Заходи
щодо відзначення Всеукраїнського тижня права
п\п |
Назва заходу |
Дата та місце проведення |
Клас |
Відповідальні |
1
|
Інформація початок тижня права Виступ педагога-організатора на лінійці; ознайомлення учнів із планом проведення тижня |
09\12 Чернещинський НВК |
1-11
|
Педагог-організатор
|
2
|
«Всеукраїнський урок права “Права людини і громадянина»
|
10\12 Чернещинський НВК |
1-11
|
Класні керівнки
|
3 |
Оформлення куточка правознавства
|
10\12 Чернещинський НВК |
|
Учитель правознавства |
4 |
Демонстрація літератури юридичного змісту |
10\12 Чернещинський НВК |
Бібліотека |
Бібліотекар |
1
|
Виховний захід «Скажемо «Ні» насильству та дискримінації у нашому навчальному закладі» |
12/12 Чернещинський НВК |
1-11 клас
|
Класні керівники
|
2
|
Перегляд презентації «Війна, як порушення прав дитини» у рамках районного конкурсу «Я обираю право» Година спілкування «Від правила до права» |
11\12
Чернещинський НВК |
5-8
1-11
|
Педагог-організатор
Класні керівники
|
3 |
«Мої права у малюнках» |
11/12 Чернещинський НВК |
1-4 |
Учнівське самоврядування |
1
|
Конвенція ООН про права дитини. Виховний захід для учнів молодших класів. Перегляд презентації. |
13/12 Чернещинський НВК |
1-4
|
Класні керівники
|
2
|
Перегляд відео з обговоренням «Ми - громадяни» |
13/12 Чернещинський НВК |
8-11 |
Учитель історії |
3. |
Працює «Юридична консультація» - розв҆ язуємо правові задачі
|
12/12 Чернещинський НВК |
5-11 |
Учитель правознавства |
1
|
Круглий стіл «Права людини в українській літературі»
|
13/12 Чернещинський НВК |
10-11
|
Учитель української мови та літератури
|
2 |
Конкурс буклетів « Про права і обов’язки громадян » |
11/12 Чернещинський НВК |
1-8 |
Учитель обр. мист, вчитель інформатики |
1
|
Інтелектуальна гра «Чи обізнані ви громадяни?»
|
09/12 Чернещинський НВК |
10-11
|
Учитель історії
|
2 |
«Суд над шкідливими звичками» |
13/12 Чернещинський НВК |
7-9 |
Учитель основ здоров′я |
3 |
Оформлення стіннівки «Як у нашому закладі пройшов Всеукраїнський тиждень права?» |
13/12 Чернещинський НВК |
1-11 |
Учнівське самоврядування |