План роботи асистента вчителя під час дистанційного навчання

Про матеріал
Для того, щоб реалізувати освітній процес та завдання індивідуальних освітніх програм для осіб з особливими освітніми потребами та організації дистанційного навчання у період введеного карантину пропонується запроваджувати елементи дистанційної роботи шляхом застосування технічних та інформаційних засобів: електронної пошти, соціальних мереж, засобів онлайн зв’язку, освітніх онлайн платформ, Інтернет-ресурсів. Діяльність дитини з особливими освітніми потребами оцінюється не лише з позиції набутих знань, а насамперед – з позиції прогресивного розвитку. Отже, для успішної реалізації дистанційного навчання надзвичайно важливим є: залучення батьків до освітнього процесу, консультування їх щодо особливостей виконання запропонованих завдань, повторення та актуалізація раніше вивченого матеріалу, урахування індивідуальної працездатності дитини відповідно до стану її здоров’я, моніторинг динаміки втомлюваності, дотримання охоронного режиму, позитивні емоції педагогів та батьків.
Перегляд файлу

Індивідуальний план роботи під час карантину

(16.03.2020 – 29.05.2020)

асистента вчителя Корчевої Ольги Віталіївни

№ п/п

Дата

Зміст роботи

Час роботи

Примітки

1

13.03.2020

 

1. Складання плану роботи асистента вчителя.

2.Консультація по телефону для батьків «Навчання вдома в період карантину»

8.00-12.00

 

12.00-13.00

 

 

 

Viber, у телефонному режимі

 

Посібник: Організаційні засади діяльності асистента вчителя.

 

2

16.03.2020

1. Оформлення портфоліо учня

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

3. Підготовка пам'яток «Як говорити з дітьми про епідемію»

4. Індивідуальна консультація для батьків у телефонному режимі:

Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину.

8.00-10.00

 

10.00-11.30

 

 

 

11.30-12.30

 

 

12.30-13.00

Viber, у телефонному режимі

 

3

17.03.2020

1. Підготовка матеріалів до занять .

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

3. Опрацювання фахової літератури: «Асистент вчителя у закладі загальної середньої освіти з інклюзивною формою навчання».

4. Консультація по телефону для батьків «Надання порад та відеоматеріалів для навчання вдома»

8.00-9.00

 

9.00-10.30

 

 

 

10.30-12.00

 

 

 

 

 

12.30-13.00

Viber, Zoom , у телефонному режимі

 

Перегляд відео:

https://www.youtube.com/watch?v=fbE5kmaCWOE

 

Путівник для батьків дітей з ООП: Навчально-методичний посібник

4

18.03.2020

1.  Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

2. Консультація з батьками  по телефону «Про заходи безпеки під час карантину».

3. Упорядкування папки «Інклюзивне навчання»

8.00-10.00

 

 

 

10.00-11.00

 

 

11.00-13.00

Viber, Zoom, у телефонному режимі

 

Перегляд завдань: Завдання самостійної роботи для учнів

http://osnova.com.ua/

 

 

5

19.03.2020

1.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня.

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

3. Індивідуальна консультація для батьків у телефонному режимі.

8.00-10.00

 

 

 

 

10.00-12.30

 

 

 

12.30-13.00

Viber, Zoom, у телефонному режимі

 

Посібник: Інклюзивне навчання в закладах загальної середньої освіти.

6

20.03.2020

1. Перегляд вебінару Підтримка дітей з особливими освітніми потребами: практичні поради

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

3. Виготовлення карток з математики

8.00-10.00

 

 

 

 

10.00-11.30

 

 

 

11.30-13.00

Viber, Zoom, у телефонному режимі

 

Вебінар: https://vseosvita.ua/webinar/pidtrimka-ditej-z-osoblivimi-osvitnimi-potrebami-prakticni-poradi-155.html

 

 

7

23.03.2020

1. Добірка дидактичного матеріалу до уроків формування навичок читання та письма

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

3. Робота з документацією.

4.Сайт «На урок».

Перегляд вебінару «Як організувати дистанційне навчання за допомогою найпростіших онлайн-ресурсів»

8.00-9.00

 

 

 

9.00-10.30

 

 

 

10.30-11.00

 

11.00-13.00

 

Viber, Zoom, у телефонному режимі

 

Вебінар: https://naurok.com.ua/webinar/yak-organizuvati-distanciyne-navchannya-za-dopomogoyu-nayprostishih-onlayn-resursiv

8

24.03.2020

1. Виготовлення індивідуальних завдань з соціально-побутового орієнтування.

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

3. Робота з документацією.

4. Перегляд вебінару: «Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину»

8.00-9.00

 

 

 

9.00-10.30

 

 

 

10.30-11.00

 

11.00-13.00

Viber, Zoom, у телефонному режимі

 

2.Вебінар: https://vseosvita.ua/webinar/prakticni-poradi-sodo-organizacii-distancijnogo-navcanna-pid-cas-karantinu-163.html

9

25.03.2020

1. Розробка дидактичного матеріалу для дітей з ООП до уроків.

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

 3. Робота з методичною літературою.

4. Підготовка пам'ятки

« Як впоратися зі стресом під час спалаху вірусу»

8.00-9.00

 

 

9.00-10.30

 

 

 

10.30-12.00

 

12.00-13.00

Viber, у телефонному режимі

 

Посібник : Корекційні технології,  методики та методи  у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами.

10

26.03.2020

1. Розробка дидактичного матеріалу для дітей з ООП до уроків.

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

3. Підготовка до консультації для батьків, підбір матеріалів.

4. Консультація для батьків  про навчання в дистанційній формі.

5. Робота з документацією.

8.00-9.00

 

 

9.00-10.30

 

 

 

10.30-12.00

 

 

12.00-12.30

 

 

12.30-13.00

Viber, Zoom, у телефонному режимі

 

11

27.03.2020

1. Підбір текстів для читання учнями з батьками.

 2. Підбір завдань в умовах навчання в дистанційній формі для дитини з ООП

3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

 4. Перегляд вебінару:  Організація навчання та дозвілля під час карантину: корисні матеріали на допомогу педагогу.

8.00-9.00

 

9.00-10.00

 

 

10.00-11.00

 

 

 

11.00-13.00

Viber, Zoom, у телефонному режимі

 

Вебінар:

https://vseosvita.ua/webinar/organizacia-navcanna-ta-dozvilla-pid-cas-karantinu-korisni-materiali-na-dopomogu-pedagogu-165.html

12

06.04.2020

1. Спільно з вчителем розробка творчих завдань для учнів класу.

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

 3. Робота з документацією.

4. Перегляд вебінару «Синдром гіперактивності і дефіциту уваги в учнів».

5. Індивідуальна

консультація для батьків

 

8.00-9.00

 

 

9.00 -10.30

 

 

 

10.30-11.00

11.00-12.45

 

 

12.45-13.00

 

Viber, Zoom, у телефонному режимі

 

Вебінар:

https://vseosvita.ua/webinar/sindrom-giperaktivnosti-i-deficitu-uvagi-v-ucniv-151.html

13

07.04.2020

1. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 2.Індивідуальна консультація для батьків у телефонному режимі.

3. Робота з документацією.

4. Допомога вчителям у розробці завдань для дітей з особливими освітніми потребами.

5. Перегляд вебінару: Розвиток різних видів пам’яті в початкових класах

8.00-10.00

 

 

 

10.00-10.15

 

 

 

10.15-11.00

 

 

11.00-12.00

 

 

 

12.00-13.00

Viber, Zoom, у телефонному режимі

 

Вебінар:

https://vseosvita.ua/webinar/rozvitok-riznih-vidiv-pamati-v-pocatkovih-klasah-nus-141.html

14

08.04.2020

1. Спільна робота з вчителем: підбір  і розробка завдань для перевірки в учнів засвоєння матеріалу.

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі..

3. Перегляд вебінару: Синдром гіперактивності і дефіциту уваги в учнів.

4. Робота з документацією.

8.00-9.00

 

 

 

9.00-11.00

 

 

 

11.00-12.30

 

 

12.30-13.00

 

Viber, Zoom, у телефонному режимі

 

Вебінар:

https://vseosvita.ua/webinar/sindrom-giperaktivnosti-i-deficitu-uvagi-v-ucniv-151.html

15

09.04.2020

1. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

2. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня.

3. Робота з документацією.

4. Перегляд вебінару «Арт-терапія в педагогічній практиці. Емоційний розвиток особистості засобами арт-терапії».

8.00-9.30

 

 

 

9.30-11.00

 

 

 

 

 

11.00-11.30

 

 

11.30-13.00

Viber, Zoom, у телефонному режимі

 

https://www.schoollife.org.ua/829-2018/Стаття: Педагогічні технології як засіб організації освітнього процесу в інклюзивному класі НУШ

 

Вебінар:

https://vseosvita.ua/webinar/art-terapia-v-pedagogicnij-praktici-emocijnij-rozvitok-osobistosti-zasobami-art-terapii-54.html

 

16

10.04.2020

1. Спільна робота з вчителем, підбір  і розробка завдань для перевірки в учнів засвоєння матеріалу.

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

 3. Робота з методичною літературою. Працюємо з «Особливою» дитиною у «Звичайній» школі.

8.00-9.30

 

 

 

9.30-11.00

 

 

 

11.00-13.00

Viber, Zoom, у телефонному режимі

 

osnova.com.ua › preview › book

Посібник: Працюємо з «Особливою» дитиною у «Звичайній» школі.

17

13.04.20

1 Виготовлення дидактичного матеріалу для занять.

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

3. Робота з документацією.

4. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня.

8.00-9.00

 

 

9.00-10.30

 

 

 

10.30-11.30

 

11.30-13.00

Viber, Zoom, у телефонному режимі

 

Корисні ресурси (наукові статті з проблем навчання дітей з ООП). http://lib.iitta.gov.ua/view/divisions/ins=5Fspe=5Fped/

18

14.04.2020

1. Робота з документацією

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

3.Опрацювання  методичної літератури

 « Навчання дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі».

4. Індивідуальна консультація для батьків у телефонному режимі.

8.00-9.00

 

9.00-10.30

 

 

10.30-12.30

 

 

 

 

 

12.30-13.00

Viber, Zoom, у телефонному режимі

« Навчання дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі».

http://interactive.ranok.com.ua/upload/file/ (Kolupaieva_Taranchenko).pdf

19

15.04.2020

1. Допомога вчителям у розробці завдань для дітей з особливими освітніми потребами.

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

3. Опрацювання методичної літератури: ознайомлення з літературою по темі «Сучасні засоби ІКТ підтримки інклюзивного навчання»

8.00-9.00

 

 

 

9.00-11.00

 

 

 

11.00-13.00

Viber, Zoom, у телефонному режимі

 

http://lib.iitta.gov.ua/.pdf

Сучасні засоби ІКТ підтримки інклюзивного навчання : навчальний посібник / [А. В. Гета, В. М. Заіка, В. В. Коваленко
та ін.] ; за заг. ред. Ю. Г. Носенко. – Полтава : ПУЕТ, 2018. –261 с.

20

16.04.2020

1. Виготовлення дидактичного матеріалу для занять.

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

3. Перегляд вебінару Особливості дистанційного навчання дітей з особливими освітніми потребами

4. Робота з документацією

800-9.00

 

 

9.00-10.30

 

 

 

 

10.30-12.30

 

 

 

 

 

12.30-13.00

Viber, Zoom , у телефонному режимі

 

Вебінар:

https://naurok.com.ua/webinar/osobliv... #НаУрок #вебінар #ооп

21

17.04.2020

1. Робота з документацією.

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

3. Робота з методичною літературою.

4. Консультація для батьків   «Безпека дітей в інтернеті»

800-9.00

 

9.00-10.30

 

 

10.30-12.30

 

 

 

12.30-13.00

Viber, Zoom, у телефонному режимі

 

Інститут спеціальної педагогіки і психології. Режим доступу: http://ispukr.org.ua/

 

https://osvita.diia.gov.ua

22

21.04.2020

1. Вивчення матеріалу як зберегти здоров’я

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

3. Робота з документацією.

 4. Вебінар: Ігрові педагогічні прийоми як пробудити в учнів інтерес до навчання

800-9.00

 

9.00-10.30

 

 

 

10.30-11.00

 

11.00-13.00

 

 

 

 

Viber, Zoom, у телефонному режимі

 

https://youtu.be/v94JGKKdvkY

 

Вебінар:

https://vseosvita.ua/webinar/igrovi-pedagogicni-prijomi-ak-probuditi-v-ucniv-interes-do-navcanna-171.html

23

22.04.2020

1. Допомога вчителям у розробці завдань для дітей з особливими освітніми потребами.

 2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

3. Робота з документацією.

4. Перегляд вебінару: Розвиток імпресивного мовлення у дітей з інтелектуальними порушеннями

800-9.00

 

 

 

9.00-10.30

 

 

 

10.30-11.00

 

 

11.00-13.00

Viber, Zoom, у телефонному режимі

 

Вебінар:

https://vseosvita.ua/webinar/rozvitok...

24

23.04.2020

1.Виготовлення дидактичного матеріалу для занять.

2.Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

3 Робота з методичною літературою.

8.00-9.00

 

 

9.00-10.30

 

 

 

10.30-13.00

Viber, Zoom ,у телефонному режимі

 

СОІППО. Нормативно-правове забезпечення. Інклюзивна освіта. Режим доступу: http://www.soippo.edu.ua/index.php/34-2010-11-24-15-06-39/2010-11-24-15-07-23/918-normativno-pravove-zabezpechennya-inklyuzivna-osvita

25

24.04.2020

1.Внесення оновлених даних до ІПР.

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

3. Допомога вчителям у розробці завдань для дітей з особливими освітніми потребами.

4. Базовий курс з цифрової грамотності

8.00-9.00

 

 

9.00-10.30

 

 

10.30-11.00

 

 

 

11.00-13.00

Viber, Zoom, у телефонному режимі

 

https://osvita.diia.gov.ua

26

27.04.2020-30.04.2020

Курси підвищення класифікації: Індивідуалізація навчання в інклюзивному освітньому середовищі

 

 

27

04.05.2020

1. Допомога вчителям у розробці завдань для дітей з особливими освітніми потребами.

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

3. Робота з документацією.

4. Консультація для батьків: «Як  не перетворити дім на пастку для батьків та дітей - корисні поради!».

8.00-9.00

 

 

 

9.00-10.30

 

 

 

 

 

10.30--12.30

 

 

12.30-13.00

Viber, Zoom, у телефонному режимі

 

https://studyankadnz.jimdofree.

28

05.05.2020

1. Допомога вчителям у розробці завдань для дітей з особливими освітніми потребами. 

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

3. Підвищення рівня цифрової грамотності педагогічних працівників. Можливості платформи «Всеосвіта»

8.00-9.00

 

 

 

9.00-10.30

 

 

 

 

10.30-13.00

 

 

Viber, Zoom, у телефонному режимі

 

https://vseosvita.ua/webinar/pidvisen...

29

06.05.2020

1. Робота з документацією.

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

3. Допомога вчителям у розробці завдань для дітей з особливими освітніми потребами.

4. Робота з методичною літературою.

8.00-9.00

 

 

9.00-10.30

 

 

 

10.30-11.00

 

 

11.00-13.00

Viber, Zoom, у телефонному режимі

 

Всеукраїнський фонд: Крок за кроком. Індивідуальна програма розвитку. Режим доступу: http://www.ussf.kiev.ua/a/FAQ6.html

 

30

07.05.2020

1 Робота з документацією

 2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

3.. Індивідуальна консультація для батьків у телефонному режимі.

4. Опрацювання фахової літератури: «Теорія і практика інклюзивної освіти».

8.00-9.00

 

 

9.00-10.30

 

 

 

10.30-11.00

 

 

 

 

11.00-13.00

 

 

 

Viber, Zoom ,у телефонному режимі

 

http://dano.dp.ua/attachments/article/.pdf

31

08.05.2020

1. Виготовлення дидактичного матеріалу для занять.

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

3. Робота з методичною літературою.

4. Консультація для батьків: «Карантин. Як зробити своє дозвілля цікавим та різноманітним. План С: пограти з власною дитиною!»  

8.00-9.00

 

 

9.00-10.30

 

 

 

10.30-12.30

 

 

12.30-13.00

Viber, Zoom, у телефонному режимі

 

Департамент освіти і науки. Навчання дітей з особливими освітніми потребами. Режим доступу: http://osvita.sm.gov.ua/index.php/uk/oporni-shkoli/1273

 

32

12.05.2020

1. Робота з документацією

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

3. Перегляд вебінару: «Проведення виховної роботи класним керівником в умовах карантину»

4. Розробка матеріалу для консультаційної допомоги батькам у вихованні дитини з ООП.

5. Консультація «Здорове харчування – запорука здоров’я».

 

8.00-9.00

 

9.00-10.30

 

 

 

10.30-11.00

 

 

 

12.00-12.30

 

 

 

12.30-13.00

Viber, Zoom , у телефонному режимі

 

Вебінар:

https://naurok.com.ua/webinar/provedennya-vihovno-roboti-klasnim-kerivnikom-v-umovah-karantinu

33

13.05.2020

1. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

2. Перегляд вебінару: «Використання онлайн-тестів у роботі з батьками»

3. Перегляд вебінару: «Дистанційне навчання: інструменти для отримання миттєвого зворотного зв’язку»

9.00-10.30

 

 

 

 

10.30-12.00

 

 

 

 

18.00-20.00

 

 

Viber, Zoom, у телефонному режимі

 

Вебінар:

https://naurok.com.ua/webinar/vikoristannya-onlayn-testiv-u-roboti-z-batkami

 

Вебінар:

https://vseosvita.ua/webinar/distancijne-navcanna-instrumenti-dla-otrimanna-mittevogo-zvorotnogo-zvazku-192.html

34

14.05.2020

1. Виготовлення дидактичного матеріалу для занять.

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

3. Робота з документацією

 

4.Перегляд вебінару: «Як обрати стиль спілкування з дитиною в умовах сьогодення. Прийоми ефективної взаємодії »

8.00-9.00

 

 

9.00-10.30

 

 

 

10.30-11.00

 

 

18.00-20.00

 

 

Viber, Zoom, у телефонному режимі

 

Вебінар:

https://vseosvita.ua/webinar/ak-obrati-stil-spilkuvanna-z-ditinou-v-umovah-sogodenna-prijomi-efektivnoi-vzaemodii-191.html

35

15.05.2020

1. Підбір та виготовлення дидактичних матеріалів для  занять з дитиною з особливими освітніми потребами (дидактична гра «Хто де живе?»

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

3. Робота з документацією

4. Внесення оновлених даних в ІПР.

5. Консультація для батьків: «Батьківський авторитет у вихованні дитини».

8.00-9.00

 

 

 

 

 

9.00-10.30

 

 

 

10.30-11.30

11.30-12.30

 

12.30-13.00

Viber, Zoom, у телефонному режимі

 

36

18.05.2020

1. Виготовлення дидактичного матеріалу для занять

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

3. Робота з документацією.

4.Розробка педагогічних порад та пам’яток батькам.

5. Консультація для батьків: « Найліпший мотив до діяльності, або давай зробимо це разом».

8.00-9.00

 

 

9.00-10.30

 

 

 

10.30-11.30

 

 

11.30-12.30

 

 

12.30-13.00

Viber, Zoom, у телефонному режимі

 

37

19.05.2020

1. Підбір та виготовлення дидактичних матеріалів для  занять з дитиною з особливими освітніми потребами (дидактична гра «В якому вчинку живе добро?»).

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

3. Робота з документацією.

4. Опрацювання методичної літератури: Посібник «Інклюзивна освіта»

8.00-9.00

 

 

 

 

 

 

9.00-10.30

 

 

 

10.30-11.00

 

11.00-13.00

Viber, Zoom, у телефонному режимі

 

Посібник «Інклюзивна освіта»

https://www.pedrada.com.ua/news/4962-vdbulas-prezentatsya-posbnika-z-nklyuzivno-osvti

38

20.05.2020

1. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

2. Гостьовий курс «Смартфон для батьків»

3. Перегляд вебінару на тему: «Як організувати дистанційне узагальнення знань та підбити підсумки навчального року»

9.00-10.30

 

 

 

10.30-11.30

 

 

18.00-20.00

 

 

 

 

 

 

Viber, Zoom, у телефонному режимі

 

 https://osvita.diia.gov.ua  )

 

Вебінар:

https://naurok.com.ua/webinar/yak-organizuvati-distanciyne-uzagalnennya-znan-ta-pidbiti-pidsumki-navchalnogo-roku

39

21.05.2020

1. Робота з документацією .

 2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

3. Допомога вчителям у розробці завдань для дітей з особливими освітніми потребами.

4. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня. «Форми роботи з батьками в умовах інклюзивної освіти».

8.00-9.00

 

9.00-10.30

 

 

10.30-11.30

 

 

 

 

11.30-13.00

Viber, Zoom, у телефонному режимі

 

«Форми роботи з батьками в умовах інклюзивної освіти».

https://vseosvita.ua/library/formi-roboti-z-batkami-v-umovah-inkluzivnoi-osviti-2660.html

40

22.05.2020

1. Внесення оновлених даних до ІПР.

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

3. Виготовлення дидактичного матеріалу для занять.

4. Ознайомлення з новинками педагогічної літератури по інклюзивній освіті (А. Колупаєва «Інклюзивна освіта та інклюзивне навчання: системний вибір»).

8.00-9.00

 

9.00-10.30

 

 

 

10.30-11.00

 

 

11.00-13.00

Viber, Zoom, у телефонному режимі

 

Колупаєва А. «Інклюзивна освіта та інклюзивне навчання: системний вибір»

http://psyhologdcpp.in.ua/wp-content/uploads/2020/03/Navch-ditei-z-osobl-osvitnimy-potrebamy-v-inkl-seredovyshchi-Kolupaieva_Tar

41

25.05.2020

1. Робота з документацією .

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

3. Дистанційне засідання команди психолого-педагогічного супроводу

8.00-9.00

9.00-10.30

 

 

 

 

10.30-13.00

Viber, Zoom, у телефонному режимі

 

42

26.05.2020

1. Робота з документацією.

2.  Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

3. Розробка педагогічних порад та пам’яток учням з безпеки життєдіяльності під час літніх канікул.

8.00-9.00

9.00-10.30

 

 

 

10.30-13.00

Viber, Zoom , у телефонному режимі

 

43

27.05.2020

1. Робота з документацією

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

3. Ознайомлення з новинками літератури по інклюзивній освіті «Проєктування   педагогічної діяльності в інклюзивному освітньому середовищі»

8.00-9.00

 

9.00-10.30

 

 

10.30-13.00

Viber, Zoom , у телефонному режимі

 

«Проєктування   педагогічної діяльності в інклюзивному освітньому середовищі»

http://interactive.ranok.com.ua/upload/ pdf

44

28.05.2020

1. Розробка педагогічних порад та пам’яток батькам.

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

3. Ознайомлення з фаховою літературою. Основи інклюзивної педагогіки. Посібник

8.00-9.00

 

9.00-10.30

 

 

 

10.30-13.00

Viber, Zoom у телефонному режимі

 

Основи інклюзивної педагогіки. Посібник

http://navigator.rv.ua/wp-content/uploads/2019/10/Osnovy-inklyuzyvnoyi-pedagogyky-OK-2019.pdf

45

29.05.2020

1. Привітання з закінченням навчального року.

2. Робота з документацією

9.00-10.30

 

10.30-13.00

 

Zoom

 

docx
Додав(-ла)
Корчева Ольга
Пов’язані теми
Педагогіка, Планування
Інкл
Додано
13 лютого 2021
Переглядів
5375
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку