МИСТЕЦТВО
1 СЕМЕСТР
3 клас
( За підручником інтегрованого курсу «Мистецтво», автори Тетяна Рубля, Ірина Мед та Тетяна Щеглова)
№ з/п |
Зміст навчального матеріалу
|
Дата |
1 |
Барви літа. Літній пейзаж. Слухання: А.Вівальді « Чотири пори року». Виконання поспівки «Ми - третьокласники». Розучування пісні « Сонячний малюнок» ( Вірші В. Ткачової, музика А. Олєйнікової). Малювання літнього пейзажу |
|
2 |
Вітер морем гуляє. Слухання: К.Дебюссі «Вітрила». Виконання пісні «Сонячний малюнок» ( Вірші В. Ткачової, музика А. Олєйнікової) з танцювальними рухами. Створення композиції із кольорового паперу «Вітер морем гуляє» |
|
3 |
Квіткова краса. Слухання. П. Чайковський « Вальс квітів». Розучування пісні Г.Чубач «Я люблю у лузі квіти» ( Вірші Г. Чубач, музика Г. Азаматової- Бас). Малювання фарбами букета квітів, які подобються найбільше. |
|
4 |
Бджілки- трудівниці. Слухання. М. Римський- Корсаков «Політ джмеля». Виконання пісні «Я люблю у лузі квіти» ( Вірші Г. Чубач, музика Г. Азаматової- Бас). Створення методом штампування сюжетної композиції «Бджілки- трудівниці». |
|
5 |
Осіння краса. Розучування пісні « Осінь, осінь по землі крокує» ( Вірші і музика Т. Плескач). Слухання. Ф. Шопен Вальс ля мінор. Малювання за уявою своїх вражень від золотої осені. |
|
6 |
Обжинки. Свято врожаю. Слухання. Укр. народні пісні «Котився вінок по полю» та «Котився віночок». Слухання та виконання акапельно укр. народної пісні «Дівка Явдошка». Створення за уявою або зразком натюрморту « Свято урожаю». |
|
7 |
Свято Покрови. Слухання.М. Чурай «Засвіт встали козаченьки» та Є.Адамцевич «Запорізький марш». Розучування пісні «Гей, там на горі Січ іде». Малювання за уявою композиції «Козак Мамай». |
|
8 |
Дерево Життя. Слухання. Пісня «Родина» у виконанні Н. Яремчука. Слухання та виконання укр. народної козацької пісні « Ой на горі та й женці жнуть». Виготовлення витинанки «Дерево роду». |
|
9 |
Народна іграшка. Слухання. Музичний твір «Українська в’язанка» у виконанні Національного оркестру народних інструментів. Виконання під супровід дитячих іграшкових музичних інструментів пісні «Дівка Явдошка» та «Ой на горі та й женці жнуть».Ліплення з пластиліну за зразком або власним задумом тварини за мотивами укр. народної іграшки. |
|
10 |
Пташині турботи. Слухання. Луї Клод Дакен «Зозуля». Розучування пісні «Пісенька горобчика» ( Вірші П. Синявського, музика З. Компанійця). Малювання цікавих моментів пташиного життя взимку. |
|
11 |
Образи тварин у мистецтві. Слухання. Каміль Сен-Санс сюїти «Персонаж з довгими вухами» та «Черепахи». Виконання пісні «Пісенька горобчика» ( Вірші П. Синявського, музика З. Компанійця). Виконання малюнка улюбленої тварини. |
|
12 |
Образи тварин у казці. Слухання та розучування пісні «Зимовий сон». ( Вірші О. Кімряк, музика А. Олєйнікової). Створення образу казкового або фантастичного героя/ героїні. |
|
13 |
Мешканці підводног світу. Слухання музичних фрагментів з мультфільму « У пошуках Немо». Виконання пластичним способом рельєфного зображення мешканців підводного світу. |
|
14 |
Краса зимового лісу. Слухання. Астор П’яццолли музичний твір « Зима» з циклу «Пори року». Розучування пісні « Зимовий мотив» ( Вірш Н. Іванової, музика А. Олєйнікової). Створення акварельними фарбами краси зимового лісу. |
|
15 |
На порозі свято Миколая. Слухання сучасної колядки « Святий Миколай». Слухання та розучування укр. народної пісні « Ішов Миколай лужком, бережком». Створення ескізів « миколайчиків». |
|
16 |
Мешканці зимового лісу. Слухання. С. Чекалін « Падає сніг». Виконання пісні «Зимовий мотив» (Вірші Н. Іванової, музика А. Олєйнікової) під акомпанимент іграшкових музичних інструментів. Малювання композиції « Мешканці зимового лісу». |
|
МИСТЕЦТВО
3 клас
2 СЕМЕСТР
№ з/п |
Зміст навчального матеріалу |
Дата |
1 |
Новорічні та різдвіяні свята. Виконання колядки «Добрий вечір тобі, пане господарю. Створення новорічного сувеніра або прикраси. |
|
2 |
Ранкова прогулянка. Слухання. П. Чайковський «Зимовий ранок». Виконання пісень «Зимовий мотив» (Вірші Н. Іванової, музика А. Олєйнікової) та «Зимовий сон» ( Вірші О. Кімряк, музика А. Олєйнікової). Створенн сюжетної композиції «Зимова прогулянка» або « Зимові розваги». |
|
3 |
Вечір. Вечірня музика. Слухання. П. Чайковський «Солодка мрія». Розучування пісні «Мрії збуваються» (Вірші Ю. Рибчинського, музика В. Полянського). Виконання силуетної композиції. |
|
4 |
Дитячі колисанки. Слухання. Колискові пісні у виконанні Ніни Матвієнко та Квітки Цисик. Розучування укр. народної пісні «Котику сіренький». Створення сюжетної композиції за уявою «Я з моїми рідними ( або друзями) під час улюблених занять. |
|
5 |
Портрет в мистецтві. Слухання. Д. Кабалевський «Три подружки». Виконання пісні «Мрії збуваються» (Вірші Ю. Рибчинського, музика В. Полянського). Виконання портрета близької людини або друга ( подруги). |
|
6 |
Як зима з весною зустрічається. Складання і виконання ритмічної вправи «Пісенька бурульок» за допомогою шумових інструментів- дзвіночка і трикутника. Виконання пісні «Масляна» ( Вірші О. Вратарьової, музика О. Злотника). Створення образів Зими та Літа.
|
|
7 |
Ігри та іграшки. Перегляд фрагментів мультфільму «Дитячий альбом» ( п’єси П. Чайковського «Гра в конячки» та «Марш олов’яних солдатиків). Клод Дебюссі «Ляльковий кек- уок». Розучування та виконання пісні «Іграшки» ( Вірші Н. Свойкіна, музика Н. Антоника). Виготовлення іграшок з різних матеріалів. |
|
8 |
Афіша й плакат. Слухання. Левко Ревуцький. Симфонія. Розучування та виконання укр. народної пісні- гри «А ми просо сіяли». Створенн ескізу афіші до улюбленої вистави. |
|
9 |
Театр ляльок. Перегляд відео про головний театр ляльок України «Золотий ключик», розташований в Києві. Виконання пісні «Іграшки» ( Вірші Н. Свойкіна, музика Н. Антоника). Виконання колективної роботи у групах: виготовлення макета сцени, виготовлення задників до лялькової вистави, виготовлення ляльок. |
|
10 |
На гостини до театру. Опера. Слухання. М. Лисенко. Фрагмент опери «Коза- Дереза». Виконання «Пісні Лисички», акомпануючи на музичних інструментах. Малювання декорації до опери «Коза- Дереза». |
|
11 |
Н:а гостини до театру. Балет. Перегляд уривку з балету П. Чайковського «Лебедине озеро». Олександр Шимко. Перегляд епізодів з балету «Снігова королева»: «Троль» і «Герда та мім». Розучування і виконання пісні «Побачити бароко» ( Вірші Л. Ратич, музика А. Олєйнікової). Виконання ескізів театральних костюмів своїх улюблених персонажів. |
|
12 |
Чарівний світ кіно. Виконання пісні «Побачити бароко» ( Вірші Л. Ратич, музика А. Олєйнікової) з танцювальними рухами. Малювання образа улюбленого супергероя/ супергероїні. |
|
13 |
Світле свято Великодня. Слухання. Леся Дичко «Писанки». Розучування та виконання пісні «Великодній цвіт» ( Вірші Є. Левченка, музика А. Олєйнікової). Створення тематичної композиції «Писанки». |
|
14 |
Весняні замальовки. Слухання. Е. Ґріґ «Навесні». Розучування і виконання пісні «Веснянка» (Вірші К. Перелісної, музика Н. Шевченко). Виконання сюжетної композиції «Весняні роботи». |
|
15 |
Витоки народного мистецтва. Слухання. Володимир Сокальський фрагмент Симфонії соль мінор. Створення ескізу вишивки для серветки на аркуші у клітинку. |
|
16 |
Пам’ятки архітектури. Поспівка «Ми- третьокласники». Розучування та виконання поспівок «Ми хлопчики» та «Дівчатка ми». Слухання. Костянтин Мясков «Українське рондо». Виконання пісні «Веснянка» » (Вірші К. Перелісної, музика Н. Шевченко). Виконання малюнка пам’ятки архітектури ( за власним вибором) кольоровими олівцями або фарбами. |
|
17 |
Мультфільми. Слухання. Пісня Карлсона з мультфільму «Карлсон, який живе на даху» та саундтреку до мультфільму «Микита Кожум’яка». Перегляд першої серії мультфільму «Чарівний горох». Розучування та виконання пісні «Що таке щастя?» ( Музика і вірші Н. Май). Виконання декоративної сюжетної композиції за мотивами творчості Марії Приймаченко. |
|
18 |
Літо зустрічаймо! Слухання. Енніо Морріконе «Зелене листя літа». Виконання пісень, які найбільше сподобались з акомпаниментом на музичних інструментах та виконанням танцювальних рухів. Виконання творчої роботи «Літо» за уявою. |
|