План НАВЧАЛЬНО-ТРЕНУВАЛЬНИХ ЗАНЯТТЬ “Захист України” (Основи медичних знань) 11 клас

Про матеріал
План НАВЧАЛЬНО-ТРЕНУВАЛЬНИХ ЗАНЯТТЬ “Захист України” (Основи медичних знань) 11 клас
Перегляд файлу

План

НАВЧАЛЬНО-ТРЕНУВАЛЬНИХ ЗАНЯТТЬ

“Захист України” (Основи медичних знань)

11 клас

 

з/п

 

Назва розділу

 

Кількість

годин

 

1 день

 2 день

3 день

1

Основи медичних знань і допомоги

 6

6

 

 

2

Домедична допомога в умовах бойових дій (тактична медицина)

12

 

6

 6

 

РАЗОМ

18

 6

6

6

 

№ п/п

Тема уроку

К-сть

годин

Дата

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів

Примітка

Основи медичних знань і допомоги (6 годин)

Тема 2. Надання домедичної допомоги при раптовій зупинці серця

1

Особливості підтвердження зупинки серця.

Алгоритм проведення серцево-легеневої реанімації.

Алгоритм проведення серцево-легеневої реанімації з використанням автоматичного дефібрилятора.

Штучне дихання. Зовнішній масаж серця.Засоби, які використовуються при проведенні серцево-легеневої реанімації.

Надання постраждалому стабільного положення на боці

1

 

Діяльнісний компонент

Учениця (учень):

знає алгоритм надання допомоги при раптовій зупинці серця;

вміє визначати наявність дихання;

володіє навичками проведення штучного дихання та зовнішнього масажу серця.

 вміє використовувати автоматичний дефібрилятор при проведенні серцево-легеневої реанімації

 

Тема 3. Домедична допомоги при порушенні прохідності дихальних шляхів та інших невідкладних станах

2

Прийом Хеймліка, особливості застосування

1

 

Діяльнісний компонент

Учениця (учень):

вміє застосовувати на практиці методи відновлення

прохідності дихальних шляхів за допомогою прийому

Хеймліка

 

Тема 5. Надання домедичної допомоги при кровотечах

3

Способи зупинки зовнішніх кровотеч.

Зупинка життєзагрозливої кровотечі з кінцівок і вузлової кровотечі. Місця затискання артерій. Порядок застосування турнікета (джгута) для зупинки кровотечі. Тампонування ран при вузловій кровотечі.

Способи самодопомоги при зовнішніх кровотечах

 

1

 

Діяльнісний компонент

Учениця (учень):

знає ознаки різних видів кровотеч;

вміє застосовувати кровоспинні джгути для зупинки

масивної кровотечі;

вміє тампонувати рани при вузлових кровотечах;

знає особливості використання гемостатиків

 

Тема 6. Домедична допомога при травмах окремих анатомічних ділянок

4

Заходи домедичної допомоги при переломах і вивихах.

Особливості накладання шин на верхню та нижню кінцівки.

1

 

Діяльнісний компонент

Учениця (учень):

застосовує способи накладання шини з підручного

матеріалу;

вміє накладати шини на верхню та нижню кінцівки;

надає домедичну допомогу при переломах та вивихах, вміє накладати пов’язки на рани грудної клітки;

вміє накладати пов’язки на рани живота

 

5

Особливості накладання пов’язок на рани живота.. Особливості накладання пов’язок на рани грудної клітки.

1

 

 

6

Особливості переміщення постраждалих з травмами

 

1

 

 

Розділ IV. Домедична допомога в бойових умовах (12 годин)

Тема 2. Надання домедичної допомоги в секторі обстрілу

7

Алгоритм з надання домедичної допомоги в секторі обстрілу.

 

 

 

Діяльнісний компонент

Учениця (учень):

вміє переводити пораненого в положення на боці (животі);

володіє навичками зупинки кровотечі з ран шиї, тулуба, кінцівок за допомогою спеціальних джгутів

Алгоритм з надання домедичної допомоги в секторіобстрілу.

Переведення пораненого в положення на боці (животі).

Зупинка кровотечі з ран шиї, тулуба, кінцівок.

Зупинка кровотечі з ран верхньої та нижньої кінцівок (само- та взаємодопомога).

Зупинка кровотечі за допомогою спеціальних турнікетів (джгутів) (само- та взаємодопомога)

 

 

8

Переведення пораненого в положення на боці (животі).

 

 

 

9

Зупинка кровотечі з ран шиї, тулуба, кінцівок.

 

 

 

10

Зупинка кровотечі з ран верхньої та нижньої кінцівок

(само- та взаємодопомога).

 

 

 

11

Зупинка кровотечі за допомогою спеціальних турніке-

тів (джгутів) (само- та взаємодопомога)

 

 

 

12

Контроль практичних навичок

 

 

 

Тема 3. Надання допомоги в зоні тактичних умов

13

Способи та правила транспортування постраждалих при різноманітних ушкодженнях: перенесення наруках, на плечах, на спині, з використанням носильних лямок і підручних засобів, на санітарних ношах.

 

 

 

Діяльнісний компонент

Учениця (учень):

вміє застосовувати на практиці різні способи транспортування постраждалих при різноманітних

ушкодженнях;

виконує алгоритм первинного огляду пораненого;

визначає ознаки життя;

вміє накладати пов’язки на грудну клітку, голову, живіт, турнікет (джгут) на кінцівкиволодіє навичками зупинки кровотечі з рани тулуба за допомогою гемостатичних засобів та кровотечі з рани кінцівки за допомогою спеціальних перев’язувальних

пакетів

 

14

Алгоритм з надання домедичної допомоги у секторіукриття (алгоритм «MARCH»).

Первинний огляд пораненого, визначення ознак життя

 

 

 

15

Накладання турнікета (джгута) на кінцівки.

 

 

 

16

Зупинка кровотечі з рани тулуба за допомогою гемостатичних асобів (само- та взаємодопомога).Зупинка кровотечі з рани кінцівки за допомогою спеціальних перев’язувальних пакетів (само- та взаємодопомога).

 

 

 

17

Переведення в стабільне положення.Накладання пов’язки на грудну клітку, голову, живіт

 

 

 

18

Контроль практичних навичок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Захист України, Планування
Додано
30 серпня 2021
Переглядів
2374
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку