План роботи гуртка
«Театр – дітям»
СЕРЕДНЯ ВІКОВА ГРУПА
Мета: Вчити дітей виконувати дії в ролях з ляльковими персонажами , образними іграшками , пальчиковими та плакатними фігурками за літературними сюжетами . вчити вести діалог , монолог та пояснення від автора . Вчити виконувати пісні того чи іншого персонажу , їх інсценізувати , пританцьовувати, підспівувати .
Формувати пізнавальну активність та гуманні взаємини , викликати уміння співчувати , співпереживати , радіти спільним результатам .
Розвивати у дітей художній смак , акторські здібності , пам'ять , дикцію , виразність мовлення .
Виховувати любов до театрального мистецтва , бажання приносити людям радість .
МІСЯЦЬ |
№ ЗАНЯТТЯ |
ТЕМА ЗАНЯТТЯ |
ВЕРЕСЕНЬ |
1 2,3 4 |
Розповідь про театр Знайомство з різними видами театральної діяльності Заняття на розвиток дикції, вивчення фольклорних віршів і скоромовок |
ЖОВТЕНЬ |
5
6 7 8 |
Прослуховування грамзапису казки «Півник і мишенята » ( наст. Театр ) Показ вихователем казки «Півник і мишенята» (наст. театр ) Репетиція настільного театру з дітьми Репетиція наст. театру з музичним оформленням |
ЛИСТОПАД
|
9 10 11 12 |
Показ глядачам наст. театру «Півник і мишенята» Прослуховування грамзапису казки «Колобок» Обговорення ролей з дітьми у ляльковому театрі «Колобок» Використання ширми , атрибутів у ляльковому театрі |
ГРУДЕНЬ |
13 14 15 16 |
Репетиційна робота з дітьми лялькової вистави Репетиційна робота з музичним оформленням Показ глядачам казки лялькового театру « Колобок» Театр картинок . Ознайомлення з виставою |
СІЧЕНЬ
|
17 18
19
20
|
Оволодіння навичками показу театру дітьми Прослуховування і показ вихователем казки «Вовк та семеро козлят» Робота з дітьми по показу театру картинок «Вовк та семеро козлят» Показ театру картинок «Вовк та семеро козлят» для дітей молодшої групи. |
ЛЮТИЙ
|
21
22
23
24 |
Заняття по розвитку дикції і риторики . Робота із дзеркалом. Заняття по розвитку емоційних та мімічних навичок дітей та їх вираження. Закріплення знань по вираженню міміки та емоцій дітей-акторів. Прослуховування казки «Солом’яний бичок» |
БЕРЕЗЕНЬ
|
25
26
27 28
|
Показ вихователем картонажного театру казки «Солом’яний бичок». Обговорення ролей до драматизації казки «Солом’яний бичок». Репетиційна робота з дітьми по авансценам. Продовження репетицій над драматичною постановкою. |
КВІТЕНЬ |
29 30
31
32 |
Підбір і репетиція з музичним оформленням. Підготовка костюмів , атрибутів , декорацій до казки «Солом’яний бичок». Репетиція драматизації в костюмах. Останні зауваження по виконанню ролей. Репетиція інсценізації казки «Солом’яний бичок» |
ТРАВЕНЬ
|
33 34 |
Показ інсценізації казки «Солом’яний бичок» глядачам Підсумкове заняття «З якої це казочки ?» |
СТАРША ВІКОВА ГРУПА
Мета: Навчати дітей виконувати дії в ролях з ляльковими персонажами (сюжетами і образними іграшками , пальчиковими , плакатними фігурками)); вести діалог , монолог та пояснення від автора; виконувати знайомі пісні від персонажа , їх інсценізувати , пританцьовувати.
Формувати гуманні взаємини , викликати в дітей вміння співчувати , співпереживати , радіти спільним результатам .
Розвивати пізнавальну активність дітей , художній смак , творчі та декламаційні здібності , пам'ять , дикцію , риторику , виразність мови , здатність до перевтілення , увагу, уяву , фантазію , виразність емоцій та міміки , пластичність рухів .
Виховувати любов до театрального мистецтва , музики бажання приносити людям радість .
МІСЯЦЬ |
№ ЗАНЯТТЯ |
ТЕМА ЗАНЯТТЯ |
ВЕРЕСЕНЬ
|
1 |
Загальне ознайомлення з різними видами театрів. |
2 |
Дикція, риторика з використанням фольклорних поезій. |
|
3 |
Ознайомлення з ігрово – драматичним театром, виставка костюмів. |
|
4 |
Слухання казки « Гарбузова родина» у грамзапису. |
|
5 |
Прочитання казки « Гарбузова родина» та бесіда з дітьми. |
|
6 |
Розподіл ролей та їх обговорення по казці « Гарбузова родина». |
|
7 |
Репетиційна робота з дітьми по кожній авансцені. |
|
8 |
Продовження репетиційної роботи з дітьми. Підбір музичного оформлення. |
|
ЖОВТЕНЬ |
9 |
Репетиція з музичним оформленням. |
10 |
Підготовка атрибутів, декорацій та костюмів. |
|
11 |
Генеральна репетиція в костюмах. |
|
12 |
Показ вистави по драматизації казки « Гарбузова родина». |
|
13 |
Вибір дітьми казки, ляльок для постанови лялькової вистави. |
|
14 |
Прослуховування у грамзаписі казки « Рукавичка». |
|
15 |
Прочитання казки « Рукавичка» та розподіл ролей. |
|
16 |
Репетиційна робота лялькової вистави « Рукавичка». |
|
ЛИСТОПАД |
17 |
Репетиційна робота з музичним оформленням. |
18 |
Показ глядачам лялькової вистави « Рукавичка». |
|
19 |
Заняття по розвитку мови, міміки та жестів. |
|
20 |
Продовження заняття з розвитку мови, розігрування уривків з різних казок за вибором дітей. |
|
21 |
Детальне знайомство з картонажним театром. Перегляд вистави « Колобок». |
|
22 |
Вибір ролей для показу вистави « Колобок»( настільний театр) |
|
23 |
Оволодіння способом показу вистави « Колобок». |
|
24 |
Показ глядачам вистави настільного театру « Колобок». |
|
ГРУДЕНЬ |
25 |
Тематичне заняття « Я люблю поезію». |
26 |
Детальне знайомство з пальчиковим театром. |
|
27 |
Показ пальчикового театру вихователями по казці Лесі Українки « Як горобець розуму шукав». |
|
28 |
Оволодіння способом показу пальчикового театру дітям. |
|
29 |
Обговорення ролей по казці Лесі Українки « Як горобець розуму шукав». |
|
30 |
Репетиційна робота з дітьми. |
|
31 |
Показ глядачам пальчикового театру казки « Як горобець розуму шукав». |
|
32 |
З народної скарбнички ( вивчення нових віршів , скоромовок) |
|
СІЧЕНЬ
|
33 |
Заняття по самостійній театральній діяльності ( показ або розказування творів за бажанням). |
34 |
Знайомство з ілюстративним театром, виставка. |
|
35 |
Показ вихователем ілюстративного театру « Дідова дочка та бабина дочка». |
|
36 |
Оволодіння навичками показу ілюстрацій до казки дітьми |
|
37 |
Послідовність показу ілюстрацій в показаній казці , репетиційні зауваження та рекомендації |
|
38 |
Показ ілюстративного театру по казці «Дідова дочка та бабина дочка» для дітей середньої групи |
|
39 |
Детальне знайомство з тіньовим театром |
|
40 |
Показ вихователями тіньового театру по казці «Лисичка та журавель» |
|
ЛЮТИЙ
|
41 |
Атрибути та обладнання тіньового театру |
42 |
Оволодіння способом показу тіньового театру . Казка «Лисичка та журавель» |
|
43 |
Обговорення тексту ролей , репетиційна робота . |
|
44 |
Репетиційна робота з дітьми . |
|
45 |
Показ глядачам тіньового театру казки «Лисичка та журвель» |
|
46 |
Дикційно-артикуляційне заняття , вивчення нових фольклорних поезій , робота з дзеркалом |
|
47 |
Заняття по відтворенню імітаційних рухів та емоційних станів, робота з дзеркалом |
|
48 |
Прослуховування казки «Вовк та семеро козенят»у грамзаписі |
|
БЕРЕЗЕНЬ |
49 |
Прочитання та показ вихователем театру картинок по казці «Вовк та семеро козенят» |
50 |
Оволодіння навичками показу театру картинок дітьми |
|
51 |
Обговорення тексту ролей по казці «Вовк та семеро козенят» |
|
52 |
Показ дітьми театру картинок по казці «Вовк та семеро козенят» |
|
53 |
Тематичне заняття «Відгадай з якої казки» |
|
54 |
Заняття з розвитку творчих здібностей дітей ( показ і розігрування самостійно вибраних казок , віршів ) |
|
55 |
Народна скарбничка . Вивчення нових фольклорних віршів , забавлянок , скоромовок . |
|
КВІТЕНЬ |
56 |
Прослуховування грамзапису казки «Бременські музиканти» |
57 |
Прочитання тексту казки , розподіл ролей |
|
58 |
Обговорення образів , проговорення тексту кожного персонажу драматизації |
|
59 |
Репетиційна робота з дітьми по виставі казки «Бременські музиканти» |
|
60 |
Репетиційна робота з дітьми по виставі казки «Бременські музиканти» |
|
61 |
Репетиційна робота з дітьми по виставі казки «Бременські музиканти» |
|
62 |
Підбір музичного оформлення до казки , репетиція |
|
63 |
Підбір музичного оформлення до казки , репетиція |
|
ТРАВЕНЬ |
64. |
Підготовка атрибутів, декорацій та костюмів. |
65. |
Генеральна репетиція вистави – драматизації «Бременські музиканти» |
|
66. |
Показ глядачам вистави « Бременські музиканти». |
|
67. |
Прочитання казки за вибором дітей. |
|
68. |
Показ вибраної дітьми казки одним із видів театру. |
|
69. |
Показ вибраної дітьми казки іншим видом театру. |
|
70. |
Підсумкове заняття з театральної діяльності . Вікторина « З якої це казочки» |