Розробка сучасного сюжетного уроку з фізичної культури для 1 класу НУШ

Про матеріал

Урок № 40. «ВЕСЕЛІ ТАНЦІ»

Тема: Вправи для формування культури рухів з елементами гімнастики.

Вправи для опанування навичок пересувань.

Завдання уроку:

1.Повторити організаційні вправи: шикування в шеренгу та команд «Рівняйсь! Струнко!»

2.Повторити різновиди ходьби та бігу.

3.Навчати ритмічних вправ.

4.Розвивати слухову увагу рухливою грою з прискоренням «Літак».

5.Навчати різновидів сідів.

6.Повторити лазіння по гімнастичній стінці.

7.Визначити ритмічний малюнок грою «Танок м'ячів».

Перегляд файлу

Розробка сучасного сюжетного уроку з фізичної культури для 1 класу НУШ

Тема: Вправи для формування культури рухів з елементами гімнастики.

                                            

 

 

                                                           Вчителя фізичної культури

Закотненської ЗОШ І-ІІ ступенів                                                                                 

                                                           Жеребило М.О.

 

                                              Урок № 40. «ВЕСЕЛІ ТАНЦІ»

Тема:  Вправи для формування культури рухів з елементами гімнастики.

            Вправи для опанування навичок пересувань.

Завдання уроку:

  1. Повторити організаційні вправи: шикування в шеренгу та команд «Рівняйсь! Струнко!»
  2. Повторити різновиди ходьби та бігу.
  3. Навчати ритмічних вправ.
  4. Розвивати слухову увагу рухливою грою з прискоренням «Літак».
  5. Навчати різновидів сідів.
  6. Повторити лазіння по гімнастичній стінці.
  7. Визначити ритмічний малюнок грою «Танок м’ячів».

Інвентар: музичний програвач, свисток, каремати, волейбольні м'ячі.

                                                              ХІД УРОКУ

  1. ПІДГОТОВЧА ЧАСТИНА (10—13хв)

Дисциплінований вхід до спортивної зали. Шикування дітей у шеренгу за зростом, дотримання дистанції. Привітання. Організаційні вправи.

  • Чи любите ви танцювати  ? Де ви найчастіше танцюєте? Що вам потрібно для того, аби танцювати? А чи знаєте ви, що хореографія є основою всіх тан­ців? Хореографія — це чудовий спосіб для розвитку музикального слуху, ко­ординації, гнучкості. Вона допомагає сформувати правильну поставу, стати впевненішим у собі, веселим і відкритим. Сьогодні на уроці ми будемо навча­тись хореографії та танців. А поки що добре розімнемося.
  • Клас танцюристів, рівняйсь! Струнко! Право-РУЧ! В обхід залою за на­прямним кроком руш!

ОМ В. Повторити раніше вивчені різновиди ходьби та бігу; стежити за правиль­ністю виконання. Вправа для відновлення дихання: ходьба з уповільненням темпу. Руки підіймати через сторони вгору — вдих, повільно опустити вниз — видих

(4-6 р.)

  • Діти, чи переглядали ви мультфільм про баранчика Шона? Мені дуже подобається цей мультик. Цей баранчик дуже кмітливий та розумний.

Я вам нагадаю сюжет. Фермер уважає, що його отара — це прості тварини, яких цікавить тільки їжа. Насправді, вівці постійно шукають собі розваги. Ві­вці, особливо Шон, завжди намагаються не виявляти фермерові свої знання й уміння, але роблять усе, щоб приховати всі можливі сліди, що свідчать про їхню « розумну та хитру діяльність ».

На час нашого уроку я стану фермером, а ви маленькими шкідливими вівця­ми. Буде цікаво! Коли фермер відволікається чи йде у своїх справах, отара ро­бить, що заманеться. А коли фермер повертається, то в отарі відновлюється по­рядок. Пропоную вам пригадати нашу гру «Швидко вишикуватися в шеренгу».

Я — фермер, коли я відвернусь чи заплющу очі, то ви зможете трохи поба­витись, а коли почуєте команду «Швидко на місця!», вам потрібно вишикува­тися в шеренгу, як уже вивчили: за зростом, біля лінії на підлозі, не штовха­ючись.

  • Добре, відновили порядок в отарі. А тепер — найцікавіше! Танці! З допомогою наших давніх друзів Фіксиків ми з вами зробимо фізкультхвилинку та потанцюємо. Повторюйте за мною.(Виконати веселу зарядку «Маша та Ведмідь»,»Фіксики», «Літак»)
    1. ОСНОВНА ЧАСТИНА (17—20хв.)
  • А зараз трохи відпочиньмо! Беріть каремати.

Різновиди сідів

1.Сід — положення сидячи на підлозі з витягнутими вперед ногами, носки

п'яти разом, носки відтягнуті, тулуб у вертикальному положенні, голова пря­мо, руки на підлозі біля таза, кисті повернуті назад.

2. Вправа «Двірники на лобовому склі під час дощу».

Сід ноги нарізно — прямі ноги максимально розведені в сторони, носки від­тягнуті, тулуб і голова прямо. 1 — звести ноги разом (сід); 2 — набути поло­ження сіду ноги нарізно.

3. Вправа «Ніжки крокують».

Сід зігнувши ноги — зігнути ноги в тазостегнових та колінних суглобах, максимально наблизити до таза, ступні ніг знаходяться на підлозі, голова пря­мо, руки на підлозі біля таза, кисті повернуті назад. Декілька «кроків» уперед та назад ногами до сіду та сіду зігнувши ноги.

  1. Вправа «Сонечко сяє».

Сід на п'ятах — гомілки з'єднаних ніг лежать на підлозі, сідницями сісти на п'яти, тулуб тримати вертикально, голова прямо, руки можуть бути у різ­них положеннях.

В. п. — сід на п'ятах. 1 — стати навколішки, потягнутися руками вгору;

      — набути сід на п'ятах.

ОМВ. Виконувати під рахунок (по 8 р.), використовувати гімнастичну терміноло­гію. Скласти каремати на місця.

  • А зараз ми з вами повторимо лазіння по гімнастичній драбині за допомогою нашого улюбленного героя «Людини-павука». Він  під час рятування виконує складні вправи, де потрібно ви­являти неабияку силу. Дуже часто йому доводиться переміщатися у незвичайний спосіб, щоб залишитись непомітними.

Лазіння по гімнастичній стінці (лазіння вгору, перелізання з одного

просвіту гімнастичної стінки на другий, злізання вниз)

ОМ В. Страхування. Рекомендується на підлогу покласти мати. Учитель стоїть поряд. Перелізання з одного просвіту гімнастичної стінки на інший виконують боком. Можна спочатку переставити в сторону праву руку та праву ногу. Потім приставити ліву руку та ліву ногу або по черзі обидві руки та обидві ноги (1— 2 р.).

  • А чи знаєте ви, що м'ячі також уміють танцювати? Не вірите? Самі пе­реконайтесь! У руках у кожного є м'яч. А зараз перевірмо вашу увагу, слух та почуття ритму.(Під музику діти виконують вправи за вчителем).

III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА (2-3хв)

Шикування в шеренгу. Організаційні вправи. Підбиття підсумків уроку.

  • Ми дуже добре сьогодні попрацювали. Але, на жаль, наш танцювальний урок добіг завершення і нам час повертатися до класу. Але на нас попереду ще чекає дуже багато цікавих уроків фізкультури. А зараз я хочу зробити вам подарунки – веселі танцюючі повітряні кульки! Ліво-Руч! До класу кроком Руш!

93


 

doc
Додано
15 грудня 2018
Переглядів
1639
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку