План навчального проекту інтегрованого уроку з української літератури та фізики на тему: "У воду, як на свою вроду". 10 клас

Про матеріал

На конкурс розробок "Вчительська десятка". Матеріал містить план навчального проекту інтегрованого уроку з української літератури та фізики на тему: "У воду, як на свою вроду". 10 клас

Перегляд файлу

 План навчального проекту

Автор навчального проекту:

Прізвище, ім’я та по-батькові:

Мальцева Вероніка Олександрівна

 

Назва навчального закладу:

Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №49

Місто, село:

м. Запоріжжя

 

Опис проекту

Назва проекту:

У воду на свою вроду.

Основні питання:

 

Ключове питання:

Яка роль води в житті людини ?

 

Тематичні питання:

Які фізичні властивості має вода?

Як описується вода в народній творчості?

 

Змістові питання:

Що таке вода?

Стислий опис  Цей міжпредметний проект об’єднує українську літературу і фізику, які пов’язані з формуванням свідомості та культури учасників проекту.

Реалізація проекту передбачає стимулювання інтересу в учнів до фізики та літератури, розвиток естетичного смаку, формування стійкого інтересу до фізики, української літератури , як вагомого духовного спадку народу , повноцінного оригінального мистецтва, розв’язання проблеми поетапної практичної діяльності самих учнів, розвиток пізнавальних здібностей.

Тема проекту забезпечує формування ґрунтовних знань, збагачення життєвого досвіду учнів у процесі поширеної взаємодії, формування читацької культури учнів, розвиток естетичного смаку, вміння досліджувати.

Учні будуть проводити дослідження і готувати відповідні звіти за результатами досліджень. Вони будуть збирати, опрацьовувати матеріал та представляти проект, заснований на інтерпретації цих даних .

Пошук інформації вони будуть здійснювати в навчальній літературі, енциклопедичних виданнях, відвідувати Інтернет – видання, звертатися до батьків. На основі зібраних даних вони  розроблять презентацію проекту. Учні також вивчать основи і принципи роботи в програмі Power Point. По закінченню запропонують переглянути мультимедійну презентацію. В результаті проекту учні дадуть відповідь на питання, які були висунуті на початку і вдосконалені під час розробки теми.

Навчальні цілі та очікувані результати:

Познайомити учнів з ідеєю проекту, метою та методами оцінювання роботи учнів.

Підвищувати інтерес до  вивчення предметів.

Учні повинні навчитись аналізувати одержану інформацію, виявляти головне та другорядне, робити висновки.

Розвивати навички обдуманого використання комп’ютерних технологій.

Ознайомити учнів з можливостями сучасних програм Microsoft Word, PowerPoint, Publisher, Excel..

 

Діяльність учнів:

Тиждень1.

  • Знайомство з проектом та прикладами з різних галузей
  • Пошук можливих тем для дослідження методом „мозкової атаки”
  • Вибір теми  міні-проекту
  • Визначення цілей та завдань міні-проекту

Тиждень 2

  • Підбір матеріалів до теоретичних та практичних питань теми
  • Дослідницька робота: опрацювання статей друкованих та електронних матеріалів

Тиждень 3

  • Впродовж третього тижня буде проводитись аналіз опрацьованої літератури та навчальні досліди.
  • Тиждень 4
  • На заключному етапі роботи учні свої висновки будуть оформлювати за допомогою програми Power Point -створять презентацію результатів своєї діяльності.

 

Приблизний час, необхідний для реалізації навчального проекту:

Чотири тижні.

Вхідні знання та навички:

Учні повинні мати початкові навички роботи з комп’ютером, знання з предмету: фізики, української літератури.

Матеріали та ресурси: комп’ютер, засоби зв’язку з Інтернетом, сканер, принтер.

Друковані матеріали:

Підручники «Українська література», «Фізика»,  енциклопедичні видання, посібники, словники.

Додаткове приладдя та витратні матеріали:

 Картриджі, папір, інше.

Ресурси Інтернету:

http://uk.wikipedia.org/wiki/Вода_(міфологія)

http://traditions.org.ua/prisliv-ya-ta-prikazki/prisliv-ya-ta-prikazki-pro-vodu.html

http://www.info-library.com.ua/books-text-4108.html

 

http://p81.jino-net.ru/library/water_ua.htm

http://ua.textreferat.com/referat-254-2.html

 

http://arhiv-statey.pp.ua/health/9040-kakova-rol-vody-v-zhizni-cheloveka.html

http://narodnatvorchist.e-joint.net/category/narodni-baiki/

 

http://ukrainica.org.ua/ukr/traditions/traditions_viruvannya/1485

http://www.br.com.ua/referats/Chemistry/26247.htm

http://provodu.kiev.ua/voda-znaioma-ta-zagadkova

http://p81.jino-net.ru/library/water_ua.htm

http://www.okeani.ru/article/605/

http://class-fizika.narod.ru/pog3.htm

 

 

 

Інше:

 

 

Диференціація навчання:

 

Обдаровані учні:

Будуть працювати як асистенти для інших учнів. Можуть розробити свій варіант проекту .Можуть робити більш глибокі дослідження, створити  свої варіанти презентацій.

Оцінювання знань та вмінь учнів:

Учні будуть оцінюватись за якістю знань з фізики, української літератури та інформатики. Оцінюватись буде також: презентація. Форма для оцінювання може бути роздана для самооцінки самим учнем, однокласниками, вчителем. Середнє арифметичне і буде оцінка за певний вид роботи.

Ключові слова:

Вода, властивості води, народна творчість.

 

 

doc
Додано
6 липня 2018
Переглядів
1437
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку