План роботи кластеру вчителів художньо-естетичного циклу та фізичної культури
№ п/п |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Виконавці |
|
Вересень |
||||
1 |
Затвердження плану роботи кластеру на 2021-2022 н.р. |
І тиждень |
Координатор та учасники кластеру |
|
2 |
Опрацювання інструктивно-методичних рекомендацій щодо викладання дисциплін художньо-естетичного циклу та фізичної культури у новому навчальному році. |
І тиждень |
Учасники кластеру |
|
3 |
Планування відкритих виховних заходів та уроків |
ІІ тиждень |
Вчителі-предметники |
|
Жовтень |
||||
1 |
Творча лабораторія: «Використання народної творчості на уроках трудового навчання, образотворчого мистецтва, мистецтва та музичного мистецтва» |
Протягом місяця |
Вчителі-предметники |
|
2 |
Формування в учнів позитивної мотивації на здоровий спосіб життя |
Постійно |
Вчителі фізичної культури |
|
3 |
Опрацювання нових публікацій з проблеми соціалізації школяра шляхом використання нових інформаційних технологій. |
Протягом місяця |
Члени кластеру |
|
Листопад |
||||
1 |
Самоосвіта педагога, як умова підвищення його професійної компетенції |
І тиждень |
|
|
2
|
Взаємовідвідування уроків вчителів які атестуються. |
Протягом місяця |
Координатор, члени кластеру |
|
3 |
Про стан самоосвітньої діяльності вчителів, що атестуються.
|
ІІ тиждень |
Координатор |
|
Грудень |
||||
1 |
Нові педагогічні технології на уроках музики, образотворчого мистецтва, мистецтва, фізичної культури та трудового навчання |
І тиждень |
Вчителі-предметники |
|
2 |
Роль особистості вчителя в активізації творчого розвитку учнів на уроках художньо-естетичного циклу |
ІІ тиждень |
Вчитель образотворчого мистецтва |
|
3 |
Моніторинг роботи кластеру за І семестр |
ІІІ тиждень |
Координатор кластеру |
|
Січень |
||||
1 |
Метод проектів під час вивчення предметів художньо-естетичного циклу |
І тиждень |
Вчителі мистецтва та трудового навчання |
|
2 |
Створення буклетів, презентацій, відео- доповідей « Я роблю так» з досвіду роботи щодо творчого розвитку учнів на уроках художньо-естетичного циклу |
Протягом місяця |
Вчителі-предметники |
|
3 |
Підведення підсумків стану успішності за результатами семестрових оцінок |
І тиждень |
Координатор кластеру |
|
Лютий |
||||
1 |
Організація взаємовідвідування уроків з метою вивчення досвіду колег |
Постійно |
Координатор |
|
2 |
Робота з обдарованими дітьми |
Постійно |
Вчителі-предметники, керівники гуртків |
|
3 |
Презентація буклетів з досвіду роботи «Я роблю так..» |
ІІІ тиждень |
Вчителі-предметники |
|
4 |
Уроки фізичної культури по-новому |
ІV тиждень |
Вчителі фізичної культури |
|
Березень |
||||
1 |
Методичні консультації з кластером відділу ОМКС |
Протягом місяця |
Координатор |
|
2 |
Методична палітра вчителів, що атестуються. Творчий звіт «Атестація – шлях до спіху» |
ІІ-ІІІ тиждень |
Вчителі, що атестуються |
|
3 |
Ознайомлення з новинками методичної літератури |
Протягом місяця |
Вчителі-предметники |
|
Квітень |
||||
1 |
Розвиваюче заняття для вчителів з елементами тренінгу «Арт-терапія – вид психотерапії та психологічної корекції , заснований на мистецтві та творчості». |
І тиждень |
Практичний психолог |
|
2 |
Виставка методичних розробок нестандартних уроків |
ІІ тиждень |
Вчителі-предметники Координатор |
|
3 |
Інтерактивна школа творчого вчителя «Ефективне використання мультимедійної презентації на уроці» |
ІІІ тиждень |
Координатор |
|
Травень |
||||
1 |
Підсумки роботи кластеру за 2021-2022 н.р. |
ІІ тиждень |
Координатор |
|
2 |
Студія «Педагогічні відкриття». Звіти вчителів про самоосвітню діяльність. |
ІІ тиждень |
Вчителі-предметники |
|
3 |
Панорама ідей. Пропозиції щодо плану роботи кластеру на 2022-2023 н.р. Створення банку ідей щодо планування науково-методичної роботи на наступний рік.
|
ІІІ тиждень |
Вчителі-предметники |
|