Урок № 40. «ВЕСЕЛІ ТАНЦІ»
Тема: Вправи для формування культури рухів з елементами гімнастики.
Вправи для опанування навичок пересувань.
Завдання уроку:
1.Повторити організаційні вправи: шикування в шеренгу та команд «Рівняйсь! Струнко!»
2.Повторити різновиди ходьби та бігу.
3.Навчати ритмічних вправ.
4.Розвивати слухову увагу рухливою грою з прискоренням «Літак».
5.Навчати різновидів сідів.
6.Повторити лазіння по гімнастичній стінці.
7.Визначити ритмічний малюнок грою «Танок м'ячів».
Розробка сучасного сюжетного уроку з фізичної культури для 1 класу НУШ
Тема: Вправи для формування культури рухів з елементами гімнастики.
Вчителя фізичної культури
Закотненської ЗОШ І-ІІ ступенів
Жеребило М.О.
Урок № 40. «ВЕСЕЛІ ТАНЦІ»
Тема: Вправи для формування культури рухів з елементами гімнастики.
Вправи для опанування навичок пересувань.
Завдання уроку:
Інвентар: музичний програвач, свисток, каремати, волейбольні м'ячі.
Дисциплінований вхід до спортивної зали. Шикування дітей у шеренгу за зростом, дотримання дистанції. Привітання. Організаційні вправи.
ОМ В. Повторити раніше вивчені різновиди ходьби та бігу; стежити за правильністю виконання. Вправа для відновлення дихання: ходьба з уповільненням темпу. Руки підіймати через сторони вгору — вдих, повільно опустити вниз — видих
(4-6 р.)
Я вам нагадаю сюжет. Фермер уважає, що його отара — це прості тварини, яких цікавить тільки їжа. Насправді, вівці постійно шукають собі розваги. Вівці, особливо Шон, завжди намагаються не виявляти фермерові свої знання й уміння, але роблять усе, щоб приховати всі можливі сліди, що свідчать про їхню « розумну та хитру діяльність ».
На час нашого уроку я стану фермером, а ви маленькими шкідливими вівцями. Буде цікаво! Коли фермер відволікається чи йде у своїх справах, отара робить, що заманеться. А коли фермер повертається, то в отарі відновлюється порядок. Пропоную вам пригадати нашу гру «Швидко вишикуватися в шеренгу».
Я — фермер, коли я відвернусь чи заплющу очі, то ви зможете трохи побавитись, а коли почуєте команду «Швидко на місця!», вам потрібно вишикуватися в шеренгу, як уже вивчили: за зростом, біля лінії на підлозі, не штовхаючись.
Різновиди сідів
1.Сід — положення сидячи на підлозі з витягнутими вперед ногами, носки
п'яти разом, носки відтягнуті, тулуб у вертикальному положенні, голова прямо, руки на підлозі біля таза, кисті повернуті назад.
2. Вправа «Двірники на лобовому склі під час дощу».
Сід ноги нарізно — прямі ноги максимально розведені в сторони, носки відтягнуті, тулуб і голова прямо. 1 — звести ноги разом (сід); 2 — набути положення сіду ноги нарізно.
3. Вправа «Ніжки крокують».
Сід зігнувши ноги — зігнути ноги в тазостегнових та колінних суглобах, максимально наблизити до таза, ступні ніг знаходяться на підлозі, голова прямо, руки на підлозі біля таза, кисті повернуті назад. Декілька «кроків» уперед та назад ногами до сіду та сіду зігнувши ноги.
Сід на п'ятах — гомілки з'єднаних ніг лежать на підлозі, сідницями сісти на п'яти, тулуб тримати вертикально, голова прямо, руки можуть бути у різних положеннях.
В. п. — сід на п'ятах. 1 — стати навколішки, потягнутися руками вгору;
— набути сід на п'ятах.
ОМВ. Виконувати під рахунок (по 8 р.), використовувати гімнастичну термінологію. Скласти каремати на місця.
Лазіння по гімнастичній стінці (лазіння вгору, перелізання з одного
просвіту гімнастичної стінки на другий, злізання вниз)
ОМ В. Страхування. Рекомендується на підлогу покласти мати. Учитель стоїть поряд. Перелізання з одного просвіту гімнастичної стінки на інший виконують боком. Можна спочатку переставити в сторону праву руку та праву ногу. Потім приставити ліву руку та ліву ногу або по черзі обидві руки та обидві ноги (1— 2 р.).
III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА (2-3хв)
Шикування в шеренгу. Організаційні вправи. Підбиття підсумків уроку.
93