План
корекційно-виховної роботи
на І семестр
2020/2021 н.р.
з учнями 6 класу
КЗ «Чернівецька спеціальна ЗОШ №3
Вихователя ГПД
М. Бурлака
ПЕРЕВІРИЛА
Заступник директора з ВР
_______ Ж. Бохонко
Проблеми, над якими працює заклад освіти:
Основні завдання виховної роботи
01.09- 04.09 |
||||
№ |
Традиції школи |
Декада безпеки вуличного руху та безпеки життєдіяльності |
Дата |
Примітки |
Напрямки виховної роботи |
||||
1. |
Ціннісне ставлення до себе |
Година спілкування «Розкажемо Європі про Україну»
Моделювання ситуацій «Хвилинка безпеки» про правила безпечної поведінки на вулицях і дорогах»
|
02.09
04.09
|
|
2. |
Ціннісне ставлення до сім`ї, родини, людей |
|
|
|
3. |
Ціннісне ставлення до праці |
|
|
|
4. |
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
|
5. |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
Гурток «Умілі руки» Конкурс малюнків «Правила дорожні знай – про безпеку пам’ятай» |
03.09 |
|
6. |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
Свято першого дзвоника. День знань. «Добрий день, Країно знань!»
|
01.09
|
|
7. |
Самоврядування |
|
|
|
8. |
Курс «Краса рідного слова» |
|
|
|
07.09- 11.09 |
||||
№ |
Традиції школи |
Декада безпеки вуличного руху та БЖ |
Дата |
Примітки |
Напрямки виховної роботи |
||||
1. |
Ціннісне ставлення до себе |
Пішохідні екскурсії «Правила дорожнього руху знай – життя та здоров’я зберігай»
Година спілкування «Крокуй безпечно» |
07.09
08.09 |
|
2. |
Ціннісне ставлення до сім”ї, родини, людей |
|
|
|
3. |
Ціннісне ставлення до праці |
Година праці (прибирання своєї ділянки). Створення особистих «Листів побажань» на навчальний рік. |
11.09 |
|
4. |
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
|
5. |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
Гурток «Умілі руки» Аплікація «Літо» з ґудзиками |
10.09 |
|
6. |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
|
|
|
7. |
Самоврядування |
|
|
|
8. |
Курс «Краса рідного слова» |
Читання книги Дж. Кл. Роулінг «Гаррі Поттер і філософський камінь» |
09.09 |
|
14.09. -18.09 |
||||
№ |
Традиції школи |
|
Дата |
Примітки |
Напрямки виховної роботи |
||||
1. |
Ціннісне ставлення до себе |
Бесіда на тему: «Щоб бути міцними і дружніми, з вітамінами ми дружимо» |
18.09 |
|
2. |
Ціннісне ставлення до сім`ї, родини, людей |
|
|
|
3. |
Ціннісне ставлення до праці |
|
|
|
4. |
Ціннісне ставлення до природи |
Виховна година «Я і природа» |
14.09 |
|
5. |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
Гурток «Умілі руки» Аплікація з кольорового паперу «Жар-птиця» |
17.09 |
|
6. |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
Екскурсія вулицями рідного міста
|
15.09 |
|
7. |
Самоврядування |
|
|
|
8. |
Курс «Краса рідного слова» |
Читання книги Дж. Кл. Роулінг «Гаррі Поттер і філософський камінь» |
16.01 |
|
21.09- 25.09 |
||||
№ |
Традиції школи |
Тиждень професійної майстерності |
Дата |
Примітки |
Напрямки виховної роботи |
||||
1. |
Ціннісне ставлення до себе |
Екзамен для ввічливих «Усе добре переймай, а злого ― уникай»
|
25.09 |
|
2. |
Ціннісне ставлення до сім`ї, родини, людей |
Моделювання ситуацій «Я і мої однокласники» |
21.09 |
|
3. |
Ціннісне ставлення до праці |
|
|
|
4. |
Ціннісне ставлення до природи |
Усний журнал «Рослини й тварини Червоної книги» |
22.09 |
|
5. |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
Гурток «Умілі руки» Аплікація у вигляді мозаїки «Грибочок»
|
24.09 |
|
6. |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
|
|
|
7. |
Самоврядування |
|
|
|
8. |
Курс «Краса рідного слова» |
Читання книги Дж. Кл. Роулінг «Гаррі Поттер і філософський камінь» |
23.09 |
|
28.09- 02.10 |
||||
№ |
Традиції школи |
Тиждень математики |
Дата |
Примітки |
Напрямки виховної роботи |
||||
1. |
Ціннісне ставлення до себе |
Краєзнавча вікторина «Живи і процвітай, мій рідний край!» |
28.09 |
|
2. |
Ціннісне ставлення до сім`ї, родини, людей |
|
|
|
3. |
Ціннісне ставлення до праці |
|
|
|
4. |
Ціннісне ставлення до природи |
Спостереження за змінами в природі. Збирання природнього матеріалу (листочки, каштани, жолуді) |
29.09 |
|
5. |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
Гурток «Умілі руки» Виготовлення стінгазет з привітаннями до Дня вчителя |
01.10 |
|
6. |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
Гра-екскурсія «Що ти знаєш про Україну» |
02.10
|
|
7. |
Самоврядування |
|
|
|
8. |
Курс «Краса рідного слова» |
Читання казки В. Сухомлинський «Дід Осінник»
|
30.09 |
|
05.10 - 09.10 |
||||
№ |
Традиції школи |
|
Дата |
Примітки |
Напрямки виховної роботи |
||||
1. |
Ціннісне ставлення до себе |
Бесіда з БЖ «Пожежна безпека у школі»
Ситуативні ігри «Як себе поводити у разі пожежі» |
05.10 06.10 |
|
2. |
Ціннісне ставлення до сім`ї, родини, людей |
|
|
|
3. |
Ціннісне ставлення до праці |
|
|
|
4. |
Ціннісне ставлення до природи |
Акція «Ми – проти жорстокого поводження з тваринами!» |
09.10 |
|
5. |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
Гурток «Умілі руки» Виготовлення аплікації на тему «Пожежна безпека» |
08.10 |
|
6. |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
|
|
|
7. |
Самоврядування |
|
|
|
8. |
Курс «Краса рідного слова» |
Читання оповідання В. Сухомлинського «Бо Я – людина» |
07.10 |
|
12.10- 16.10 |
||||
№ |
Традиції школи |
|
Дата |
Примітки |
Напрямки виховної роботи |
||||
1. |
Ціннісне ставлення до себе |
|
|
|
2. |
Ціннісне ставлення до сім`ї, родини, людей |
|
|
|
3. |
Ціннісне ставлення до праці |
Операція «Зробимо наш клас чистим» |
16.10 |
|
4. |
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
|
5. |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
Гурток «Умілі руки» Виготовлення аплікації з кольорового паперу «Зайчик»
|
15.10 |
|
6. |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
Патріотична бесіда «Всі ми діти козацького роду»
Виховний захід «Козацькі пригоди» |
12.10
13.10 |
|
7. |
Самоврядування |
|
|
|
8. |
Курс «Краса рідного слова» |
Читання казок Г.Крістіана Андерсена |
14.01 |
|
19.10-23.10 |
||||
№ |
Традиції школи |
|
Дата |
Примітки |
Напрямки виховної роботи |
||||
1. |
Ціннісне ставлення до себе |
Відеохвилинки здоровя «Способи збереження власного здоровя»
Бесіда з БЖ «Правила безпечної поведінки на канікулах»
|
20.10
23.10 |
|
2. |
Ціннісне ставлення до сім`ї, родини, людей |
Ігрове заняття «Виховані і невиховані казкові герої» |
19.11 |
|
3. |
Ціннісне ставлення до праці |
|
|
|
4. |
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
|
5. |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
Гурток «Умілі руки» Виготовлення аплікації з круп «Їжачок» |
22.10 |
|
6. |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
|
|
|
7. |
Самоврядування |
|
|
|
8. |
Курс «Краса рідного слова» |
Читання казок Г. Крістіана Андерсена |
21.10 |
|
02.11- 06.11 |
||||
№ |
Традиції школи |
Шевченківські дні |
Дата |
Примітки |
Напрямки виховної роботи |
||||
1. |
Ціннісне ставлення до себе |
Профілактична бесіда «Профілактика шкідливих звичок»
Бесіда з БЖ «Попередження електротравматизму» |
03.11
06.11 |
|
2. |
Ціннісне ставлення до сім`ї, родини, людей |
|
|
|
3. |
Ціннісне ставлення до праці |
|
|
|
4. |
Ціннісне ставлення до природи |
Бесіда «Буду я природі вірним другом!» |
02.11 |
|
5. |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
Гурток «Умілі руки» «Осінь — щедра господиня» (малюнок фарбами) |
05.11 |
|
6. |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
|
|
|
7. |
Самоврядування |
|
|
|
8. |
Курс «Краса рідного слова» |
Читання індійських міфів про створення ночі |
04.11 |
|
09.11- 13.11 |
||||
№ |
Традиції школи |
Тиждень української писемності та мови |
Дата |
Примітки |
Напрямки виховної роботи |
||||
1. |
Ціннісне ставлення до себе |
Прогулянка, бесіда «Знати і виконувати правила для учнів — наш обов’язок». |
10.11 |
|
2. |
Ціннісне ставлення до сім`ї, родини, людей |
Міні-бесіда моральноетичної тематики «Закони нашого міста» |
13.11 |
|
3. |
Ціннісне ставлення до праці |
|
|
|
4. |
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
|
5. |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
Гурток «Умілі руки» Виконання малюнків на тему «Улюблений герой домашньої бібліотечки» |
12.11 |
|
6. |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави
|
Виховна година «Плекатимеш мову - цвістимуть слова» |
09.11 |
|
7. |
Самоврядування |
|
|
|
8. |
Курс «Краса рідного слова» |
Читання казки Ж. Верна «Острів скарбів» |
11.11 |
|
16.11- 20.11 |
||||
№ |
Традиції школи |
Тиждень безпеки дорожнього руху |
Дата |
Примітки |
Напрямки виховної роботи |
||||
1. |
Ціннісне ставлення до себе |
Бесіди «Рушаєш у дорогу чи далеку путь – про правила дорожні не забудь»
Година памяті «Україна – це країна Гідності і Свободи» |
16.11
17.11
|
|
2. |
Ціннісне ставлення до сім`ї, родини, людей |
Година спілкування з елементами тренінгу «Вчимося розуміти й поважати інших»
|
20.11
|
|
3. |
Ціннісне ставлення до праці |
|
|
|
4. |
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
|
5. |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
Гурток «Умілі руки» «Рідне місто моє» (малювання, аплікація) |
19.11 |
|
6. |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
|
|
|
7. |
Самоврядування |
|
|
|
8. |
Курс «Краса рідного слова» |
Перегляд відеоматеріалу «Правила дорожнього руху» |
18.11 |
|
23.11- 27.11 |
||||
№ |
Традиції школи |
Тиждень милосердя |
Дата |
Примітки |
Напрямки виховної роботи |
||||
1. |
Ціннісне ставлення до себе |
Година памяті «Ті дні у памяті народній»(до Дня вшанування загиблих під час голодомору |
23.11 |
|
2. |
Ціннісне ставлення до сім`ї, родини, людей |
Година спілкування «Твори добро на радість людям» |
24.11 |
|
3. |
Ціннісне ставлення до праці |
|
|
|
4. |
Ціннісне ставлення до природи |
Перегляд відеоролика «Знай, люби і бережи природу»
|
27.11
|
|
5. |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
Гурток «Умілі руки» «Кольори мого настрою» (малювання ниткою) |
26.11 |
|
6. |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
|
|
|
7. |
Самоврядування |
|
|
|
8. |
Курс «Краса рідного слова» |
Перегляд мультфільму «Що означає бути толерантною людиною?» |
25.11 |
|
30.11- 04.12 |
||||
№ |
Традиції школи |
|
Дата |
Примітки |
Напрямки виховної роботи |
||||
1. |
Ціннісне ставлення до себе |
Бесіда з БЖ «Переохолодження організму. Наслідки»
Спортивна година «Мала зимова олімпіада» |
04.12
01.12 |
|
2. |
Ціннісне ставлення до сім`ї, родини, людей |
|
|
|
3. |
Ціннісне ставлення до праці |
|
|
|
4. |
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
|
5. |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
Гурток «Умілі руки» «У майстерні Св. Миколая» (виготовлення новорічних гірлянд, іграшок) |
03.12 |
|
6. |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
Вікторина «Ти – людина, громадянин, значить, маєш права» |
30.11 |
|
7. |
Самоврядування |
|
|
|
8. |
Курс «Краса рідного слова» |
Читання казки Ж. Верна «Острів скарбів» |
02.12 |
|
07.12- 11.12 |
||||
№ |
Традиції школи |
Декада правових знань |
Дата |
Примітки |
Напрямки виховної роботи |
||||
1. |
Ціннісне ставлення до себе |
Година спілкування «Право на освіту: право чи обов’язок»
Бесіда «Щоб зими нам не боятися — всім нам треба гартуватися!» |
10.12
08.12 |
|
2. |
Ціннісне ставлення до сім`ї, родини, людей |
|
|
|
3. |
Ціннісне ставлення до праці |
|
|
|
4. |
Ціннісне ставлення до природи |
Екологічна стежина «У пташиному містечку» |
07.12 |
|
5. |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
Гурток «Умілі руки» Випуск вітальної стінгазети «З Новим 2021роком!»
|
10.02 |
|
6. |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
|
|
|
7. |
Самоврядування |
|
|
|
8. |
Курс «Краса рідного слова» |
Читання казки Чарлз Діккенса «Різдвяна пісня в прозі» |
09.02 |
|
14.12 - 18.12
|
||||
№ |
Традиції школи |
|
Дата |
Примітки |
Напрямки виховної роботи |
||||
1. |
Ціннісне ставлення до себе |
Бесіди з БЖ «Правила поведінки під час Новорічних свят, шкільних, масових заходів» |
15.12 |
|
2. |
Ціннісне ставлення до сім`ї, родини, людей |
|
|
|
3. |
Ціннісне ставлення до праці |
Рейд-перевірка стану збереження підручників у школі |
18.12 |
|
4. |
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
|
5. |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
Гурток «Умілі руки» Виготовлення новорічних прикрас |
17.12 |
|
6. |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
Виховна година «Святий Миколай- Чудотворець»
|
14.12
|
|
7. |
Самоврядування |
|
|
|
8. |
Курс «Краса рідного слова» |
Читання казки Чарлз Діккенса «Різдвяна пісня в прозі» |
16.12 |
|
21.12-25.12 |
||||
№ |
Традиції школи |
|
Дата |
Примітки |
Напрямки виховної роботи |
||||
1. |
Ціннісне ставлення до себе |
Бесіди з БЖ «Правила безпечної поведінки під час зимових канікул» |
22.12 |
|
2. |
Ціннісне ставлення до сім`ї, родини, людей |
|
|
|
3. |
Ціннісне ставлення до праці |
|
|
|
4. |
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
|
5. |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
Гурток «Умілі руки» Конкурс дитячих малюнків «Зимові свята» |
23.12 |
|
6. |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
Бесіда «Ой прийдуть до тебе три празники в гості…» |
21.12 |
|
7. |
Самоврядування |
|
|
|
8. |
Курс «Краса рідного слова» |
|
|
|