Документ містить планування роботи гуртка екологічного спрямування для учнів старшої школи. У плануванні вкючені заняття з підготовки до популярних екологічних конкурсів та практичні заняття для формування екологічної свідомості гуртківців.
І семестр
№ п.п |
Тема заняття |
К-сть год |
Дата |
|
Визначення рівня екологічної свідомості гуртківців. Ознайомлення з планом роботу гуртка. Правила техніки безпеки під час роботи в лабораторії, на навчально-дослідній земельній ділянці. |
2 |
|
|
Ознайомлення з Положеннями та Умовами проведення різних масових заходів: туристсько-краєзнавчі експедиції, акції, зльоти, форуми, конференції тощо. |
2 |
|
|
П.З. Підготовка матеріалів для участі у Х Всеукраїнській учнівській науково-практичній конференції «Еколого-валеологічна культура- вибір ХХІ століття» |
2 |
|
|
П.З.Оформлення тез матеріалів конференції |
2 |
|
|
П.З.Збирання матеріалів про охорону природи рідного краю. |
2 |
|
|
Оформлення куточка охорони природи. |
2 |
|
|
Збір інформації про старовікові дерева. Методика визначення їх віку. |
2 |
|
|
П.З.Проведення трудових десантів з упорядкування території навколо навчального закладу. |
2 |
|
|
П.З. Участь у Х Всеукраїнській учнівській науково-практичній конференції «Еколого-валеологічна культура- вибір ХХІ століття». |
2 |
|
|
П.З. Розробка екологічних проектів для участі у екологічних конкурсах та олімпіадах.
|
2 |
|
|
Закладання досліду |
2 |
|
|
Контроль ходу досліду, коригування умов дослідження. |
2 |
|
|
Первинне опрацювання результатів досліджень. |
2 |
|
|
Формулювання висновків та пропозицій щодо результатів досліджень |
2 |
|
|
Історія розвитку екології. Структура, предмет і завдання екології. Основні екологічні терміни. Методи екологічних досліджень |
2 |
|
|
Участь у акції «Збережи життя ялинці» |
2 |
|
|
Середовище і абіотичні екологічні фактори. |
|
|
|
Вода. Походження води. Властивості води. Кругообіг води У природі. Розподіл води на земній поверхні |
|
|
|
Екологічні групи рослин і тварин стосовно водного режиму. |
|
|
|
Підготовка та оформлення тез для участі у міжнародному конкурсі « Всеукраїнський юнацький водний приз» |
|
|
|
П.З. Визначення екологічної групи рослин стосовно водного режиму |
|
|
|
Розподіл рослин і тварин по земній кулі залежно від теплового режиму. Світло. Світловий режим |
|
|
|
П.З. Визначення екологічної групи рослин стосовно рівня освітленості |
|
|
|
П.З. Робота з гербарними зразками, визначниками, довідниками зі встановлення екологічних груп рослин |
|
|
|
П. З. Збирання матеріалів про промислові та сільськогосподарські об’єкти свого міста, які забруднюють навколишнє середовище. |
|
|
|
П.З. Моніторинг стану повітря; дослідження впливу забрудненого повітря на ріст рослин у парках, скверах, біля автошляхів, а також на ріст і розвиток сільськогосподарських культур навколо автомагістралей |
|
|
|
Людина — частина природи. Стан здоров’я людини в сучасному суспільстві. |
|
|
|
Екскурсія на хімічне підприємство. (Відео) |
|
|
|
Хвороби XXI століття і фактори, що їх зумовлюють. |
|
|
|
П.З. Опрацювання статистики захворюваності дітей шкільного віку на неінфекційні захворювання у своєму місті. |
|
|
|
Оздоровчі системи П. Іванова, Г. Стеценка. |
|
|
|
Підготовка матеріалів для участі в обласному екологічному конкурсі «Дотик природи-2018» |
|
|
|
П.З. Захист проектів: Рослини-радіопротектори і антиоксиданти - помічники в поліпшенні самопочуття людини. |
|
|
|
Екскурсія до лісу з метою ознайомлення з умовами існування різних видів рослин і тварин |
|
|