КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД(ЯСЛА-САДОК)
КОМБІНОВАНОГО ТИПУ» № 207 КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
План роботи гуртка
з дослідницько-пошукової діяльності
«Юні екологи»
Керівник гуртка :
Куніц О.М.
м.Кривий Ріг
Список дітей:
№ |
Прізвище,ім’я дитини |
Дата народження |
Група № |
1 |
|
|
|
2 |
|
|
|
3 |
|
|
|
4 |
|
|
|
5 |
|
|
|
6 |
|
|
|
7 |
|
|
|
8 |
|
|
|
9 |
|
|
|
10 |
|
|
|
Графік роботи
№ |
День тижня |
Вік дітей |
Час проведення |
1 |
1-й Понеділок |
5-6 р. |
15.25-15.55 |
2 |
|
|
|
3 |
3-й Понеділок |
5-6 р. |
15.25-15.55 |
4 |
|
|
|
5 |
|
|
|
План роботи гуртка
№ |
Термін |
Дата |
Заходи |
Виконавці |
1. |
Жовтень |
02.10 |
Екскурсії по вулицях міста. Ознайомлення з властивостями паперу. |
Вихователь, діти |
16.10 |
Експериментальна діяльність «Виготовлення нового паперу» |
|||
2. |
Листопад |
06.11 |
Бесіда «Допоможіть природі». |
Вихователь, діти |
20.11 |
Ознайомлення дітей з властивостями пластмаси |
|||
3. |
Грудень |
04.12 |
Зелений патруль "Чиста ділянка дитячого саду». |
Вихователь, діти |
18.12 |
Ознайомлення дітей з властивостями металевих предметів |
|||
4. |
Січень |
08.01 |
Показ презентації «Книга скарг природи». |
Вихователь, діти |
22.01 |
Ознайомлення дітей з властивостями гуми |
|||
5. |
Лютий |
06.02 |
Ознайомлення дітей з властивостями скла. Дидактичні,словесні ігри. |
Вихователь, діти,батьки |
19.02 |
Виготовлення буклетів «Друге життя непотрібних речей» |
|||
6. |
Березень |
05.03 |
Випуск екологічної газети для батьків «Доторкнися до природи серцем» |
Вихователь, діти,батьки |
19.03 |
Тематичний день «Чарівна екологія душі». |
|||
7. |
Квітень |
02.04 |
«Як допомогти нашій планеті?» Екологічна акція "Прикрасимо землю квітами!" |
Вихователь, діти |
16.04 |
Екологічна акція «Мій чистий двір». НСД «Краще смітити зараз, відвикайте діти!». (виготовлення дітьми природоохоронних знаків.) |
|||
8. |
Травень |
07.05 |
Екскурсія на природу до парку .Правила поведінки в природі. Екологічні ігри для закріплення правил поведінки в природі з використанням природоохоронних знаків. |
Вихователь, діти |
21.05 |
Випуск плаката «Бережіть природу!» Презентація на тему: «Природа навколо нас» |
Вихователь, діти |
Місяць/число |
02.10 |
16.10 |
06.11 |
20.11 |
04.12 |
18.12 |
08.01 |
22.01 |
05.02 |
19.02 |
05.03 |
19.03 |
02.04 |
16.04 |
07.05 |
21.05 |
Жовтень
|
* |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
* |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Листопад
|
|
|
* |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
* |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Грудень
|
|
|
|
|
* |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
* |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Січень
|
|
|
|
|
|
|
* |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
* |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Лютий
|
|
|
|
|
|
|
|
|
* |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
* |
|
|
|
|
|
|
|
Березень
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
* |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
* |
|
|
|
|
|
Квітень
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
* |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
* |
|
|
|
Травень
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
* |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
* |
Графік проведення гуртка з експериментальної діяльності «Юні екологи».
______ навчальний рік Діагностична карта гуртка «Юні екологи»»
Старша група Дата _________________
Вихователь ________
№ |
П.І. дитини |
Активно знайомиться з властивостями нових навколишніх предметів, прагне експериментувати |
Задає питання пошукового характеру: «Чому?», «Навіщо?», «Як?», «Звідки?» тощо |
Рівень розвитку довільної уваги, працездатності |
Порівнює подібні за зовнішнім виглядом предмети
|
Уміння дітей виконувати завдання відповідно до інструкції дорослого. |
Зіставляє факти намагається зробити висновки з міркувань. |
Бали
|
Середній бал |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
РАЗОМ: |
|
|
|
|
|
|
|
|
Журнал відвідування гуртка «Юні екологи» КЗ «ДНЗ(ясла-сад)№207КТ»КМР за ________ навчальний рік.
№ |
Прізвище, ім’я дитини |
02.10 |
16.10 |
06.11 |
20.11 |
04.12 |
18.12 |
08.01 |
22.01 |
05.02 |
19.02 |
05.03 |
19.03 |
02.04 |
16.04 |
07.05 |
21.05 |
Загальна кількість відвідування |
1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Лист успішності та досягнень.
№ п/п |
Прізвище, ім’я дитини |
Дата, назва заходу, результат |
Дата, назва заходу, результат |
Дата, назва заходу, результат |
Дата, назва заходу, результат |
1. |
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
4. |
|
|
|
|
|
5. |
|
|
|
|
|
6. |
|
|
|
|
|
7. |
|
|
|
|
|
8. |
|
|
|
|
|
9. |
|
|
|
|
|
10. |
|
|
|
|
|
Картка моніторингу вихованців гуртка «Юні екологи» |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Старший дошкільний вік |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
№ |
Прізвище та ім’я дитини |
Освітня лінія «ДИТИНА У ПРИРОДНОМУ ДОВКІЛЛІ» |
Рівень |
|
|||||||||||||||||||||||||
|
Зміст освіти |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
Пізнавальний розвиток |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
веде довготривалі спостереження, доглядає за рослинами і тваринами |
знає властивості повітря, води, ґрунту, види водойм |
має знання про явища природи;знає пори року та їх послідовність |
визначає властивості піску, глини, землі; |
орієнтується на глобусі, карті |
має елементарні уявлення про Космос: компоненти видимого космосу |
класифікує предмети найближчого оточення ,знає їх назву, функціональне призначення та способи використання |
має знання про способи виробництва предметів побуту та знає з якої сировини |
|
|||||||||||||||||||||
|
׀ |
׀׀ |
р |
׀ |
׀׀ |
р |
׀ |
׀׀ |
р |
׀ |
׀׀ |
р |
׀ |
׀׀ |
р |
׀ |
׀׀ |
р |
׀ |
׀׀ |
р |
׀ |
׀׀ |
р |
׀ |
׀׀ |
р |
|
||
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|