План-конспект заняття за модулем Волейбол

Про матеріал
План-конспект заняття за модулем Волейбол. Тема: удосконалення техніки виконання верхньої та нижньої передачі м’яча. Мета: сприяти розвитку спритності, координаційних здібностей за допомогою учбової гри в волейбол. Завдання: виховувати ініціативність, активність у фізкультурній діяльності. Спортивний інвентар: волейбольні м’ячі 6-шт., волейбольна сітка, секундомір, ручка, свисток.
Перегляд файлу

 

План-конспект

 з фізичного виховання

 

 

Дата проведення:

Місце проведення:

Час проведення:

Спортивний інвентар: волейбольні м’ячі 6-шт., волейбольна сітка, секундомір, свисток.

 

Тема: Волейбол

 

 

Задачі:  1. Удосконалення  техніки виконання верхньої та нижньої передачі м’яча.

             2. Сприяти розвитку спритності, координаційних здібностей за допомогою        

                  учбової гри в волейбол.

             3. Виховання культури поведінки, цілеспрямованості,наполегливості.

 

№ п/п

         Зміст заняття

 

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

 1

2

3

4

 ׀.

 1.

 

 

 

 

2.

 

3.

 Підготовча частина

Шикування, рапорт, привітання, перекличка,повідомлення задач заняття

 

 

 

Вимірювання ЧСС

 

Різновиди ходьби:

   - на носках;

   - на п`ятках;

   - на внутрішній стороні стопи;

     25´

 

 

 

 

   30’’

 

2’30’’

30’’

30’’

30’’

* * * * * * * * * * * *

×

Перевірити охайність та наявність спортивної форми. Націлити на основне завдання.

На сонній артерії

 

В колону по одному,тримати дистанцію два кроки.

Слідкувати за поставою,руки на пояс.

 

 

 

 

4.

 

5.

 

 

 

6.

 

 

 

7.

 

 

 

 

1.

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

3.

 

 

 

4.

 

 

 

5.

 

 

 

6.

 

 

 

7.

 

 

 

 

 

8.

 

 

9.

 

 

 

 

 

10.

 

 

 

 

 

 

 

11.

 

 

 

 

12.

 

 

 

13.

 

 

 

 

 

14.

 

 

15.

 

 

16.

 

 

 

 

17.

 

 

 

 

18.

  - на зовнішній стороні стопи;

  - перекатом з п’ятки на носок

 

Біг

 

Повільна ходьба з роботою рук

1-2 руки вгору, вдих

3-4 руки вниз, видих

 

 

Перешикування з колони по 1 в колону по 4

 

 

 

Загально-розвиваючи  вправи

 

 

 

В.п.- ноги нарізно, руки на пояс

1- нахил голови вперед

2- нахил голови назад

3- нахил голови ліворуч

4- нахил голови праворуч

 

В.п.- ноги нарізно, руки на пояс

1-4 колоподібні рухи головою зліва направо;

5-8 колоподібні рухи головою справа наліво

 

В.п.- права рука вгорі

1-2 ліва рука вгору права вниз

3-4 в.п.

 

В.п. - о.с.

1-4 колоподібні рухи руками вперед

5-8 колоподібні рухи руками назад

 

В.п. – стійка ноги нарізно, руки в «замок» за головою

1-2 повороти тулуба ліворуч

34-повороти тулуба праворуч

 

В.п. –стійка ноги нарізно, руки в «замок» за головою.

1-2 нахил тулуба вліво

3-4 нахил тулуба вправо

 

В.п. – стійка ноги нарізно,руки за головою в «замок»

1-2 нахил тулуба вперед

3 – нахил тулуба вперед,долонями доторкнутися до підлоги

4 – в.п.

 

В.п. стійка ноги нарізно, руки в сторону.

«Млин»

 

В.п. – стійка ноги нарізно,руки на пояс

1 – нахил назад

2 – в.п.

3 – нахил уперед

4 – в.п.

 

В.п. руки в сторони

1 – випад ліворуч, упор присівши на ліву ногу, права в сторону

2 – в.п.

3 – випад праворуч, упор присівши на праву ногу, ліва в сторону

4 – в.п.

 

В.п. – руки за головою в «замок»

1 – випад правою ногою вперед

2 – в.п.

3-4 випад лівою ногою

 

В.п. стійка ноги нарізно, нахил уперед, руки внизу.

Не відриваючи ніг «пройти» на руках уперед і повернутися у в.п.

 

В.п. – руки в сторони

1 - мах правою ногою вперед

2 – мах лівою ногою вперед

3 – мах правою ногою в сторону

4 – мах лівою ногою в сторону

 

В.п. – на носках, руки за головою в «замок»

Присідання

 

В.п. – о.с.

1-4 – сісти на підлогу та встати без допомоги рук

 

В.п. – руки на пояс

1-2 стрибки на правій нозі

3-4 стрибки на лівій нозі

5-8 стрибки на двох ногах

 

В.п. – о.с.

1 - стрибок ноги нарізно

2 – стрибок ноги разом

3-4 – те саме

 

Ходьба на місці, руки через сторони вгору, вниз

 

  30’’

  30’’

 

   5’

 

   30’’

 

 

 

 

   30’’

 

 

 

    12’

 

 

 

 

    4р.

 

 

 

 

    4р.

 

 

 

 

    4-6р.

 

 

 

4-6р.

 

 

4-6р.

 

 

 

4-6р.

 

 

 

4-6р.

 

 

 

 

 

4-6р.

 

 

4-6р.

 

 

 

 

 

4-6р.

 

 

 

 

 

 

 

4-6р.

 

 

 

 

4р.

 

 

 

4р.

 

 

 

 

 

10р.

 

 

4р.

 

 

4р.

 

 

 

 

 

4р.

 

 

 

30”

 

 

 

У повільному темпі, слідкувати за диханням.

Тримати дистанцію 2-3 кроки,відновити дихання, вдих через ніс, видих ротом.

 

 * * * * через центр                   

        * * * * по 4

х

 

Підготувати організм курсантів до навантаження в основній частині.

 

Слідкувати за поставою, дихати повільно, темп повільний.

 

 

Темп повільний, слідкувати за поставою.

 

 

Руки в ліктьових суглобах не згинати.

 

 

 

Велика амплітуда руху.

 

 

Слідкувати за чітким виконанням команд.

 

 

Ноги під час виконання нахилу тулуба не згинати.

 

 

Слідкувати за поставою. Ноги під час виконання не згинати.

 

 

 

Дихати довільно. Темп повільний.

 

Слідкувати за поставою, чітко виконувати вправу.

 

 

 

 

Слідкувати за поставою, руки на випаді вперед. Дихати довільно.

 

 

 

 

 

Спина пряма, дотримуватися темпу.

 

 

 

Не «відривати» ноги від підлоги

 

 

Спина пряма, максимальний рух ногою. Ноги в колінах не згинати.

 

 

 

Триматися за вірним виконанням справи.

 

Слідкувати за вірним виконанням вправи.

 

Темп повільний. Спина пряма. Дихати повільно.

 

 

 

 

 

 

 

 

Вдих, видих

II

ОСНОВНА ЧАСТИНА

 50’

 

19.

а) Перша шеренга виконує накидування волейбольного м’яча, трішки вище голови, друга виконує передачу двома руками зверху.

б) Друга шеренга виконує накид.

15-20р.

 

 

15-20р.

Група ділиться на дві частини. Слідкувати за правильним положенням рук, кисті складаються у «кошик», ноги напівзігнуті.

20.

а) Перша шеренга виконує три передачі м’яча над собою і передають м’яч другій половині.

б) Друга шеренга виконує те саме завдання.

8-10р.

 

8-10р.

Висота підкидання м’яча 1,20 – 1,50 м.

21.

а) Верхня передача м’яча в парах.

8-10р.

Як можна довше утримувати м’яч у повітрі.

22.

а) Перша шеренга виконує накидування м’яча для нижньої передачі.

б) Друга шеренга виконує накидування м’яча

15-20р.

 

15-20р.

Руки складені долоня в долоню, передача виконується передпліччям.

23.

а) Перша шеренга виконує три нижніх передачі перед собою та передати м’яч другій половині.

б) Друга шеренга виконує три нижніх передачі перед собою.

8-10р.

 

8-10р.

Висота підкидання м’яча 1,20 – 1,50 м.

24.

Нижня передача м’яча в парах.

8-10р.

Як можна довше утримувати м’яч у повітрі.

25.

Гра в парах, виконуючи верхню та нижню передачу м’яча.

10-12р.

Слідкувати за правильною постановою рук та ніг.

26.

Учбова гра

      5’

 

III

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА

5’

 

28.

Перешикування в три шеренги.

30’’

 

29.

Вправи на розслаблення та заспокоєння:

  • Піднімаючись на носки, руки через сторони 

      вгору – вдих; руки вниз, нахил уперед - видих;

  • Піднімаючись на носки,руки через ліву сторону вгору - вдих;
  • Руки вниз, нахил уперед - видих;
  • Те саме, через праву сторону;     
  • Руки через сторони вгору, руки вперед-униз,заспокоїлись;       

1’

Звернути увагу на інтервал між учнями під час виконання вправ. Розслабити м’язи рук, ніг, відновити дихання.

30.

Підсумок заняття, виставлення оцінок.

1’

Визначити кращих учнів.

31.

Вимірювання ЧСС за 10 с.

1’

 

32.

Завдання для самостійної роботи.

1’

Вправи на розвиток гнучкості.

33.

Організований вихід із зали.

30’’

 

 

 

doc
Додано
18 лютого 2022
Переглядів
235
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку