У плані методичного об'єднання вчителів суспільно - гуманітарного циклу подані основні розділи, які необхідні для ефективного планування роботи: "Візитка методичного об'єднання: кредо педагогічної діяльності, формула успіху методичного об'єднання, науково - методичні проблемні теми району, школи, методичного об'єднання, якісний склад методичного об'єднання", "Інформація про членів методичного об'єднання: спеціальність за дипломом, стаж роботи, кваліфікаційна категорія, дата проходження курсової перепідготовки", "Підсумки роботи за минулий навчальний рік", "Завдання методичного об'єднання на навчальний рік", "Перспективний графік атестації вчителів методичного об'єднання", "Науково - методичні проблеми, над якими працюють вчителі методичного об'єднання та чий досвід упроваджують у педагогічну практику", "Підвищення рівня продуктивності праці вчителями методичного об'єднання суспільно - гуманітарного циклу", "План засідання вчителів методичного об'єднання", "Заходи з підвищення якості навчальних досягнень, умінь і навичок учнів", "Графік проведення відкритих уроків", "Графік проведення відкритих виховних заходів", "Організація позакласної роботи", "Контроль за якістю навчальних досягнень учнів". Кожен розділ має чітку структуру та необхідні відомості, які допоможуть у плануванні роботи методичного об'єднання. Даний план буде корисний для керівників методичного об'єднання.
Візитка
методичного об’єднання вчителів
суспільно-гуманітарного циклу
Кредо педагогічноїдіяльності:
Лише той Учитель,
Хто живе так, як як навчає.
Г.С. Сковорода
Формула успіху методичного об’єднання:
Професійна, творча, компетентна адміністрація
«плюс»
ініціативний, енергійний, працелюбний колектив
однодумців
«помножений»
на впровадження наукового педагогічного досвіду,
особистісно орієнтованийпідхід до кожного учня,
власні здобутки, відкриття перемоги
«плюс»
відкрите учительське серце
«поділене»
на учнів
«мінус»
одноманітність, сірість, байдужість.
Науково-методична проблемна тема району:
«Розвиток особистісно-орієнтованої освіти шляхом
формування інноваційного освітнього середовища,
підвищення професійних та життєвих
компетентностей учасників навчально-виховного
процесу»
Науково-методична проблемна тема школи:
«Розвиток креативності учасників навчально-
виховного процесу через впровадження
інноваційних технологій»
Науково-методична проблемна тема МО:
«Розвиток креативної особистості шляхом
застосування сучасних освітніх технологій в
організації навчально-виховного процесу»
Керівник методичного об′єднання:
Бардак СвітланаАнатоліївна,
учитель української мови та літератури,
англійської мови, спеціаліст вищої категорії
Якісний склад методичного об’єднання:
Інформація про членів методичного об’єднання
№ з/п |
ПІП учителя |
Пред-мет, який викла-дає |
Спеціа-льністьзадипло-мом |
Стаж робо-ти, освіта |
Кур-си, рік |
Атес-тація, рік |
Кате-горія, пед. звання |
1. |
Бардак Світлана Анатоліївна |
Україн-ська мо-ва і літе-ратура, англій-ська мо-ва, етика |
Україн-ська мова і літера-тура, анг-лійська мова, за-рубіжна літерату-ра |
18 років, вища |
2013, 2015 |
2015 |
Вища |
2. |
Дехтяренко Еліна Миколаївна |
Англій-ська мо-ва |
Україн-ська мова і літера-тура, анг-лійська мова, за-рубіжна літерату-ра |
20 років, вища |
2016 |
2015 |
І кате-горія |
3. |
Курило Алла Аркадіївна |
Зарубіж-на літе-ратура, україн-ська мо-ва та лі-тература |
Російська мова та літерату-ра |
31 рік, вища |
2012 |
2013 |
Вища, «Стар-ший вчи-тель»
|
4. |
Горгота Наталія Іванівна |
Україн-ська мо-ва та лі-терату-ра |
Україн-ська мова і літера-тура, за-рубіжна літерату-ра |
11 років, вища |
2014 |
2014 |
І катего-рія |
5. |
Ботвинник Руслан Ігорович |
Захист Вітчиз-ни, фіз-культура |
-------- |
3 роки |
------- |
------ |
------ |
6. |
Бабич Людмила Григорівна |
Історія, право-знавство, історія рідного краю, людина і світ |
Історія та право-знавство |
10 років, вища |
2016 |
2016 |
І кате-горія |
7. |
Липська Надія Василівна |
Росій-ська мо-ва, ху-дожня культу-ра, музика |
Україн-ська мова і літера-тура, за-рубіжна літерату-ра |
11 років, вища |
2016 |
2016 |
І катего-рія
|
8. |
Лозян Наталія Петрівна |
Бібліоте-кар |
Експлу-атація си-стемво-допоста-чання та водовід-ведення |
12 років |
2010 |
2014 |
Бібліо-текар |
Підсумки роботи за минулий навчальний рік
До складу методичного об’єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу в 2016-2017 навчальному році входило 9 вчителів. Із них: 2 вчителі вищої категорії (Курило А.А., Бардак С.А.), 4 вчителі 1категорії (Дехтяренко Е.М., Горгота Н.І., Бабич Л.Г., Липська Н.В.), 2 вчителі-бакалаври (Охремчук Д.О., Юськова Н.О.) та бібліотекар Лозян Н.П.
Робота методичного об`єднання ґрунтувалась на вивчені та впровадженні в практику стандартів базової освіти, закону «Про освіту», виконання навчальних програм з предметів суспільно - гуманітарного циклу.
Сучасне життя потребує активної творчої особистості, сформувати яку можна лише впровадженням у педагогічну практику сучасних методів навчання й виховання. Тому за період навчального року було проведено 4 засідання МО, питання яких було сплановано за результатами діагностування.
Перше з них – «Підсумки роботи МО за 2015-2016 навчальний рік». На ньому вчителі підвели підсумки роботи та ознайомилися з методичними рекомендаціями МОН України щодо вивчення шкільних дисциплін. Наступні – «Професійна компетентність учителя» та «Сучасні підходи до навчання й інтерактивні технології». Досвідом роботи поділилися Дехтяренко Е.М., Бардак С.А., Горгота Н.І., Бабич Л.Г., Охремчук Д.О., Лозян Н.П., Юськова Н.О.. Четверте – «З досвіду роботи членів методичного об’єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу» на якому виступили Дехтяренко Е.М., Бардак С.А., Курило А.А. Також на цьому засіданні члени МО прозвітували про свою роботу над проблемною темою в поточному навчальному році.
Проведені засідання свідчать, що педагоги на уроках застосовують інноваційні методи роботи, з’ясовують, що з вивченого залишилось незрозумілим, розвивають творчу уяву.
Учителями було досягнуто якісно нового рівня у викладанні базових навчальних дисциплін, впроваджувалися в навчально-виховний процес елементи сучасних педагогічних технологій, вівся пошук нових шляхів удосконалення навчально-виховного процесу.
Члени методичного об’єднання приділяли значну увагу підвищенню свого професійного рівня. Зокрема, було передплачено фахові видання, відвідано районні семінари, майстер-класи, проведено предметні тижні та відкриті уроки. Члени МО були залучені до педагогічних читань, засідань психолого-педагогічного семінару, до проведення педагогічних рад, до індивідуальних та групових консультацій.
Курси підвищення кваліфікації в Житомирському ІППО пройшли Бардак С.А. та Курило А.А.
Відкриті уроки не тільки вдосконалюють педагогічну майстерність, а й вчать дітей самостійно мислити, розмірковувати, аналізувати, висловлювати та обстоювати власні думки. В минулому навчальному році Бардак С.А. підготувала та провела відкритий урок з української літератури в 9 класі: «Марко Вовчок. Повість «Інститутка». Життєва основа твору».
На сьогодні, з урахуванням усіх якісних і кількісних змін у сучасному освітньому процесі, вчитель дбає, як зробити навчання успішним. Щоб зацікавити учнів, створюють навчальні та навчально-методичні посібники. Так, матеріали вчителя Дехтяренко Е.М. на тему: «Використання інноваційних технологій на уроках англійської мови» були представлені на участь у районній педагогічній виставці «Сучасна освіта Олевщини- 2017 ». За роботу вчителя Дехтяренко Е.М. Наказом відділу освіти № 276 від 27.12.2016р. було винесено подяку за належну підготовку та оформлення матеріалів на районну педагогічну виставку.
Учителями англійської мови Дехтяренко Е.М., Бардак С.А. було проведено районний семінар на базі РМК з демонстрацією відео матеріалів на тему: «Розвиток креативності учнів шляхом застосування інноваційних технологій».
Навчання має стати спільною творчістю вчителя та учня, тобто процесом, при якому обоє зацікавлені у позитивному результаті. Вчитель повинен прагнути максимально виявити власний творчий потенціал. У 2015 -2016н.р. учні Дружбівського НВК брали участь у Міжнародній грі із зарубіжної літератури «Sunflower» (координатор Курило А.А.), в якій двоє учнів (Івашко А., 6 кл., Торгонська В., 7 кл.) отримали Дипломи ІІ ступеня регіонального рівня; чотири учні (Прудніков С., 5 кл., Липська Ю., 6 кл, Охремчук Е., 6 кл., Макарчук А., 7 кл.) – Дипломи ІІІ ступеня регіонального рівня; чотири учні (Макарчук Т., 5 кл., Левко М., 6 кл., Омельченко Р., 9 кл., Коршенюк І., 9 кл.) – Дипломи переможця на шкільному рівні; одна учениця, Пруднікова К., 2 кл. – Диплом переможця в початковій школі; чотири учні (Макаруха А., 2 кл., Божок В., 2 кл., Патюк С., 2кл., Юськова А., 3 кл.) – Сертифікати учасника.
Також учні НВК брали участь у Всеукраїнській українознавчій грі «Соняшник» (координатор Бардак С.А.), в якій учениця 9 кл., Коршенюк І., отримала Диплом ІІ ступеня Всеукраїнського рівня (вчитель Бардак С.А.); п’ятеро учнів (Макарчук Т., 5 кл., Прудніков С., 5 кл., Липська Ю., 6 кл., Івашко А., 6 кл., Охремчук Е., 6 кл.) – Дипломи ІІІ ступеня регіонального рівня (вчителі Курило А.А., Горгота Н.І.); п’ятеро учнів (Макаруха А., 2 кл., Пруднікова К., 2 кл., Торгонська В., 7 кл., Кувикіна А., 8 кл., Соболевська К., 11 кл.) – Дипломи переможця на шкільному рівні (вчителі Горгота Н.І., Бардак С.А.); четверо учнів (Саленко А., 3 кл., Бугера Н., 3 кл., Левко М., 6 кл., Макарчук А., 7 кл.) – Дипломи учасника (вчитель Горгота Н.І.).
Дружбівський НВК був нагороджений відділом освіти за ІІ та ІІІ місця у районній Всеукраїнській акції «Годівничка» та «День зустрічі птахів» у номінаціях на кращий вірш та на кращий малюнок ( вчителі Козловець А.В., Курило А.А., Макаруха Т.П.).
Учні нашого закладу стали учасниками районного етапу Всеукраїнського конкурсу творчості дітей та учнівської молоді «За нашу свободу» у розділі поезія ( вчитель Курило А.А.). В обласному конкурсі присвяченому Дню героя (організованим управлінням сім’ї, молоді та спорту Житомирської ОДА) «Знаємо, пам’ятаємо, віримо…» у номінації есе учні зайняли ІІ та ІІІ місця ( вчитель Курило А.А.).
Традиційним в практиці роботи методичного об’єднання є проведення предметних тижнів, під час яких можна спостерігати різні форми і методи позакласної роботи, що ведуть до підвищення активності, прагнення до творчості як вчителя, так і учня. Протягом предметних тижнів було проведено різні заходи, зокрема заочні подорожі, інтелектуальні ігри, конкурси, виставки, інсценізації, перегляд художніх та документальних фільмів, екскурсії тощо. Так, учителями Бардак С.А. та Горготою Н.І. був проведений загальношкільний захід до Міжнародного дня рідної мови «Пишаюсь рідним словом» та літературна вітальня до дня народження Т.Шевченка «Ти й досі в наших серцях». Учителем Курило А.А. – літературно-музична композиція до дня народження Лесі Українки «До тебе, Лесю, наша думка лине». Учителем Бабич Л.Г. була проведена тематична лінійка до Дня пам’яті та примирення та загальношкільні позакласні заходи «Знавці історії», «Права людини – права дитини». Учителем Дехтяренко Е.М. - позакласний захід з англійської мови «Puppet Show», учителем Охремчуком Д.О. – позакласний захід до Дня захисника України та захід з річниці виведення військ із Афганістану. Вчителями Липською Н.В. та Юськовою Н.О. було проведено інтелект-шоу «Знавці художнього мистецтва».
З метою виявлення та підтримки талановитих учнів, розвитку їх інтересів, схильностей та природних обдарувань учні школи були залучені до шкільних та районних предметних олімпіад, конкурсу з української мови імені Петра Яцика, мовно-літературного конкурсу імені Тараса Шевченка. Так, учениця 11 класу Соболевська К. зайняла 2 місце на районному етапі у мовно-літературному конкурсі імені Тараса Шевченка (учитель Горгота Н.І.).
Учні НВК під керівництвом учителів: Охремчука Д.О., Бабич Л.Г., Липської Н.В., Горготи Н.І., Бардак С.А., Юськової Н.О. брали участь у районних туристичних змаганнях «Сокіл «Джура». (ІІІ загальнокомандне місце).
Під керівництвом учителя фізкультури Охремчука Д.О. учні НВК брали участь у районних змаганнях з шашок і шахмат та в районних змаганнях із тенісу.
За результатами контрольних робіт, Державної підсумкової атестації можна зробити висновок, що вчителям методичного об’єднання вдалося покращити рівень знань, умінь та навичок учнів.
Однак поряд із позитивними результатами в роботі методичного об’єднання є низка недоліків:
пунктуаційної вправності учнів, попередження помилок;
Альфою та омегою нашої дидактики
нехай буде пошук відкриття засобу, коли
ті, хто учить, менше б навчали, а учні б
більше училися.
Ян АмосКоменський
Завдання методичного об’єднання на 2017-2018 навчальний рік
Перспективний графік атестації вчителів методичного обꞌєднання
ПІБ вчителя |
Рік попе-ред-ньоїатес-тації |
Кате-горія |
Рік наступної атестації |
При-мітки |
|||||
2015 |
2016 |
2017 |
2018 |
2019 |
2020 |
||||
Бардак Світлана Анатоліївна |
2015 |
вища |
|
|
|
|
|
|
|
Дехтяренко Еліна Миколаївна |
2015 |
І |
|
|
|
|
|
|
|
Горгота Наталія Іванівна |
2014 |
І |
|
|
|
|
|
|
|
Ботвинник Руслан Ігорович |
----- |
------ |
|
|
|
|
|
|
|
Курило Алла Аркадіївна |
2013
|
вища, Стар-шийвчи-тель |
|
|
|
|
|
|
|
Липська Надія Василівна |
2016 |
І |
|
|
|
|
|
|
|
Бабич Людмила Григорівна |
2016 |
І |
|
|
|
|
|
|
|
Лозян Наталія Петрівна |
2014 |
бі-бліо-текар |
|
|
|
|
|
|
|
Науково-методичні проблемні теми, над якими
працюють вчителі методичного об’єднання
та чий досвід впроваджують в педагогічну практику
ПІБ учителя |
Науково-методична проблемна тема вчителя |
Чий досвід вивчає та впроваджує в практику роботи |
Бардак Світлана Анатоліївна |
Використання інноваційних технологій, спрямованих на розвиток креативності школярів. |
Тернова Ф.А. Олевська ЗОШ №3 |
Дехтяренко Еліна Миколаївна |
Зміст і види освітньої інноваційної діяльності з англійської мови в умовах загальноосвітньої школи |
Пятницька Т.В. Олевськагімназія |
Бабич Людмила Григорівна |
Впровадження інноваційних технологій на уроках історії для створення оптимальних умов розвитку особистості. |
Гарищук С.В. М.Овруч ЗОШ №2 |
Ботвинник Руслан Ігорович |
Формування стійкої мотивації учнів на здоровий спосіб життя та розвиток фізичних якостей засобами інноваційних технологій. |
Бейкун О.В. Олевська ЗОШ №3 |
ЛипськаНадія Василівна |
Сучасний підхід до розвитку творчих здібностей учнів через використання ефективних форм та методів інноваційних технологій. |
Полякова Т.В. м. Житомир |
Горгота Наталія Іванівна |
Розвиток креативного мислення учнів на уроках української мови та літератури через використання інноваційних технологій. |
Тернова Ф.А. Олевська ЗОШ №3 |
Курило Алла Аркадіївна |
Креативне навчання на уроках літератури. |
Борківська О.П. М.Житомир ЗОШ №28 |
Лозян Наталія Петрівна |
Креативні форми роботи шкільної бібліотеки. |
|
Підвищення рівня продуктивності праці вчителями методичного об’єднання суспільно-гуманітарного циклу
План засідання методичного об’єднання
Засідання №1 (серпень)
Тема:Підсумки роботи методичного об’єднання
за 2016 – 2017 навчальний рік
№ з/п |
Тема. Питання для обговорення |
Відповідальні |
Самостійна робота вчителів |
1. |
Проблемно-аргументований аналіз роботи ШМО учителів суспільно-гуманітарного циклу за 2016 – 2017 н.р. та завдання і шляхи їх вирішення у 2017 – 2018 н. р. |
Бардак С.А. |
Врахувати недоліки та працювати у напрямку їх подолання |
2. |
Ознайомлення з новими програмами для 5-9 класів, методичними рекомендаціями МОН України щодо викладання предметів суспільно-гуманітарного циклу |
Бардак С.А. |
Опрацювати програми, рекомендації |
3. |
Розгляд календарно-тематичних планів навчання української мови й літератури, світової літератури, російської мови, англійської мови, історії, правознавства, музики, фізичної культури, захисту Вітчизни, художньої культури й етики. |
Члени МО |
|
4. |
Опрацювання методичних рекомендацій щодо оформлення в класних журналах результатів навчальних досягнень учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Проведення консультацій з питань ве-дення шкільної документації. |
Члени МО |
Опрацювати рекомендації |
6. |
ПРАТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ. Тренінг: «Стратегія особистісного і професійного вдосконалення» |
Члени МО |
|
7. |
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ. 1). Підготувати зразки завдань для шкільних предметних олімпіад. 2). Підготуватися до обговорення з теми: «Професійна компетентність вчителя» |
Члени МО |
Підготуватися до обговорен-ня з теми: «Професійна компетентність вчителя» |
Засідання №2 (жовтень)
Тема:Професійна компетентність учителя.
№ з/п |
Тема. Питання для обговорення |
Відповідальні |
Самостійна робота вчителів |
1. |
Професійна компетентність учителя |
Бабич Л.Г. |
Працювати над удосконаленням професійної компетентності учителя |
2. |
Роль самоосвіти в розвитку професійної компетентності учителя. |
Охремчук Д.О. |
|
3. |
Шляхи удосконалення професійної компетентності учителя. |
Горгота Н.І. |
|
4. |
Професійні якості учителя. |
Лозян Н.П. |
|
6. |
ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ. 1). Обговорення анкетування «Рівень педагогічної культури педагога». 2). Тренінг-гра: «Справжній учитель: хто він?» 3). Підготуватися до обговорення з теми: «Сучасні підходи до навчання й інтерактивні технології» |
Члени МО |
|
Засідання №3 (березень)
Тема:Сучасні підходи до навчання й інтерактивні технології
№ з/п |
Тема. Питання для обговорення |
Відповідальні |
Самостійна робота вчителів |
1. |
Сучасні підходи до навчання й інтерактивні технології |
Бардак С.А. |
|
2. |
Апробація та впровадження педагогічних інноваційних технологій |
Дехтяренко Е.М. |
|
3. |
Сучасний урок. Інтерактивні методи навчання. |
Вербельчук Н.О. |
|
4. |
Інноваційні технології навчання у розвитку творчих здібностей учнів. |
Горгота Н.І. |
|
5. |
ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ. 1). Методичний тренінг на тему: «Сучасний урок. Самоаналіз сучасного уроку». 2). Круглий стіл. Активізація навчальної діяльності учнів на основі принципу співпраці. |
Члени МО |
|
|
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ. Підготуватися до участі в обговоренні теми: «З досвіду роботи членів методичного об’єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу». |
Члени МО |
Підготуватися до участі в обгово-ренні теми: «З досвіду роботи членів методич-ногооб’єднання вчителів суспіль-но-гуманітарного циклу». |
Засідання №4 (травень)
Тема:З досвіду роботи членів методичного об’єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу.
№ з/п |
Тема. Питання для обговорення |
Відповідальні |
Самостійна робота вчителів |
1. |
Робота членів ШМО за діагностичними картами. |
Бардак С.А. |
|
2. |
Формування комунікативної компетентності на уроках англійської мови. |
Дехтяренко Е.М. |
|
3. |
Організація пізнавальної діяльності учнів, формування уміння вчитись. |
Курило А.А. |
|
4. |
Організація позакласної роботи з української мови та літератури. |
Бардак С.А. |
|
6. |
ПРАТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ. Тренінг на тему: «Самовизначення в освітньому просторі» |
Члени МО |
Підвищувати професійну ком-петентністьшля-хом вивчення і впровадження у систему роботи передового педа-гогічного досвіду та інноваційних технологій |
7. |
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ. 1). Взяти участь в анкетуванні «Рівень педагогічної культури педагога». 2). Звіт про роботу над науково- методичними проблемами в 2016-2017н.р. 3). Ділова гра «Діамант»: - Обговорення плану роботи на наступний рік.
|
Члени МО |
1). Працювати над підвищенням педагогічної май-стерності. 2). Впроваджува-ти в практику ро-боти передовий педагогічний досвід.
|
Заходи з підвищення якості навчальних досягнень,
умінь і навичок учнів
Графік проведення відкритих уроків
ПІБ учителя |
Клас |
Предмет |
Тема |
Дата |
Бардак Світлана Анатоліївна |
10 |
Українська література |
Михайло Коцюбин-ський. Новела «Intermezzo». Психо-логічно переконливе розкриття внутріш-нього стану людини. Символічні образи, ускладнена метафора. Поетика імпресіоніз-му. |
Лютий |
Дехтяренко Еліна Миколаївна |
5 |
Англійська мова |
Моя улюблена страва |
Січень |
Курило Алла Аркадіївна |
8 |
Зарубіжна література |
В.Биков «Альпійська балада». Гуманістич-ний зміст повісті. Осо-бливості сюжету, ком-позиції |
Грудень |
Горгота Наталія Іванівна |
7 |
Українська література |
Василь Симоненко «Лебеді материнства». Загальнолюдські цін-ності та ідеї |
Березень |
Бабич Людмила Григорівна |
9 |
Всесвітня історія |
Німеччина 1871 – 1900 рр |
Січень |
Ботвинник Руслан Ігорович |
---- |
----- |
------ |
----- |
Липська Надія Василівна |
11 |
Художня культура |
Європейська музична культура. Французькі шансоньє |
Листопад |
Графік проведення відкритих виховних заходів
ПІБ учителя |
Назва заходу |
Термін |
Липська Н.В. |
Свято День Знань |
01.09 |
Лозян Н.П. |
Конкурс дитячої творчості «Барви Полісся» |
15.09 – 10.10 |
Бабич Л.Г. |
День Ветерана |
І тиждень жовтня |
Бабич Л.Г. |
Визволення України від німецько-фашистських загарбників. |
ІІІ тиждень жовтня |
Липська Н.В |
Веселий ярмарок |
ІІІ тиждень жовтня |
Бардак С.А., Горгота Н.І., Курило А.А. |
День української писемності та мови |
09.11 |
Бабич Л.Г. |
День пам’яті жертв голодомору |
23.11 |
Охремчук Д.О. |
Свято «Козацькі забави» |
І тиждень грудня |
Охремчук Д.О. |
Всеукраїнський спортивно-масовий захід «Олімпійське лелеченя» |
ІІ тиждень січня |
Охремчук Д.О. |
Урок мужності. Участь українців у військових конфліктах та миротворчих місіях. |
ІІ тиждень лютого |
Бардак С.А., Горгота Н.І., Курило А.А. |
Літературна вітальня «Леся Українка – співачка досвітніх огнів» |
25.02 |
Лозян Н.П. |
Всеукраїнська акція «Живи,книго!» |
Протягом березня |
Бардак С.А., Горгота Н.І., Курило А.А. |
Шевченківські дні |
01.03 – 10.03 |
Бабич Л.Г. |
День пам’яті та примирення |
І тиждень травня |
Бабич Л.Г. |
Випускний вечір |
ІV тиждень травня |
Організація позакласної роботи
№ з/п |
Зміст роботи |
Відповідальні |
Термін |
1. |
Тиждень «Естетична культура»
|
Липська Н.В., Вербельчук Н.О. |
ІV тиждень жовтня |
2. |
Міжнародний конкурс з української мови імені П.Яцика |
Бардак С.А., Горгота Н.І., Курило А.А. |
жовтень |
3. |
Місячник військово-патріотич-ного виховання |
Охремчук Д.О. |
листопад |
4. |
Тиждень «Суспільствознавство» |
Бабич Л.Г. |
ІІ тиждень листопада |
5. |
Всеукраїнський тиждень права |
Бабич Л.Г. |
09.12 – 14.12 |
6. |
Тиждень «Мов і літератур» |
Бардак С.А., Горгота Н.І., Курило А.А., Дехтяренко Е.М., Липська Н.В. |
ІІІ тиждень лютого |
7. |
Місячник оборонно-масової роботи |
Охремчук Д.О. |
квітень |
8. |
Тиждень «Здоров’я і фізична культура» :
|
Охремчук Д.О. |
квітень |
9. |
Конкурс на кращий твір «Людина та ліс» (5-8 кл.) |
Бардак С.А., Горгота Н.І., Курило А.А. |
І – ІІ тиждень квітня |
Контроль за якістю навчальних досягнень учнів
Тема контролю |
Перевіряючий |
Термін
|
Стан викладання та рівень навчальних досягнень учнів з української літератури в 5-11 класах. |
Дехтяренко Е.М. |
І - ІV тиждень листопада |
Стан викладання та рівень навчальних досягнень учнів з фізичної культури в 1-11 класах |
Содель В.Л. |
І - ІV тиждень грудня |
Результативність роботи педагогічного колективу по розвитку здібностей і талантів учнів |
Дехтяренко Е.М., Вербельчук Г.Я. |
І – ІV тиждень грудня |
Зрізи знань учнів |
Содель В.Л., Дехтяренко Е.М. |
ІІ - ІІІ тиждень грудня |
Вивчення організації навчально-виховного процесу вчителів, що атестуються |
Атестаційна комісія |
І - ІV тиждень березня |
Проведення зрізів знань з основ наук |
Адміністрація |
І - ІІІ тиждень квітня |
Контроль за підготовкою учнів до ДПА |
Дехтяренко Е.М. |
ІІ - ІV тиждень квітня |
Стан викладання та рівень навчальних досягнень учнів з української літератури в 5-11 класах |
Дехтяренко Е.М. |
І - ІV тиждень квітня |
Стан викладання та рівень навчальних досягнень учнів з фізичної культури в 1-11 класах |
Дехтяренко Е.М. |
І - ІV тиждень квітня |
ПОГОДЖЕНО ЗАТВЕРДЖУЮ
директор НВК заступник директора з навчально-виховної роботи
_________В.Л.Содель ___________Е.М.Дехтяренко
«___» серпня 2017р. «___» серпня 2017 р.
ДРУЖБІВСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС
ПЛАН РОБОТИ
методичного об’єднання учителів
суспільно-гуманітарного циклу
на 2017 – 2018 навчальний рік
Голова методичного об’єднання:
Бардак Світлана Анатоліївна