Вид заняття |
Традиційне |
Традиційне |
Традиційне |
Традиційне
|
Тема тижня |
«Гарно в групі нашій» |
«Гарно в групі нашій» |
«Знайомство з дитячим садочком» |
«Знайомство з дитячим садочком» |
Дата |
05.09.18 |
07.09.18 |
12.09.18 |
14.09.18 |
Види музичної діяльності
|
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Музично-ритмічна діяльність
«Крокуємо зі мною», укр. нар. пісня «Диби, диби» |
Формувати вміння дітей виконувати рухи під музику за показом дорослого. |
Вчити дітей рухатися відповідно до характеру музики, наслідувати дорослого. Слухати початок і закінчення п’єси, відображаючи це в русі. |
Розвивати ритмічний слух, рухову пам’ять. |
Виховувати в дітей бажання рухатися під музику, виконувати нескладні танцювальні, образні рухи та дії з предметами, наслідуючи рухи дорослого. |
Слухання музики
«Колискова», муз. М. Чембержі |
Ознайомлення з новим музичним твором. Вступна бесіда. Вчити дітей уважно слухати музичний твір від початку до кінця. |
Вчити дітей емоційно відгукуватися на музику, розуміти текст пісні. Визначення дорослим характеру музики (спокійна, весела, жвава тощо), ознайомлення з рухами до твору (в разі потреби). |
Вчити дітей впізнавати твір за змістом, за звучанням, викликати бажання слухати твір до кінця, супроводжуючи його відповідними рухами, повторюючи їх за дорослим. |
Слухати музичний твір до кінця не відволікаючись, впізнавати його.
|
Підспівування та спів
«Осінь», муз. Ю. Михайленко |
Ознайомлення з новою піснею. Визначення дорослим її характеру. Бесіда за текстом. Пояснення нових слів. |
Вчити дітей підспівувати звуки та слова, які легко вимовляються. Домагатися емоційного відгуку на пісню, розвивати бажання підспівувати дорослому. |
Продовжувати роботу над наслідуванням дітьми звуків та слів, які повторюються в пісні.
|
Вчити дітей впізнавати пісню, яку співає дорослий, розвивати бажання наслідувати його спів. |
Орієнтовне календарне планування
освітньо- виховної роботи з музичного виховання з дітьми раннього віку групи №2 на вересень місяць Тема «Ми малята-дошколята»
Танці
«Ой без дуди, без дуди», укр. нар. пісня-танок |
Ознайомити дітей з музикою до танцю, охарактеризувати її. Показ танцю, пояснення та виконання музичним керівником або вихователем. |
Повторний показ танцю. Розучування танцювальних рухів першої фігури, навчання дітей зміни рухів відповідно до зміни частин музичного твору.
|
Розучити рухи та окремі елементи танцю. Спонукати пов’язувати рухи з музичним супроводом. |
Удосконалювати вміння дітей виконувати нескладні танцювальні, образні рухи з предметами та без них. Розвивати рухову пам’ять. |
Музична гра
«Гойдалка», муз. А. Філіпенка, сл. Є. Макшанцевої |
Ознайомити дітей зі змістом гри, яку демонструє дорослий. Звернути увагу дітей на хід гри, викликати зацікавленість нею. |
Розучувати рухи гри, заохочувати до імітації музично-рухових образів, захоплювати дітей настроєм гри. |
Сприяти опануванню ігрових навичок, розвивати вміння слухати музику, злагоджено діяти.
|
Закріпити вміння створювати музично-ігрові образи. Залучати до участі у грі пасивних, сором’язливих дітей, запропонувати їм провідні ролі. Виховувати відчуття задоволеності від спільної діяльності з дорослим.
|
Вид заняття |
Традиційне |
Традиційне |
Традиційне |
Традиційне |
Тема тижня |
«Усі ми такі різні» |
«Усі ми такі різні» |
«Моє рідне місто» |
«Моє рідне місто» |
Дата |
18.09.18 |
21.09.18 |
25.09.18 |
28.09.18 |
Види музичної діяльності
|
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Музично-ритмічна діяльність
«Побігайте, діти», муз. Я. Степового |
Формувати вміння дітей виконувати рухи під музику за показом дорослого. |
Вчити дітей рухатися відповідно до характеру музики, наслідувати дорослого. Слухати початок і закінчення п’єси, відображаючи це в русі. |
Розвивати ритмічний слух, рухову пам’ять. |
Виховувати в дітей бажання рухатися під музику, виконувати нескладні танцювальні, образні рухи та дії з предметами, наслідуючи рухи дорослого. |
Слухання музики
«Колискова», муз.М.Любарського |
Ознайомлення з новим музичним твором. Вступна бесіда. Вчити дітей уважно слухати музичний твір від початку до кінця.
|
Вчити дітей емоційно відгукуватися на музику, розуміти текст пісні. Визначення дорослим характеру музики (спокійна, весела, жвава тощо), ознайомлення з рухами до твору (в разі потреби).
|
Вчити дітей впізнавати твір за змістом, за звучанням, викликати бажання слухати твір до кінця, супроводжуючи його відповідними рухами, повторюючи їх за дорослим.
|
Слухати музичний твір до кінця не відволікаючись, впізнавати його.
|
Підспівування та спів
«Гоп-гоп, гу-ту-ту», укр. нар. мелодія |
Вчити дітей впізнавати пісню разом з дорослим, не вигукуючи окремі склади й слова. Спонукати вимовляти співучим голосом пісенні інтонації.
|
Впізнавати пісню, підспівувати, інтонувати закінчення пісні.
|
Впізнавати пісню, підспівувати, інтонувати закінчення пісні.
|
Ознайомлення з новою піснею. Визначення дорослим її характеру. Бесіда за текстом. Пояснення нових слів.
|
Танці
«Ой без дуди, без дуди», укр. нар. пісня-танок |
Зосереджувати увагу дітей на виразність виконання рухів до танців.
|
Удосконалювати вміння дітей виконувати різноманітні танцювальні рухи. |
Виховувати бажання рухатися під музику. Закріплення набутих навичок.
|
Ознайомити дітей з музикою до танцю, охарактеризувати її. Показ танцю, пояснення та виконання музичним керівником або вихователем.
|
Музична гра
«Гойдалка», муз. А. Філіпенка, сл. Є. Макшанцевої |
Ознайомити дітей зі змістом гри, яку демонструє дорослий. Звернути увагу дітей на хід гри, викликати зацікавленість нею. |
Розучувати рухи гри, заохочувати до імітації музично-рухових образів, захоплювати дітей настроєм гри. |
Сприяти опануванню ігрових навичок, розвивати вміння слухати музику, злагоджено діяти.
|
Закріпити вміння створювати музично-ігрові образи. Залучати до участі у грі пасивних, сором’язливих дітей, запропонувати їм провідні ролі. Виховувати відчуття задоволеності від спільної діяльності з дорослим.
|
Орієнтовне календарне планування
освітньо- виховної роботи з музичного виховання з дітьми раннього віку групи №2 на жовтень місяць Тема «Щедрі дарунки осені»
Вид заняття |
Традиційне |
Традиційне |
Традиційне |
Традиційне |
Тема тижня |
«Осінь-красуня до нас завітала» |
«Осінь-красуня до нас завітала» |
«Дарунки осені» |
«Дарунки осені» |
Дата |
03.10.18 |
05.10.18 |
10.10.18 |
12.10.18 |
Види музичної діяльності
|
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Музично-ритмічна діяльність
«Веселий марш», муз. І. Кишки |
Формувати вміння дітей виконувати рухи під музику за показом дорослого. |
Вчити дітей рухатися відповідно до характеру музики, наслідувати дорослого. Слухати початок і закінчення п’єси, відображаючи це в русі. |
Розвивати ритмічний слух, рухову пам’ять. |
Виховувати в дітей бажання рухатися під музику, виконувати нескладні танцювальні, образні рухи та дії з предметами, наслідуючи рухи дорослого. |
Слухання музики
«Колискова казочка»,муз.М.Любарського |
Ознайомлення з новим музичним твором. Вступна бесіда. Вчити дітей уважно слухати музичний твір від початку до кінця. |
Вчити дітей емоційно відгукуватися на музику, розуміти текст пісні. Визначення дорослим характеру музики (спокійна, весела, жвава тощо), ознайомлення з рухами до твору (в разі потреби). |
Вчити дітей впізнавати твір за змістом, за звучанням, викликати бажання слухати твір до кінця, супроводжуючи його відповідними рухами, повторюючи їх за дорослим. |
Слухати музичний твір до кінця не відволікаючись, впізнавати його.
|
Підспівування та спів
«Їли, їли кашку», укр. нар. пісня-скоромовка |
Ознайомлення з новою піснею. Визначення дорослим її характеру. Бесіда за текстом. Пояснення нових слів. |
Вчити дітей підспівувати звуки та слова, які легко вимовляються. Домагатися емоційного відгуку на пісню, розвивати бажання підспівувати дорослому. |
Продовжувати роботу над наслідуванням дітьми звуків та слів, які повторюються в пісні.
|
Вчити дітей впізнавати пісню, яку співає дорослий, розвивати бажання наслідувати його спів. |
Танці
«Танець із листочками», муз. К. Стеценка |
Ознайомити дітей з музикою до танцю, охарактеризувати її. Показ танцю, пояснення та виконання музичним керівником або вихователем. |
Повторний показ танцю. Розучування танцювальних рухів першої фігури, навчання дітей зміни рухів відповідно до зміни частин музичного твору.
|
Розучити рухи та окремі елементи танцю. Спонукати пов’язувати рухи з музичним супроводом. |
Удосконалювати вміння дітей виконувати нескладні танцювальні, образні рухи з предметами та без них. Розвивати рухову пам’ять. |
Музична гра
«Мишенята», муз. М. Жилінського |
Ознайомити дітей зі змістом гри, яку демонструє дорослий. Звернути увагу дітей на хід гри, викликати зацікавленість нею. |
Розучувати рухи гри, заохочувати до імітації музично-рухових образів, захоплювати дітей настроєм гри. |
Сприяти опануванню ігрових навичок, розвивати вміння слухати музику, злагоджено діяти.
|
Закріпити вміння створювати музично-ігрові образи. Залучати до участі у грі пасивних, сором’язливих дітей, запропонувати їм провідні ролі. Виховувати відчуття задоволеності від спільної діяльності з дорослим.
|
Вид заняття |
Традиційне |
Традиційне |
Традиційне |
Традиційне |
Тема тижня |
«Одягайся за погодою» |
«Одягайся за погодою» |
«Барви осені» |
«Барви осені» |
Дата |
17.10.18 |
19.10.18 |
23.10.18 |
26.10.18 |
Види музичної діяльності
|
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Музично-ритмічна діяльність
«Веселий марш», муз. І. Кишки |
Формувати вміння дітей виконувати рухи під музику за показом дорослого. |
Вчити дітей рухатися відповідно до характеру музики, наслідувати дорослого. Слухати початок і закінчення п’єси, відображаючи це в русі. |
Розвивати ритмічний слух, рухову пам’ять. |
Виховувати в дітей бажання рухатися під музику, виконувати нескладні танцювальні, образні рухи та дії з предметами, наслідуючи рухи дорослого. |
Слухання музики
«Дзвони», муз. М. Любарського |
Ознайомлення з новим музичним твором. Вступна бесіда. Вчити дітей уважно слухати музичний твір від початку до кінця.
|
Вчити дітей емоційно відгукуватися на музику, розуміти текст пісні. Визначення дорослим характеру музики (спокійна, весела, жвава тощо), ознайомлення з рухами до твору (в разі потреби).
|
Вчити дітей впізнавати твір за змістом, за звучанням, викликати бажання слухати твір до кінця, супроводжуючи його відповідними рухами, повторюючи їх за дорослим.
|
Слухати музичний твір до кінця не відволікаючись, впізнавати його.
|
Підспівування та спів
«Ту-ру-ру», укр. нар. забавлянка |
Вчити дітей впізнавати пісню разом з дорослим, не вигукуючи окремі склади й слова. Спонукати вимовляти співучим голосом пісенні інтонації.
|
Впізнавати пісню, підспівувати, інтонувати закінчення пісні.
|
Впізнавати пісню, підспівувати, інтонувати закінчення пісні.
|
Ознайомлення з новою піснею. Визначення дорослим її характеру. Бесіда за текстом. Пояснення нових слів.
|
Танці
«Гуляємо й танцюємо», муз. М. Раухвергера |
Зосереджувати увагу дітей на виразність виконання рухів до танців.
|
Удосконалювати вміння дітей виконувати різноманітні танцювальні рухи. |
Виховувати бажання рухатися під музику. Закріплення набутих навичок.
|
Ознайомити дітей з музикою до танцю, охарактеризувати її. Показ танцю, пояснення та виконання музичним керівником або вихователем.
|
Музична гра
«Мишенята», муз. М. Жилінського |
Ознайомити дітей зі змістом гри, яку демонструє дорослий. Звернути увагу дітей на хід гри, викликати зацікавленість нею. |
Розучувати рухи гри, заохочувати до імітації музично-рухових образів, захоплювати дітей настроєм гри. |
Сприяти опануванню ігрових навичок, розвивати вміння слухати музику, злагоджено діяти.
|
Закріпити вміння створювати музично-ігрові образи. Залучати до участі у грі пасивних, сором’язливих дітей, запропонувати їм провідні ролі. Виховувати відчуття задоволеності від спільної діяльності з дорослим.
|
Орієнтовне календарне планування
освітньо- виховної роботи з музичного виховання з дітьми раннього віку групи №2 на листопад місяць Тема «Природний світ»
Вид заняття |
Традиційне |
Традиційне |
Традиційне |
Традиційне |
Тема тижня |
«Осінні свята» |
«Осінні свята» |
«Домашні тварини» |
«Домашні тварини» |
Дата |
02.11.18 |
07.11.18 |
09.11.18 |
14.11.18 |
Види музичної діяльності
|
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Музично-ритмічна діяльність
«Рухатись і відпочивати», муз. Я. Степового |
Формувати вміння дітей виконувати рухи під музику за показом дорослого. |
Вчити дітей рухатися відповідно до характеру музики, наслідувати дорослого. Слухати початок і закінчення п’єси, відображаючи це в русі. |
Розвивати ритмічний слух, рухову пам’ять. |
Виховувати в дітей бажання рухатися під музику, виконувати нескладні танцювальні, образні рухи та дії з предметами, наслідуючи рухи дорослого. |
Слухання музики
«Годинник», муз. С. Шевченка |
Ознайомлення з новим музичним твором. Вступна бесіда. Вчити дітей уважно слухати музичний твір від початку до кінця. |
Вчити дітей емоційно відгукуватися на музику, розуміти текст пісні. Визначення дорослим характеру музики (спокійна, весела, жвава тощо), ознайомлення з рухами до твору (в разі потреби). |
Вчити дітей впізнавати твір за змістом, за звучанням, викликати бажання слухати твір до кінця, супроводжуючи його відповідними рухами, повторюючи їх за дорослим. |
Слухати музичний твір до кінця не відволікаючись, впізнавати його.
|
Підспівування та спів
«Осінь грає на дуду», муз. В. Костенка, сл. І. Кульської; |
Ознайомлення з новою піснею. Визначення дорослим її характеру. Бесіда за текстом. Пояснення нових слів. |
Вчити дітей підспівувати звуки та слова, які легко вимовляються. Домагатися емоційного відгуку на пісню, розвивати бажання підспівувати дорослому. |
Продовжувати роботу над наслідуванням дітьми звуків та слів, які повторюються в пісні.
|
Вчити дітей впізнавати пісню, яку співає дорослий, розвивати бажання наслідувати його спів. |
Танці
«Гуляємо й танцюємо», муз. М. Раухвергера |
Ознайомити дітей з музикою до танцю, охарактеризувати її. Показ танцю, пояснення та виконання музичним керівником або вихователем. |
Повторний показ танцю. Розучування танцювальних рухів першої фігури, навчання дітей зміни рухів відповідно до зміни частин музичного твору.
|
Розучити рухи та окремі елементи танцю. Спонукати пов’язувати рухи з музичним супроводом. |
Удосконалювати вміння дітей виконувати нескладні танцювальні, образні рухи з предметами та без них. Розвивати рухову пам’ять. |
|
Музична гра
«Дожени зайчика», муз. О. Тилічеєвої, сл. Ю. Островського |
Ознайомити дітей зі змістом гри, яку демонструє дорослий. Звернути увагу дітей на хід гри, викликати зацікавленість нею. |
Розучувати рухи гри, заохочувати до імітації музично-рухових образів, захоплювати дітей настроєм гри. |
Сприяти опануванню ігрових навичок, розвивати вміння слухати музику, злагоджено діяти.
|
Сприяти опануванню ігрових навичок, розвивати вміння слухати музику, злагоджено діяти.
|
|
Вид заняття |
Традиційне |
Традиційне |
Традиційне |
Традиційне |
Тема тижня |
«Світ диких тварин» |
«Світ диких тварин» |
«Клопоти на селі» |
«Клопоти на селі» |
Дата |
16.11.18 |
20.11.18 |
23.11.18 |
27.11.18 |
Види музичної діяльності
|
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Музично-ритмічна діяльність
«Рухатись і відпочивати», муз. Я. Степового |
Формувати вміння дітей виконувати рухи під музику за показом дорослого. |
Вчити дітей рухатися відповідно до характеру музики, наслідувати дорослого. Слухати початок і закінчення п’єси, відображаючи це в русі. |
Розвивати ритмічний слух, рухову пам’ять. |
Виховувати в дітей бажання рухатися під музику, виконувати нескладні танцювальні, образні рухи та дії з предметами, наслідуючи рухи дорослого. |
Слухання музики
«Лисичка», муз. С. Степаненка |
Ознайомлення з новим музичним твором. Вступна бесіда. Вчити дітей уважно слухати музичний твір від початку до кінця.
|
Вчити дітей емоційно відгукуватися на музику, розуміти текст пісні. Визначення дорослим характеру музики (спокійна, весела, жвава тощо), ознайомлення з рухами до твору (в разі потреби).
|
Вчити дітей впізнавати твір за змістом, за звучанням, викликати бажання слухати твір до кінця, супроводжуючи його відповідними рухами, повторюючи їх за дорослим.
|
Слухати музичний твір до кінця не відволікаючись, впізнавати його.
|
Підспівування та спів
«Осінь», муз. М. Ведмедері, сл. Т. Опальчук |
Вчити дітей впізнавати пісню разом з дорослим, не вигукуючи окремі склади й слова. Спонукати вимовляти співучим голосом пісенні інтонації.
|
Впізнавати пісню, підспівувати, інтонувати закінчення пісні.
|
Впізнавати пісню, підспівувати, інтонувати закінчення пісні.
|
Ознайомлення з новою піснею. Визначення дорослим її характеру. Бесіда за текстом. Пояснення нових слів.
|
Танці
«Гопачок», укр. нар. мелодія, обр. М. Раухвергера |
Зосереджувати увагу дітей на виразність виконання рухів до танців.
|
Удосконалювати вміння дітей виконувати різноманітні танцювальні рухи. |
Виховувати бажання рухатися під музику. Закріплення набутих навичок.
|
Ознайомити дітей з музикою до танцю, охарактеризувати її. Показ танцю, пояснення та виконання музичним керівником або вихователем.
|
Музична гра
«Дожени зайчика», муз. О. Тилічеєвої, сл. Ю. Островського |
Ознайомити дітей зі змістом гри, яку демонструє дорослий. Звернути увагу дітей на хід гри, викликати зацікавленість нею. |
Розучувати рухи гри, заохочувати до імітації музично-рухових образів, захоплювати дітей настроєм гри. |
Сприяти опануванню ігрових навичок, розвивати вміння слухати музику, злагоджено діяти.
|
Закріпити вміння створювати музично-ігрові образи. Залучати до участі у грі пасивних, сором’язливих дітей, запропонувати їм провідні ролі. Виховувати відчуття задоволеності від спільної діяльності з дорослим.
|
Вид заняття |
Традиційне |
Традиційне |
Традиційне |
Традиційне |
Тема тижня |
«У пошуках зимових прикмет» |
«У пошуках зимових прикмет» |
«Світ птахів» |
«Світ птахів» |
Дата |
03.12.18 |
05.12.18 |
10.12.18 |
17.12.18 |
Види музичної діяльності
|
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Музично-ритмічна діяльність
«Збираймося у коло», муз. М. Степаненка |
Формувати вміння дітей виконувати рухи під музику за показом дорослого. |
Вчити дітей рухатися відповідно до характеру музики, наслідувати дорослого. Слухати початок і закінчення п’єси, відображаючи це в русі. |
Розвивати ритмічний слух, рухову пам’ять. |
Виховувати в дітей бажання рухатися під музику, виконувати нескладні танцювальні, образні рухи та дії з предметами, наслідуючи рухи дорослого. |
Слухання музики
«Сердитий ведмідь», муз. В. Губи |
Ознайомлення з новим музичним твором. Вступна бесіда. Вчити дітей уважно слухати музичний твір від початку до кінця. |
Вчити дітей емоційно відгукуватися на музику, розуміти текст пісні. Визначення дорослим характеру музики (спокійна, весела, жвава тощо), ознайомлення з рухами до твору (в разі потреби). |
Вчити дітей впізнавати твір за змістом, за звучанням, викликати бажання слухати твір до кінця, супроводжуючи його відповідними рухами, повторюючи їх за дорослим. |
Слухати музичний твір до кінця не відволікаючись, впізнавати його.
|
Підспівування та спів
«Гоп-гоп, гу-ту-ту», укр. нар. забавлянка |
Ознайомлення з новою піснею. Визначення дорослим її характеру. Бесіда за текстом. Пояснення нових слів. |
Вчити дітей підспівувати звуки та слова, які легко вимовляються. Домагатися емоційного відгуку на пісню, розвивати бажання підспівувати дорослому. |
Продовжувати роботу над наслідуванням дітьми звуків та слів, які повторюються в пісні.
|
Вчити дітей впізнавати пісню, яку співає дорослий, розвивати бажання наслідувати його спів. |
Орієнтовне календарне планування
освітньо- виховної роботи з музичного виховання з дітьми раннього віку групи №2 на грудень місяць Тема «Зимонька-зима до нас прийшла»
Танці
«Гопачок», укр. нар. мелодія, обр. М. Раухвергера |
Ознайомити дітей з музикою до танцю, охарактеризувати її. Показ танцю, пояснення та виконання музичним керівником або вихователем. |
Повторний показ танцю. Розучування танцювальних рухів першої фігури, навчання дітей зміни рухів відповідно до зміни частин музичного твору.
|
Розучити рухи та окремі елементи танцю. Спонукати пов’язувати рухи з музичним супроводом. |
Удосконалювати вміння дітей виконувати нескладні танцювальні, образні рухи з предметами та без них. Розвивати рухову пам’ять. |
Музична гра
«Дожени зайчика», муз. О. Тилічеєвої, сл. Ю. Островського |
Ознайомити дітей зі змістом гри, яку демонструє дорослий. Звернути увагу дітей на хід гри, викликати зацікавленість нею. |
Розучувати рухи гри, заохочувати до імітації музично-рухових образів, захоплювати дітей настроєм гри. |
Сприяти опануванню ігрових навичок, розвивати вміння слухати музику, злагоджено діяти.
|
Закріпити вміння створювати музично-ігрові образи. Залучати до участі у грі пасивних, сором’язливих дітей, запропонувати їм провідні ролі. Виховувати відчуття задоволеності від спільної діяльності з дорослим.
|
Вид заняття |
Традиційне |
Традиційне |
Традиційне |
Традиційне |
Тема тижня |
«Завітайте,друзі,до нас на гостину» |
«Завітайте,друзі,до нас на гостину» |
«Зима іде-свята веде» |
«Зима іде-свята веде» |
Дата |
19.12.18 |
24.12.18 |
26.12.18 |
31.12.18 |
Види музичної діяльності
|
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Музично-ритмічна діяльність
«Збираймося у коло», муз. М. Степаненка |
Формувати вміння дітей виконувати рухи під музику за показом дорослого. |
Вчити дітей рухатися відповідно до характеру музики, наслідувати дорослого. Слухати початок і закінчення п’єси, відображаючи це в русі. |
Розвивати ритмічний слух, рухову пам’ять. |
Виховувати в дітей бажання рухатися під музику, виконувати нескладні танцювальні, образні рухи та дії з предметами, наслідуючи рухи дорослого. |
Слухання музики
«Слон», з циклу «Карнавал тварин», муз. К. Сен-Санса |
Ознайомлення з новим музичним твором. Вступна бесіда. Вчити дітей уважно слухати музичний твір від початку до кінця. |
Вчити дітей емоційно відгукуватися на музику, розуміти текст пісні. Визначення дорослим характеру музики (спокійна, весела, жвава тощо), ознайомлення з рухами до твору (в разі потреби). |
Вчити дітей впізнавати твір за змістом, за звучанням, викликати бажання слухати твір до кінця, супроводжуючи його відповідними рухами, повторюючи їх за дорослим. |
Слухати музичний твір до кінця не відволікаючись, впізнавати його.
|
Підспівування та спів
«Ой, хто Миколая любить?», укр. нар. колядка |
Вчити дітей впізнавати пісню разом з дорослим, не вигукуючи окремі склади й слова. Спонукати вимовляти співучим голосом пісенні інтонації. |
Впізнавати пісню, підспівувати, інтонувати закінчення пісні. |
Впізнавати пісню, підспівувати, інтонувати закінчення пісні. |
Ознайомлення з новою піснею. Визначення дорослим її характеру. Бесіда за текстом. Пояснення нових слів.
|
Танці
«Зимовий танок», муз. М. Старокадомського, сл. О. Висотської |
Зосереджувати увагу дітей на виразність виконання рухів до танців. |
Удосконалювати вміння дітей виконувати різноманітні танцювальні рухи. Виховувати бажання рухатися під музику. Закріплення набутих навичок.
|
Ознайомити дітей з музикою до танцю, охарактеризувати її. Показ танцю, пояснення та виконання музичним керівником або вихователем. . |
Повторний показ танцю. Розучування танцювальних рухів першої фігури, навчання дітей зміни рухів відповідно до зміни частин музичного твору. |
Музична гра
«Де ж це наші ручки?», муз. Т. Ломової, сл. І. Плакиди |
Ознайомити дітей зі змістом гри, яку демонструє дорослий. Звернути увагу дітей на хід гри, викликати зацікавленість нею. |
Розучувати рухи гри, заохочувати до імітації музично-рухових образів, захоплювати дітей настроєм гри. |
Сприяти опануванню ігрових навичок, розвивати вміння слухати музику, злагоджено діяти.
|
Закріпити вміння створювати музично-ігрові образи. Залучати до участі у грі пасивних, сором’язливих дітей, запропонувати їм провідні ролі. Виховувати відчуття задоволеності від спільної діяльності з дорослим.
|
Орієнтовне календарне планування
освітньо- виховної роботи з музичного виховання з дітьми раннього віку групи №2 на січень місяць Тема «Родинне вогнище узимку»
Вид заняття |
Традиційне |
Традиційне |
Традиційне |
Традиційне |
Тема тижня |
«Смачненьким пригощаємо» |
«Смачненьким пригощаємо» |
«Моя родина» |
«Моя родина» |
Дата |
02.01.18 |
07.01.18 |
09.01.18 |
14.01.18 |
Види музичної діяльності
|
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Музично-ритмічна діяльність
«Пташки літають», муз. Г. Фріда |
Формувати вміння дітей виконувати рухи під музику за показом дорослого. |
Вчити дітей рухатися відповідно до характеру музики, наслідувати дорослого. Слухати початок і закінчення п’єси, відображаючи це в русі. |
Розвивати ритмічний слух, рухову пам’ять. |
Виховувати в дітей бажання рухатися під музику, виконувати нескладні танцювальні, образні рухи та дії з предметами, наслідуючи рухи дорослого. |
Слухання музики
«Кури та півні» з циклу «Карнавал тварин», муз. К. Сен-Санса |
Ознайомлення з новим музичним твором. Вступна бесіда. Вчити дітей уважно слухати музичний твір від початку до кінця.
|
Вчити дітей емоційно відгукуватися на музику, розуміти текст пісні. Визначення дорослим характеру музики (спокійна, весела, жвава тощо), ознайомлення з рухами до твору (в разі потреби).
|
Вчити дітей впізнавати твір за змістом, за звучанням, викликати бажання слухати твір до кінця, супроводжуючи його відповідними рухами, повторюючи їх за дорослим.
|
Слухати музичний твір до кінця не відволікаючись, впізнавати його.
|
Підспівування та спів
«Ялинка», муз. Т. Попатенко, сл. Н. Найдьонової |
Вчити дітей підспівувати звуки та слова, які легко вимовляються. Домагатися емоційного відгуку на пісню, розвивати бажання підспівувати дорослому.
|
Продовжувати роботу над наслідуванням дітьми звуків та слів, які повторюються в пісні.
|
Вчити дітей впізнавати пісню, яку співає дорослий, розвивати бажання наслідувати його спів.
|
Вчити дітей впізнавати пісню разом з дорослим, не вигукуючи окремі склади й слова. Спонукати вимовляти співучим голосом пісенні інтонації.
|
Танці
«Зимовий танок», муз. М. Старокадомського, сл. О. Висотської |
Зосереджувати увагу дітей на виразність виконання рухів до танців.
|
Удосконалювати вміння дітей виконувати різноманітні танцювальні рухи. |
Виховувати бажання рухатися під музику. Закріплення набутих навичок.
|
Ознайомити дітей з музикою до танцю, охарактеризувати її. Показ танцю, пояснення та виконання музичним керівником або вихователем.
|
Музична гра
«Де ж це наші ручки?», муз. Т. Ломової, сл. І. Плакиди |
Ознайомити дітей зі змістом гри, яку демонструє дорослий. Звернути увагу дітей на хід гри, викликати зацікавленість нею. |
Розучувати рухи гри, заохочувати до імітації музично-рухових образів, захоплювати дітей настроєм гри. |
Сприяти опануванню ігрових навичок, розвивати вміння слухати музику, злагоджено діяти.
|
Закріпити вміння створювати музично-ігрові образи. Залучати до участі у грі пасивних, сором’язливих дітей, запропонувати їм провідні ролі. Виховувати відчуття задоволеності від спільної діяльності з дорослим.
|
Вид заняття |
Традиційне |
Традиційне |
Традиційне |
Традиційне |
Тема тижня |
«Затишок рідної домівки» |
«Затишок рідної домівки» |
«Чарівний світ іграшок» |
«Чарівний світ іграшок» |
Дата |
16.01.18 |
21.01.18 |
23.01.18 |
28.01.18 |
Види музичної діяльності
|
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Музично-ритмічна діяльність
«Пташки літають», муз. Г. Фріда |
Формувати вміння дітей виконувати рухи під музику за показом дорослого. |
Вчити дітей рухатися відповідно до характеру музики, наслідувати дорослого. Слухати початок і закінчення п’єси, відображаючи це в русі. |
Розвивати ритмічний слух, рухову пам’ять. |
Виховувати в дітей бажання рухатися під музику, виконувати нескладні танцювальні, образні рухи та дії з предметами, наслідуючи рухи дорослого. |
Слухання музики
«Зима», муз. П. Чайковського |
Ознайомлення з новим музичним твором. Вступна бесіда. Вчити дітей уважно слухати музичний твір від початку до кінця.
|
Вчити дітей емоційно відгукуватися на музику, розуміти текст пісні. Визначення дорослим характеру музики (спокійна, весела, жвава тощо), ознайомлення з рухами до твору (в разі потреби).
|
Вчити дітей впізнавати твір за змістом, за звучанням, викликати бажання слухати твір до кінця, супроводжуючи його відповідними рухами, повторюючи їх за дорослим.
|
Слухати музичний твір до кінця не відволікаючись, впізнавати його.
|
Підспівування та спів
«Ведмедик», муз. О. Тілічеєвої, сл. Н. Френкеля |
Вчити дітей впізнавати пісню разом з дорослим, не вигукуючи окремі склади й слова. Спонукати вимовляти співучим голосом пісенні інтонації.
|
Впізнавати пісню, підспівувати, інтонувати закінчення пісні.
|
Впізнавати пісню, підспівувати, інтонувати закінчення пісні.
|
Ознайомлення з новою піснею. Визначення дорослим її характеру. Бесіда за текстом. Пояснення нових слів.
|
Танці
«Таночок», муз. С. Шевченка |
Зосереджувати увагу дітей на виразність виконання рухів до танців.
|
Удосконалювати вміння дітей виконувати різноманітні танцювальні рухи. |
Виховувати бажання рухатися під музику. Закріплення набутих навичок.
|
Ознайомити дітей з музикою до танцю, охарактеризувати її. Показ танцю, пояснення та виконання музичним керівником або вихователем.
|
Музична гра
«Де ж це наші ручки?», муз. Т. Ломової, сл. І. Плакиди |
Ознайомити дітей зі змістом гри, яку демонструє дорослий. Звернути увагу дітей на хід гри, викликати зацікавленість нею. |
Розучувати рухи гри, заохочувати до імітації музично-рухових образів, захоплювати дітей настроєм гри. |
Сприяти опануванню ігрових навичок, розвивати вміння слухати музику, злагоджено діяти.
|
Закріпити вміння створювати музично-ігрові образи. Залучати до участі у грі пасивних, сором’язливих дітей, запропонувати їм провідні ролі. Виховувати відчуття задоволеності від спільної діяльності з дорослим.
|
Орієнтовне календарне планування
освітньо- виховної роботи з музичного виховання з дітьми раннього віку групи №2 на лютий місяць Тема «Бережи себе,малюк»
Вид заняття |
Традиційне |
Традиційне |
Традиційне |
Традиційне |
Тема тижня |
«Загартовуй тіло щоби не хворіло» |
«Загартовуй тіло щоби не хворіло» |
«Будьмо обережними» |
«Будьмо обережними» |
Дата |
02.02.18 |
07.02.18 |
14.02.18 |
16.02.18 |
Види музичної діяльності
|
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Музично-ритмічна діяльність
«Веселі рученята», муз. О. Тилічеєвої |
Формувати вміння дітей виконувати рухи під музику за показом дорослого. |
Вчити дітей рухатися відповідно до характеру музики, наслідувати дорослого. Слухати початок і закінчення п’єси, відображаючи це в русі. |
Розвивати ритмічний слух, рухову пам’ять. |
Виховувати в дітей бажання рухатися під музику, виконувати нескладні танцювальні, образні рухи та дії з предметами, наслідуючи рухи дорослого. |
Слухання музики
«Лялька танцює», муз. І. Литкова |
Ознайомлення з новим музичним твором. Вступна бесіда. Вчити дітей уважно слухати музичний твір від початку до кінця.
|
Вчити дітей емоційно відгукуватися на музику, розуміти текст пісні. Визначення дорослим характеру музики (спокійна, весела, жвава тощо), ознайомлення з рухами до твору (в разі потреби).
|
Вчити дітей впізнавати твір за змістом, за звучанням, викликати бажання слухати твір до кінця, супроводжуючи його відповідними рухами, повторюючи їх за дорослим.
|
Слухати музичний твір до кінця не відволікаючись, впізнавати його.
|
Підспівування та спів
«Плащ для їжачка», муз. М. Ведмедері, сл. В. Верховеня |
Ознайомити дітей з музикою до танцю, охарактеризувати її. Показ танцю, пояснення та виконання музичним керівником або вихователем. |
Повторний показ танцю. Розучування танцювальних рухів першої фігури, навчання дітей зміни рухів відповідно до зміни частин музичного твору.
|
Розучити рухи та окремі елементи танцю. Спонукати пов’язувати рухи з музичним супроводом. |
Удосконалювати вміння дітей виконувати нескладні танцювальні, образні рухи з предметами та без них. Розвивати рухову пам’ять. |
Танці
«Таночок», муз. С. Шевченка |
Ознайомити дітей зі змістом гри, яку демонструє дорослий. Звернути увагу дітей на хід гри, викликати зацікавленість нею. |
Розучувати рухи гри, заохочувати до імітації музично-рухових образів, захоплювати дітей настроєм гри. |
Сприяти опануванню ігрових навичок, розвивати вміння слухати музику, злагоджено діяти.
|
Закріпити вміння створювати музично-ігрові образи. Залучати до участі у грі пасивних, сором’язливих дітей, запропонувати їм провідні ролі. Виховувати відчуття задоволеності від спільної діяльності з дорослим.
|
Музична гра
«Діти і ведмедик», муз. Т. Шутенко, сл. І. Плакиди |
Ознайомити дітей зі змістом гри, яку демонструє дорослий. Звернути увагу дітей на хід гри, викликати зацікавленість нею. |
Розучувати рухи гри, заохочувати до імітації музично-рухових образів, захоплювати дітей настроєм гри. |
Сприяти опануванню ігрових навичок, розвивати вміння слухати музику, злагоджено діяти.
|
Закріпити вміння створювати музично-ігрові образи. Залучати до участі у грі пасивних, сором’язливих дітей, запропонувати їм провідні ролі. Виховувати відчуття задоволеності від спільної діяльності з дорослим.
|
Вид заняття |
Традиційне |
Традиційне |
Традиційне |
Традиційне |
Тема тижня |
«Подорожуємо на транспорті» |
«Подорожуємо на транспорті» |
«Ой,весела в нас зима» |
«Ой,весела в нас зима» |
Дата |
21.02.18 |
23.02.18 |
28.02.18 |
30.02.18 |
Види музичної діяльності
|
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Музично-ритмічна діяльність
«Веселі рученята», муз. О. Тилічеєвої |
Формувати вміння дітей виконувати рухи під музику за показом дорослого. |
Вчити дітей рухатися відповідно до характеру музики, наслідувати дорослого. Слухати початок і закінчення п’єси, відображаючи це в русі. |
Розвивати ритмічний слух, рухову пам’ять. |
Виховувати в дітей бажання рухатися під музику, виконувати нескладні танцювальні, образні рухи та дії з предметами, наслідуючи рухи дорослого. |
Слухання музики
«Весною», муз. С. Майкапара |
Ознайомлення з новим музичним твором. Вступна бесіда. Вчити дітей уважно слухати музичний твір від початку до кінця.
|
Вчити дітей емоційно відгукуватися на музику, розуміти текст пісні. Визначення дорослим характеру музики (спокійна, весела, жвава тощо), ознайомлення з рухами до твору (в разі потреби).
|
Вчити дітей впізнавати твір за змістом, за звучанням, викликати бажання слухати твір до кінця, супроводжуючи його відповідними рухами, повторюючи їх за дорослим.
|
Слухати музичний твір до кінця не відволікаючись, впізнавати його.
|
Підспівування та спів
«Шиєм чоботи коту», муз. Т. Шутенко, сл. В. Болдиревої |
Вчити дітей впізнавати пісню разом з дорослим, не вигукуючи окремі склади й слова. Спонукати вимовляти співучим голосом пісенні інтонації.
Ознайомити дітей з музикою до танцю, охарактеризувати її. Показ танцю, пояснення та виконання музичним керівником або вихователем. |
Впізнавати пісню, підспівувати, інтонувати закінчення пісні.
Повторний показ танцю. Розучування танцювальних рухів першої фігури, навчання дітей зміни рухів відповідно до зміни частин музичного твору.
|
Впізнавати пісню, підспівувати, інтонувати закінчення пісні. Розучити рухи та окремі елементи танцю. Спонукати пов’язувати рухи з музичним супроводом. |
Удосконалювати вміння дітей виконувати нескладні танцювальні, образні рухи з предметами та без них. Розвивати рухову пам’ять. |
Танці
«Танок з ляльками», укр. нар. мелодія, обр. Т. Шутенко |
Зосереджувати увагу дітей на виразність виконання рухів до танців.
Ознайомити дітей зі змістом гри, яку демонструє дорослий. Звернути увагу дітей на хід гри, викликати зацікавленість нею. |
Удосконалювати вміння дітей виконувати різноманітні танцювальні рухи. Виховувати бажання рухатися під музику. Закріплення набутих навичок. Розучувати рухи гри, заохочувати до імітації музично-рухових образів, захоплювати дітей настроєм гри. |
Сприяти опануванню ігрових навичок, розвивати вміння слухати музику, злагоджено діяти.
|
Закріпити вміння створювати музично-ігрові образи. Залучати до участі у грі пасивних, сором’язливих дітей, запропонувати їм провідні ролі. Виховувати відчуття задоволеності від спільної діяльності з дорослим.
|
Музична гра
«Діти і ведмедик», муз. Т. Шутенко, сл. І. Плакиди |
Ознайомити дітей зі змістом гри, яку демонструє дорослий. Звернути увагу дітей на хід гри, викликати зацікавленість нею. |
Розучувати рухи гри, заохочувати до імітації музично-рухових образів, захоплювати дітей настроєм гри. |
Сприяти опануванню ігрових навичок, розвивати вміння слухати музику, злагоджено діяти.
|
Закріпити вміння створювати музично-ігрові образи. Залучати до участі у грі пасивних, сором’язливих дітей, запропонувати їм провідні ролі. Виховувати відчуття задоволеності від спільної діяльності з дорослим.
|
Орієнтовне календарне планування
освітньо- виховної роботи з музичного виховання з дітьми раннього віку групи №2 на березень місяць Тема «Прийшла весна мила-всіх розбудила»
Вид заняття |
Традиційне |
Традиційне |
Традиційне |
Традиційне |
Тема тижня |
«Матусине свято» |
«Матусине свято» |
«Дивовижний первоцвіт» |
«Дивовижний первоцвіт» |
Дата |
02.03.18 |
07.03.18 |
14.03.18 |
16.03.18 |
Види музичної діяльності
|
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Музично-ритмічна діяльність
«Вправа з хусточками», муз. Я. Степового
|
Формувати вміння дітей виконувати рухи під музику за показом дорослого. |
Вчити дітей рухатися відповідно до характеру музики, наслідувати дорослого. Слухати початок і закінчення п’єси, відображаючи це в русі. |
Розвивати ритмічний слух, рухову пам’ять. |
Виховувати в дітей бажання рухатися під музику, виконувати нескладні танцювальні, образні рухи та дії з предметами, наслідуючи рухи дорослого. |
Слухання музики
«Пташки» (вступ), муз. Г. Фріда |
Ознайомлення з новим музичним твором. Вступна бесіда. Вчити дітей уважно слухати музичний твір від початку до кінця.
|
Вчити дітей емоційно відгукуватися на музику, розуміти текст пісні. Визначення дорослим характеру музики (спокійна, весела, жвава тощо), ознайомлення з рухами до твору (в разі потреби).
|
Вчити дітей впізнавати твір за змістом, за звучанням, викликати бажання слухати твір до кінця, супроводжуючи його відповідними рухами, повторюючи їх за дорослим.
|
Слухати музичний твір до кінця не відволікаючись, впізнавати його.
|
Підспівування та спів
«Ми навчилися ходить», муз. Л. Дичко, сл. Є. Макшанцевої |
Ознайомити дітей з музикою до танцю, охарактеризувати її. Показ танцю, пояснення та виконання музичним керівником або вихователем. |
Повторний показ танцю. Розучування танцювальних рухів першої фігури, навчання дітей зміни рухів відповідно до зміни частин музичного твору.
|
Розучити рухи та окремі елементи танцю. Спонукати пов’язувати рухи з музичним супроводом. |
Удосконалювати вміння дітей виконувати нескладні танцювальні, образні рухи з предметами та без них. Розвивати рухову пам’ять. |
Танці
«Танок з ляльками», укр. нар. мелодія, обр. Т. Шутенко |
Ознайомити дітей зі змістом гри, яку демонструє дорослий. Звернути увагу дітей на хід гри, викликати зацікавленість нею. |
Розучувати рухи гри, заохочувати до імітації музично-рухових образів, захоплювати дітей настроєм гри. |
Сприяти опануванню ігрових навичок, розвивати вміння слухати музику, злагоджено діяти.
|
Закріпити вміння створювати музично-ігрові образи. Залучати до участі у грі пасивних, сором’язливих дітей, запропонувати їм провідні ролі. Виховувати відчуття задоволеності від спільної діяльності з дорослим.
|
Музична гра
«Діти і ведмедик», муз. Т. Шутенко, сл. І. Плакиди |
Ознайомити дітей зі змістом гри, яку демонструє дорослий. Звернути увагу дітей на хід гри, викликати зацікавленість нею. |
Розучувати рухи гри, заохочувати до імітації музично-рухових образів, захоплювати дітей настроєм гри. |
Сприяти опануванню ігрових навичок, розвивати вміння слухати музику, злагоджено діяти.
|
Закріпити вміння створювати музично-ігрові образи. Залучати до участі у грі пасивних, сором’язливих дітей, запропонувати їм провідні ролі. Виховувати відчуття задоволеності від спільної діяльності з дорослим.
|
Вид заняття |
Традиційне |
Традиційне |
Традиційне |
Традиційне |
Тема тижня |
«Мураха та його друзі» |
«Мураха та його друзі» |
«Весняні клопоти» |
«Весняні клопоти» |
Дата |
02.03.18 |
07.03.18 |
14.03.18 |
16.03.18 |
Види музичної діяльності
|
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Музично-ритмічна діяльність
«Вправа з хусточками», муз. Я. Степового |
Формувати вміння дітей виконувати рухи під музику за показом дорослого. |
Вчити дітей рухатися відповідно до характеру музики, наслідувати дорослого. Слухати початок і закінчення п’єси, відображаючи це в русі. |
Розвивати ритмічний слух, рухову пам’ять. |
Виховувати в дітей бажання рухатися під музику, виконувати нескладні танцювальні, образні рухи та дії з предметами, наслідуючи рухи дорослого. |
Слухання музики
«Гопак»,«Коло», «Козачок»,укр.нар. мелодії, обр. М. Різоля
|
Ознайомлення з новим музичним твором. Вступна бесіда. Вчити дітей уважно слухати музичний твір від початку до кінця.
|
Вчити дітей емоційно відгукуватися на музику, розуміти текст пісні. Визначення дорослим характеру музики (спокійна, весела, жвава тощо), ознайомлення з рухами до твору (в разі потреби).
|
Вчити дітей впізнавати твір за змістом, за звучанням, викликати бажання слухати твір до кінця, супроводжуючи його відповідними рухами, повторюючи їх за дорослим.
|
Слухати музичний твір до кінця не відволікаючись, впізнавати його.
|
Підспівування та спів
«Мам вітають малюки», муз. Т. Попатенко, сл. Т. Опальчук |
Ознайомити дітей з музикою до танцю, охарактеризувати її. Показ танцю, пояснення та виконання музичним керівником або вихователем. |
Повторний показ танцю. Розучування танцювальних рухів першої фігури, навчання дітей зміни рухів відповідно до зміни частин музичного твору.
|
Розучити рухи та окремі елементи танцю. Спонукати пов’язувати рухи з музичним супроводом. |
Удосконалювати вміння дітей виконувати нескладні танцювальні, образні рухи з предметами та без них. Розвивати рухову пам’ять. |
Танці
«Веселий танок», укр. нар. мелодія «Гречаники» |
Ознайомити дітей зі змістом гри, яку демонструє дорослий. Звернути увагу дітей на хід гри, викликати зацікавленість нею. |
Розучувати рухи гри, заохочувати до імітації музично-рухових образів, захоплювати дітей настроєм гри. |
Сприяти опануванню ігрових навичок, розвивати вміння слухати музику, злагоджено діяти.
|
Закріпити вміння створювати музично-ігрові образи. Залучати до участі у грі пасивних, сором’язливих дітей, запропонувати їм провідні ролі. Виховувати відчуття задоволеності від спільної діяльності з дорослим.
|
Музична гра
«Прогулянка і дощик», муз. М. Раухвергера і М. Міклашевської |
Ознайомити дітей зі змістом гри, яку демонструє дорослий. Звернути увагу дітей на хід гри, викликати зацікавленість нею. |
Розучувати рухи гри, заохочувати до імітації музично-рухових образів, захоплювати дітей настроєм гри. |
Сприяти опануванню ігрових навичок, розвивати вміння слухати музику, злагоджено діяти.
|
Закріпити вміння створювати музично-ігрові образи. Залучати до участі у грі пасивних, сором’язливих дітей, запропонувати їм провідні ролі. Виховувати відчуття задоволеності від спільної діяльності з дорослим. |
Орієнтовне календарне планування
освітньо- виховної роботи з музичного виховання з дітьми раннього віку групи №2 на квітень місяць Тема «Земля-наша планета»
Вид заняття |
Традиційне |
Традиційне |
Традиційне |
Традиційне |
Тема тижня |
«Весняні свята» |
«Весняні свята» |
«Унікальна планета» |
«Унікальна планета» |
Дата |
02.04.18 |
07.04.18 |
14.04.18 |
16.04.18 |
Види музичної діяльності
|
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Музично-ритмічна діяльність
«Побігали — потупотіли», муз. Л. Бетховена
|
Формувати вміння дітей виконувати рухи під музику за показом дорослого. |
Вчити дітей рухатися відповідно до характеру музики, наслідувати дорослого. Слухати початок і закінчення п’єси, відображаючи це в русі. |
Розвивати ритмічний слух, рухову пам’ять. |
Виховувати в дітей бажання рухатися під музику, виконувати нескладні танцювальні, образні рухи та дії з предметами, наслідуючи рухи дорослого. |
Слухання музики
«Плаче котик», муз. М. Парцхаладзе, сл. П. Синівського |
Ознайомлення з новим музичним твором. Вступна бесіда. Вчити дітей уважно слухати музичний твір від початку до кінця.
|
Вчити дітей емоційно відгукуватися на музику, розуміти текст пісні. Визначення дорослим характеру музики (спокійна, весела, жвава тощо), ознайомлення з рухами до твору (в разі потреби).
|
Вчити дітей впізнавати твір за змістом, за звучанням, викликати бажання слухати твір до кінця, супроводжуючи його відповідними рухами, повторюючи їх за дорослим.
|
Слухати музичний твір до кінця не відволікаючись, впізнавати його.
|
Підспівування та спів
«Іди, іди, дощику», укр. нар. пісня |
Ознайомити дітей з музикою до танцю, охарактеризувати її. Показ танцю, пояснення та виконання музичним керівником або вихователем. |
Повторний показ танцю. Розучування танцювальних рухів першої фігури, навчання дітей зміни рухів відповідно до зміни частин музичного твору.
|
Розучити рухи та окремі елементи танцю. Спонукати пов’язувати рухи з музичним супроводом. |
Удосконалювати вміння дітей виконувати нескладні танцювальні, образні рухи з предметами та без них. Розвивати рухову пам’ять. |
Танці
«Веселий танок», укр. нар. мелодія «Гречаники» |
Ознайомити дітей зі змістом гри, яку демонструє дорослий. Звернути увагу дітей на хід гри, викликати зацікавленість нею. |
Розучувати рухи гри, заохочувати до імітації музично-рухових образів, захоплювати дітей настроєм гри. |
Сприяти опануванню ігрових навичок, розвивати вміння слухати музику, злагоджено діяти.
|
Закріпити вміння створювати музично-ігрові образи. Залучати до участі у грі пасивних, сором’язливих дітей, запропонувати їм провідні ролі. Виховувати відчуття задоволеності від спільної діяльності з дорослим.
|
Музична гра
«Прогулянка і дощик», муз. М. Раухвергера і М. Міклашевської |
Ознайомити дітей зі змістом гри, яку демонструє дорослий. Звернути увагу дітей на хід гри, викликати зацікавленість нею. |
Розучувати рухи гри, заохочувати до імітації музично-рухових образів, захоплювати дітей настроєм гри. |
Сприяти опануванню ігрових навичок, розвивати вміння слухати музику, злагоджено діяти.
|
Закріпити вміння створювати музично-ігрові образи. Залучати до участі у грі пасивних, сором’язливих дітей, запропонувати їм провідні ролі. Виховувати відчуття задоволеності від спільної діяльності з дорослим.
|
Вид заняття |
Традиційне |
Традиційне |
Традиційне |
Традиційне |
Тема тижня |
«Чарівний світ космосу» |
«Чарівний світ космосу» |
«Поважаємо людей праці» |
«Поважаємо людей праці» |
Дата |
02.04.18 |
07.04.18 |
14.04.18 |
16.04.18 |
Види музичної діяльності
|
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Музично-ритмічна діяльність
«Побігали — потупотіли», муз. Л. Бетховена |
Формувати вміння дітей виконувати рухи під музику за показом дорослого. |
Вчити дітей рухатися відповідно до характеру музики, наслідувати дорослого. Слухати початок і закінчення п’єси, відображаючи це в русі. |
Розвивати ритмічний слух, рухову пам’ять. |
Виховувати в дітей бажання рухатися під музику, виконувати нескладні танцювальні, образні рухи та дії з предметами, наслідуючи рухи дорослого. |
Слухання музики
«Кіт Васька», муз. Г. Лобачова, сл. Н. Френзель |
Ознайомлення з новим музичним твором. Вступна бесіда. Вчити дітей уважно слухати музичний твір від початку до кінця.
|
Вчити дітей емоційно відгукуватися на музику, розуміти текст пісні. Визначення дорослим характеру музики (спокійна, весела, жвава тощо), ознайомлення з рухами до твору (в разі потреби).
|
Вчити дітей впізнавати твір за змістом, за звучанням, викликати бажання слухати твір до кінця, супроводжуючи його відповідними рухами, повторюючи їх за дорослим.
|
Слухати музичний твір до кінця не відволікаючись, впізнавати його.
|
Підспівування та спів
«Дві веселі парасолі», муз. І. Островерхого, сл. М. Пономаренко |
Ознайомити дітей з музикою до танцю, охарактеризувати її. Показ танцю, пояснення та виконання музичним керівником або вихователем. |
Повторний показ танцю. Розучування танцювальних рухів першої фігури, навчання дітей зміни рухів відповідно до зміни частин музичного твору.
|
Розучити рухи та окремі елементи танцю. Спонукати пов’язувати рухи з музичним супроводом. |
Удосконалювати вміння дітей виконувати нескладні танцювальні, образні рухи з предметами та без них. Розвивати рухову пам’ять. |
Танці
«Туп-туп веселенько», укр. нар. мелодія, обр. М. Різоля
|
Ознайомити дітей зі змістом гри, яку демонструє дорослий. Звернути увагу дітей на хід гри, викликати зацікавленість нею. |
Розучувати рухи гри, заохочувати до імітації музично-рухових образів, захоплювати дітей настроєм гри. |
Сприяти опануванню ігрових навичок, розвивати вміння слухати музику, злагоджено діяти.
|
Закріпити вміння створювати музично-ігрові образи. Залучати до участі у грі пасивних, сором’язливих дітей, запропонувати їм провідні ролі. Виховувати відчуття задоволеності від спільної діяльності з дорослим.
|
Музична гра
«Прогулянка і дощик», муз. М. Раухвергера і М. Міклашевської |
Ознайомити дітей зі змістом гри, яку демонструє дорослий. Звернути увагу дітей на хід гри, викликати зацікавленість нею. |
Розучувати рухи гри, заохочувати до імітації музично-рухових образів, захоплювати дітей настроєм гри. |
Сприяти опануванню ігрових навичок, розвивати вміння слухати музику, злагоджено діяти.
|
Закріпити вміння створювати музично-ігрові образи. Залучати до участі у грі пасивних, сором’язливих дітей, запропонувати їм провідні ролі. Виховувати відчуття задоволеності від спільної діяльності з дорослим.
|
Орієнтовне календарне планування
освітньо- виховної роботи з музичного виховання з дітьми раннього віку групи №2 на травень місяць Тема «Моя Батьківщина-славна Україна»
Вид заняття |
Традиційне |
Традиційне |
Традиційне |
Традиційне |
Тема тижня |
«Україна-моя Батьківщина» |
«Україна-моя Батьківщина» |
«Мистецтво українського народу» |
«Мистецтво українського народу» |
Дата |
02.05.18 |
07.05.18 |
14.05.18 |
16.05.18 |
Види музичної діяльності
|
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Музично-ритмічна діяльність
«Гоп, гоп», укр. нар. пісня, обр. Я. Степового
|
Формувати вміння дітей виконувати рухи під музику за показом дорослого. |
Вчити дітей рухатися відповідно до характеру музики, наслідувати дорослого. Слухати початок і закінчення п’єси, відображаючи це в русі. |
Розвивати ритмічний слух, рухову пам’ять. |
Виховувати в дітей бажання рухатися під музику, виконувати нескладні танцювальні, образні рухи та дії з предметами, наслідуючи рухи дорослого. |
Слухання музики
«Журавель», укр. нар. пісня в обр. В. Карманного |
Ознайомлення з новим музичним твором. Вступна бесіда. Вчити дітей уважно слухати музичний твір від початку до кінця.
|
Вчити дітей емоційно відгукуватися на музику, розуміти текст пісні. Визначення дорослим характеру музики (спокійна, весела, жвава тощо), ознайомлення з рухами до твору (в разі потреби).
|
Вчити дітей впізнавати твір за змістом, за звучанням, викликати бажання слухати твір до кінця, супроводжуючи його відповідними рухами, повторюючи їх за дорослим.
|
Слухати музичний твір до кінця не відволікаючись, впізнавати його.
|
Підспівування та спів
«Їде поїзд по мосту», муз. М. Ведмедері, сл. А. Крамінчука |
Ознайомити дітей з музикою до танцю, охарактеризувати її. Показ танцю, пояснення та виконання музичним керівником або вихователем. |
Повторний показ танцю. Розучування танцювальних рухів першої фігури, навчання дітей зміни рухів відповідно до зміни частин музичного твору.
|
Розучити рухи та окремі елементи танцю. Спонукати пов’язувати рухи з музичним супроводом. |
Удосконалювати вміння дітей виконувати нескладні танцювальні, образні рухи з предметами та без них. Розвивати рухову пам’ять. |
Танці
«Туп-туп веселенько», укр. нар. мелодія, обр. М. Різоля
|
Ознайомити дітей зі змістом гри, яку демонструє дорослий. Звернути увагу дітей на хід гри, викликати зацікавленість нею. |
Розучувати рухи гри, заохочувати до імітації музично-рухових образів, захоплювати дітей настроєм гри. |
Сприяти опануванню ігрових навичок, розвивати вміння слухати музику, злагоджено діяти.
|
Закріпити вміння створювати музично-ігрові образи. Залучати до участі у грі пасивних, сором’язливих дітей, запропонувати їм провідні ролі. Виховувати відчуття задоволеності від спільної діяльності з дорослим.
|
Вид заняття |
Традиційне |
Традиційне |
Традиційне |
Традиційне |
Тема тижня |
«У світі казок» |
«У світі казок» |
«Дружать діти всієї Землі» |
«Дружать діти всієї Землі» |
Дата |
02.05.18 |
07.05.18 |
14.05.18 |
16.05.18 |
Види музичної діяльності
|
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Музично-ритмічна діяльність
«Рухатись і відпочивати», муз. Я. Степового |
Формувати вміння дітей виконувати рухи під музику за показом дорослого. |
Вчити дітей рухатися відповідно до характеру музики, наслідувати дорослого. Слухати початок і закінчення п’єси, відображаючи це в русі. |
Розвивати ритмічний слух, рухову пам’ять. |
Виховувати в дітей бажання рухатися під музику, виконувати нескладні танцювальні, образні рухи та дії з предметами, наслідуючи рухи дорослого. |
Слухання музики
«Ладки-ладусі»,муз; В.Верховинця |
Ознайомлення з новим музичним твором. Вступна бесіда. Вчити дітей уважно слухати музичний твір від початку до кінця.
|
Вчити дітей емоційно відгукуватися на музику, розуміти текст пісні. Визначення дорослим характеру музики (спокійна, весела, жвава тощо), ознайомлення з рухами до твору (в разі потреби).
|
Вчити дітей впізнавати твір за змістом, за звучанням, викликати бажання слухати твір до кінця, супроводжуючи його відповідними рухами, повторюючи їх за дорослим.
|
Слухати музичний твір до кінця не відволікаючись, впізнавати його.
|
Підспівування та спів
«Іди, іди, дощику», укр. нар. пісня |
Ознайомити дітей з музикою до танцю, охарактеризувати її. Показ танцю, пояснення та виконання музичним керівником або вихователем. |
Повторний показ танцю. Розучування танцювальних рухів першої фігури, навчання дітей зміни рухів відповідно до зміни частин музичного твору.
|
Розучити рухи та окремі елементи танцю. Спонукати пов’язувати рухи з музичним супроводом. |
Удосконалювати вміння дітей виконувати нескладні танцювальні, образні рухи з предметами та без них. Розвивати рухову пам’ять. |
Танці
«Танець квітів», укр. нар. мелодія |
Ознайомити дітей зі змістом гри, яку демонструє дорослий. Звернути увагу дітей на хід гри, викликати зацікавленість нею. |
Розучувати рухи гри, заохочувати до імітації музично-рухових образів, захоплювати дітей настроєм гри. |
Сприяти опануванню ігрових навичок, розвивати вміння слухати музику, злагоджено діяти.
|
Закріпити вміння створювати музично-ігрові образи. Залучати до участі у грі пасивних, сором’язливих дітей, запропонувати їм провідні ролі. Виховувати відчуття задоволеності від спільної діяльності з дорослим.
|
Музична гра
«Гопа, гопа, чуки, чуки», муз. Ж. Колодуб, сл. народні |
Ознайомити дітей зі змістом гри, яку демонструє дорослий. Звернути увагу дітей на хід гри, викликати зацікавленість нею. |
Розучувати рухи гри, заохочувати до імітації музично-рухових образів, захоплювати дітей настроєм гри. |
Сприяти опануванню ігрових навичок, розвивати вміння слухати музику, злагоджено діяти.
|
Закріпити вміння створювати музично-ігрові образи. Залучати до участі у грі пасивних, сором’язливих дітей, запропонувати їм провідні ролі. Виховувати відчуття задоволеності від спільної діяльності з дорослим.
|