Методичне об`єднання
вчителів початкових класів на навчальний рік
Науково-методична проблема, над якою працює школа:
"Забезпечення якості освіти шляхом формування ключових компетентностей учасників навчально-виховного процесу"
Науково-методична проблема, над якою працює методичне об’єднання:
«Впровадження компетентнісно орієнтованого підходу в освітній процес НУШ»
Засідання 1(серпень)
Тема: «Вимоги до початкової школи в умовах реалізації концепції НУШ».
Форма проведення. Педагогічне коло
№ з/ п |
Зміст роботи |
Термін |
Відповідальні |
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9. |
Звіт про роботу методичного об’єднання вчителів початкових класів за минулий навчальний рік та затвердження плану роботи метод об’ єднання на 2020 – 2021 н. р.
Обговорення методичних рекомендацій «Особливості навчально- виховного процесу у початкових класах загальноосвітніх навчальних закладів у 2020 - 2021 н.р.»
Методичні рекомендації щодо заповнення Класного журналу учнів поч.кл. Нової української школи.
Аналіз навчальних програм, підручників, зошитів, посібників для початкової школи. Календарне планування в початкових класах. Методичні рекомендації до проведення Першого уроку
Розподіл доручень між членами мо. Завдання членам мо.
Організація наставництва. Організація самоосвіти вчителів, затвердження науково-методичних проблем
Огляд новинок педагогічної літератури та фахових видань
Огляд класів- кабінетів. Готовність кабінетів початкової ланки освіти до роботи в новому навчальному році
Розроблення пам’ятки «Навчаю дистанційно» |
Серпень
|
Керівник мо
Заступник директора з НВР
Заступник директора з НВР, члени мо
Заступник директора з НВР, керівник мо
Керівник мо
Заступник директора з НВР, керівник мо
Члени мо
Заступник директора з НВР, керівник мо
Заступник директора з НВР, керівник мо
|
Завдання членам для самоосвіти :
Засідання 2( жовтень)
Тема : Впровадження сучасних педагогічних технологій в освітній процес НУШ.
Форма проведення. Педагогічні гостини
.
№ з/п |
Зміст роботи |
Термін |
Відповідальні |
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
|
Тренінг: «Нова Українська школа - нові стандарти освіти»
Обмін досвідом «НУШ. Перші сходинки разом з учнями 3 класів»
Майстер-клас «Ранкові зустрічі»
«Іспит на майстерність» (розв’язування педагогічних ситуацій)
«Крок до майстерності вчителів НУШ»
Методичні перегуки: «Обговорення матеріалів періодичної преси»
Новини з тематики курсів, вебінарів |
Жовтень |
Керівник мо
Учителі 3 класів
Учителі 1-3 класів
Заступник директора з НВР, керівник мо
Учителі 1-3 класів
Члени мо
Заступник директора з НВР, керівник мо |
Завдання членам для самоосвіти:
Засідання 3(січень)
Тема. : Впровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес початкової школи.
Форма проведення. Методичні посиденьки
Зміст роботи |
Термін |
Відповідальні |
Використання інтерактивної дошки у навчанні молодших школярів . «Вивчаємо Державний стандарт початкової освіти»
Майстер-клас «Я це роблю так. Щоденні 5»
«Вивчаємо Державний стандарт початкової освіти» Планування навчальних видів діяльності для досягнення очікуваних результатів у мовно-літературній освітній галузі
Обговорення та затвердження тематики проведення Тижня початкових класів
Обмін досвідом з проходження та тематики вебінарів і курсів
«Сучасні тренди в освіті» |
Грудень
|
Члени мо
Учителі 1-3 класів
Заступник директора з НВР, керівник мо
Керівник мо, члени мо
Члени мо
Члени мо
|
Завдання для самоосвіти :
- опрацювати наказ МОН України від 30.12.2014 р. № 1547 «Положення про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти» та нормативні документи щодо проведення ДПА учнів;
-ознайомитися з Інструкцією про звільнення від проходження від проходження ДПА за станом здоров'я (Наказ МОН України, Міністерства охорони здоров'я України від 01.02.2013 р. № 72/78);
-працювати над складанням плану та конспектів заходів Тижня початкових класів;
- підготувати матеріали «На допомогу вчителю: схеми аналізу та самоаналізу уроку»;
-підготуватися до виступу на аукціоні методичних ідей «Інтерактивні форми організації навчальної діяльності молодших школярів на уроках математики».
Засідання 4(березень)
Тема : Сучасний урок: вимоги, проблеми, шляхи удосконалення . Державна підсумкова атестація
Форма проведення. Методичний аукціон.
№ з/п |
Зміст роботи |
Термін |
Відповідальні
|
1.
2.
3.
4.
5.
|
Скрайбінг – сучасний засіб візуалізації мислення учнів.
Особливості та вимоги щодо проведення Державної підсумкової атестації в 4 класі.
Рефлексія «Підсумки проведення Тижня початкових класів»
Методичний ринг вихователів ГПД «Секрети цікавого навчання під час проведення самопідготовки»
|
Березень |
Керівник мо
Члени мо
Члени мо
Заступник директора з НВР, керівник мо
Вихователь ГПД |
Завдання для самоосвіти :
- ознайомитися з добіркою матеріалів, які допоможуть запровадити принципи STEM-освіти в освітньому процесі;
-. Ознайомитися з технологією «Формування у молодших школярів природничих знань дієво-практичного характеру»
- взяти до уваги статтю «Чому LEGO у школі - це круто»;
- підготувати звіт «Мої досягнення та творчі напрацювання»;
- підготувати ідеї до перспективного плану роботи мо на наступний рік.
Засідання 5(травень)
Тема : Підсумок роботи методичного об’єднання за рік.
Форма проведення. » Виставка творчі сходинки».
№ з/п |
Зміст роботи |
Термін |
Відповідальні
|
1. |
Підведення підсумків роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів за 2020-2021 навчальний рік |
Травень |
Керівник мо |
2. |
Звіт учителів та вихователів ГПД «Мої досягнення та творчі напрацювання» |
|
Члени мо |
3. |
Панорама ідей. Складання перспективного плану роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів на 2021-2022 навчальний рік |
|
Члени мо |
4. |
Про порядок закінчення навчального року, проведення навчальних екскурсій в 1-4 класах. |
|
Заступник директора з НВР |
5. |
Аналіз результатів контрольних зрізів знань учнів 1-4 класів та ДПА учнів 4-х класів, їх участі у шкільних, Всеукраїнських та Міжнародних конкурсах і інтернет-олімпіадах. |
|
Заступник директора з НВР |
Завдання для самоосвіти :
-звіт членів ШМО про результативність їх участі в роботі міських семінарів-практикумів, творчих груп, тижні пед .майстерності.
-звіт членів ШМО про навчання на курсах підвищення кваліфікації вчителів, онлайн-курсах освітньої платформи EdEra, вебінарах, інтернет-марафонах.
-аналіз результатів контрольних зрізів знань учнів 1-4 класів та ДПА учнів 4-х класів, їх участі у шкільних, міських олімпіадах, Всеукраїнських та міжнародних конкурсах.
-продумати оформлення освітнього середовища на новий навчальний рік;
- слідкувати за новинками методичної літератури;