Індивідуальний план роботи під час карантину
(16.03.2020 – 29.05.2020)
асистента вчителя Корчевої Ольги Віталіївни
№ п/п |
Дата |
Зміст роботи |
Час роботи |
Примітки |
1 |
13.03.2020
|
1. Складання плану роботи асистента вчителя. 2.Консультація по телефону для батьків «Навчання вдома в період карантину» |
8.00-12.00
12.00-13.00
|
Viber, у телефонному режимі
Посібник: Організаційні засади діяльності асистента вчителя.
|
2 |
16.03.2020 |
1. Оформлення портфоліо учня 2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 3. Підготовка пам'яток «Як говорити з дітьми про епідемію» 4. Індивідуальна консультація для батьків у телефонному режимі: Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину. |
8.00-10.00
10.00-11.30
11.30-12.30
12.30-13.00 |
Viber, у телефонному режимі
|
3 |
17.03.2020 |
1. Підготовка матеріалів до занять . 2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 3. Опрацювання фахової літератури: «Асистент вчителя у закладі загальної середньої освіти з інклюзивною формою навчання». 4. Консультація по телефону для батьків «Надання порад та відеоматеріалів для навчання вдома» |
8.00-9.00
9.00-10.30
10.30-12.00
12.30-13.00 |
Viber, Zoom , у телефонному режимі
Перегляд відео: https://www.youtube.com/watch?v=fbE5kmaCWOE
Путівник для батьків дітей з ООП: Навчально-методичний посібник |
4 |
18.03.2020 |
1. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 2. Консультація з батьками по телефону «Про заходи безпеки під час карантину». 3. Упорядкування папки «Інклюзивне навчання» |
8.00-10.00
10.00-11.00
11.00-13.00 |
Viber, Zoom, у телефонному режимі
Перегляд завдань: Завдання самостійної роботи для учнів
|
5 |
19.03.2020 |
1.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня. 2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 3. Індивідуальна консультація для батьків у телефонному режимі. |
8.00-10.00
10.00-12.30
12.30-13.00 |
Viber, Zoom, у телефонному режимі
Посібник: Інклюзивне навчання в закладах загальної середньої освіти. |
6 |
20.03.2020 |
1. Перегляд вебінару Підтримка дітей з особливими освітніми потребами: практичні поради 2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 3. Виготовлення карток з математики |
8.00-10.00
10.00-11.30
11.30-13.00 |
Viber, Zoom, у телефонному режимі Вебінар: https://vseosvita.ua/webinar/pidtrimka-ditej-z-osoblivimi-osvitnimi-potrebami-prakticni-poradi-155.html
|
7 |
23.03.2020 |
1. Добірка дидактичного матеріалу до уроків формування навичок читання та письма 2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 3. Робота з документацією. 4.Сайт «На урок». Перегляд вебінару «Як організувати дистанційне навчання за допомогою найпростіших онлайн-ресурсів» |
8.00-9.00
9.00-10.30
10.30-11.00
11.00-13.00
|
Viber, Zoom, у телефонному режимі
|
8 |
24.03.2020 |
1. Виготовлення індивідуальних завдань з соціально-побутового орієнтування. 2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 3. Робота з документацією. 4. Перегляд вебінару: «Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину» |
8.00-9.00
9.00-10.30
10.30-11.00
11.00-13.00 |
Viber, Zoom, у телефонному режимі
2.Вебінар: https://vseosvita.ua/webinar/prakticni-poradi-sodo-organizacii-distancijnogo-navcanna-pid-cas-karantinu-163.html |
9 |
25.03.2020 |
1. Розробка дидактичного матеріалу для дітей з ООП до уроків. 2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 3. Робота з методичною літературою. 4. Підготовка пам'ятки « Як впоратися зі стресом під час спалаху вірусу» |
8.00-9.00
9.00-10.30
10.30-12.00
12.00-13.00 |
Viber, у телефонному режимі
Посібник : Корекційні технології, методики та методи у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами. |
10 |
26.03.2020 |
1. Розробка дидактичного матеріалу для дітей з ООП до уроків. 2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 3. Підготовка до консультації для батьків, підбір матеріалів. 4. Консультація для батьків про навчання в дистанційній формі. 5. Робота з документацією. |
8.00-9.00
9.00-10.30
10.30-12.00
12.00-12.30
12.30-13.00 |
Viber, Zoom, у телефонному режимі
|
11 |
27.03.2020 |
1. Підбір текстів для читання учнями з батьками. 2. Підбір завдань в умовах навчання в дистанційній формі для дитини з ООП 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 4. Перегляд вебінару: Організація навчання та дозвілля під час карантину: корисні матеріали на допомогу педагогу. |
8.00-9.00
9.00-10.00
10.00-11.00
11.00-13.00 |
Viber, Zoom, у телефонному режимі
Вебінар: |
12 |
06.04.2020 |
1. Спільно з вчителем розробка творчих завдань для учнів класу. 2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 3. Робота з документацією. 4. Перегляд вебінару «Синдром гіперактивності і дефіциту уваги в учнів». 5. Індивідуальна консультація для батьків
|
8.00-9.00
9.00 -10.30
10.30-11.00 11.00-12.45
12.45-13.00
|
Viber, Zoom, у телефонному режимі
Вебінар: https://vseosvita.ua/webinar/sindrom-giperaktivnosti-i-deficitu-uvagi-v-ucniv-151.html |
13 |
07.04.2020 |
1. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 2.Індивідуальна консультація для батьків у телефонному режимі.3. Робота з документацією.4. Допомога вчителям у розробці завдань для дітей з особливими освітніми потребами.5. Перегляд вебінару: Розвиток різних видів пам’яті в початкових класах |
8.00-10.00
10.00-10.15
10.15-11.00
11.00-12.00
12.00-13.00 |
Viber, Zoom, у телефонному режимі
Вебінар: https://vseosvita.ua/webinar/rozvitok-riznih-vidiv-pamati-v-pocatkovih-klasah-nus-141.html |
14 |
08.04.2020 |
1. Спільна робота з вчителем: підбір і розробка завдань для перевірки в учнів засвоєння матеріалу. 2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.. 3. Перегляд вебінару: Синдром гіперактивності і дефіциту уваги в учнів. 4. Робота з документацією. |
8.00-9.00
9.00-11.00
11.00-12.30
12.30-13.00
|
Viber, Zoom, у телефонному режимі
Вебінар: https://vseosvita.ua/webinar/sindrom-giperaktivnosti-i-deficitu-uvagi-v-ucniv-151.html |
15 |
09.04.2020 |
1. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 2. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня.3. Робота з документацією.4. Перегляд вебінару «Арт-терапія в педагогічній практиці. Емоційний розвиток особистості засобами арт-терапії». |
8.00-9.30
9.30-11.00
11.00-11.30
11.30-13.00 |
Viber, Zoom, у телефонному режимі
https://www.schoollife.org.ua/829-2018/Стаття: Педагогічні технології як засіб організації освітнього процесу в інклюзивному класі НУШ
Вебінар:
|
16 |
10.04.2020 |
1. Спільна робота з вчителем, підбір і розробка завдань для перевірки в учнів засвоєння матеріалу. 2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі 3. Робота з методичною літературою. Працюємо з «Особливою» дитиною у «Звичайній» школі. |
8.00-9.30
9.30-11.00
11.00-13.00 |
Viber, Zoom, у телефонному режимі
osnova.com.ua › preview › book Посібник: Працюємо з «Особливою» дитиною у «Звичайній» школі. |
17 |
13.04.20 |
1 Виготовлення дидактичного матеріалу для занять. 2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі 3. Робота з документацією.4. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня. |
8.00-9.00
9.00-10.30
10.30-11.30
11.30-13.00 |
Viber, Zoom, у телефонному режимі
Корисні ресурси (наукові статті з проблем навчання дітей з ООП). http://lib.iitta.gov.ua/view/divisions/ins=5Fspe=5Fped/ |
18 |
14.04.2020 |
1. Робота з документацією 2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 3.Опрацювання методичної літератури « Навчання дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі». 4. Індивідуальна консультація для батьків у телефонному режимі. |
8.00-9.00
9.00-10.30
10.30-12.30
12.30-13.00 |
Viber, Zoom, у телефонному режимі « Навчання дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі». http://interactive.ranok.com.ua/upload/file/ (Kolupaieva_Taranchenko).pdf |
19 |
15.04.2020 |
1. Допомога вчителям у розробці завдань для дітей з особливими освітніми потребами. 2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 3. Опрацювання методичної літератури: ознайомлення з літературою по темі «Сучасні засоби ІКТ підтримки інклюзивного навчання» |
8.00-9.00
9.00-11.00
11.00-13.00 |
Viber, Zoom, у телефонному режимі
http://lib.iitta.gov.ua/.pdf
Сучасні засоби ІКТ підтримки інклюзивного навчання : навчальний посібник / [А. В. Гета, В. М. Заіка, В. В. Коваленко |
20 |
16.04.2020 |
1. Виготовлення дидактичного матеріалу для занять. 2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 3. Перегляд вебінару Особливості дистанційного навчання дітей з особливими освітніми потребами4. Робота з документацією |
800-9.00
9.00-10.30
10.30-12.30
12.30-13.00 |
Viber, Zoom , у телефонному режимі
Вебінар: https://naurok.com.ua/webinar/osobliv... #НаУрок #вебінар #ооп |
21 |
17.04.2020 |
1. Робота з документацією. 2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 3. Робота з методичною літературою.4. Консультація для батьків «Безпека дітей в інтернеті» |
800-9.00
9.00-10.30
10.30-12.30
12.30-13.00 |
Viber, Zoom, у телефонному режимі
Інститут спеціальної педагогіки і психології. Режим доступу: http://ispukr.org.ua/
|
22 |
21.04.2020 |
1. Вивчення матеріалу як зберегти здоров’я 2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 3. Робота з документацією. 4. Вебінар: Ігрові педагогічні прийоми як пробудити в учнів інтерес до навчання |
800-9.00
9.00-10.30
10.30-11.00
11.00-13.00
|
Viber, Zoom, у телефонному режимі
Вебінар: |
23 |
22.04.2020 |
1. Допомога вчителям у розробці завдань для дітей з особливими освітніми потребами. 2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 3. Робота з документацією.4. Перегляд вебінару: Розвиток імпресивного мовлення у дітей з інтелектуальними порушеннями |
800-9.00
9.00-10.30
10.30-11.00
11.00-13.00 |
Viber, Zoom, у телефонному режимі
Вебінар: |
24 |
23.04.2020 |
1.Виготовлення дидактичного матеріалу для занять. 2.Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 3 Робота з методичною літературою. |
8.00-9.00
9.00-10.30
10.30-13.00 |
Viber, Zoom ,у телефонному режимі
СОІППО. Нормативно-правове забезпечення. Інклюзивна освіта. Режим доступу: http://www.soippo.edu.ua/index.php/34-2010-11-24-15-06-39/2010-11-24-15-07-23/918-normativno-pravove-zabezpechennya-inklyuzivna-osvita |
25 |
24.04.2020 |
1.Внесення оновлених даних до ІПР. 2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 3. Допомога вчителям у розробці завдань для дітей з особливими освітніми потребами. 4. Базовий курс з цифрової грамотності |
8.00-9.00
9.00-10.30
10.30-11.00
11.00-13.00 |
Viber, Zoom, у телефонному режимі
|
26 |
27.04.2020-30.04.2020 |
Курси підвищення класифікації: Індивідуалізація навчання в інклюзивному освітньому середовищі |
|
|
27 |
04.05.2020 |
1. Допомога вчителям у розробці завдань для дітей з особливими освітніми потребами. 2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 3. Робота з документацією.4. Консультація для батьків: «Як не перетворити дім на пастку для батьків та дітей - корисні поради!». |
8.00-9.00
9.00-10.30
10.30--12.30
12.30-13.00 |
Viber, Zoom, у телефонному режимі
https://studyankadnz.jimdofree. |
28 |
05.05.2020 |
1. Допомога вчителям у розробці завдань для дітей з особливими освітніми потребами. 2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 3. Підвищення рівня цифрової грамотності педагогічних працівників. Можливості платформи «Всеосвіта» |
8.00-9.00
9.00-10.30
10.30-13.00
|
Viber, Zoom, у телефонному режимі
|
29 |
06.05.2020 |
1. Робота з документацією. 2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 3. Допомога вчителям у розробці завдань для дітей з особливими освітніми потребами. 4. Робота з методичною літературою. |
8.00-9.00
9.00-10.30
10.30-11.00
11.00-13.00 |
Viber, Zoom, у телефонному режимі
Всеукраїнський фонд: Крок за кроком. Індивідуальна програма розвитку. Режим доступу: http://www.ussf.kiev.ua/a/FAQ6.html
|
30 |
07.05.2020 |
1 Робота з документацією2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.3.. Індивідуальна консультація для батьків у телефонному режимі.4. Опрацювання фахової літератури: «Теорія і практика інклюзивної освіти». |
8.00-9.00
9.00-10.30
10.30-11.00
11.00-13.00
|
Viber, Zoom ,у телефонному режимі
|
31 |
08.05.2020 |
1. Виготовлення дидактичного матеріалу для занять. 2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 3. Робота з методичною літературою. 4. Консультація для батьків: «Карантин. Як зробити своє дозвілля цікавим та різноманітним. План С: пограти з власною дитиною!» |
8.00-9.00
9.00-10.30
10.30-12.30
12.30-13.00 |
Viber, Zoom, у телефонному режимі
Департамент освіти і науки. Навчання дітей з особливими освітніми потребами. Режим доступу: http://osvita.sm.gov.ua/index.php/uk/oporni-shkoli/1273
|
32 |
12.05.2020 |
1. Робота з документацією2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 3. Перегляд вебінару: «Проведення виховної роботи класним керівником в умовах карантину» 4. Розробка матеріалу для консультаційної допомоги батькам у вихованні дитини з ООП. 5. Консультація «Здорове харчування – запорука здоров’я».
|
8.00-9.00
9.00-10.30
10.30-11.00
12.00-12.30
12.30-13.00 |
Viber, Zoom , у телефонному режимі
Вебінар: https://naurok.com.ua/webinar/provedennya-vihovno-roboti-klasnim-kerivnikom-v-umovah-karantinu |
33 |
13.05.2020 |
1. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 2. Перегляд вебінару: «Використання онлайн-тестів у роботі з батьками» 3. Перегляд вебінару: «Дистанційне навчання: інструменти для отримання миттєвого зворотного зв’язку» |
9.00-10.30
10.30-12.00
18.00-20.00
|
Viber, Zoom, у телефонному режимі
Вебінар: https://naurok.com.ua/webinar/vikoristannya-onlayn-testiv-u-roboti-z-batkami
Вебінар: |
34 |
14.05.2020 |
1. Виготовлення дидактичного матеріалу для занять. 2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 3. Робота з документацією
4.Перегляд вебінару: «Як обрати стиль спілкування з дитиною в умовах сьогодення. Прийоми ефективної взаємодії » |
8.00-9.00
9.00-10.30
10.30-11.00
18.00-20.00
|
Viber, Zoom, у телефонному режимі
Вебінар: |
35 |
15.05.2020 |
1. Підбір та виготовлення дидактичних матеріалів для занять з дитиною з особливими освітніми потребами (дидактична гра «Хто де живе?» 2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 3. Робота з документацією 4. Внесення оновлених даних в ІПР. 5. Консультація для батьків: «Батьківський авторитет у вихованні дитини». |
8.00-9.00
9.00-10.30
10.30-11.30 11.30-12.30
12.30-13.00 |
Viber, Zoom, у телефонному режимі
|
36 |
18.05.2020 |
1. Виготовлення дидактичного матеріалу для занять 2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 3. Робота з документацією.4.Розробка педагогічних порад та пам’яток батькам.5. Консультація для батьків: « Найліпший мотив до діяльності, або давай зробимо це разом». |
8.00-9.00
9.00-10.30
10.30-11.30
11.30-12.30
12.30-13.00 |
Viber, Zoom, у телефонному режимі
|
37 |
19.05.2020 |
1. Підбір та виготовлення дидактичних матеріалів для занять з дитиною з особливими освітніми потребами (дидактична гра «В якому вчинку живе добро?»). 2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 3. Робота з документацією. 4. Опрацювання методичної літератури: Посібник «Інклюзивна освіта» |
8.00-9.00
9.00-10.30
10.30-11.00
11.00-13.00 |
Viber, Zoom, у телефонному режимі
Посібник «Інклюзивна освіта» https://www.pedrada.com.ua/news/4962-vdbulas-prezentatsya-posbnika-z-nklyuzivno-osvti |
38 |
20.05.2020 |
1. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 2. Гостьовий курс «Смартфон для батьків» 3. Перегляд вебінару на тему: «Як організувати дистанційне узагальнення знань та підбити підсумки навчального року» |
9.00-10.30
10.30-11.30
18.00-20.00
|
Viber, Zoom, у телефонному режимі
Вебінар: |
39 |
21.05.2020 |
1. Робота з документацією . 2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 3. Допомога вчителям у розробці завдань для дітей з особливими освітніми потребами.4. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня. «Форми роботи з батьками в умовах інклюзивної освіти». |
8.00-9.00
9.00-10.30
10.30-11.30
11.30-13.00 |
Viber, Zoom, у телефонному режимі
«Форми роботи з батьками в умовах інклюзивної освіти». https://vseosvita.ua/library/formi-roboti-z-batkami-v-umovah-inkluzivnoi-osviti-2660.html |
40 |
22.05.2020 |
1. Внесення оновлених даних до ІПР. 2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 3. Виготовлення дидактичного матеріалу для занять. 4. Ознайомлення з новинками педагогічної літератури по інклюзивній освіті (А. Колупаєва «Інклюзивна освіта та інклюзивне навчання: системний вибір»). |
8.00-9.00
9.00-10.30
10.30-11.00
11.00-13.00 |
Viber, Zoom, у телефонному режимі
Колупаєва А. «Інклюзивна освіта та інклюзивне навчання: системний вибір» |
41 |
25.05.2020 |
1. Робота з документацією . 2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 3. Дистанційне засідання команди психолого-педагогічного супроводу |
8.00-9.00 9.00-10.30
10.30-13.00 |
Viber, Zoom, у телефонному режимі
|
42 |
26.05.2020 |
1. Робота з документацією. 2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 3. Розробка педагогічних порад та пам’яток учням з безпеки життєдіяльності під час літніх канікул. |
8.00-9.00 9.00-10.30
10.30-13.00 |
Viber, Zoom , у телефонному режимі
|
43 |
27.05.2020 |
1. Робота з документацією 2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 3. Ознайомлення з новинками літератури по інклюзивній освіті «Проєктування педагогічної діяльності в інклюзивному освітньому середовищі» |
8.00-9.00
9.00-10.30
10.30-13.00 |
Viber, Zoom , у телефонному режимі
«Проєктування педагогічної діяльності в інклюзивному освітньому середовищі» http://interactive.ranok.com.ua/upload/ pdf |
44 |
28.05.2020 |
1. Розробка педагогічних порад та пам’яток батькам. 2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 3. Ознайомлення з фаховою літературою. Основи інклюзивної педагогіки. Посібник |
8.00-9.00
9.00-10.30
10.30-13.00 |
Viber, Zoom у телефонному режимі
Основи інклюзивної педагогіки. Посібник http://navigator.rv.ua/wp-content/uploads/2019/10/Osnovy-inklyuzyvnoyi-pedagogyky-OK-2019.pdf |
45 |
29.05.2020 |
1. Привітання з закінченням навчального року. 2. Робота з документацією |
9.00-10.30
10.30-13.00
|
Zoom |