2 червня о 18:00Вебінар: Як розвивати дослідницьку компетентність учнів: створюємо прилади для шкільної лабораторії власними силами

План-конспект з фізичної культури для 5 класу. Варіативний модуль "Баскетбол"

Про матеріал
План-конспект з фізичної культури для 5 класу. Варіативний модуль "Баскетбол". Розроблений на основі матеріалу варіативного модуля «Баскетбол» програми з фізичної культури для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів, спрямований на вдосконалення фізичних, морально-вольових, психологічних якостей, вирішення виховних, освітніх та оздоровчих завдань уроку фізичної культури. При складанні модуля були враховані вікові, анатомо-фізіологічні та статеві особливості учнів; визначені пріоритетні завдання щодо рівня загальноосвітньої підготовки, безперервності та наступності вивчення. Основна мета модуля — формування фізичного, духовного та соціального здоров’я школярів; розвиток основних фізичних якостей; навчання техніки рухових дій; підвищення рівня фізичної підготовленості учнів; опанування баскетболом як базовим модулем. Вивчення баскетболу має сприяти формуванню стійкого інтересу до предмета фізична культура в цілому та ігри у баскетбол зокрема, розвитку відповідних ігрових здібностей, умінь та навичок.
Перегляд файлу

Урок № 6

Мета: Формування здорового способу життя

Варіативний модуль: Баскетбол

Завдання уроку: 1.Удосконалення серійних стрибків з діставанням високо підвішених предметів 

                             2. Повторення ловіння і передача мяча двома руками від грудей

                             3. Розвиток спритності, стрибучості

                             4. Виховання наполегливості, колективізму, допомоги

Дата:  

Місце проведення: спортивний зал

Інвентар:  мяч баскетбольний

Частини

уроку

Зміст уроку

Дозування

Загально-методичні вказівки

І

12 хв.

1. Шикування, вітання, вимірювання ЧССhttp://citykey.net/images/review/821/25821/pomosch-pri-zamedlenii-pulsa.jpeg

2. Правила техніки безпеки 

3. Відмітка відсутніх

4. Завдання уроку

 

5. Ходьба https://im3-tub-ua.yandex.net/i?id=84d49718fa1a8da838b0ba811249e1e5&n=33&h=215&w=196

- на носках;

- на п’ятках;

- на внутрішній стороні стопи;

- на зовнішній стороні стопи

6. Біг https://im3-tub-ua.yandex.net/i?id=dc0d1da3fc699f2371a11b76f190847f&n=33&h=215&w=120

- біг приставним кроком;

- біг з високо піднятими колінами;

- біг з  закиданням гомілки;

- біг з викиданням прямих ніг вперед

7. Стрибки

- на правій нозі;

- на лівій нозі

7. ЗРВ

Изображение 006

30 с.

30 с.

30 с.

30 с.

 

2 хв.

1 коло

1 коло

1 коло

1 коло

2 хв.

1 раз

1 раз

1 раз

1 раз

1 раз

2 хв.

1 раз

1 раз

4 хв.

Изображение 006

Звернути увагу

на зовнішній вигляд учнів.

Завдання звільненим від занять («суддями») – проаналізувати і оцінити в кінці уроку.

Фронтальний метод

Руки на пояс

Техніка безпеки

Руки в замок

Дотримуватись дистанції

Фронтальний метод

За командою вчителя

Руки на пояс

Руки за спиною

Дотримуватись дистанції

Руки вперед

Фронтальний метод

Руки на пояс

Дотримуватись дистанції

На місці

Изображение 006

ІІ

28 хв.

1. Серійні стрибки з діставанням високо підвішених  предметів

При відштовхуванні, здійснюваної прискореним випрямленням тіла, у стрибках з розбігу важливіше всього можливо швидше випрямити опорну ногу. Причому випрямлення ноги в суглобах відбувається з визначеною послідовністю. Першим починає розгинання тазостегновий суглоб, потім колінний. Закінчується випрямлення ноги підошовним згинанням у гомілковостопному суглобі. Шлях, по якому в опорній фазі переміщається центр тяжіння стрибуна, обмежений, отже, особливо важлива здатність стрибуна розвити максимальну силу в найкоротший час на цьому шляху.

 2.  Ловіння і передача мяча двома руками від грудей

При ловінні двома руками, коли м'яч наближається до гравця на рівні грудей або голови, то слід витягнути руки назустріч м'ячу, ненапруженими пальцями і китицями утворюючи як би воронку, розміром трохи більшу, ніж обхват м'яча. У момент зіткнення з м'ячем потрібно обхопити його пальцями (не долонями), зближуючи кисті, а руки зігнути в ліктьових суглобах, підтягуючи до грудей.

Згинання рук є амортизаційними рухами, які приглушують силу удару летить м'яча. Після прийому м'яча тулуб знову подають злегка вперед: м'яч переховуваних від суперника розведеними ліктями, виносять в положення готовності до подальших дій.

Передача від грудей - найбільш ефективний спосіб швидко передати м'яч партнеру, поки між вами немає суперника. Тримайте м'яч близько до грудей. Штовхніть м'яч вперед, випрямляючи зап'ястя таким чином, щоб ваші кисті розвернулися. Після кидка великі пальці повинні опинитися внизу, а тильні сторони долоні бути поверненими один до одного. Вам потрібно, щоб м'яч летів у груди приймає.

3. Навчальна гра

Грають дві команди по 5 осіб на майданчику 28×15 м. На коротких сторонах майданчика укріплені на щитах на висоті 305 см «кошики» — металеві кільця діаметром 45 см з мотузяною сіткою без дна. Переможцем визнається команда, якій вдалось більше число разів закинути м'яч у «кошик» супротивників

4 хв.

20 р.

 

 

 

 

 

 

 

 

4 хв.

20 р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20 хв.

Удосконалення

Фронтальний метод

Показ вчителем

Техніка безпеки

Руки прямі

За сигналом інструктора

https://studfiles.net/html/2706/1287/html_WdwSAmyY9n.JRZr/img-eciZwR.png

Повторення

Груповий метод

Показ вчителем

Техніка безпеки

Руки прямі

https://disted.edu.vn.ua/media/images/asia/basketbol/basketbol_1_sch35/u04.files/image001.jpg

Виявити найактивніших

http://refeteka.ru/images/r/7/d/3/7d3803f83d50b3db07bedeafaae58fe3.jpeg

https://disted.edu.vn.ua/media/images/asia/basketbol/basketbol_1_sch35/u04.files/image002.jpg

Удосконалення

Змагальний метод

Техніка безпеки

http://www.studmed.ru/docs/static/4/9/4/4/2/4944277df18.jpg

ІІІ

5 хв.

1. Ходьба

2. Шикування, вимірювання ЧСС

3. Домашнє завдання

2 хв.

2 хв.

1 хв.

На встановлення

Оцінка за урок

Вправи на гнучкість

 

docx
Додав(-ла)
Захарець Леся
Додано
16 березня 2019
Переглядів
533
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку