ПЛАН-КОНСПЕКТ
заняття № 5-6 з фізичної культури для учнів 11 класу
Тема: Гімнастика
Завдання заняття:
Місце проведення: спортивна зала
Інвентар:
Хід заняття
Частина уроку |
Зміст |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
|
Підготовча (7-10 хв.) |
Шикування в одну шеренгу |
20 сек |
За зростом. Вітання. |
|
Повідомлення завдань уроку |
1-2 хв |
Настрій на позитив |
||
Перешикування з однієї колони в дві і назад, в три і назад. |
|
Прокоментувати |
||
Ходьба в обхід з виконанням завдань викладача. |
2-3 хв. 30 сек |
Група за направляючим починає ходьбу
|
||
Біг «змійкою».
Кроками галопу «змійкою» |
Пів зали
Пів зали |
Повільний біг в колону один за одним, зберігаючи рівномірне дихання |
||
Звичайна ходьба |
20м |
Ходьба з виконанням вправ на відновлювання дихання |
||
Вимірювання ЧСС
|
За 15 сек. |
Учні збираються навколо викладача, вимірювання і аналіз ЧСС.
|
||
Перешикування в колону по чотири для виконання комплексу вправ. Студент проводить орієнтовний комплекс з 10 вправ. |
|
Виконання комплексу вправ
|
||
Виконання вправ на координаційній «драбинці». Вимірювання ЧСС. |
6-8 вправ
|
Виконання вивчених вправ. Викладач розпочинає, учні продовжують Аналіз ЧСС |
||
Основна часина 60 хв
Основна частина 25-30 хв |
Група поділена на два відділення. Перше відділення виконує акробатичну комбінацію, юнаки: О.С., стійка на голові та руках, два перекиди уперед, перекид назад через стійку на руках, упор присівши; довгий перекид уперед, О.С. |
|
Дівчата виконують: перекид вперед, перекат в стійку на лопатках, «міст», переворот в упор присівши, перекид назад в полу шпагат, упор присівши, О.С. |
|
Друге відділення виконує вправи для черевного пресу протягом 1 хвилини |
|
Перевіряємо кожного, записуємо результат, коментуємо
|
||
|
|
|
||
Зміна місць занять. |
|
Обговорення з учнями виконання вправ |
||
Фізична підготовка – колове тренування 1 станція – ноги закріплено, підйом тулуба в сід. 2 станція – згинання рук в упорі лежачи 3 станція – гіперекстензія 4 станція – стрибки на скакалці 5 станція – планка 6 станція – зворотні відтискання від лави 7 станція – присідання 8 станція – підтягування у висі лежачи 9 станція – бурпі(упор присівши, упор лежачи, упор присівши, підстрибування на двох, оплеск над головою) |
3 хв |
Виконуємо 15 секунд на кожній станції. Одне коло. Під час переходу до наступної станції розслабляємо м’язи. Переходимо за сигналом викладача |
||
Бігова естафета з набивними м’ячами |
2 рази |
Дві команди |
||
Шикування |
|
Відмітити тих, хто старався, намагався навчитися. |
||
Вправи на релаксацію |
5-6 вправ |
Вмикаємо спокійну музику На розсуд викладача
|
||
Заключна частина 15 хв. |
||||
|
|
|
||
Вимірювання ЧСС |
15сек |
Прокоментувати |
||
Прибирання місця занять |
|
Допомагають звільнені від занять |
||
Шикування. Підведення підсумків уроку. Завдання для самостійної роботи |
|
Подякувати учням за співпрацю. Оцінювання |
||
Організований вихід з зали |
|
|
||