1.Повторити комплекс спеціальних загальнорозвивальних вправ з урахуванням специфіки професії.
2. Сприяти розвитку мислення, координаційних здібностей, формуванню правильної постави, спритності, уваги, точності рухів;
3. Оцінити вміння виконувати акробатичну комбінацію.
4. Навчити виконувати колове тренуванняПЛАН-КОНСПЕКТ
заняття № 5-6 з фізичної культури для учнів 11 класу
Модуль: Гімнастика
Тема: «Колове тренування як засіб покращення фізичної підготовки»
Завдання заняття:
1. Повторити комплекс спеціальних загальнорозвивальних вправ з урахуванням специфіки професії.
2. Сприяти розвитку мислення, координаційних здібностей, формуванню правильної постави, спритності, уваги, точності рухів;
3. Оцінити вміння виконувати акробатичну комбінацію.
4. Сприяти покращенню фізичної підготовки.
Місце проведення: спортивна зала
Інвентар:
Хід заняття
Частина уроку |
Зміст |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
|
Підготовча частина до 15 хв. (7-10 хв.) |
Шикування в одну шеренгу |
20 сек |
За зростом. Вітання. |
|
Повідомлення завдань уроку |
1-2 хв |
Настрій на позитив |
||
Ходьба в обхід з виконанням завдань викладача. |
2-3 хв. 30 сек
|
Група за направляючим починає ходьбу, а викладач подає різні команди. Група, руки в сторони - став! Руки в гору - став! Руки перед грудьми - став! Руки за голову - став! Руки на пояс став! На п’ятах руш! Руки за голову - став, на пальцях руш! Спину тримаємо рівно. Живіт підтягнутий.
|
||
Біг «змійкою».
Кроками галопа «змійкою» |
Пів зали
Пів зали |
Повільний біг в колону один за одним, зберігаючи рівномірне дихання |
||
Звичайна ходьба |
20м |
Ходьба з виконанням вправ на відновлювання дихання |
||
Вимірювання ЧСС
|
За 15 сек. |
Учні збираються навколо викладача, вимірювання і аналіз ЧСС.
|
||
Перешикування в колону по чотири для виконання комплексу вправ. Студент проводить орієнтовний комплекс з 10 вправ. |
|
Виконання комплексу вправ
|
||
Виконання вправ на координаційній «драбинці». Вимірювання ЧСС. |
6-8 вправ За 10 сек |
Виконання вивчених вправ. Викладач розпочинає, учні продовжують Аналіз ЧСС |
||
Основна часина 60 хв
Основна частина 25-30 хв |
Гра на розвиток уваги |
2-3 рази |
З гімнастичними палицями |
|
Група поділена на два відділення. Перше відділення виконує акробатичну комбінацію: О.С., стійка на голові та руках, два перекиди уперед, перекид назад через стійку на руках, упор присівши; довгий перекид уперед, О.С. |
|
|
||
Друге відділення виконує комплекс вправ для хребта. 1.Вправа в упорі на колінах – «кішка». 2.Вправа «собака мордою донизу» 3. Лежачи на стегнах, руки в сторони Одну ногу зігнути і перенеси назад далі в сторону. В другий бік. 4. Лежачи на спині. Підтягнути ногу до грудей, видих, опустити. Потім другою. 5. Підтягнути до грудей обидві ноги. Погойдатися на спині. 6. Стійка на лопатках |
|
Самостійно |
||
Зміна місць занять. |
|
Обговорення з учнями виконання вправ |
||
Фізична підготовка – колове тренування 1 станція – ноги закріплено, підйом тулуба в сід. 2 станція – згинання рук в упорі лежачи 3 станція – гіперекстензія 4 станція – стрибки на скакалці 5 станція – планка 6 станція – зворотні відтискання від лави 7 станція – присідання 8 станція – підтягування у висі лежачи 9 станція – бурпі(упор присівши. упор лежачи, упор присівши, підстрибування на двох, оплеск над головою)
|
. |
Виконуємо 15-20 секунд на кожній станції. Одне коло. Під час переходу до наступної станції розслабляємо м’язи. Переходимо за сигналом викладача |
||
Гра з гімнастичними лавами Підйом та опускання лав |
2-3 рази |
Строго за командою викладача Учні стоять обов’язково за зростом |
||
Учні поділилися парами. На пару - одна скакалка. Розвиток витривалості. Один стрибає, другий веде рахунок. Після закінчення повідомляє викладачу результат того, хто стрибав. Потім міняються ролями. |
2х30 сек. |
Викладач контролює час виконання, записує результати. |
||
Бігова естафета з набивними м’ячами |
2 рази |
Дві команди. Вага м’яча 2 кг |
||
Шикування |
|
Відмітити тих, хто старався, намагався навчитися. |
||
Вправи на релаксацію сидячи на підлозі, на килимках |
5-6 вправ |
Вмикаємо спокійну музику На розсуд викладача
|
||
Заключна частина 15 хв. |
||||
|
|
|
||
Вимірювання ЧСС |
15сек |
Прокоментувати |
||
Прибирання місця занять |
|
Допомагають звільнені від занять |
||
Шикування. Підведення підсумків уроку. Завдання для самостійної роботи |
|
Подякувати учням за співпрацю. Оцінювання |
||
Організований вихід з зали |
|
|
||