Правила поведінки у громадських місцях

Про матеріал

Вчити учнів правил поведінки в громадських місцях; корекційна мета: розвивати увагу, спостережливість, кмітливість; виховувати ввічливість, повагу до оточуючих.

Перегляд файлу

Тема: Правила поведінки у громадських місцях

Мета: вчити учнів правил поведінки в громадських місцях; корекційна мета: розвивати увагу, спостережливість, кмітливість; виховувати ввічливість, повагу до оточуючих.

ХІД УРОКУ

I. Організаційний момент

— Діти, утворіть коло. Передайте одне одному клубочок .

Учень, який отримав клубочок, вітається та висловлює побажання на урок.

II. Актуалізація опорних знань

 Метод «Мікрофон»

— Уявіть, що ви опинилися на безлюдному острові. Чи зможете ви довго прожити без батьків, друзів, людей? (Відповіді учнів )

Окоробіка

III. Повідомлення теми і мети уроку

 Слово вчителя

— Я хочу розповісти вам одну історію, яка відбулася колись з відомим дослідником Міклухо-Маклаєм. Висадившись на одному із берегів моря, він потрапив до поселення папуасів. Дослідник, тримаючи в руках згорток, повільно йшов до житла папуасів. І коли він наблизився до їх житла, дві стріли просвистіли повз нього та зупинили його. Навколо дослідника замкнулось коло із папуасів, які вороже дивилися на нього. Тоді Міклухо - Маклай розгорнув згорток, дістав килимок, розстелив його і ліг на ньому спати. А коли прокинувся, то біля нього було тільки кілька туземців ( корінний народ). Зброю вони відклали і посміхались до дослідника. Папуаси зрозуміли, що людина стомилась і хоче відпочити. Дуже швидко вони подружились оцінивши чесність і повагу до них. Тому дослідник сказав, що людина завжди і скрізь повинна бути порядною, ввічливою, приємною, вихованою. Про це ми з вами сьогодні поговоримо, а саме — про правила поводження у громадських місцях.

IV. Вивчення нового матеріалу

1. Метод «Мозковий штурм»

(Кінотеатр, театр, храми, музеї, магазини, виставки, бібліотеки...)

2. Словникова робота

Громада — це група людей, а місця, де збирається громада, називаються громадськими.

3. Робота в групах

— Відомий дослідник Міклухо-Маклай надіслав нам завдання на малюнках із зображенням різних екзотичних рослин.

Але шкодлива миша перегризла усі малюнки. Якщо ми їх складемо, то дізнаємось своє завдання. (В учнів — малюнки ананаса, банана, кокосу, пальми тощо, з іншої сторони вказані громадські місця — кінотеатр, театр, храми, музеї, магазини, виставки, бібліотеки )

— Ви склали свої завдання. Вам необхідно:

• сказати кілька найголовніших правил поведінки в певному місці;

• підготуватися до презентації складених правил.

4. Презентація роботи груп

5. Обговорення складених правил

Фізкультхвилинка

Стали в ряд і посміхнулись,

Всі до сонця потягнулись.

Роздивились в різні боки,

Нахилились до землі.

Піднялися, потягнулись,

Одне одному посміхнулись.

6. Практичне застосування правил поведінки в громадських місцях. Екскурсія до шкільної бібліотеки.

7. Розв’язування життєвих ситуацій (робота в парах)

• Уявіть, що ваше місце в театрі — посередині ряду, вам потрібно пройти повз друзів, які сидять на своїх місцях. Як ви вчините? (Попросити вибачення, проходити обличчям до людей. Не займати чужих місць. Можна показати на практиці )

• Ви з товаришами граєте у футбол. До вас підійшла дівчинка і ввічливо запитала як пройти за певною адресою. Ваші дії?

• Що необхідно зробити, щоб потрапити на виставку? Як слід поводитися на виставці?

• До автобусу зайшла бабуся, а твій товариш сидить у навушниках і слухає музику. Твої дії?

• Вам дуже швидко потрібно увійти до магазину, але звідти саме виходять покупці. Як бути?

• Розіграйте діалог в бібліотеці.

• Ви прийшли зі своїм товаришем до храму, він почав вам розповідати зміст фільму, який вчора переглядав у кінотеатрі. Як вчинити правильно?

8. Гра «Світлофор»

— Якщо я називатиму те, що можна робити, ви підносите зелений кружечок, а якщо те, що не можна робити, ви підносите червоний кружечок.

V. Підсумок уроку

1. Бесіда

— Що нового ви дізнались на уроці?

— Про що б ви хотіли ще поговорити?

2. Оцінювання учнів

VI. Домашнє завдання

Скласти розповідь «Я вихований...».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

http://fermer02.ru/uploads/posts/2015-02/1423720900_1.jpg

 

 

 

 

 

http://previews.123rf.com/images/iimages/iimages1210/iimages121000270/15666555-illustration-of-a-banana-on-a-white-background-Stock-Vector-banana-cartoon-character.jpg

 

 

http://pixers.ru/image/1/400/n8nLuEWYJiESwinNHR2Mv5DUdR0QwQVQ8Nk1Q53TMinW0o0Uf12MHpUNJ12RfNDXw79QhFkShUjehU2Rh72MhF3FqzSKhZkaMR3KhRGKm5dRkRHT0NnasiGaho2F0Rni/74/24/58/0074245814/3/naklejka-kokos-kokos-multfilm-vector-podacha.jpg

 

 

 

 

Кінотеатр

 

 

 

http://odessa.vj.ua/upload/20370fc21c000231354ffa59e27af6cb.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бібліотека

http://edufuture.biz/images/e/e4/41_11_1.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Магазин

http://www.clipartfinders.com/clipart/630/people-shopping-for-organic-food-royalty-free-stock-images-image-630598.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Основи здоров’я, Розробки уроків
Інкл
Додано
8 грудня 2018
Переглядів
1362
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку