ПЛАН-КОНСПЕКТ заняття № 5-6 з фізичної культури для учнів 11 класу Модуль: Гімнастика Тема: «Колове тренування як засіб покращення фізичної підготовки»

Про матеріал

1.Повторити комплекс спеціальних загальнорозвивальних вправ з урахуванням специфіки професії.

2. Сприяти розвитку мислення, координаційних здібностей, формуванню правильної постави, спритності, уваги, точності рухів;

3. Оцінити вміння виконувати акробатичну комбінацію.

4. Навчити виконувати колове тренування
Перегляд файлу

ПЛАН-КОНСПЕКТ

заняття № 5-6 з фізичної культури для учнів 11 класу

Модуль: Гімнастика

Тема: «Колове тренування як засіб покращення фізичної підготовки»

Завдання заняття:

1. Повторити  комплекс спеціальних загальнорозвивальних  вправ з урахуванням специфіки професії.

2. Сприяти розвитку мислення, координаційних здібностей, формуванню правильної постави, спритності, уваги, точності рухів;

3. Оцінити вміння виконувати акробатичну комбінацію.

4. Сприяти покращенню фізичної підготовки.

Місце проведення: спортивна зала

Інвентар:

  1. Килимки – по кількості учнів.
  2. Свисток – 1 шт.
  3. Секундомір – 1 шт.
  4. Координаційна «драбинка».
  5. Гімнастичні палиці – по кількості учнів.
  6. Гімнастичні лавочки – 2шт.
  7. Стіл – 1 шт.
  8. Флешка – 1 шт.
  9. Конспект – уроку

Хід заняття

 

Частина уроку

 

Зміст

 

Дозування

 

Організаційно-методичні вказівки

                                                 Підготовча  частина до 15 хв.

                           (7-10 хв.)

Шикування в одну шеренгу

20 сек

За зростом. Вітання.

Повідомлення завдань уроку

1-2 хв

Настрій на позитив

Ходьба в обхід з виконанням завдань викладача.

2-3 хв.

30 сек

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Група за направляючим починає ходьбу, а викладач подає різні команди. Група, руки в сторони  - став! Руки в гору -  став! Руки перед грудьми -  став! Руки за голову -  став! Руки на пояс став! На п’ятах руш!

Руки за голову -  став, на пальцях руш!

Спину тримаємо рівно. Живіт підтягнутий.

 

 

Біг «змійкою».

 

Кроками галопа «змійкою»

Пів зали

 

Пів зали

Повільний біг в колону один за одним, зберігаючи рівномірне дихання

Звичайна ходьба

20м

Ходьба з виконанням вправ на відновлювання дихання

Вимірювання ЧСС

 

За 15 сек.

Учні збираються навколо викладача, вимірювання і аналіз ЧСС.

 

 

Перешикування в колону по чотири для виконання комплексу вправ.

 Студент проводить орієнтовний комплекс з 10 вправ.

 

 

Виконання комплексу вправ

 

 

 

Виконання вправ на координаційній «драбинці».

Вимірювання ЧСС.

 

6-8 вправ

За 10 сек

Виконання вивчених вправ. Викладач розпочинає, учні продовжують

Аналіз ЧСС

                                                                                                Основна часина  60 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                            Основна частина  25-30 хв

Гра на розвиток уваги

2-3 рази

З гімнастичними палицями

Група поділена на два відділення.

Перше відділення виконує акробатичну комбінацію: О.С., стійка на голові та руках, два перекиди уперед, перекид назад через стійку на руках, упор присівши; довгий перекид уперед, О.С.

 

 

 

 

 

 

 

 

Друге відділення виконує комплекс вправ для хребта.

1.Вправа в упорі на колінах – «кішка».

2.Вправа «собака мордою донизу»

3. Лежачи на стегнах, руки в сторони

Одну ногу зігнути і перенеси назад далі в сторону. В другий бік.

4. Лежачи на спині. Підтягнути ногу до грудей, видих, опустити. Потім другою.

5. Підтягнути до грудей обидві ноги.

Погойдатися на спині.

6. Стійка на лопатках

 

Самостійно

Зміна місць занять.

 

Обговорення з учнями виконання вправ

Фізична підготовка – колове тренування

1 станція – ноги закріплено, підйом тулуба в сід.

2 станція – згинання рук в упорі лежачи

3 станція – гіперекстензія

4 станція – стрибки на скакалці

5 станція – планка

6 станція – зворотні відтискання від лави

7 станція – присідання

8 станція – підтягування у висі лежачи

9 станція – бурпі(упор присівши. упор лежачи, упор присівши, підстрибування на двох, оплеск над головою)

 

.

Виконуємо 15-20 секунд на кожній станції. Одне коло.

Під час переходу до наступної станції розслабляємо м’язи.

Переходимо за сигналом викладача

Гра з гімнастичними лавами

Підйом та опускання лав

2-3 рази

Строго за командою викладача

Учні стоять обов’язково за зростом

Учні поділилися парами. На пару  - одна скакалка. Розвиток витривалості. Один стрибає, другий веде рахунок. Після закінчення повідомляє викладачу результат того, хто стрибав. Потім міняються ролями.

2х30 сек.

Викладач контролює час виконання, записує результати.

Бігова естафета з набивними м’ячами

2 рази

Дві команди. Вага м’яча 2 кг

 

  Шикування

 

Відмітити тих, хто старався, намагався навчитися.

Вправи на релаксацію сидячи на підлозі, на килимках

5-6 вправ

Вмикаємо спокійну музику

На розсуд викладача

 

Заключна частина 15 хв.

 

 

 

Вимірювання ЧСС

15сек

Прокоментувати

Прибирання місця занять

 

Допомагають звільнені від занять

Шикування. Підведення підсумків уроку. Завдання для самостійної роботи

 

Подякувати учням за співпрацю.

Оцінювання

Організований вихід з зали

 

 


 

 

 

 

 

docx
Додано
7 грудня 2018
Переглядів
1354
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку