План конспекту уроку. Тематичний тиждень " Транспорт"

Про матеріал
урок розрахований на те, щоб дати дітям уявлення про види транспорту та йог призначення; удосконалювати та обчислювальні навички учнів, уміння аналізувати та порівнювати, вилучати зайве; поглибити знання учнів про правила поведінки в громадському транспорті, учити їх дотримувати; удосконалювати вміння працювати з технічним конструктором; розвивати технічне мислення,
Перегляд файлу

 

 

 

                    План – конспект уроку

                                1 клас

 

 

 

           Я досліджую світ

Тема . Транспорт. Яким буває транспорт.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель.   Демкович Лідія Володимирівна

2022

          

Тематичний тиждень «Транспорт»

Тематичний день «Яким буває транспорт?»

Мета: дати дітям уявлення про види транспорту та йог призначення; удосконалювати та

      обчислювальні навички учнів, уміння аналізувати та порівнювати, вилучати зайве; поглибити

      знання учнів про правила поведінки в громадському транспорті, учити їх дотримувати;

      удосконалювати вміння працювати з технічним конструктором; розвивати технічне мислення,

      увагу, спостережливість; виховувати толерантне ставлення до всіх членів суспільства.

Ⅰ. Ранкова зустріч

  1. Привітання – привітання в колі з учнями, інформація як діти дібралися до школи.

                                           В нашім класі друзі всі: я і ти, і ми, і ви

                                                 Привітайся з тим, хто ліворуч,

                                                Привітайся з тим, хто праворуч,

                                       Ми одна сім’я. (діти плескають в долоньки)

                                 В нашім класі друзі всі: я і ти, і ми, і ви

                                                 Посміхнись тому, хто ліворуч,

                                                Посміхнись тому, хто праворуч,

                                       Ми одна сім’я. (діти хлопають по колінах)

                                            В нашім класі друзі всі: я і ти, і ми, і ви

                                                      Обійми того, хто ліворуч,

                                                    Обійми того, хто праворуч,

                                       Ми одна сім’я. (діти клацають пальцями)

  1. Гра «Бачили – не бачили» - діти повинні підняти дві руки догори, якщо сьогодні бачили якийсь вид транспорту, описаний у серії віршів і присісти тим, які ніколи в житті цього виду транспорту не бачили.

                                      Автобус – справжній трудівник.

                                     За розкладом трудитись звик.

                                     Весь день він не спиняє біг.

                                     Везе людей і в дощ, і в сніг.

                                  

                                    Під великими містами

                                   Є тунелі з поїздами.

                                   На зупинку вашу вмить.

                                   Вас метро швидке домчить.

                                  Знає в місті цім таксі

                                   Вулиці й будинки всі

                                   І доправить миттю вас

                                  Будь – коли і повсякчас.

 

                                  Помічниця людям гарна

                                  На колесах ця лікарня.

                                 І відкриті всі дороги.

                                 Для «швидкої допомоги».

 

                                Червона з білим пожежна машина

                                 Поставила бак із водою на спину.

                                Залізна драбину взяла із собою

                                І мчить загасити пожежу водою.

 

                                Вантажівка кількатонна

                                Возить вантажні невтомно.

                                Величезний кузов має,

                                В нього вантажі складає.

 

                                Човен підводний в морській глибині

                                 Ліг, наче диво – рибина, на дні.

                                Потім свої двигуни увімкнув,

                                Риб налякав тай удалеч майнув.

                                Пливе поважно пароплав.

                                Туди, де він ще не бував.

                               Морські долає милі,

                               Перемагає хвилі.

 

                              Мчить літак у день погожий,

                              Він на птаха дуже схожий,

                              Бо і хвіст, і крила має,

                             Тільки зерна не дзьобає.

 

                             Наче, бабка, вертоліт

                            Не лишає в небі слід,

                            Легко у горі кружляє,

                            Все гуде і не змовкає.

 

                           Колеса, руль, педалі й шини –

                           Нема простішої машини.

                           Сідай і рухайся вперед.

                           Не підведе велосипед.

  1. Обмін інформацією

Постановка проблемного питання.

  • Яким би стало наше життя, якби, уявімо, одного дня зникли всі транспортні засоби?

 

  1. Щоденні новини

Помічник вчителя (учень) подає інформацію за допомогою шаблону про дату дня, назву тижня, погоду.

  • В ранковому колі діти пишуть на спинках своїх товаришів однією з цеглинок Лего першу букву назви місяця, дату, останню букву назви тижня.

ⅠⅠ. Ознайомлення учнів з темою та метою.

ⅠⅠⅠ. Інтерактивне гронування.

Групова робота

  • Запитання до учнів, що спадає їм на думку, коли вони чують слово «Транспорт».
  • Пропоную назвати транспорт, обрати з малюнків, які вони знають.
  • Об’єднати асоціативні слова разом з дітьми у групи – грона: види транспорту.

IV. Транспортна кваліфікація.

  1. Перегляд розвивального мультфільму для дітей «Техніка та транспорт»

Є різні види транспорту – одні літають у небі, інші – плавають по морях, річках і океанах

2.   Гра « На воді, у повітрі, на землі»

Учитель кидає м'яч по черзі кожному учневі і називає вид транспорту. Той, хто піймав м'яч, повинен сказати, де цей транспорт  використовується.

      3. Рухлива гра «Знайди мій будиночок»

Дітям роздаються картки з будь-яким видом транспорту, визначаються для них будиночки: повітряному – аеродром, наземному – гараж, водному – пристань. Завдання: після сигналу вчителя, встати біля потрібної бази.

4.Гра «Назви професій».

Учитель показує  малюнок одного з видів транспорту, а діти відповідають, хто ним керує.

Літак ( льотчик), автобус  (водій), корабель (капітан), автомобіль (водій), потяг (машиніст), тролейбус (водій).

  V. Спеціальний транспорт.

Вантажівки перевозять вантажі, а громадський транспорт – пасажирів. А  ще існує спеціальний транспорт.

   Одного разу тато з Марійкою поверталися з прогулянки. Раптом почули звук сирени. Незабаром промчала машина з червоним хрестом. Усі машини відразу поступилися їй місцем на дорозі.

  • Тату, а чому цю машину всі пропускають? – запитала Марійка.
  • Тому. Що це спеціальна машина. Такі машини допомагають людині в роботі.

Іноді для порятунку чийогось життя може терміново знадобитися допомога. Тоді викликають спеціальну машину швидкої допомоги. У неї є сучасне медичне обладнання. Лікарі надають людині першу допомогу і. за потреби, можуть швидко доставити хворого у лікарню.

 Ще є пожежні машини. Вони поспішають на виклик туди, де палає вогонь. Бригада рятувальників гасить полум'я за допомогою спеціального обладнання піною чи водою.

 Ось, Марійко, чому їх усі пропускають.

  • Які спеціальні машини ви запам'ятали?
  • Які ще спеціальні машини ви знаєте?

1.Групове заняття.

Вправа «Реклама»

     Діти об'єднуються в групи. Кожна група отримує картку з зображенням певного виду транспорту та завдання його прорекламувати

       2.Виготовлення машинок з паперу

VI. Рефлексія

  • Я мрію здійснити подорож на…
  • Мій омріяний автомобіль виглядає так…

C:\Users\Natali\Desktop\IMG_20190313_235436.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
14 лютого 2023
Переглядів
613
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку