетбол зокрема, розвитку відповідних ігрових здібностей, умінь та навичок.
Перегляд файлу

Урок №  5

Мета: Формування здорового способу життя

Варіативний модуль: Баскетбол

Завдання уроку: 1. Удосконалення штрафних кидків 

                             2. Повторення серійних стрибків з діставанням високо підвішених предметів

                             3. Розвиток спритності, стрибучості, швидкості

                             4. Виховання наполегливості, колективізму, рішучості

Дата:   

Місце проведення: спортивний зал, спортивний майданчик

Інвентар:  мяч баскетбольний

Частини

уроку

Зміст уроку

 Дозування

Загально-методичні вказівки

І

12 хв.

1. Шикування, вітання, вимірювання ЧССhttp://citykey.net/images/review/821/25821/pomosch-pri-zamedlenii-pulsa.jpeg

2. Правила техніки безпеки

3. Відмітка відсутніх

4. Завдання уроку

 

5. Ходьба

- на носках;

- на п’ятках;

- на внутрішній стороні стопи;

- на зовнішній стороні стопи

6. Біг

- біг приставним кроком;

- біг з високо піднятими колінами;

- біг з  закиданням гомілки

7. Стрибки

- на правій нозі;

- на лівій нозі;

- ноги нарізно

7. ЗРВ

Изображение 006

30 с.

30 с.

30 с.

30 с.

 

2 хв.

1 коло

1 коло

1 коло

1 коло

2 хв.

1 раз

1 раз

1 раз

2 хв.

1 раз

1 раз

1 раз

4 хв.

Изображение 006

Звернути увагу

на зовнішній вигляд учнів.

Завдання звільненим від занять («суддями») – проаналізувати і оцінити в кінці уроку.

Фронтальний метод

Руки на пояс

Техніка безпеки

Руки в замок

Дотримуватись дистанції

Фронтальний метод

За командою вчителя

Руки на пояс

Дотримуватись дистанції

Фронтальний метод

Руки на пояс

Дотримуватись дистанції

Руки на пояс

На місці

Изображение 006

ІІ

28 хв.

Вимірювання ЧССhttp://citykey.net/images/review/821/25821/pomosch-pri-zamedlenii-pulsa.jpeg

1. Штрафний кидок

При виконанні штрафного кидка м'яч випускається в сторону кошика під кутом близько 55° щодо горизонталі, це дозволяє надати йому таку траєкторію, щоб він наближався до кошику під кутом 45°. В інших випадках кут випуску м'яча незначно варіюється в залежності від дистанції до кошика і ступеня протидії.

- гравець перебуває на відстані 3-4 м. від   щита. Після удару м’яча у підлогу, учень робить крок правою ногою і одночасно ловить м’яч. Наступний крок він робить лівою ногою, виконує поштовх і у стрибку спрямовує м’яч у кошик;

- те саме, але після 2-3 ударів м’яча у підлогу;

- те саме, але після тривалого ведення м’яча;

- те саме, але після ловіння м’яча у русі і

  його ведення

 2.  Серійні стрибки з діставанням високо підвішених  предметів

При відштовхуванні, здійснюваної прискореним випрямленням тіла, у стрибках з розбігу важливіше всього можливо швидше випрямити опорну ногу. Причому випрямлення ноги в суглобах відбувається з визначеною послідовністю. Першим починає розгинання тазостегновий суглоб, потім колінний. Закінчується випрямлення ноги підошовним згинанням у гомілковостопному суглобі. Шлях, по якому в опорній фазі переміщається центр тяжіння стрибуна, обмежений, отже, особливо важлива здатність стрибуна розвити максимальну силу в найкоротший час на цьому шляху.

 

3. Навчальна гра

Грають дві команди по 5 осіб на майданчику 28×15 м. На коротких сторонах майданчика укріплені на щитах на висоті 305 см «кошики» — металеві кільця діаметром 45 см з мотузяною сіткою без дна. Переможцем визнається команда, якій вдалось більше число разів закинути м'яч у «кошик» супротивників

4 хв.

10 р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 хв.

20 р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20 хв.

Удосконалення

Груповий метод

Показ вчителем

Техніка безпеки

Руки прямі

Виявити найактивніших

 

http://www.offsport.ru/basketball/dlya-detey/img/62-63.jpg

Повторення

Показ вчителем

Техніка безпеки

Руки прямі

Виявити найактивніших

https://studfiles.net/html/2706/1287/html_WdwSAmyY9n.JRZr/img-eciZwR.png

Змагальний метод

Техніка безпеки

Виявити найактивнішихhttp://www.studmed.ru/docs/static/4/9/4/4/2/4944277df18.jpg

ІІІ

5 хв.

1. Ходьба

2. Шикування

3. Домашнє завдання

2 хв.

2 хв.

1 хв.

На встановлення

Оцінка за урок

Вимірювання ЧСС

 

docx
Додав(-ла)
Захарець Леся
Додано
16 березня 2019
Переглядів
318
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку