План "Орієнтовне календарне планування освітньо- виховної роботи з музичного виховання з дітьми раннього віку"

Про матеріал
Музично-ритмічна діяльність «Крокуємо зі мною», укр. нар. пісня «Диби, диби» Формувати вміння дітей виконувати рухи під музику за показом дорослого. Вчити дітей рухатися відповідно до характеру музики, наслідувати дорослого. Слухати початок і закінчення п’єси, відображаючи це в русі. Розвивати ритмічний слух, рухову пам’ять. Виховувати в дітей бажання рухатися під музику, виконувати нескладні танцювальні, образні рухи та дії з предметами, наслідуючи рухи дорослого.
Перегляд файлу

Вид заняття

Традиційне

Традиційне

Традиційне

Традиційне

 

Тема тижня

«Гарно в групі нашій»

«Гарно в групі нашій»

«Знайомство з дитячим садочком»

«Знайомство з дитячим садочком»

Дата

05.09.18

07.09.18

12.09.18

14.09.18

Види музичної діяльності

 

Етапи роботи

Етапи роботи

Етапи роботи

Етапи роботи

Музично-ритмічна діяльність

 

«Крокуємо зі мною», укр. нар. пісня «Диби, диби»

Формувати вміння дітей виконувати рухи під музику за показом дорослого.

Вчити дітей рухатися відповідно до характеру музики, наслідувати дорослого. Слухати початок і закінчення п’єси, відображаючи це в русі.

Розвивати ритмічний слух, рухову пам’ять.

Виховувати в дітей бажання рухатися під музику, виконувати нескладні танцювальні, образні рухи та дії з предметами, наслідуючи рухи дорослого.

Слухання музики

 

«Колискова», муз. М. Чембержі

Ознайомлення з новим музичним твором. Вступна  бесіда. Вчити дітей уважно слухати музичний твір від початку до кінця.

Вчити дітей емоційно відгукуватися на музику, розуміти текст пісні. Визначення дорослим характеру музики (спокійна, весела, жвава тощо), ознайомлення з рухами до твору (в разі потреби).

Вчити дітей впізнавати твір за змістом, за звучанням, викликати бажання слухати твір до кінця, супроводжуючи його відповідними рухами, повторюючи їх за дорослим.

Слухати музичний твір до кінця не відволікаючись, впізнавати його.

 

Підспівування та спів

 

«Осінь», муз. Ю. Михайленко

Ознайомлення з новою піснею. Визначення дорослим її характеру. Бесіда за текстом. Пояснення нових слів.

Вчити дітей підспівувати звуки та слова, які легко вимовляються. Домагатися емоційного відгуку на пісню, розвивати бажання підспівувати дорослому.

Продовжувати роботу над наслідуванням дітьми звуків та слів, які повторюються в пісні.

 

Вчити дітей впізнавати пісню, яку співає дорослий, розвивати бажання наслідувати його спів.

Орієнтовне календарне планування

освітньо- виховної роботи з музичного виховання  з дітьми раннього віку групи №2      на вересень місяць   Тема «Ми малята-дошколята»

 

Танці

 

«Ой без дуди, без дуди», укр. нар. пісня-танок

Ознайомити дітей з музикою до танцю, охарактеризувати її. Показ танцю, пояснення та виконання музичним керівником або вихователем.

Повторний показ танцю. Розучування танцювальних рухів першої фігури, навчання дітей зміни рухів відповідно до зміни частин музичного твору.

 

Розучити рухи та окремі елементи танцю. Спонукати пов’язувати рухи з музичним супроводом.

Удосконалювати вміння дітей виконувати нескладні танцювальні, образні   рухи з предметами та без них. Розвивати рухову пам’ять.

Музична гра

 

«Гойдалка»,   муз.   А.   Філіпенка,   сл.   Є.   Макшанцевої

Ознайомити дітей зі змістом гри, яку демонструє дорослий. Звернути увагу дітей на хід гри, викликати зацікавленість нею.

Розучувати рухи гри, заохочувати до імітації музично-рухових образів, захоплювати дітей настроєм гри.

Сприяти опануванню ігрових навичок, розвивати вміння слухати музику, злагоджено діяти.

 

Закріпити вміння створювати музично-ігрові образи. Залучати до участі у грі пасивних, сором’язливих дітей, запропонувати їм провідні ролі. Виховувати відчуття задоволеності від спільної діяльності з дорослим.

 

 

 

Вид заняття

Традиційне

Традиційне

Традиційне

Традиційне

Тема тижня

«Усі ми такі різні»

«Усі ми такі різні»

«Моє рідне місто»

«Моє рідне місто»

Дата

18.09.18

21.09.18

25.09.18

28.09.18

Види музичної діяльності

 

Етапи роботи

Етапи роботи

Етапи роботи

Етапи роботи

Музично-ритмічна діяльність

 

«Побігайте, діти», муз. Я. Степового

Формувати вміння дітей виконувати рухи під музику за показом дорослого.

Вчити дітей рухатися відповідно до характеру музики, наслідувати дорослого. Слухати початок і закінчення п’єси, відображаючи це в русі.

Розвивати ритмічний слух, рухову пам’ять.

Виховувати в дітей бажання рухатися під музику, виконувати нескладні танцювальні, образні рухи та дії з предметами, наслідуючи рухи дорослого.

Слухання музики

 

«Колискова», муз.М.Любарського

Ознайомлення з новим музичним твором. Вступна  бесіда. Вчити дітей уважно слухати музичний твір від початку до кінця.

 

Вчити дітей емоційно відгукуватися на музику, розуміти текст пісні. Визначення дорослим характеру музики (спокійна, весела, жвава тощо), ознайомлення з рухами до твору (в разі потреби).

 

Вчити дітей впізнавати твір за змістом, за звучанням, викликати бажання слухати твір до кінця, супроводжуючи його відповідними рухами, повторюючи їх за дорослим.

 

Слухати музичний твір до кінця не відволікаючись, впізнавати його.

 

 

Підспівування та спів

 

«Гоп-гоп, гу-ту-ту», укр. нар. мелодія

Вчити дітей впізнавати пісню  разом з дорослим, не вигукуючи окремі склади й слова. Спонукати вимовляти співучим голосом пісенні інтонації.

 

Впізнавати пісню, підспівувати, інтонувати закінчення пісні.

 

Впізнавати пісню, підспівувати, інтонувати закінчення пісні.

 

Ознайомлення з новою піснею. Визначення дорослим її характеру. Бесіда за текстом. Пояснення нових слів.

 

 

Танці

 

«Ой без дуди, без дуди», укр. нар. пісня-танок

Зосереджувати увагу дітей на виразність виконання рухів до танців.

 

Удосконалювати вміння дітей виконувати різноманітні танцювальні рухи.

Виховувати бажання рухатися під музику. Закріплення набутих навичок.

 

Ознайомити дітей з музикою до танцю, охарактеризувати її. Показ танцю, пояснення та виконання музичним керівником або вихователем.

 

 

Музична гра

 

«Гойдалка»,   муз.   А.   Філіпенка,   сл.   Є.   Макшанцевої

Ознайомити дітей зі змістом гри, яку демонструє дорослий. Звернути увагу дітей на хід гри, викликати зацікавленість нею.

Розучувати рухи гри, заохочувати до імітації музично-рухових образів, захоплювати дітей настроєм гри.

Сприяти опануванню ігрових навичок, розвивати вміння слухати музику, злагоджено діяти.

 

Закріпити вміння створювати музично-ігрові образи. Залучати до участі у грі пасивних, сором’язливих дітей, запропонувати їм провідні ролі. Виховувати відчуття задоволеності від спільної діяльності з дорослим.

 

Орієнтовне календарне планування

освітньо- виховної роботи з музичного виховання  з дітьми раннього віку групи2      на жовтень місяць Тема «Щедрі дарунки осені»

Вид заняття

Традиційне

Традиційне

Традиційне

Традиційне

Тема тижня

«Осінь-красуня до нас завітала»

«Осінь-красуня до нас завітала»

«Дарунки осені»

«Дарунки осені»

Дата

03.10.18

05.10.18

10.10.18

12.10.18

Види музичної діяльності

 

Етапи роботи

Етапи роботи

Етапи роботи

Етапи роботи

Музично-ритмічна діяльність

 

«Веселий марш»,  муз.   І.   Кишки

Формувати вміння дітей виконувати рухи під музику за показом дорослого.

Вчити дітей рухатися відповідно до характеру музики, наслідувати дорослого. Слухати початок і закінчення п’єси, відображаючи це в русі.

Розвивати ритмічний слух, рухову пам’ять.

Виховувати в дітей бажання рухатися під музику, виконувати нескладні танцювальні, образні рухи та дії з предметами, наслідуючи рухи дорослого.

Слухання музики

 

«Колискова казочка»,муз.М.Любарського

Ознайомлення з новим музичним твором. Вступна  бесіда. Вчити дітей уважно слухати музичний твір від початку до кінця.

Вчити дітей емоційно відгукуватися на музику, розуміти текст пісні. Визначення дорослим характеру музики (спокійна, весела, жвава тощо), ознайомлення з рухами до твору (в разі потреби).

Вчити дітей впізнавати твір за змістом, за звучанням, викликати бажання слухати твір до кінця, супроводжуючи його відповідними рухами, повторюючи їх за дорослим.

Слухати музичний твір до кінця не відволікаючись, впізнавати його.

 

Підспівування та спів

 

«Їли, їли кашку», укр. нар. пісня-скоромовка

Ознайомлення з новою піснею. Визначення дорослим її характеру. Бесіда за текстом. Пояснення нових слів.

Вчити дітей підспівувати звуки та слова, які легко вимовляються. Домагатися емоційного відгуку на пісню, розвивати бажання підспівувати дорослому.

Продовжувати роботу над наслідуванням дітьми звуків та слів, які повторюються в пісні.

 

Вчити дітей впізнавати пісню, яку співає дорослий, розвивати бажання наслідувати його спів.

 

Танці

 

«Танець із листочками», муз. К. Стеценка

Ознайомити дітей з музикою до танцю, охарактеризувати її. Показ танцю, пояснення та виконання музичним керівником або вихователем.

Повторний показ танцю. Розучування танцювальних рухів першої фігури, навчання дітей зміни рухів відповідно до зміни частин музичного твору.

 

Розучити рухи та окремі елементи танцю. Спонукати пов’язувати рухи з музичним супроводом.

Удосконалювати вміння дітей виконувати нескладні танцювальні, образні   рухи з предметами та без них. Розвивати рухову пам’ять.

Музична гра

 

«Мишенята», муз. М. Жилінського

Ознайомити дітей зі змістом гри, яку демонструє дорослий. Звернути увагу дітей на хід гри, викликати зацікавленість нею.

Розучувати рухи гри, заохочувати до імітації музично-рухових образів, захоплювати дітей настроєм гри.

Сприяти опануванню ігрових навичок, розвивати вміння слухати музику, злагоджено діяти.

 

Закріпити вміння створювати музично-ігрові образи. Залучати до участі у грі пасивних, сором’язливих дітей, запропонувати їм провідні ролі. Виховувати відчуття задоволеності від спільної діяльності з дорослим.

 

 

 

 

Вид заняття

Традиційне

Традиційне

Традиційне

Традиційне

Тема тижня

«Одягайся за погодою»

«Одягайся за погодою»

«Барви осені»

«Барви осені»

Дата

17.10.18

19.10.18

23.10.18

26.10.18

Види музичної діяльності

 

Етапи роботи

Етапи роботи

Етапи роботи

Етапи роботи

Музично-ритмічна діяльність

 

«Веселий марш»,  муз.   І.   Кишки

Формувати вміння дітей виконувати рухи під музику за показом дорослого.

Вчити дітей рухатися відповідно до характеру музики, наслідувати дорослого. Слухати початок і закінчення п’єси, відображаючи це в русі.

Розвивати ритмічний слух, рухову пам’ять.

Виховувати в дітей бажання рухатися під музику, виконувати нескладні танцювальні, образні рухи та дії з предметами, наслідуючи рухи дорослого.

Слухання музики

 

«Дзвони», муз. М. Любарського

Ознайомлення з новим музичним твором. Вступна  бесіда. Вчити дітей уважно слухати музичний твір від початку до кінця.

 

Вчити дітей емоційно відгукуватися на музику, розуміти текст пісні. Визначення дорослим характеру музики (спокійна, весела, жвава тощо), ознайомлення з рухами до твору (в разі потреби).

 

Вчити дітей впізнавати твір за змістом, за звучанням, викликати бажання слухати твір до кінця, супроводжуючи його відповідними рухами, повторюючи їх за дорослим.

 

Слухати музичний твір до кінця не відволікаючись, впізнавати його.

 

 

Підспівування та спів

 

«Ту-ру-ру», укр. нар. забавлянка

Вчити дітей впізнавати пісню  разом з дорослим, не вигукуючи окремі склади й слова. Спонукати вимовляти співучим голосом пісенні інтонації.

 

Впізнавати пісню, підспівувати, інтонувати закінчення пісні.

 

Впізнавати пісню, підспівувати, інтонувати закінчення пісні.

 

Ознайомлення з новою піснею. Визначення дорослим її характеру. Бесіда за текстом. Пояснення нових слів.

 

 

Танці

 

«Гуляємо й танцюємо», муз. М. Раухвергера

Зосереджувати увагу дітей на виразність виконання рухів до танців.

 

Удосконалювати вміння дітей виконувати різноманітні танцювальні рухи.

Виховувати бажання рухатися під музику. Закріплення набутих навичок.

 

Ознайомити дітей з музикою до танцю, охарактеризувати її. Показ танцю, пояснення та виконання музичним керівником або вихователем.

 

 

Музична гра

 

«Мишенята», муз. М. Жилінського

Ознайомити дітей зі змістом гри, яку демонструє дорослий. Звернути увагу дітей на хід гри, викликати зацікавленість нею.

Розучувати рухи гри, заохочувати до імітації музично-рухових образів, захоплювати дітей настроєм гри.

Сприяти опануванню ігрових навичок, розвивати вміння слухати музику, злагоджено діяти.

 

Закріпити вміння створювати музично-ігрові образи. Залучати до участі у грі пасивних, сором’язливих дітей, запропонувати їм провідні ролі. Виховувати відчуття задоволеності від спільної діяльності з дорослим.

 

 

 

Орієнтовне календарне планування

освітньо- виховної роботи з музичного виховання  з дітьми раннього віку групи2      на листопад місяць Тема «Природний світ»

Вид заняття

Традиційне

Традиційне

Традиційне

Традиційне

Тема тижня

«Осінні свята»

«Осінні свята»

«Домашні тварини»

«Домашні тварини»

Дата

02.11.18

07.11.18

09.11.18

14.11.18

Види музичної діяльності

 

Етапи роботи

Етапи роботи

Етапи роботи

Етапи роботи

Музично-ритмічна діяльність

 

«Рухатись   і   відпочивати»,  муз. Я. Степового

Формувати вміння дітей виконувати рухи під музику за показом дорослого.

Вчити дітей рухатися відповідно до характеру музики, наслідувати дорослого. Слухати початок і закінчення п’єси, відображаючи це в русі.

Розвивати ритмічний слух, рухову пам’ять.

Виховувати в дітей бажання рухатися під музику, виконувати нескладні танцювальні, образні рухи та дії з предметами, наслідуючи рухи дорослого.

Слухання музики

 

«Годинник», муз. С. Шевченка

Ознайомлення з новим музичним твором. Вступна  бесіда. Вчити дітей уважно слухати музичний твір від початку до кінця.

Вчити дітей емоційно відгукуватися на музику, розуміти текст пісні. Визначення дорослим характеру музики (спокійна, весела, жвава тощо), ознайомлення з рухами до твору (в разі потреби).

Вчити дітей впізнавати твір за змістом, за звучанням, викликати бажання слухати твір до кінця, супроводжуючи його відповідними рухами, повторюючи їх за дорослим.

Слухати музичний твір до кінця не відволікаючись, впізнавати його.

 

Підспівування та спів

 

«Осінь грає на дуду», муз. В. Костенка, сл. І. Кульської;

Ознайомлення з новою піснею. Визначення дорослим її характеру. Бесіда за текстом. Пояснення нових слів.

Вчити дітей підспівувати звуки та слова, які легко вимовляються. Домагатися емоційного відгуку на пісню, розвивати бажання підспівувати дорослому.

Продовжувати роботу над наслідуванням дітьми звуків та слів, які повторюються в пісні.

 

Вчити дітей впізнавати пісню, яку співає дорослий, розвивати бажання наслідувати його спів.

 

Танці

 

«Гуляємо й танцюємо», муз. М. Раухвергера

Ознайомити дітей з музикою до танцю, охарактеризувати її. Показ танцю, пояснення та виконання музичним керівником або вихователем.

Повторний показ танцю. Розучування танцювальних рухів першої фігури, навчання дітей зміни рухів відповідно до зміни частин музичного твору.

 

Розучити рухи та окремі елементи танцю. Спонукати пов’язувати рухи з музичним супроводом.

Удосконалювати вміння дітей виконувати нескладні танцювальні, образні   рухи з предметами та без них. Розвивати рухову пам’ять.

Музична гра

 

«Дожени зайчика»,  муз. О. Тилічеєвої, сл. Ю. Островського

Ознайомити дітей зі змістом гри, яку демонструє дорослий. Звернути увагу дітей на хід гри, викликати зацікавленість нею.

Розучувати рухи гри, заохочувати до імітації музично-рухових образів, захоплювати дітей настроєм гри.

Сприяти опануванню ігрових навичок, розвивати вміння слухати музику, злагоджено діяти.

 

Сприяти опануванню ігрових навичок, розвивати вміння слухати музику, злагоджено діяти.

 

 

Вид заняття

Традиційне

Традиційне

Традиційне

Традиційне

Тема тижня

«Світ диких тварин»

«Світ диких тварин»

«Клопоти на селі»

«Клопоти на селі»

Дата

16.11.18

20.11.18

23.11.18

27.11.18

Види музичної діяльності

 

Етапи роботи

Етапи роботи

Етапи роботи

Етапи роботи

Музично-ритмічна діяльність

 

«Рухатись   і   відпочивати»,  муз. Я. Степового

Формувати вміння дітей виконувати рухи під музику за показом дорослого.

Вчити дітей рухатися відповідно до характеру музики, наслідувати дорослого. Слухати початок і закінчення п’єси, відображаючи це в русі.

Розвивати ритмічний слух, рухову пам’ять.

Виховувати в дітей бажання рухатися під музику, виконувати нескладні танцювальні, образні рухи та дії з предметами, наслідуючи рухи дорослого.

Слухання музики

 

«Лисичка»,  муз.   С.   Степаненка

Ознайомлення з новим музичним твором. Вступна  бесіда. Вчити дітей уважно слухати музичний твір від початку до кінця.

 

Вчити дітей емоційно відгукуватися на музику, розуміти текст пісні. Визначення дорослим характеру музики (спокійна, весела, жвава тощо), ознайомлення з рухами до твору (в разі потреби).

 

Вчити дітей впізнавати твір за змістом, за звучанням, викликати бажання слухати твір до кінця, супроводжуючи його відповідними рухами, повторюючи їх за дорослим.

 

Слухати музичний твір до кінця не відволікаючись, впізнавати його.

 

 

Підспівування та спів

 

«Осінь», муз. М. Ведмедері, сл. Т. Опальчук

Вчити дітей впізнавати пісню  разом з дорослим, не вигукуючи окремі склади й слова. Спонукати вимовляти співучим голосом пісенні інтонації.

 

Впізнавати пісню, підспівувати, інтонувати закінчення пісні.

 

Впізнавати пісню, підспівувати, інтонувати закінчення пісні.

 

Ознайомлення з новою піснею. Визначення дорослим її характеру. Бесіда за текстом. Пояснення нових слів.

 

 

Танці

 

«Гопачок», укр. нар. мелодія, обр. М. Раухвергера

Зосереджувати увагу дітей на виразність виконання рухів до танців.

 

Удосконалювати вміння дітей виконувати різноманітні танцювальні рухи.

Виховувати бажання рухатися під музику. Закріплення набутих навичок.

 

Ознайомити дітей з музикою до танцю, охарактеризувати її. Показ танцю, пояснення та виконання музичним керівником або вихователем.

 

 

Музична гра

 

«Дожени зайчика»,  муз. О. Тилічеєвої, сл. Ю. Островського

Ознайомити дітей зі змістом гри, яку демонструє дорослий. Звернути увагу дітей на хід гри, викликати зацікавленість нею.

Розучувати рухи гри, заохочувати до імітації музично-рухових образів, захоплювати дітей настроєм гри.

Сприяти опануванню ігрових навичок, розвивати вміння слухати музику, злагоджено діяти.

 

Закріпити вміння створювати музично-ігрові образи. Залучати до участі у грі пасивних, сором’язливих дітей, запропонувати їм провідні ролі. Виховувати відчуття задоволеності від спільної діяльності з дорослим.

 

 

Вид заняття

Традиційне

Традиційне

Традиційне

Традиційне

Тема тижня

«У пошуках зимових прикмет»

«У пошуках зимових прикмет»

«Світ птахів»

«Світ птахів»

Дата

03.12.18

05.12.18

10.12.18

17.12.18

Види музичної діяльності

 

Етапи роботи

Етапи роботи

Етапи роботи

Етапи роботи

Музично-ритмічна діяльність

 

«Збираймося у коло», муз. М. Степаненка

Формувати вміння дітей виконувати рухи під музику за показом дорослого.

Вчити дітей рухатися відповідно до характеру музики, наслідувати дорослого. Слухати початок і закінчення п’єси, відображаючи це в русі.

Розвивати ритмічний слух, рухову пам’ять.

Виховувати в дітей бажання рухатися під музику, виконувати нескладні танцювальні, образні рухи та дії з предметами, наслідуючи рухи дорослого.

Слухання музики

 

«Сердитий   ведмідь»,   муз. В. Губи

Ознайомлення з новим музичним твором. Вступна  бесіда. Вчити дітей уважно слухати музичний твір від початку до кінця.

Вчити дітей емоційно відгукуватися на музику, розуміти текст пісні. Визначення дорослим характеру музики (спокійна, весела, жвава тощо), ознайомлення з рухами до твору (в разі потреби).

Вчити дітей впізнавати твір за змістом, за звучанням, викликати бажання слухати твір до кінця, супроводжуючи його відповідними рухами, повторюючи їх за дорослим.

Слухати музичний твір до кінця не відволікаючись, впізнавати його.

 

Підспівування та спів

 

«Гоп-гоп, гу-ту-ту», укр. нар. забавлянка

Ознайомлення з новою піснею. Визначення дорослим її характеру. Бесіда за текстом. Пояснення нових слів.

Вчити дітей підспівувати звуки та слова, які легко вимовляються. Домагатися емоційного відгуку на пісню, розвивати бажання підспівувати дорослому.

Продовжувати роботу над наслідуванням дітьми звуків та слів, які повторюються в пісні.

 

Вчити дітей впізнавати пісню, яку співає дорослий, розвивати бажання наслідувати його спів.

Орієнтовне календарне планування

освітньо- виховної роботи з музичного виховання  з дітьми раннього віку групи №2      на грудень місяць Тема «Зимонька-зима до нас прийшла»

 

Танці

 

«Гопачок», укр. нар. мелодія, обр. М. Раухвергера

Ознайомити дітей з музикою до танцю, охарактеризувати її. Показ танцю, пояснення та виконання музичним керівником або вихователем.

Повторний показ танцю. Розучування танцювальних рухів першої фігури, навчання дітей зміни рухів відповідно до зміни частин музичного твору.

 

Розучити рухи та окремі елементи танцю. Спонукати пов’язувати рухи з музичним супроводом.

Удосконалювати вміння дітей виконувати нескладні танцювальні, образні   рухи з предметами та без них. Розвивати рухову пам’ять.

Музична гра

 

«Дожени зайчика»,  муз. О. Тилічеєвої, сл. Ю. Островського

Ознайомити дітей зі змістом гри, яку демонструє дорослий. Звернути увагу дітей на хід гри, викликати зацікавленість нею.

Розучувати рухи гри, заохочувати до імітації музично-рухових образів, захоплювати дітей настроєм гри.

Сприяти опануванню ігрових навичок, розвивати вміння слухати музику, злагоджено діяти.

 

Закріпити вміння створювати музично-ігрові образи. Залучати до участі у грі пасивних, сором’язливих дітей, запропонувати їм провідні ролі. Виховувати відчуття задоволеності від спільної діяльності з дорослим.

 

 

 

Вид заняття

Традиційне

Традиційне

Традиційне

Традиційне

Тема тижня

«Завітайте,друзі,до нас на гостину»

«Завітайте,друзі,до нас на гостину»

«Зима іде-свята веде»

«Зима іде-свята веде»

Дата

19.12.18

24.12.18

26.12.18

31.12.18

Види музичної діяльності

 

Етапи роботи

Етапи роботи

Етапи роботи

Етапи роботи

Музично-ритмічна діяльність

 

«Збираймося у коло», муз. М. Степаненка

Формувати вміння дітей виконувати рухи під музику за показом дорослого.

Вчити дітей рухатися відповідно до характеру музики, наслідувати дорослого. Слухати початок і закінчення п’єси, відображаючи це в русі.

Розвивати ритмічний слух, рухову пам’ять.

Виховувати в дітей бажання рухатися під музику, виконувати нескладні танцювальні, образні рухи та дії з предметами, наслідуючи рухи дорослого.

Слухання музики

 

«Слон», з циклу «Карнавал тварин», муз. К. Сен-Санса

Ознайомлення з новим музичним твором. Вступна  бесіда. Вчити дітей уважно слухати музичний твір від початку до кінця.

Вчити дітей емоційно відгукуватися на музику, розуміти текст пісні. Визначення дорослим характеру музики (спокійна, весела, жвава тощо), ознайомлення з рухами до твору (в разі потреби).

Вчити дітей впізнавати твір за змістом, за звучанням, викликати бажання слухати твір до кінця, супроводжуючи його відповідними рухами, повторюючи їх за дорослим.

Слухати музичний твір до кінця не відволікаючись, впізнавати його.

 

Підспівування та спів

 

«Ой,  хто Миколая любить?», укр.  нар.  колядка

Вчити дітей впізнавати пісню  разом з дорослим, не вигукуючи окремі склади й слова. Спонукати вимовляти співучим голосом пісенні інтонації.

Впізнавати пісню, підспівувати, інтонувати закінчення пісні.

Впізнавати пісню, підспівувати, інтонувати закінчення пісні.

Ознайомлення з новою піснею. Визначення дорослим її характеру. Бесіда за текстом. Пояснення нових слів.

 

 

Танці

 

 

«Зимовий танок», муз. М. Старокадомського, сл. О. Висотської

Зосереджувати увагу дітей на виразність виконання рухів до танців.

Удосконалювати вміння дітей виконувати різноманітні танцювальні рухи. Виховувати бажання рухатися під музику. Закріплення набутих навичок.

 

Ознайомити дітей з музикою до танцю, охарактеризувати її. Показ танцю, пояснення та виконання музичним керівником або вихователем.

.

Повторний показ танцю. Розучування танцювальних рухів першої фігури, навчання дітей зміни рухів відповідно до зміни частин музичного твору.

Музична гра

 

«Де ж це наші ручки?», муз. Т. Ломової, сл. І. Плакиди

Ознайомити дітей зі змістом гри, яку демонструє дорослий. Звернути увагу дітей на хід гри, викликати зацікавленість нею.

Розучувати рухи гри, заохочувати до імітації музично-рухових образів, захоплювати дітей настроєм гри.

Сприяти опануванню ігрових навичок, розвивати вміння слухати музику, злагоджено діяти.

 

Закріпити вміння створювати музично-ігрові образи. Залучати до участі у грі пасивних, сором’язливих дітей, запропонувати їм провідні ролі. Виховувати відчуття задоволеності від спільної діяльності з дорослим.

 

 

 

Орієнтовне календарне планування

освітньо- виховної роботи з музичного виховання  з дітьми раннього віку групи №2      на січень місяць Тема «Родинне вогнище узимку»

Вид заняття

Традиційне

Традиційне

Традиційне

Традиційне

Тема тижня

«Смачненьким пригощаємо»

«Смачненьким пригощаємо»

«Моя родина»

«Моя родина»

Дата

02.01.18

07.01.18

09.01.18

14.01.18

Види музичної діяльності

 

Етапи роботи

Етапи роботи

Етапи роботи

Етапи роботи

Музично-ритмічна діяльність

 

«Пташки літають», муз. Г. Фріда

Формувати вміння дітей виконувати рухи під музику за показом дорослого.

Вчити дітей рухатися відповідно до характеру музики, наслідувати дорослого. Слухати початок і закінчення п’єси, відображаючи це в русі.

Розвивати ритмічний слух, рухову пам’ять.

Виховувати в дітей бажання рухатися під музику, виконувати нескладні танцювальні, образні рухи та дії з предметами, наслідуючи рухи дорослого.

Слухання музики

 

«Кури та півні» з циклу «Карнавал тварин», муз. К. Сен-Санса

Ознайомлення з новим музичним твором. Вступна  бесіда. Вчити дітей уважно слухати музичний твір від початку до кінця.

 

Вчити дітей емоційно відгукуватися на музику, розуміти текст пісні. Визначення дорослим характеру музики (спокійна, весела, жвава тощо), ознайомлення з рухами до твору (в разі потреби).

 

Вчити дітей впізнавати твір за змістом, за звучанням, викликати бажання слухати твір до кінця, супроводжуючи його відповідними рухами, повторюючи їх за дорослим.

 

Слухати музичний твір до кінця не відволікаючись, впізнавати його.

 

 

Підспівування та спів

 

«Ялинка»,  муз.  Т.  Попатенко,  сл.  Н.  Найдьонової

Вчити дітей підспівувати звуки та слова, які легко вимовляються. Домагатися емоційного відгуку на пісню, розвивати бажання підспівувати дорослому.

 

Продовжувати роботу над наслідуванням дітьми звуків та слів, які повторюються в пісні.

 

Вчити дітей впізнавати пісню, яку співає дорослий, розвивати бажання наслідувати його спів.

 

Вчити дітей впізнавати пісню  разом з дорослим, не вигукуючи окремі склади й слова. Спонукати вимовляти співучим голосом пісенні інтонації.

 

 

Танці

 

«Зимовий танок», муз. М. Старокадомського, сл. О. Висотської

Зосереджувати увагу дітей на виразність виконання рухів до танців.

 

Удосконалювати вміння дітей виконувати різноманітні танцювальні рухи.

Виховувати бажання рухатися під музику. Закріплення набутих навичок.

 

Ознайомити дітей з музикою до танцю, охарактеризувати її. Показ танцю, пояснення та виконання музичним керівником або вихователем.

 

 

Музична гра

 

«Де ж це наші ручки?», муз. Т. Ломової, сл. І. Плакиди

Ознайомити дітей зі змістом гри, яку демонструє дорослий. Звернути увагу дітей на хід гри, викликати зацікавленість нею.

Розучувати рухи гри, заохочувати до імітації музично-рухових образів, захоплювати дітей настроєм гри.

Сприяти опануванню ігрових навичок, розвивати вміння слухати музику, злагоджено діяти.

 

Закріпити вміння створювати музично-ігрові образи. Залучати до участі у грі пасивних, сором’язливих дітей, запропонувати їм провідні ролі. Виховувати відчуття задоволеності від спільної діяльності з дорослим.

 

 

Вид заняття

Традиційне

Традиційне

Традиційне

Традиційне

Тема тижня

«Затишок рідної домівки»

«Затишок рідної домівки»

«Чарівний світ іграшок»

«Чарівний світ іграшок»

Дата

16.01.18

21.01.18

23.01.18

28.01.18

Види музичної діяльності

 

Етапи роботи

Етапи роботи

Етапи роботи

Етапи роботи

Музично-ритмічна діяльність

 

«Пташки літають», муз. Г. Фріда

Формувати вміння дітей виконувати рухи під музику за показом дорослого.

Вчити дітей рухатися відповідно до характеру музики, наслідувати дорослого. Слухати початок і закінчення п’єси, відображаючи це в русі.

Розвивати ритмічний слух, рухову пам’ять.

Виховувати в дітей бажання рухатися під музику, виконувати нескладні танцювальні, образні рухи та дії з предметами, наслідуючи рухи дорослого.

Слухання музики

 

«Зима», муз. П. Чайковського

Ознайомлення з новим музичним твором. Вступна  бесіда. Вчити дітей уважно слухати музичний твір від початку до кінця.

 

Вчити дітей емоційно відгукуватися на музику, розуміти текст пісні. Визначення дорослим характеру музики (спокійна, весела, жвава тощо), ознайомлення з рухами до твору (в разі потреби).

 

Вчити дітей впізнавати твір за змістом, за звучанням, викликати бажання слухати твір до кінця, супроводжуючи його відповідними рухами, повторюючи їх за дорослим.

 

Слухати музичний твір до кінця не відволікаючись, впізнавати його.

 

 

Підспівування та спів

 

«Ведмедик», муз. О. Тілічеєвої, сл. Н.  Френкеля

Вчити дітей впізнавати пісню  разом з дорослим, не вигукуючи окремі склади й слова. Спонукати вимовляти співучим голосом пісенні інтонації.

 

Впізнавати пісню, підспівувати, інтонувати закінчення пісні.

 

Впізнавати пісню, підспівувати, інтонувати закінчення пісні.

 

Ознайомлення з новою піснею. Визначення дорослим її характеру. Бесіда за текстом. Пояснення нових слів.

 

 

Танці

 

«Таночок», муз. С. Шевченка

Зосереджувати увагу дітей на виразність виконання рухів до танців.

 

Удосконалювати вміння дітей виконувати різноманітні танцювальні рухи.

Виховувати бажання рухатися під музику. Закріплення набутих навичок.

 

Ознайомити дітей з музикою до танцю, охарактеризувати її. Показ танцю, пояснення та виконання музичним керівником або вихователем.

 

 

Музична гра

 

«Де ж це наші ручки?», муз. Т. Ломової, сл. І. Плакиди

Ознайомити дітей зі змістом гри, яку демонструє дорослий. Звернути увагу дітей на хід гри, викликати зацікавленість нею.

Розучувати рухи гри, заохочувати до імітації музично-рухових образів, захоплювати дітей настроєм гри.

Сприяти опануванню ігрових навичок, розвивати вміння слухати музику, злагоджено діяти.

 

Закріпити вміння створювати музично-ігрові образи. Залучати до участі у грі пасивних, сором’язливих дітей, запропонувати їм провідні ролі. Виховувати відчуття задоволеності від спільної діяльності з дорослим.

 

 

Орієнтовне календарне планування

освітньо- виховної роботи з музичного виховання  з дітьми раннього віку групи №2      на лютий місяць Тема «Бережи себе,малюк»

Вид заняття

Традиційне

Традиційне

Традиційне

Традиційне

Тема тижня

«Загартовуй тіло щоби не хворіло»

«Загартовуй тіло щоби не хворіло»

«Будьмо обережними»

«Будьмо обережними»

Дата

02.02.18

07.02.18

14.02.18

16.02.18

Види музичної діяльності

 

Етапи роботи

Етапи роботи

Етапи роботи

Етапи роботи

Музично-ритмічна діяльність

 

«Веселі рученята», муз.  О.  Тилічеєвої

Формувати вміння дітей виконувати рухи під музику за показом дорослого.

Вчити дітей рухатися відповідно до характеру музики, наслідувати дорослого. Слухати початок і закінчення п’єси, відображаючи це в русі.

Розвивати ритмічний слух, рухову пам’ять.

Виховувати в дітей бажання рухатися під музику, виконувати нескладні танцювальні, образні рухи та дії з предметами, наслідуючи рухи дорослого.

Слухання музики

 

«Лялька танцює», муз. І. Литкова

Ознайомлення з новим музичним твором. Вступна  бесіда. Вчити дітей уважно слухати музичний твір від початку до кінця.

 

Вчити дітей емоційно відгукуватися на музику, розуміти текст пісні. Визначення дорослим характеру музики (спокійна, весела, жвава тощо), ознайомлення з рухами до твору (в разі потреби).

 

Вчити дітей впізнавати твір за змістом, за звучанням, викликати бажання слухати твір до кінця, супроводжуючи його відповідними рухами, повторюючи їх за дорослим.

 

Слухати музичний твір до кінця не відволікаючись, впізнавати його.

 

 

Підспівування та спів

 

«Плащ для їжачка», муз. М. Ведмедері, сл. В. Верховеня

Ознайомити дітей з музикою до танцю, охарактеризувати її. Показ танцю, пояснення та виконання музичним керівником або вихователем.

Повторний показ танцю. Розучування танцювальних рухів першої фігури, навчання дітей зміни рухів відповідно до зміни частин музичного твору.

 

Розучити рухи та окремі елементи танцю. Спонукати пов’язувати рухи з музичним супроводом.

Удосконалювати вміння дітей виконувати нескладні танцювальні, образні   рухи з предметами та без них. Розвивати рухову пам’ять.

Танці

 

«Таночок», муз. С. Шевченка

Ознайомити дітей зі змістом гри, яку демонструє дорослий. Звернути увагу дітей на хід гри, викликати зацікавленість нею.

Розучувати рухи гри, заохочувати до імітації музично-рухових образів, захоплювати дітей настроєм гри.

Сприяти опануванню ігрових навичок, розвивати вміння слухати музику, злагоджено діяти.

 

Закріпити вміння створювати музично-ігрові образи. Залучати до участі у грі пасивних, сором’язливих дітей, запропонувати їм провідні ролі. Виховувати відчуття задоволеності від спільної діяльності з дорослим.

 

 

Музична гра

 

«Діти і ведмедик», муз. Т. Шутенко, сл. І. Плакиди

Ознайомити дітей зі змістом гри, яку демонструє дорослий. Звернути увагу дітей на хід гри, викликати зацікавленість нею.

Розучувати рухи гри, заохочувати до імітації музично-рухових образів, захоплювати дітей настроєм гри.

Сприяти опануванню ігрових навичок, розвивати вміння слухати музику, злагоджено діяти.

 

Закріпити вміння створювати музично-ігрові образи. Залучати до участі у грі пасивних, сором’язливих дітей, запропонувати їм провідні ролі. Виховувати відчуття задоволеності від спільної діяльності з дорослим.

 

 

Вид заняття

Традиційне

Традиційне

Традиційне

Традиційне

Тема тижня

«Подорожуємо на транспорті»

«Подорожуємо на транспорті»

«Ой,весела в нас зима»

«Ой,весела в нас зима»

Дата

21.02.18

23.02.18

28.02.18

30.02.18

Види музичної діяльності

 

Етапи роботи

Етапи роботи

Етапи роботи

Етапи роботи

Музично-ритмічна діяльність

 

«Веселі рученята», муз.  О.  Тилічеєвої

Формувати вміння дітей виконувати рухи під музику за показом дорослого.

Вчити дітей рухатися відповідно до характеру музики, наслідувати дорослого. Слухати початок і закінчення п’єси, відображаючи це в русі.

Розвивати ритмічний слух, рухову пам’ять.

Виховувати в дітей бажання рухатися під музику, виконувати нескладні танцювальні, образні рухи та дії з предметами, наслідуючи рухи дорослого.

Слухання музики

 

«Весною», муз. С. Майкапара

Ознайомлення з новим музичним твором. Вступна  бесіда. Вчити дітей уважно слухати музичний твір від початку до кінця.

 

Вчити дітей емоційно відгукуватися на музику, розуміти текст пісні. Визначення дорослим характеру музики (спокійна, весела, жвава тощо), ознайомлення з рухами до твору (в разі потреби).

 

Вчити дітей впізнавати твір за змістом, за звучанням, викликати бажання слухати твір до кінця, супроводжуючи його відповідними рухами, повторюючи їх за дорослим.

 

Слухати музичний твір до кінця не відволікаючись, впізнавати його.

 

 

Підспівування та спів

 

«Шиєм  чоботи коту», муз. Т. Шутенко, сл. В. Болдиревої

Вчити дітей впізнавати пісню  разом з дорослим, не вигукуючи окремі склади й слова. Спонукати вимовляти співучим голосом пісенні інтонації.

 

Ознайомити дітей з музикою до танцю, охарактеризувати її. Показ танцю, пояснення та виконання музичним керівником або вихователем.

Впізнавати пісню, підспівувати, інтонувати закінчення пісні.

 

Повторний показ танцю. Розучування танцювальних рухів першої фігури, навчання дітей зміни рухів відповідно до зміни частин музичного твору.

 

Впізнавати пісню, підспівувати, інтонувати закінчення пісні.

Розучити рухи та окремі елементи танцю. Спонукати пов’язувати рухи з музичним супроводом.

Удосконалювати вміння дітей виконувати нескладні танцювальні, образні   рухи з предметами та без них. Розвивати рухову пам’ять.

 

Танці

 

«Танок  з  ляльками»,  укр.  нар.  мелодія,  обр.  Т. Шутенко

Зосереджувати увагу дітей на виразність виконання рухів до танців.

 

Ознайомити дітей зі змістом гри, яку демонструє дорослий. Звернути увагу дітей на хід гри, викликати зацікавленість нею.

Удосконалювати вміння дітей виконувати різноманітні танцювальні рухи. Виховувати бажання рухатися під музику. Закріплення набутих навичок.

Розучувати рухи гри, заохочувати до імітації музично-рухових образів, захоплювати дітей настроєм гри.

Сприяти опануванню ігрових навичок, розвивати вміння слухати музику, злагоджено діяти.

 

Закріпити вміння створювати музично-ігрові образи. Залучати до участі у грі пасивних, сором’язливих дітей, запропонувати їм провідні ролі. Виховувати відчуття задоволеності від спільної діяльності з дорослим.

 

Музична гра

 

«Діти і ведмедик», муз. Т. Шутенко, сл. І. Плакиди

Ознайомити дітей зі змістом гри, яку демонструє дорослий. Звернути увагу дітей на хід гри, викликати зацікавленість нею.

Розучувати рухи гри, заохочувати до імітації музично-рухових образів, захоплювати дітей настроєм гри.

Сприяти опануванню ігрових навичок, розвивати вміння слухати музику, злагоджено діяти.

 

Закріпити вміння створювати музично-ігрові образи. Залучати до участі у грі пасивних, сором’язливих дітей, запропонувати їм провідні ролі. Виховувати відчуття задоволеності від спільної діяльності з дорослим.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Орієнтовне календарне планування

освітньо- виховної роботи з музичного виховання  з дітьми раннього віку групи №2      на березень місяць Тема «Прийшла весна мила-всіх розбудила»

Вид заняття

Традиційне

Традиційне

Традиційне

Традиційне

Тема тижня

«Матусине свято»

«Матусине свято»

«Дивовижний первоцвіт»

«Дивовижний первоцвіт»

Дата

02.03.18

07.03.18

14.03.18

16.03.18

Види музичної діяльності

 

Етапи роботи

Етапи роботи

Етапи роботи

Етапи роботи

Музично-ритмічна діяльність

 

«Вправа  з  хусточками»,  муз. Я. Степового

 

 

Формувати вміння дітей виконувати рухи під музику за показом дорослого.

Вчити дітей рухатися відповідно до характеру музики, наслідувати дорослого. Слухати початок і закінчення п’єси, відображаючи це в русі.

Розвивати ритмічний слух, рухову пам’ять.

Виховувати в дітей бажання рухатися під музику, виконувати нескладні танцювальні, образні рухи та дії з предметами, наслідуючи рухи дорослого.

Слухання музики

 

«Пташки» (вступ), муз. Г. Фріда

Ознайомлення з новим музичним твором. Вступна  бесіда. Вчити дітей уважно слухати музичний твір від початку до кінця.

 

Вчити дітей емоційно відгукуватися на музику, розуміти текст пісні. Визначення дорослим характеру музики (спокійна, весела, жвава тощо), ознайомлення з рухами до твору (в разі потреби).

 

Вчити дітей впізнавати твір за змістом, за звучанням, викликати бажання слухати твір до кінця, супроводжуючи його відповідними рухами, повторюючи їх за дорослим.

 

Слухати музичний твір до кінця не відволікаючись, впізнавати його.

 

 

Підспівування та спів

 

«Ми навчилися ходить», муз. Л. Дичко, сл. Є. Макшанцевої

Ознайомити дітей з музикою до танцю, охарактеризувати її. Показ танцю, пояснення та виконання музичним керівником або вихователем.

Повторний показ танцю. Розучування танцювальних рухів першої фігури, навчання дітей зміни рухів відповідно до зміни частин музичного твору.

 

Розучити рухи та окремі елементи танцю. Спонукати пов’язувати рухи з музичним супроводом.

Удосконалювати вміння дітей виконувати нескладні танцювальні, образні   рухи з предметами та без них. Розвивати рухову пам’ять.

Танці

 

«Танок  з  ляльками»,  укр.  нар.  мелодія,  обр.  Т. Шутенко

Ознайомити дітей зі змістом гри, яку демонструє дорослий. Звернути увагу дітей на хід гри, викликати зацікавленість нею.

Розучувати рухи гри, заохочувати до імітації музично-рухових образів, захоплювати дітей настроєм гри.

Сприяти опануванню ігрових навичок, розвивати вміння слухати музику, злагоджено діяти.

 

Закріпити вміння створювати музично-ігрові образи. Залучати до участі у грі пасивних, сором’язливих дітей, запропонувати їм провідні ролі. Виховувати відчуття задоволеності від спільної діяльності з дорослим.

 

 

Музична гра

 

«Діти і ведмедик», муз. Т. Шутенко, сл. І. Плакиди

Ознайомити дітей зі змістом гри, яку демонструє дорослий. Звернути увагу дітей на хід гри, викликати зацікавленість нею.

Розучувати рухи гри, заохочувати до імітації музично-рухових образів, захоплювати дітей настроєм гри.

Сприяти опануванню ігрових навичок, розвивати вміння слухати музику, злагоджено діяти.

 

Закріпити вміння створювати музично-ігрові образи. Залучати до участі у грі пасивних, сором’язливих дітей, запропонувати їм провідні ролі. Виховувати відчуття задоволеності від спільної діяльності з дорослим.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вид заняття

Традиційне

Традиційне

Традиційне

Традиційне

Тема тижня

«Мураха та його друзі»

«Мураха та його друзі»

«Весняні клопоти»

«Весняні клопоти»

Дата

02.03.18

07.03.18

14.03.18

16.03.18

Види музичної діяльності

 

Етапи роботи

Етапи роботи

Етапи роботи

Етапи роботи

Музично-ритмічна діяльність

 

«Вправа  з  хусточками»,  муз. Я. Степового

Формувати вміння дітей виконувати рухи під музику за показом дорослого.

Вчити дітей рухатися відповідно до характеру музики, наслідувати дорослого. Слухати початок і закінчення п’єси, відображаючи це в русі.

Розвивати ритмічний слух, рухову пам’ять.

Виховувати в дітей бажання рухатися під музику, виконувати нескладні танцювальні, образні рухи та дії з предметами, наслідуючи рухи дорослого.

Слухання музики

 

«Гопак»,«Коло», «Козачок»,укр.нар. мелодії, обр. М. Різоля

 

Ознайомлення з новим музичним твором. Вступна  бесіда. Вчити дітей уважно слухати музичний твір від початку до кінця.

 

Вчити дітей емоційно відгукуватися на музику, розуміти текст пісні. Визначення дорослим характеру музики (спокійна, весела, жвава тощо), ознайомлення з рухами до твору (в разі потреби).

 

Вчити дітей впізнавати твір за змістом, за звучанням, викликати бажання слухати твір до кінця, супроводжуючи його відповідними рухами, повторюючи їх за дорослим.

 

Слухати музичний твір до кінця не відволікаючись, впізнавати його.

 

 

Підспівування та спів

 

«Мам вітають  малюки»,  муз.  Т.  Попатенко,  сл.  Т.  Опальчук

Ознайомити дітей з музикою до танцю, охарактеризувати її. Показ танцю, пояснення та виконання музичним керівником або вихователем.

Повторний показ танцю. Розучування танцювальних рухів першої фігури, навчання дітей зміни рухів відповідно до зміни частин музичного твору.

 

Розучити рухи та окремі елементи танцю. Спонукати пов’язувати рухи з музичним супроводом.

Удосконалювати вміння дітей виконувати нескладні танцювальні, образні   рухи з предметами та без них. Розвивати рухову пам’ять.

Танці

 

«Веселий танок», укр. нар. мелодія «Гречаники»

Ознайомити дітей зі змістом гри, яку демонструє дорослий. Звернути увагу дітей на хід гри, викликати зацікавленість нею.

Розучувати рухи гри, заохочувати до імітації музично-рухових образів, захоплювати дітей настроєм гри.

Сприяти опануванню ігрових навичок, розвивати вміння слухати музику, злагоджено діяти.

 

Закріпити вміння створювати музично-ігрові образи. Залучати до участі у грі пасивних, сором’язливих дітей, запропонувати їм провідні ролі. Виховувати відчуття задоволеності від спільної діяльності з дорослим.

 

 

Музична гра

 

«Прогулянка і дощик», муз. М. Раухвергера і М. Міклашевської

Ознайомити дітей зі змістом гри, яку демонструє дорослий. Звернути увагу дітей на хід гри, викликати зацікавленість нею.

Розучувати рухи гри, заохочувати до імітації музично-рухових образів, захоплювати дітей настроєм гри.

Сприяти опануванню ігрових навичок, розвивати вміння слухати музику, злагоджено діяти.

 

Закріпити вміння створювати музично-ігрові образи. Залучати до участі у грі пасивних, сором’язливих дітей, запропонувати їм провідні ролі. Виховувати відчуття задоволеності від спільної діяльності з дорослим.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Орієнтовне календарне планування

освітньо- виховної роботи з музичного виховання  з дітьми раннього віку групи №2      на квітень місяць Тема «Земля-наша планета»

Вид заняття

Традиційне

Традиційне

Традиційне

Традиційне

Тема тижня

«Весняні свята»

«Весняні свята»

«Унікальна планета»

«Унікальна планета»

Дата

02.04.18

07.04.18

14.04.18

16.04.18

Види музичної діяльності

 

Етапи роботи

Етапи роботи

Етапи роботи

Етапи роботи

Музично-ритмічна діяльність

 

«Побігали — потупотіли», муз. Л. Бетховена

 

Формувати вміння дітей виконувати рухи під музику за показом дорослого.

Вчити дітей рухатися відповідно до характеру музики, наслідувати дорослого. Слухати початок і закінчення п’єси, відображаючи це в русі.

Розвивати ритмічний слух, рухову пам’ять.

Виховувати в дітей бажання рухатися під музику, виконувати нескладні танцювальні, образні рухи та дії з предметами, наслідуючи рухи дорослого.

Слухання музики

 

«Плаче котик», муз. М. Парцхаладзе, сл. П. Синівського

Ознайомлення з новим музичним твором. Вступна  бесіда. Вчити дітей уважно слухати музичний твір від початку до кінця.

 

Вчити дітей емоційно відгукуватися на музику, розуміти текст пісні. Визначення дорослим характеру музики (спокійна, весела, жвава тощо), ознайомлення з рухами до твору (в разі потреби).

 

Вчити дітей впізнавати твір за змістом, за звучанням, викликати бажання слухати твір до кінця, супроводжуючи його відповідними рухами, повторюючи їх за дорослим.

 

Слухати музичний твір до кінця не відволікаючись, впізнавати його.

 

 

Підспівування та спів

 

«Іди, іди, дощику», укр. нар. пісня

Ознайомити дітей з музикою до танцю, охарактеризувати її. Показ танцю, пояснення та виконання музичним керівником або вихователем.

Повторний показ танцю. Розучування танцювальних рухів першої фігури, навчання дітей зміни рухів відповідно до зміни частин музичного твору.

 

Розучити рухи та окремі елементи танцю. Спонукати пов’язувати рухи з музичним супроводом.

Удосконалювати вміння дітей виконувати нескладні танцювальні, образні   рухи з предметами та без них. Розвивати рухову пам’ять.

Танці

 

«Веселий танок», укр. нар. мелодія «Гречаники»

Ознайомити дітей зі змістом гри, яку демонструє дорослий. Звернути увагу дітей на хід гри, викликати зацікавленість нею.

Розучувати рухи гри, заохочувати до імітації музично-рухових образів, захоплювати дітей настроєм гри.

Сприяти опануванню ігрових навичок, розвивати вміння слухати музику, злагоджено діяти.

 

Закріпити вміння створювати музично-ігрові образи. Залучати до участі у грі пасивних, сором’язливих дітей, запропонувати їм провідні ролі. Виховувати відчуття задоволеності від спільної діяльності з дорослим.

 

 

Музична гра

 

«Прогулянка і дощик», муз. М. Раухвергера і М. Міклашевської

Ознайомити дітей зі змістом гри, яку демонструє дорослий. Звернути увагу дітей на хід гри, викликати зацікавленість нею.

Розучувати рухи гри, заохочувати до імітації музично-рухових образів, захоплювати дітей настроєм гри.

Сприяти опануванню ігрових навичок, розвивати вміння слухати музику, злагоджено діяти.

 

Закріпити вміння створювати музично-ігрові образи. Залучати до участі у грі пасивних, сором’язливих дітей, запропонувати їм провідні ролі. Виховувати відчуття задоволеності від спільної діяльності з дорослим.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вид заняття

Традиційне

Традиційне

Традиційне

Традиційне

Тема тижня

«Чарівний світ космосу»

«Чарівний світ космосу»

«Поважаємо людей праці»

«Поважаємо людей праці»

Дата

02.04.18

07.04.18

14.04.18

16.04.18

Види музичної діяльності

 

Етапи роботи

Етапи роботи

Етапи роботи

Етапи роботи

Музично-ритмічна діяльність

 

«Побігали — потупотіли», муз. Л. Бетховена

Формувати вміння дітей виконувати рухи під музику за показом дорослого.

Вчити дітей рухатися відповідно до характеру музики, наслідувати дорослого. Слухати початок і закінчення п’єси, відображаючи це в русі.

Розвивати ритмічний слух, рухову пам’ять.

Виховувати в дітей бажання рухатися під музику, виконувати нескладні танцювальні, образні рухи та дії з предметами, наслідуючи рухи дорослого.

Слухання музики

 

«Кіт Васька», муз. Г. Лобачова, сл. Н. Френзель

Ознайомлення з новим музичним твором. Вступна  бесіда. Вчити дітей уважно слухати музичний твір від початку до кінця.

 

Вчити дітей емоційно відгукуватися на музику, розуміти текст пісні. Визначення дорослим характеру музики (спокійна, весела, жвава тощо), ознайомлення з рухами до твору (в разі потреби).

 

Вчити дітей впізнавати твір за змістом, за звучанням, викликати бажання слухати твір до кінця, супроводжуючи його відповідними рухами, повторюючи їх за дорослим.

 

Слухати музичний твір до кінця не відволікаючись, впізнавати його.

 

 

Підспівування та спів

 

«Дві веселі парасолі», муз. І. Островерхого, сл. М. Пономаренко

Ознайомити дітей з музикою до танцю, охарактеризувати її. Показ танцю, пояснення та виконання музичним керівником або вихователем.

Повторний показ танцю. Розучування танцювальних рухів першої фігури, навчання дітей зміни рухів відповідно до зміни частин музичного твору.

 

Розучити рухи та окремі елементи танцю. Спонукати пов’язувати рухи з музичним супроводом.

Удосконалювати вміння дітей виконувати нескладні танцювальні, образні   рухи з предметами та без них. Розвивати рухову пам’ять.

Танці

 

«Туп-туп веселенько», укр. нар. мелодія, обр. М. Різоля

 

Ознайомити дітей зі змістом гри, яку демонструє дорослий. Звернути увагу дітей на хід гри, викликати зацікавленість нею.

Розучувати рухи гри, заохочувати до імітації музично-рухових образів, захоплювати дітей настроєм гри.

Сприяти опануванню ігрових навичок, розвивати вміння слухати музику, злагоджено діяти.

 

Закріпити вміння створювати музично-ігрові образи. Залучати до участі у грі пасивних, сором’язливих дітей, запропонувати їм провідні ролі. Виховувати відчуття задоволеності від спільної діяльності з дорослим.

 

 

Музична гра

 

«Прогулянка і дощик», муз. М. Раухвергера і М. Міклашевської

Ознайомити дітей зі змістом гри, яку демонструє дорослий. Звернути увагу дітей на хід гри, викликати зацікавленість нею.

Розучувати рухи гри, заохочувати до імітації музично-рухових образів, захоплювати дітей настроєм гри.

Сприяти опануванню ігрових навичок, розвивати вміння слухати музику, злагоджено діяти.

 

Закріпити вміння створювати музично-ігрові образи. Залучати до участі у грі пасивних, сором’язливих дітей, запропонувати їм провідні ролі. Виховувати відчуття задоволеності від спільної діяльності з дорослим.

 

Орієнтовне календарне планування

освітньо- виховної роботи з музичного виховання  з дітьми раннього віку групи №2      на травень місяць Тема «Моя Батьківщина-славна Україна»

Вид заняття

Традиційне

Традиційне

Традиційне

Традиційне

Тема тижня

«Україна-моя Батьківщина»

«Україна-моя Батьківщина»

«Мистецтво українського народу»

«Мистецтво українського народу»

Дата

02.05.18

07.05.18

14.05.18

16.05.18

Види музичної діяльності

 

Етапи роботи

Етапи роботи

Етапи роботи

Етапи роботи

Музично-ритмічна діяльність

 

«Гоп, гоп», укр. нар. пісня, обр. Я. Степового

 

Формувати вміння дітей виконувати рухи під музику за показом дорослого.

Вчити дітей рухатися відповідно до характеру музики, наслідувати дорослого. Слухати початок і закінчення п’єси, відображаючи це в русі.

Розвивати ритмічний слух, рухову пам’ять.

Виховувати в дітей бажання рухатися під музику, виконувати нескладні танцювальні, образні рухи та дії з предметами, наслідуючи рухи дорослого.

Слухання музики

 

«Журавель», укр. нар. пісня в обр. В. Карманного

Ознайомлення з новим музичним твором. Вступна  бесіда. Вчити дітей уважно слухати музичний твір від початку до кінця.

 

Вчити дітей емоційно відгукуватися на музику, розуміти текст пісні. Визначення дорослим характеру музики (спокійна, весела, жвава тощо), ознайомлення з рухами до твору (в разі потреби).

 

Вчити дітей впізнавати твір за змістом, за звучанням, викликати бажання слухати твір до кінця, супроводжуючи його відповідними рухами, повторюючи їх за дорослим.

 

Слухати музичний твір до кінця не відволікаючись, впізнавати його.

 

 

Підспівування та спів

 

«Їде поїзд по мосту», муз. М. Ведмедері, сл. А. Крамінчука

Ознайомити дітей з музикою до танцю, охарактеризувати її. Показ танцю, пояснення та виконання музичним керівником або вихователем.

Повторний показ танцю. Розучування танцювальних рухів першої фігури, навчання дітей зміни рухів відповідно до зміни частин музичного твору.

 

Розучити рухи та окремі елементи танцю. Спонукати пов’язувати рухи з музичним супроводом.

Удосконалювати вміння дітей виконувати нескладні танцювальні, образні   рухи з предметами та без них. Розвивати рухову пам’ять.

Танці

 

«Туп-туп веселенько», укр. нар. мелодія, обр. М. Різоля

 

Ознайомити дітей зі змістом гри, яку демонструє дорослий. Звернути увагу дітей на хід гри, викликати зацікавленість нею.

Розучувати рухи гри, заохочувати до імітації музично-рухових образів, захоплювати дітей настроєм гри.

Сприяти опануванню ігрових навичок, розвивати вміння слухати музику, злагоджено діяти.

 

Закріпити вміння створювати музично-ігрові образи. Залучати до участі у грі пасивних, сором’язливих дітей, запропонувати їм провідні ролі. Виховувати відчуття задоволеності від спільної діяльності з дорослим.

 

 

 

Вид заняття

Традиційне

Традиційне

Традиційне

Традиційне

Тема тижня

«У світі казок»

«У світі казок»

«Дружать діти всієї Землі»

«Дружать діти всієї Землі»

Дата

02.05.18

07.05.18

14.05.18

16.05.18

Види музичної діяльності

 

Етапи роботи

Етапи роботи

Етапи роботи

Етапи роботи

Музично-ритмічна діяльність

 

«Рухатись   і   відпочивати»,  муз. Я. Степового

Формувати вміння дітей виконувати рухи під музику за показом дорослого.

Вчити дітей рухатися відповідно до характеру музики, наслідувати дорослого. Слухати початок і закінчення п’єси, відображаючи це в русі.

Розвивати ритмічний слух, рухову пам’ять.

Виховувати в дітей бажання рухатися під музику, виконувати нескладні танцювальні, образні рухи та дії з предметами, наслідуючи рухи дорослого.

Слухання музики

 

«Ладки-ладусі»,муз;

В.Верховинця

Ознайомлення з новим музичним твором. Вступна  бесіда. Вчити дітей уважно слухати музичний твір від початку до кінця.

 

Вчити дітей емоційно відгукуватися на музику, розуміти текст пісні. Визначення дорослим характеру музики (спокійна, весела, жвава тощо), ознайомлення з рухами до твору (в разі потреби).

 

Вчити дітей впізнавати твір за змістом, за звучанням, викликати бажання слухати твір до кінця, супроводжуючи його відповідними рухами, повторюючи їх за дорослим.

 

Слухати музичний твір до кінця не відволікаючись, впізнавати його.

 

 

Підспівування та спів

 

«Іди, іди, дощику», укр. нар. пісня

Ознайомити дітей з музикою до танцю, охарактеризувати її. Показ танцю, пояснення та виконання музичним керівником або вихователем.

Повторний показ танцю. Розучування танцювальних рухів першої фігури, навчання дітей зміни рухів відповідно до зміни частин музичного твору.

 

Розучити рухи та окремі елементи танцю. Спонукати пов’язувати рухи з музичним супроводом.

Удосконалювати вміння дітей виконувати нескладні танцювальні, образні   рухи з предметами та без них. Розвивати рухову пам’ять.

Танці

 

«Танець квітів», укр. нар. мелодія

Ознайомити дітей зі змістом гри, яку демонструє дорослий. Звернути увагу дітей на хід гри, викликати зацікавленість нею.

Розучувати рухи гри, заохочувати до імітації музично-рухових образів, захоплювати дітей настроєм гри.

Сприяти опануванню ігрових навичок, розвивати вміння слухати музику, злагоджено діяти.

 

Закріпити вміння створювати музично-ігрові образи. Залучати до участі у грі пасивних, сором’язливих дітей, запропонувати їм провідні ролі. Виховувати відчуття задоволеності від спільної діяльності з дорослим.

 

 

Музична гра

 

«Гопа, гопа, чуки, чуки», муз. Ж. Колодуб, сл. народні

Ознайомити дітей зі змістом гри, яку демонструє дорослий. Звернути увагу дітей на хід гри, викликати зацікавленість нею.

Розучувати рухи гри, заохочувати до імітації музично-рухових образів, захоплювати дітей настроєм гри.

Сприяти опануванню ігрових навичок, розвивати вміння слухати музику, злагоджено діяти.

 

Закріпити вміння створювати музично-ігрові образи. Залучати до участі у грі пасивних, сором’язливих дітей, запропонувати їм провідні ролі. Виховувати відчуття задоволеності від спільної діяльності з дорослим.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Козоброд Елена
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
docx
Додано
7 травня 2020
Переглядів
1512
Оцінка розробки
4.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку