План-конспекту тренінгу "Основи безпеки харчування. Хвороби, до яких призводить неякісне, незбалансоване харчування."

Про матеріал

План-конспект уроку з основ здоров'я

Клас 8:

Тема: Основи безпеки харчування. Хвороби, до яких призводить неякісне, незбалансоване харчування.

Мета: надати учасникам тренінгу інформацію про здоров'я, здоровий спосіб життя та фактори, що впливають на формування здоров'я; ознайомити з хворобами, які викликаються неправильним харчуванням; створити комфортну атмосферу, актуалізувати відчуття важливості здоров'я, розуміння складності його досягнення та збереження, розвивати соціальну та групову компетентність.

Тип уроку: урок-тренінг

Компетенції учнів на уроці: соціальна, здоров'язбережувальні компетенції, зокрема, збільшення обсягу знань щодо збереження життя та зміцнення здоров'я, поглиблення навичок та умінь (зокрема прийняття рішень, розв'язання проблем, творчого та критичного мислення, спілкування, самооцінки та почуття гідності, розвиток співчуття і відчуття себе як громадянина), усвідомлення учнями необхідності відповідати за своє життя і здоров'я

Завдання: за допомогою вправ тренінгу допомогти учням зробити вибір на користь здорового харчування.

Форма проведення: тренінг з виконанням вправ, бесіди.

Обладнання: плакат з правилами роботи групи, папір, скріпка.

Проведення тренінгу

І. Організаційний етап

1. Вправа « Знайомство». Підготувати учасників до роботи, створити комфортну атмосферу, гарний настрій, сприяти згуртованості групи та розвивати соціальну компетентність.

2. Обговорення правил групи.
- дотримуватись регламенту (пунктуальність);
- слухати і чути;
- бути активним;
- говорити тільки за темою і тільки від свого імені;
- не критикувати: кожен має право на власну думку;
- конфіденційність;
- взаємоповага;
- говорити коротко, по черзі;
- правило піднятої руки;
- право ведучого тощо.

3. Очікування учасників. Визначити сподівання й очікування учасників щодо проблематики заняття, реалізовувати змістову лінію «Громадянська відповідальність».
4. Повідомлення вчителем девізу уроку «Здоров'я–це нічого, але все без здоров'я ніщо.»

ІІ. Актуалізація опорних знань і мотивація навчальної діяльності.

Вправа «Скріпка». Дати можливість учасникам тренінгу самостійно визначити важливість зберігати власне здоров'я, реалізовувати наскрізну лінію «Здоров'я і безпека». Кожному учню по одній скріпці, пропонуючи її розігнути і скласти якусь іншу фігурку. Потім просять учнів скласти скріпку у початкову форму. Звичайно, зробити це нікому не вдається.

Слово вчителя.Отож, уявімо, що наше здоров'я – це скріпка. Ми робимо з ним все, що завгодно, а саме неправильно харчуємося. Потім ми хочемо бути здоровими, але це вже неможливо так само, як повернути цю скріпку у початкову форму.

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

Ознайомити з хворобами, яків виникають під час неякісного, незбалансованого харчування.

Гра – розминка „Масаж” Релаксувати учасників, підвищити рівень групової згуртованості, розвивати соціальну та громадянську компетентності.
Всі учасники встають у коло. Тренер пропонує повернутися праворуч і покласти руки на плечі учаснику, який стоїть попереду.

Вправа «Причина». Сформувати в учасників усвідомлення причини хвороб. Надаються назви хвороби і причини їх виникнення. Треба вказати їх відповідність.

Вправа «Створи». Розвивати вміння роботи в групах, розвивати математичну компетентність.

Поділяють на групи:

Міністри – створюють антирекламу на їжу з хімічними добавками.

Лікарі – створюють модель здорового способу життя (їсти вітаміни, дотримуватись здорового способу життя)

ІV. Підведення підсумків

Складання правил вибору корисної для здоров'я їжі.

V. Заключна частина. Розвивати компетентність уміння вчитися впродовж життя. На стікерах двох кольорів вказати що сподобалось і що не сподобалось на тренінгу.

Запам'ятайте! Життя людини неповторне і звичайне, радісне і смутне, повне переживань.. Життя кожного – це дорога, якою тільки йому призначено пройти. І якою буде ця дорога, залежить тільки від вас. Тож, давайте, щоб девізом вашого життя було гасло:«Я обираю здоровий спосіб життя!»

V. Рефлексія

«Вправа «Імпульс» Дати можливість учасникам відпочити, набратися оптимізму. Учасники стають в коло. Починаючи з тренера, передають по колу потиск руки. Цим самим передають знання отримані на цьому тренінгу.

Перегляд файлу

              План-конспект уроку з основ здоров’я

Клас 8:

Тема: Основи безпеки харчування. Хвороби, до яких призводить неякісне, незбалансоване харчування.

Мета: надати учасникам тренінгу інформацію про здоров’я, здоровий спосіб життя та фактори, що впливають на формування здоров’я; ознайомити з хворобами, які викликаються неправильним харчуванням; створити комфортну атмосферу, актуалізувати відчуття важливості здоров’я, розуміння складності його досягнення та збереження, розвивати соціальну та групову компетентність.

Тип уроку: урок-тренінг

Компетенції учнів на уроці: соціальна, здоров’язбережувальні компетенції, зокрема, збільшення обсягу знань щодо збереження життя та зміцнення здоров’я, поглиблення навичок та умінь (зокрема прийняття рішень, розв’язання проблем, творчого та критичного мислення, спілкування, самооцінки та почуття гідності, розвиток співчуття і відчуття себе як громадянина), усвідомлення учнями необхідності відповідати за своє життя і здоров’я

Завдання: за допомогою вправ тренінгу допомогти учням зробити вибір на користь здорового харчування.

Форма проведення: тренінг з виконанням вправ, бесіди.

Обладнання: плакат з правилами роботи групи, папір, скріпка.

Проведення тренінгу

І. Організаційний етап

1. Вправа « Знайомство». Підготувати учасників до роботи, створити комфортну атмосферу, гарний настрій, сприяти згуртованості групи та розвивати соціальну компетентність.

2. Обговорення правил групи.
- дотримуватись регламенту (пунктуальність);
- слухати і чути;
- бути активним;
- говорити тільки за темою і тільки від свого імені;
- не критикувати: кожен має право на власну думку;
- конфіденційність;
- взаємоповага;
- говорити коротко, по черзі;
- правило піднятої руки;
- право ведучого тощо.

3. Очікування учасників. Визначити сподівання й очікування учасників щодо проблематики заняття, реалізовувати змістову лінію «Громадянська відповідальність».
4. Повідомлення вчителем девізу уроку «Здоров’я–це нічого, але все без здоров’я ніщо.»

ІІ. Актуалізація опорних знань і мотивація навчальної діяльності.

Вправа «Скріпка». Дати можливість учасникам тренінгу самостійно визначити важливість зберігати власне здоров’я, реалізовувати наскрізну лінію «Здоров’я і безпека». Кожному учню по одній скріпці, пропонуючи її розігнути і скласти якусь іншу фігурку. Потім просять учнів скласти скріпку у початкову форму. Звичайно, зробити це нікому не вдається.

Слово вчителя.Отож, уявімо, що наше здоров’я – це скріпка. Ми робимо з ним все, що завгодно, а саме неправильно харчуємося. Потім ми хочемо бути здоровими, але це вже неможливо так само, як повернути цю скріпку у початкову форму.

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

Ознайомити з хворобами, яків виникають під час неякісного, незбалансованого харчування.

Гра – розминка „Масаж” Релаксувати учасників, підвищити рівень групової згуртованості, розвивати соціальну та громадянську компетентності.
Всі учасники встають у коло. Тренер пропонує повернутися праворуч і покласти руки на плечі учаснику, який стоїть попереду.

Вправа «Причина». Сформувати в учасників усвідомлення причини хвороб. Надаються назви хвороби і причини їх виникнення. Треба вказати їх відповідність.

Вправа «Створи». Розвивати вміння роботи в групах, розвивати математичну компетентність.

Поділяють на групи:

Міністри – створюють антирекламу на їжу з хімічними добавками.

Лікарі – створюють модель здорового способу життя (їсти вітаміни, дотримуватись здорового способу життя)

ІV. Підведення підсумків

Складання правил вибору корисної для здоров’я їжі.

V. Заключна частина. Розвивати компетентність уміння вчитися впродовж життя. На стікерах двох кольорів вказати що сподобалось і що не сподобалось на тренінгу.

Запам’ятайте! Життя людини неповторне і звичайне, радісне і смутне, повне переживань.. Життя кожного – це дорога, якою тільки йому призначено пройти. І якою буде ця дорога, залежить тільки від вас. Тож, давайте, щоб девізом вашого життя було гасло:«Я обираю здоровий спосіб життя!»

V. Рефлексія

 «Вправа «Імпульс» Дати можливість учасникам відпочити, набратися оптимізму. Учасники стають в коло. Починаючи  з тренера, передають  по колу потиск руки. Цим самим передають знання отримані на цьому тренінгу.

1

 

doc
Додано
7 грудня 2018
Переглядів
1109
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку