План проведення STEM-тижня з математики

Про матеріал
Сьогодні потрібні спеціалісти у ІТ галузях, програмісти, та робітники пов'язаних з технологією і високотехнологічним виробництвом на стику з природничими науками. STEM-тиждень сприяє розвитку обізнаності вчителів та учнів у STEM-освіті, зацікавленості у вивченні предметів та дає змогу провести цікаво, змістовно і корисно освітній процес.
Перегляд файлу

 

 

Во всём мне хочется дойти до самой сути.

В работе, в поисках пути, в сердечной смуте

До сущности протекших дней, до их причины,

До оснований, до корней, до сердцевины.

Всё время схватывая нить судеб, событий,

Жить, думать,чувствовать, любить,

Свершать открытия.

 

Борис Пастернак.

 

Впровадження STEM-освіти в комунальному закладіГімназія зі структурним підрозділом початкової школи № 21 Маріупольської міської ради Донецької області” шляхом проведення тижня математики.

 

Спираючись на науку, освіту та інноваційні технології, можна констатувати, що стратегія розвитку України в умовах глобалізації дає реальний шанс нашій країні зайняти гідне місце на новому етапі цивілізації. Сьогодення обєктивно вимагає переведення освітнього процесу на технологічний рівень, активізацію пошуку перспективних інноваційних й педагогічних технологій, спрямованих на розвиток і саморозвиток особистості. Одним із актуальних напрямків інноваційного розвитку природничо-математичної освіти є система навчання STEM (Science-наука, Technology-технологія, Engineering-інженерія, Mathematics-математика).

 

З 14.10.2019р. до 21.10.2019р. у рамках проведення STEM-тижня з математики, всі заходи будуть спрямовані на створення умов для реалізації творчих здібностей учнів, на активізацію та розвиток пізнавального інтересу до навчальних предметів, а особливо математики, інформатики та природничих наук.

 

Сьогодні потрібні спеціалісти у ІТ галузях, програмісти, та робітники пов'язаних з технологією і високотехнологічним виробництвом на стику з природничими науками. Для вирішення цього завдання вчителі школи й використовують STEM напрямки в освітньому процесі.

    STEM-тиждень сприяє розвитку обізнаності вчителів та учнів у STEM-освіті, зацікавленості у вивченні предметів та дає змогу провести цікаво, змістовно і корисно освітній процес.

 

 

 

План проведення

STEM-тижня з математики

2019-2019 навчальний рік

 

Дата

Захід

Учасники

Час, місце проведення

Відповідальний

Понеділок,

14.10.2019р.

  • Лінійка. Відкриття тиждня математика;
  • Конкурс стіннівок “Цікава математика на сторінках шкільних предметів”;
  • Конкурс-виставка замків із геометричних фігур.

 

5-9 класи

 

 

 

Актовий зал

 

 

ІІ поверх, хол

Адміністація гімназії;

Керівник МО природничо-математичного циклу

 

Вчителі математики, класні керівники

Вівторок,

15.10.2019р.

  • Відкритий інтегрований урок “Квіти та раціональні числа”
  • Виставка малюнків та картин створених у програмі Paint “Математика – відкриття впродовж століть”;
  • Захід професійного спрямування “Математика, фізика, інформатика в житті сучасної людини”

 

7 кл.

 

 

 

5-9 класи

 

 

 

 

9 класи

 

Класна кімната

 

 

 

ІІ поверх, хол

 

 

 

 

Актовий зал

 

Пилипенко О. В.,

Хараман С. М.

 

 

 

 Хараман С. М.,

Лях С. М.,

Гайтан Л. В.

 

 

Лях С. М.,

Гайтан Л. В.

Середа, 16.10.2019р.

  • Відкритий інтегрований урок “Моделювання і розрахунки”;
  • Математичний ярморок (кросворди, ребуси, загадки, казки, твори-есе)

 

5 кл.

 

 

 

5-9 класи

 

Класна кімната

 

 

 

ІІ поверх, хол

 

 

Гайтан Л. В.

 

 

 

Вчителі математики

Четвер,

17.10.2019р.

  • Відкритий інтегрований STEM-урок “Ласкаво просимо до рідного міста - Маріуполь”;
  • Ярморок цікавих ідей з “LEGO”(математика в інжинерінгу);
  • Відкритий захід “Легко бігаємо і стрибаємо. Легко множимо та віднімаємо”.

 

 

 

8 кл.

 

 

7-9 класи

 

 

 

 

5 кл.

 

 

Класна кімната

 

 

Актовий зал

 

 

 

Спортивний майданчик (зал)

 

 

Деміхов О. А.,

Хараман С. М.

 

 

Гайтан Л. В.,

Хараман С. М.

 

 

Гричаник Г. А.

 

П´ятниця,

18.10.2019р.

  • Виставка малюнків та картин “Математика у найулюблиніших казках світу”;
  • Квест “ Острів знань”;
  • Відкритий  урок

“Запрошуємо діячів культури та мистецтва на урок геометрії”

5-9 класи

 

 

 

7-8 класи

 

 

9-А кл.

 

Актовий зал

 

 

 

 

 

 

 

 

Класна кімната

 

 

 

 

Вчителі математики, класні керівники

 

 

Іванова С. А.,

Хараман С. М.

 

 

Хараман С. М.

 

Понеділок,

21.10.2019р.

  • Лінійка. Підсумки тижня математики:

нагородження переможців грамотами та призами;

 

  • КВК “Весела математика у рідній школі”,
  • Шкільний семінар для учителів закладу “Міжпредметні декади та тижні – як засіб інтеграції знань крізь призму STEM-освіти”.

 

 

 

 

 

 

5-9 класи

 

 

 

 

 

 

Актовий зал

 

Адміністація гімназії;

Керівник МО природничо-математичного циклу.

Вчителі математики, класні керівники.

 

Іванова С. О.,

Хараман С. М.

 

Заздалегідь:     

  • відбувається жеребкування між представниками  учнів 5-9 классів з метою вибору шкільного предмету. Кожен клас повинин у своєї стиннівці “Цікава математика на сторінках шкільних предметів” показати зв´язок математики з іншими шкільними дисціплінами.
  • Кожен клас повинен підготувати макет замку з геометричних фігур, та узгодити його з учителем математики
  • Підготувати малюнок або картину за темами: “ Математика – відкриття впродовж століть”, “Математика у найулюблиніших казках світу”.
  • Підготувати кросворди, ребуси, загадки, казки, твори-есе “Математика у життю моєї родини”.

 

На протязі тижня:

  • На уроках математики учні розв´зують задачі та вправи прикладного характеру.
  • Виконують індивідуальні та групові проекти  “Дослідження предметної галузі – крок до майбутнього».
  • Створюють і показують  електронні презентації засобами програми Microsoft PowerPoint.
docx
Пов’язані теми
Математика, Планування
Додано
30 березня 2020
Переглядів
1001
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку