План роботи листопад

Про матеріал
Планування роботи на листопад. Гімнастика пробудження. Розважаючі ігри Цікаві завнання для дошкільнят
Перегляд файлу

 

Понеділок

 

 1.Музична діяльність

 2.Аплікація\Ліплення

Вівторок

 

 1. Мовленнєвий розвиток

 2.Фізичний розвиток

Середа

 

1. Музична діяльність

      2.Малювання

 

Четвер

 

1. Ознайомлення з  довкіллям/природою

2. Фізичний розвиток

 

 

П’ятниця

 

1.Худ. літ. + Театралізована діяльність

2.Логіко-математичний розвиток/ Конструювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Листопад

1 блок «Незабаром вже зима»

2 блок «Щедрі дарунки осені»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Комплекс вправ ранкової гімнастики

«Плавці»(01.11-15.11)

І. Підготовча частина.

Ходьба у середньому темпі (30 с). Ходьба на носках, « як лисички»(20 с). Ходьба на п’ятках (20 с). Ходьба звичайна (20 с). Ходьба широким та дрібним кроком (20 с). Біг (15 с). Ходьба (20 с). Біг із зупинками (25 с), ходьба.

ІІ. Загально розвивальні вправи.

1. Вправа « Пливемо на спині».

Вихідне положення: ноги разом, руки внизу. 1–2 — піднімання рук угору; 3–4 — вихідне положення. (Повторити 6 р).

2. Вправа « Старт плавця».

Вихідне положення: ноги разом, руки внизу. 1–2 — напівприсідання з рухами рук; 3–4 вихідне положення. (Повторити 6 р).

3. Вправа « Пливемо на грудях».

Вихідне положення: ноги разом, руки внизу. 1–2 — рухи руками вперед–у сторони; 3–4 — вихідне положення. (Повторити 6 р).

4. Вправа « Рибка».

Вихідне положення: лежачи грудьми на підлозі. 1–2 — одночасне відведення рук і ніг назад; 3–4 — вихідне положення.

5. Стрибки поштовхом обох ніг. Спокійна ходьба.

 Ускладнення.

6. Вправа « Низький старт».

Вихідне положення: ноги разом, руки внизу. 1–2 — нахили вперед, руками доторкнутися до ноги; 3–4 — вихідне положення. (Повторити 2–3 рази).

ІІІ. Заключна частина.

1. Перешикування в одну колону.

2. Ходьба. Дихальна вправа.

 

 

 

Комплекс вправ ранкової гімнастики

«Чарівна палиця» (з гімнастичними палицями).(18.11-29.11)

І. Вступна частина.

Ходьба на носках, палиця горизонтально вгорі, на п’ятках, палиця горизонтально на плечах. Біг конячкою. Ходьба, перешикуватися в колони.

ІІ. Загально розвивальні вправи.

1. Вправа « Підніми».

Вихідне положення: ноги разом, руки внизу. 1–2 — піднімання палиці вгору; 3–4 — вихідне положення. (Повторити 6 р).

2. Вправа « Нахились».

Вихідне положення: ноги разом, руки внизу. 1–2 — переступити через палицю, руками палицю тримати за кінці; 3–4 — вихідне положення(Повторити 6 р).

3. Вправа « Повернись».

Вихідне положення: ноги разом, руки внизу. 1–2 — повороти тулуба; 3–4 — вихідне положення. (Повторити 6 р).

4. Вправа «Пострибай».

Вихідне положення: ноги разом, руки на поясі. 1–2 — стрибки через палицю; 3–4 — вихідне положення. (Повторити 6 р).

ІІІ. Заключна частина.

Спокійна ходьба. Вправи на дихання. Нахили вперед із глибоким видихом. Ходьба.

 

Гімнастика пробудження «Силачі»(01.11-15.11)

Вправа «Силачі»

В. п. — лежачи на спині, руки на плечі.

Згинання і розгинання рук.

Вправа «Руки угору»

В. п. — те саме.

Піднімання рук угору.

Вправа «Підтягування»

В. п. — лежачи на спині, руками тримаємось за ліжко.

Підтягування обох ніг до грудей.

Вправа «Піднімання ніг»

В. п. — лежачи на спині, руки вздовж тулуба.

Піднімання правої (лівої) ноги.

Ускладнення

Стрибки на лівій та на правій нозі, чергуючи з ходьбою.

 

Гімнастика пробудження «Левенята»(18.11-29.11)

Вправа «Прокидання»

В. п. — лежачи на спині, руки вздовж тулуба, ноги разом.

Повороти голови вліво, вправо.

Вправа «Потягусі»

В. п. — те саме.

1 — закинути руки назад, носки натягнуті (вдих).

2 — в. п. (видих).

Вправа «Покотилися»

В. п. — лежачи на спині, руки прямі за головою, ноги разом.

1 — перекати тулуба вправо, вліво.

Вправа «Умилися»

В. п. — лежачи на животі, руки вперед, ноги разом.

1 — підняти тулуб.

2 — «умили» мордочки.

Вправа «Помахали хвостиками»

В. п. — стоячи на колінах з упором на руки.

1 — прогнутися у спині, підняти голову вгору.

2–3 — повороти таза ліворуч, праворуч.

Ускладнення

Вправа «Левеня сердиться»

В. п. — те саме.

1 — вигнути спину, подивитися вперед, сказати «р-р-р».

2 — в. п.

Вправа «Нагостримо кігтики»

В. п. — о.с., руки за головою.

1–4 — переступаючи вправо, зробити енергійні загрібаючи рухи пальцями ніг.

5–8 — те саме вліво.

 

Загартовуючи заходи

 

 

1. Систематично провітрювати приміщення.

2. Забезпечити достатнє щоденне перебування дітей на свіжому повітрі.

3. Денний сон у добре провітреному приміщенні.

4. Вправи для формування та коригування навичок правильної постави.

5. Щітковий масаж ніг.

 

 

Фізкультурно-оздоровчі заходи

 

Пішохідні переходи № 1- № 4

№ 1 Піший перехід до фруктового саду дитсадка

Мета: закріпити знання дітей про фрукти, які росли на деревах; формувати уявлення про особливості вирощування фруктів; дати уявлення про те, що необхідно для росту рослин, чому восени обрізають дерева ; виховувати допитливість, увагу.

№ 2 Піший перехід навколо дитячого садка

Мета: поглибити знання дітей про територію дошкільного закладу; розвивати вміння орієнтуватися на ігровому майданчику; ознайомити дітей з назвами, елементами та призначенням ігрових споруд.

Вихователь звертає увагу на споруди дитячого садка.

№ 3 Піший перехід до парку

Мета: закріпити знання дітей про осінні зміни; продовжувати вчити розпізнавати перші прикмети осені; розвивати вміння дітей виражати свої почуття та емоції; виховувати дбайливе ставлення до природи.

Вихователь пропонує дітям визначити зміни, що відбулися в природі. За кожну визначену прикмету дарує дитині, яка відповідала, осінній листочок.

 

№ 4Піший перехід до лісосмуги.

Мета: формувати пізнавальний інтерес до рослинного світу лісосмуги; закріпити вміння порівнювати різні види рослин, визначати спільне та відмінне між ними; виховувати шанобливе ставлення до природи рідного краю.

Вихователь запрошує дітей до лісосмуги і пропонує повторити правила поведінки у природі

 

 

 

 

 

Робота з батьками

1.Бесіда «Які книги потрібно читати дітям?» (індивідуальна)

2.Бесіда «Психологічні типи темпераменту людини, характер та особливості виховного підходу до дітей із різними типами темпераменту» (колективна)

3.Консультація «Яке значення для розвитку дитини мають пальчикові ігри? (індивідуальна)

4.Консультація «Як поводитися батькам, якщо дитина часто плаче?» (колективна)

5.Консультація «Пам’ятка з профілактики грипу та інших гострих респіраторних інфекцій (ГРІ)» (колективна)

6.Круглий стіл: «Розвиток комунікативних здібностей та виховання етики у дошкільників»

7.Національне свято «День Захисників та Захисниць України»

БЖД

1 тиждень «Не знав броду не лізь у воду»

Мета: дотримуватися правил безпеки  біля водойм, особливо у холодну пору року .

2 тиждень «Їзда на велосипеді та ігри з м’ячем біля дороги»

Мета: закріпити правила дорожнього руху як основу  безпеки життя на вулиці. Познайомити з правилами поведінки  пішоходів та водіїв, зокрема з правилами їзди на велосипеді. Звернути увагу дітей ,що грати з м’ячем біля дороги заборонено.

3 тиждень « Дорожні знаки. Пішохідний перехід.»

Мета: учити розрізняти дорожні знаки, які вказують на пішохідний перехід. Познайомити дітей з призначенням світлофора.

4 тиждень «Незнайомець за дверима»

Мета: вправляти дітей діяти у цій ситуації, підтримати їх у діалозі з незнайомцем  та засвоїти обов’язковість для  безпеки життя діяти саме так.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Щоденне планування на І тиждень

Тема блоку «Як звірі до зими готуються»

Дата: 01.11.2021, понеділок

Тема дня: «Осінь, осінь листопад»

І половина дня

Прийом дітей

Спостереження за живою природою. Вчимося помічати прекрасне у природі.

КЗРВ

Трудова діяльність. Прибирання ігрових зон. Залучати дітей до спільної праці.

Навчально-виховна діяльність

Мовленнєвий розвиток

Тема: Осінь,осінь листопад (ст.29 заняття 14)

Мета: формувати у дітей уявлення про пори року, їх послідовність, ознайомити з характериними ознаками осені (дощ, листопад),продовжувати  закріплювати знання дітей зміни у природі восени (дерево змінює колір листя), розвивати увагу, спостережливість, виховувати естетичне почуття краси природи восени.

Метеріал: осінні листочки, плоди (каштан, шишка, жолудь), сюжетна картина «Осінь»

Малювання

Тема: «Осінь»

Мета: викликати у дітей бажання малювати олівцем; вміння правильно тримати олівець у руках; вивчити колір олівця; розвивати дрібну моторику рук; виховувати інтерес до малювання.

Матеріал: кольорові олівці, заготовки малюнка.

 

 

Прогулянка

Спостереження за станом погоди

Трудова діяльність. Прибирання ігрового майданчика.

Рухлива гра "Пташки у гніздечках" (стрибки)

Самостійна діяльність дітей.

ІІ половина дня

Гімнастика після денного сну

Ігри сенсорного характеру « Знайди потрібну фігуру»

Прогулянка

Самостійна діяльність дітей

Індивідуальна робота з дітьми - закріплення вмінь правильно взуватися

Індивідуальна робота з батьками – закріплення правил дорожнього руху.

Повернення дітей додому

 

                         

 

 

 

 

Дата: 02.11.2021, вівторок

 

Тема дня: «Чи всі птахи відлітають у вирій »

І половина дня

Прийом дітей

Спостереження за поведінкою птахів на майданчику

КЗРВ

Трудова діяльність. Індивідуальні доручення: "Принеси", "Поклади".

Навчально-виховна діяльність

Мовленнєвий ргозвиток

Тема: «Чи всі птахи відлітають у вирій» (ст.33, заняття 6)

Мета: ознайомити дітей зі змінами у природі, що відбувається з настанням осені, розвивати спостережливість, закріплювати назви птахів, уміння називати і розрізняти їх.

Матеріал: картинки із зображенням птахів, картина сюжетна «Годівничка для птахів»

Фізичний розвиток

І.В/ч: ходьба та біг за вихователем. Шикування в коло. КЗРВ.

ІІ. О/ч: Кидання мяча на дальність однією рукою. Лазіння приставним кроком по драбині.

ІІІ. З/ч: Ходьба по колу у повільному темпі

Р/г: « Машини і птахи»(біг, підстрибування )

 

Прогулянка

Спостереження за птахами. Пояснити, які птахи відлітають у вирій та чому.

Трудова діяльність. Одягання на прогулянку. Вчити дітей запам'ятовувати послідовність одягання

Рухлива гра "Переліт птахів"

Мета: удосконалювати навички ходьби та бігу по колу; розвивати увагу, спритність, швидкість.

Самостійна діяльність дітей.

ІІ половина дня

Гімнастика після денного сну

Повторення пальчикової гімнастики «Родина»

Прогулянка

Самостійна діяльність дітей

Індивідуальна робота з дітьми – гра «Більше та менше»

Індивідуальна робота з батьками – «Як правильно привчити дитину до порядку?»

Повернення дітей додому

 

 

 

 

 

 

 

Дата: 03.11.2021, середа

Тема дня: «В осінньому лісі»

І половина дня

Прийом дітей

Спостереження  за опалим листям. Продовжувати формувати знання про осінні явища у природі.

Мета: удосконалювати вміння дітей відповідати на запитання за змістом картини, розвивати мовленнєве дихання, виховувати любов до природи

Трудова діяльність. "Культурно - гігієнічні навички, правила етикету". Миття рук. Мета: прищеплювати дітям культурно-гігієнічні навички під час умивання; виховувати самостійність.

Навчально-виховна діяльність

Мовленнєвий розвиток

Тема: «В осінньому лісі»

Мета: уточнити уявлення дітей про зміни в природі; продовжувати знайомити дітей із загадками та малими фольклорними творами; прищеплювати цікавість до них; розвивати спостережливість; охайність; виховувати любов до сезонних змін.

Матеріал: вірш А. Камінчук «Останній листочок», потішка «Вийди, вийди сонечко».

 

Прогулянка

Спостереження за осінніми  листями, квітами.

Рухлива гра «Діти та вовк» (біг), «Знайди будиночок» (орієнтування)

Самостійна діяльність дітей.

ІІ половина дня

Гімнастика після денного сну

Дидактична гра «Їстивне -неїстивне»

Прогулянка

Самостійна діяльність дітей

Індивідуальна робота з дітьми - закріплення пальчикової гри «Прогулянка»

Індивідуальна робота з батьками – «Корисна їжа»

Повернення дітей додому

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата: 04.11.2021, четвер

Тема дня:  «У гості до жучка сонечка»

І половина дня

Прийом дітей

Спостереження за батьками дітей .Як вони вітаються з вихователем?

КЗРВ

Культурно-гігієнічні навички

Навчально-виховна діяльність

Фізичний розвиток

І.В/ч: ходьба на носках п'ятках. (25 с). Біг у середньому темпі. (25 с), ходьба.  КЗРВ.

ІІ. О/ч: Ходьба та біг між двома мотузками, покладеними паралельно одна до одної Підстрибування до предмета ,підвішеного вище зросту дитини.

ІІІ. З/ч: Ходьба у повільному темпі з рухами рук угору та вниз  (25 с)

Р/г: «Кролики»

Малювання

Тема: «Гості до жучка сонечка»(ст.94)

Мета: викликати у дітей бажання малювати фарбами; проводити лінію, замикаючи її в округлу форму; формувати у дітей формотворчі рухи; розвивати спостережливість, увагу, виховувати охайність у роботі.

Матеріал: паперові силуети жучків, чорна гуаш, пензлі, серветки.

Прогулянка

Спостереження  за своїми речами. Довести дітям ,що речі треба берегти.

Трудова діяльність. «Ми допомагаємо» Дати дітям можливість самостйно помічати необхідність та бажання допомогти навести лад або виконати різні труд .доручення.

Рухлива гра «Літаки»

Мета: удосконалювати навички ходьби та бігу; розвивати увагу, спритність.

ІІ половина дня

Гімнастика після денного сну

Розглядання картинок до теми

Прогулянка

Самостійна діяльність дітей

Індивідуальна робота з дітьми –  у грі «Розкажи про фрукт» закріпити назви фруктів

Індивідуальна робота з батьками –Бесіда «Як навчити дитину бути ввічливим?»

Повернення дітей додому

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата: 05.11.2021, п'ятниця

Тема дня: «Осінні явища в природі»

І половина дня

Прийом дітей

Спостереження за опалим листям. Продовжувати формувати знання про осінні явища у природі.

КЗРВ

Трудова діяльність. Продовжувати надавати дітям знання про допомогу при догляді за рослинами.

Навчально-виховна діяльність

Ознайомлення з природою

Тема: «Осінні явища у природі»(ст.55 )

Мета: формувати в дітей уявлення про пори року, їх послідовність; навчати розпізнавати і називати ознаки осінньої погоди; ознайомити з характерними ознаками осені (дощ,листопад)

Фізичний розвиток

І.В/ч: ходьба на носках п'ятках. (25 с). Біг у середньому темпі. (25 с), ходьба.  КЗРВ.

ІІ. О/ч: Ходьба та біг між двома мотузками, покладеними паралельно одна до одної Підстрибування до предмета ,підвішеного вище зросту дитини.

ІІІ. З/ч: Ходьба у повільному темпі з рухами рук угору та вниз  (25 с)

Р/г: «Горобці та автомобіль»

Прогулянка

Спостереження за хмарами. На що вони схожі?

Трудова діяльність. Складання одягу у шафу після прогулянки.

Рухлива гра "По рівненькій доріжці"

Мета: удосконалювати вміння стрибати на обох ногах, просуваючись уперед, виховувати увагу, уміння узгоджувати свої рухи з рухами інших дітей.

ІІ половина дня

Гімнастика після денного сну

Дидактична гра «Один та багато»

Мета: вчити співвідносити число з кількістю предметів.

Прогулянка

Самостійна діяльність дітей

Індивідуальна робота з дітьми – повторити осінні явища у природі

Індивідуальна робота з батьками – правила безпеки дітей у транспорті.

Повернення дітей додому

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Щоденне планування на ІІ тиждень

Тема блоку «Чим осінь багата?»

Дата: 08.11.2021, понеділок

Тема дня: « Бабусині помічники»

І половина дня

Прийом дітей

Спостереження за деревами. Вчити помічати, як змінився колір листя?

КЗРВ

Трудова діяльність. Прибирання ігрових зон. Залучати дітей до спільної праці.

Навчально-виховна діяльність

Художня література + театралізована діяльність

Тема:  Читання твору Ю. Старостенко «Бабусині помічники» (ст.98)

Мета: вчити дітей розуміти зміст художнього твору; відповідати на запитання вихователя за змістом твору, повторювати окремі фрази, слова, формувати знання дітей про сезонні зміни у природі.

Матеріал:  твір

 Логіко-математичний розвиток

Тема: «Порівняння груп предметів. Круг. Просторові відношення» (ст. 27)

Мета: ознайомити з геометричною фігурою круг. Вчити класифікувати предмети за розміром, кольором. Формувати вміння порівнювати дві групи предметів.

Матеріал: великий синій круг; малюнки з зображенням предметів округлої форми.

Конструювання

Тема: «Будиночки для кругів »

Мета:  вчити співвідносити розмір кругів та їх будинків.

Матеріал: круги.

Прогулянка

Спостереження за водою і її властивостями. Довести дітям, що вода потрібна рослинам, щоб вони росли.

Трудова діяльність. Прибирання ігрового майданчика.

Рухлива гра "Зайченята" (стрибки)

Самостійна діяльність дітей.

ІІ половина дня

Гімнастика після денного сну

Ігри сенсорного характеру « Дорога для машин»»(мозаїка) «Де живе?»(наст..гра)

Прогулянка

Самостійна діяльність дітей

Індивідуальна робота з дітьми - закріплення вмінь охайно поводитися з іграшками

Індивідуальна робота з батьками – формування у дітей навичок культури мовлення та спілкування.

Повернення дітей додому

 

 

 

 

 

 

 

Дата: 09.11.2021, вівторок

 

Тема дня: «Хто у лісі живе?»

І половина дня

Прийом дітей

Спостереження за погодою вранці Похмура чи сонячна? .

КЗРВ

Трудова діяльність. Складання  іграшок на місце

Навчально-виховна діяльність

Музична діяльність

Аплікація

Тема: «Сова сова- великі очі»(з серветок)

Мета:  Продовжувати вчити дітей створювати з заготовлених деталей задуманий предмет; доводити виріб до потрібного образу; вчити описувати птицю по предметної картинці.; розвивати дрібну моторику рук; увагу, мислення.

Матеріал:  Аркуші паперу білого кольору (А5 формату, деталі аплікації (тулуб, дзьоб, лапки, очі) клей, пензлики для клею, ганчірочки, іграшка сова, аудіозапис «звуки лісу»

Прогулянка

Спостереження за дощем. Сформувати у дітей поняття про дощ, як один з видів опадів

Трудова діяльність. Учити правильно називати елементи одягу.

Рухлива гра "Спіймай комара"

Мета:  Розвивати у дітей вміння узгоджувати рухи за зоровим сигналом, вправлятися у стрибках (підстрибуванні на місці).

Самостійна діяльність дітей.

ІІ половина дня

Гімнастика після денного сну

Повторення потішки «Дощик,дощик»

Прогулянка

Самостійна діяльність дітей

Індивідуальна робота з дітьми – гра «Знайди листочок, який я знайду»

Індивідуальна робота з батьками – БЖД«Небезпечні предмети в руках у дітей»

Повернення дітей додому

 

 

 

 

 

 

 

Дата: 10.11.2021,  середа

Тема дня: «Пізня осінь ходить гаєм»

І половина дня

Прийом дітей

Спостереження  за квітами. Які квіти залишилися на клумбі?

КЗРВ

Рухлива гра «Пташки і пташенята».

Мета: удосконалювати навички ходьби і бігу, розвивати вміння діяти за сиг­налом вихователя.

Трудова діяльність. "Культурно - гігієнічні навички, правила етикету". Миття рук. Мета: прищеплювати дітям культурно-гігієнічні навички під час умивання; виховувати самостійність.

Навчально-виховна діяльність

Мовленнєвий розвиток

Тема: «Кімнатні рослини»  ( ст.71)

Мета: формувати поняття, про те що рослини потребують догляду: поливання, розпушування землі тощо; розвивати інтерес до розвитку і зростання рослин, допитливість і спостережливість; виховувати дбайливе ставлення до рослин.

Матеріал:  ілюстрація  «Кімнатні квіти»

Фізичний розвиток

І.В/ч: ходьба та біг за вихователем. Шикування в коло. КЗРВ.

ІІ. О/ч: Кидання мяча на дальність однією рукою, двума .

ІІІ. З/ч: Ходьба по колу у повільному темпі

Р/г: «Птахи перелітні »(біг, підстрибування )

Прогулянка

Спостереження за осінніми квітам на інших майданчиках. Поглибити знання дітей   про осінні квіти,яку користь вони приносять нашому здоров’ю.

Трудова діяльність. Корисна їжа. Виховувати самостійність під час прийому їжі.

Рухлива гра «Діти та вовк» (біг),

Самостійна діяльність дітей.

ІІ половина дня

Гімнастика після денного сну

Дидактична гра «Склади рослину»

Прогулянка

Самостійна діяльність дітей

Індивідуальна робота з дітьми - закріплення пальчикової гри «Квітка»

Індивідуальна робота з батьками – «Корисна їжа»

Повернення дітей додому

 

 

 

 

 

 

 

Дата: 11.11.2021, четвер

Тема дня:  «Нагодуємо птахів»

І половина дня

Прийом дітей

Спостереження за ливнем. Сформувати у дітей поняття про ливень, як різновидність явища природи.

КЗРВ

Культурно-гігієнічні навички

Навчально-виховна діяльність

Музичне заняття

Малювання

Тема: «Дощик ллєтьтся швидко, швидко»(ст.213)

Мета: учити дітей використовувати техніку мазки пальчиком; створювати колективний малюнок; розвивати сприймання кольору; виховувати охайність, позитивне ставлення до заняття з малювання

Матеріал: різнокольорові олівці, картинки до теми

Прогулянка

Спостереження  за своїми речами, які забруднилися після дощу Довести дітям ,що речі треба берегти.

Трудова діяльність.Дати дітям можливість самостйно помічати необхідність та бажання допомогти навести лад або виконати різні труд.доручення.

Рухлива гра « Квочка і курчата»

Мета: удосконалювати навички ходьби та бігу; розвивати увагу, спритність.

 

ІІ половина дня

Гімнастика після денного сну

Розглядання картинок до теми

Прогулянка

Самостійна діяльність дітей

Індивідуальна робота з дітьми –  у грі «Знайди за описом» закріпити назви птахів

Індивідуальна робота з батьками - нагадування про дотримання режиму дня.

Повернення дітей додому

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата: 12.11.2021, п'ятниця

Тема дня: «Ми помічники»

І половина дня

Прийом дітей

Спостереження за природою на майданчику.

КЗРВ

Трудова діяльність. Прибирання ігрових зон. Залучати дітей до спільної праці.

Навчально-виховна діяльність

Художня література + театралізована діяльність

Тема:  Читання оповідання «Ми помічники» (ст.178)

Мета: учити дітей складати невеликі розвовіді з власного досвіду; правильно будувати речення; розвивати мовлення, увагу, пам'ять, виховувати працьовитість, охайність, повагу до праці інших.

Матеріал:  текст оповідання, картини із зображенням знаряддя праці.

 Логіко-математичний розвиток

Тема: Поняття «великий», «Малий», «Довгий», «Короткий» (ст 45)

Мета: вчити добирати відповідність різної форми до відповідних отворів, розвивати увагу, спостережливість під час гри «Посади овочі», розрізняти овочі за формою, кольором

Матеріал: матеріал до дидактичної гри «Посади овочі»

Конструювання

Тема: «Овочева база »

Мета:  продовжувати ознайомлювати з дерев’яними кубиками, продовжувати формувати навички спільної гри при будуванні споруди

Матеріал: дерев’яні кубики, квадратики

Прогулянка

Спостереження за горобиною. Поглибити знання про користь цієї рослини

Трудова діяльність. Прибирання ігрового майданчика.

Рухлива гра "Зайченята" (стрибки)

Самостійна діяльність дітей.

ІІ половина дня

Гімнастика після денного сну

Ігри сенсорного характеру «Де живе?»(настільна гра)

Прогулянка

Самостійна діяльність дітей

Індивідуальна робота з дітьми - закріплення вмінь правильно одягатися на прогулянку

Індивідуальна робота з батьками – формування у дітей навичок культури мовлення та спілкування.

Повернення дітей додому

 

 

 

 

 

 

 

 

                              Щоденне планування   ІІІ тиждень

                             Тема блоку : «Дари осені»

 

Дата: 15.11.2021, понеділок

Тема дня: « Консервуємо огірки та помідори»

І половина дня

Прийом дітей

Спостереження за осінніми явищами на майданчику

КЗРВ

Трудова діяльність. Культурно-гігієнічні навички. Вміння  самостійно витирати руки паперовим рушником після миття перед сніданком.

Навчально-виховна діяльність

Художньо-естетичний розвиток

Малювання

Тема: «Гриби»

Мета: викликати у дітей позитивні емоції; вчити малювати одним із прийомів малювання – штампуванням, під час виконання роботи обережно набирати фарбу на штамп; виховувати любов до природи.

Матеріал: тоновалий папір до половини аркуша (жовте листя), вирізані з картоплі штампи у формі грибочка, коричнева фарба, серветки

Прогулянка

Спостереження за листям, що відбувається з деревами

Рухлива гра "Дожени м’яч "

Мета: удосконалювати вміння кидати та ловити м’яч; виховувати увагу та спостережливість.

Самостійна діяльність дітей.

ІІ половина дня

Гімнастика після денного сну

Прогулянка

Самостійна діяльність дітей

Індивідуальна робота з дітьми - закріпити назви частин будинку

Індивідуальна робота з батьками – правила поводження дитини в транспорті та на зупинці.

Повернення дітей додому

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата: 16.11.2021, вівторок

Тема дня: "Ознайомлення з трикутником. Орієнтування у часі"

І половина дня

Прийом дітей

Спостереження за змінами одязі дорослих та дітей.

КЗРВ

Трудова діяльність. "Самообслуговування"

Мета: вих. самостійність при складанні своїх речей у шафи.

Навчально-виховна діяльність

Мовленнєвий розвиток  

Тема: Пригоди маленької людини(екскурсія по доріжкам дитячого садка)

Мета: продовжувати формувати у дітей уявлення про те, що природа-живий організм, який потребує чемного ставлення до себе ,розвивати інтерес до тваринного та рослинного світу, вих. позитивні емоційні враження малят про природнє довкілля.

Фізичний розвиток

І.В/ч: ходьба на носках п'ятках. (25 с). Біг у середньому темпі. (25 с), ходьба.  КЗРВ.

ІІ. О/ч: Ходьба по лавицям .Підстрибування до предметів, підвішеного вище росту дитини.

ІІІ. З/ч: Ходьба у повільному темпі з рухами рук угору та вниз  (25 с)

Р/г: «Пройди стежкою»

Прогулянка

Спостереження  за погодою. Вчити визначати, яка на вулиці погода – сонячна чи похмура. Якщо похмура, то чому? Куди заховалось сонечко?

Трудова діяльність. Господарсько-побутова праця. "Порядок у групі".

Прибирання іграшок на місця після гри.

Рухлива гра "Не дзвони"

Мета: удосконалювати навичку підлізати під шнуром; розвивати спритність та увагу.

Самостійна діяльність дітей

ІІ половина дня

Гімнастика після денного сну

Ігри сенсорного характеру на удосконалення назв кольорів та розміру

Прогулянка

Самостійна діяльність дітей

Індивідуальна робота з дітьми - закріпити  назви кольорів та поняття «великий»-«маленький» у грі «Знайди за кольором та розміром предмет»

Індивідуальна робота з батьками - нагадування про зручний теплий одяг для вулиці.

Повернення дітей додому

 

 

 

 

 

 

 

Дата: 17.11.2021, середа

Тема дня: «Хліб усьому голова»

І половина дня

Прийом дітей

Спостереження за одягом дорослих та дітей.

КЗРВ

Культурно-гігієнічні навички

Навчально-виховна діяльність

Музична діяльність

Малювання

Тема: «Пахне хліб»(ст 103орг)

Мета: закріплення досвіду роботи кольоровими олівцями, правильно підбираючи колірну гаму, симетрично розташовуючи складові частини картини

Матеріал: кольорові фарби, ілюстрації до теми

 

Прогулянка

Спостереження  за машинами. Закріпити знання дітей про громадський транспорт.

Трудова діяльність. Згрібання опалого листя на майданчику.

Рухлива гра "Кішка та миші»"

Мета: удосконалювати навички ходьби та бігу; розвивати увагу, спритність.

 

ІІ половина дня

Гімнастика після денного сну

Ігри на розвиток дрібної моторики «Що де росте »

Прогулянка

Самостійна діяльність дітей

Індивідуальна робота з дітьми – закріпити кольори національного одягу.

Індивідуальна робота з батьками – Бесіда «Подорожуємо з дитиною»

Повернення дітей додому

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата: 18.11.2021, четвер

Тема дня: «Гриби»

І половина дня

Прийом дітей

Спостереження за природою? Що з нею відбувається?

КЗРВ

Трудова діяльність. Самостійне вмивання та миття рук.

Навчально-виховна діяльність

Художньо-єстетичний розвиток

Тема: «Гриби»

Мета: викликати у дітей позитивні емоції, вчити малювати одним із прийомів малювання – штампування, виховувати любов до природи.

Фізичний розвиток

І.В/ч: ходьба на носках п'ятках. (25 с). Біг у середньому темпі. (25 с), ходьба.  КЗРВ.

ІІ. О/ч: Ходьба та біг між двома мотузками, покладеними паралельно одна до одної Підстрибування до предмета ,підвішеного вище зросту дитини.

ІІІ. З/ч: Ходьба у повільному темпі з рухами рук угору та вниз  (25 с)

Р/г: «Влуч у ціль»

Прогулянка

Спостереження за вантажною машиною ,яка привозить продукти харчування у садок.

Трудова діяльність. Збирання опалого листя

Рухлива гра "По рівненькій доріжці"

Мета: удосконалювати вміння стрибати на обох ногах, просуваючись уперед, виховувати увагу, уміння узгоджувати свої рухи з рухами інших дітей.

Самостійна діяльність дітей

ІІ половина дня

Гімнастика після денного сну

Дидактична гра «Збери вантажівку»

Мета: вчити збирати деталі машини.

Прогулянка

Самостійна діяльність дітей

Індивідуальна робота з дітьми – повторити назву спец.машин.

Індивідуальна робота з батьками – перша допомога при ушибах а ссаднах.

Повернення дітей додому

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата: 19.11.2021, п'ятниця

Тема дня: «Бублики»

І половина дня

Прийом дітей

Спостереження за рухом транспорту на дорозі біля дитячого садка,вчити розпізнавати види транспорту за зовнішнім виглядом.

КЗРВ

Трудова діяльність. Прибирання ігрових зон. Залучати дітей до спільної праці.

Навчально-виховна діяльність

Художня література + театралізована діяльність

Тема: Слухання вірша Грицька Бойка  «Бублики»

Мета: заохочувати дітей до малювання, вчити дітей проводити лінії, змикаючи іх в округлі форми, та відтворювати колір предмета, розвивати окомір, увагу, виховувати посидючість.

Матеріал:  текст вірша.

Художньо- естетичний  розвиток

Тема: «Бублики печі»

Мета: Вчити прийомам техніки ліплення. Формувати вміння розгортати стовпчики(циліндри) різної довжини і товщини (для бубликів-довгі і широкі, для бубликів-короткі і вузькі) і замикати в кільце. Показати варіанти оформлення ліпних виробів (посипати манкою, маком, проштрикування дірочок олівцем, кришкою фломастера). Розвивати сприйняття форми і величини, окомір, дрібну моторику.

Матеріал: пластилін, стеки; манка, мак; пластикова вилка, ковпачки фломастера ; мотузочок у вихователя; клейонки, серветки паперові і текстильні.

Прогулянка

Спостереження за небом. Якого воно кольору?

Трудова діяльність. Прибирання ігрового майданчика.

Рухлива гра "Зайченята" (стрибки)

Самостійна діяльність дітей.

ІІ половина дня

Гімнастика після денного сну

Ігри сенсорного характеру « Будинки»(мозаїка)

Прогулянка

Самостійна діяльність дітей

Індивідуальна робота з дітьми - закріплення вмінь правильно одягатися  на прогулянку

Індивідуальна робота з батьками – Консультація «Зміцнення імунітету дітей в осінньо-зимовий період»

Повернення дітей додому

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Щоденне планування на ІVтиждень

Тема блоку: «Хліб - усьому голова

 

Дата: 22.11.2021, понеділок

Тема дня: «Хліб – усьому голова»

І половина дня

Прийом дітей

Спостереження за небом. Розширити уявлення дітей про природні явища, порівняти колір неба з кольором на прапорі.

Дид.гра «Відгадай та розкажи»

КЗРВ

Культурно-гігієнічні навички

Навчально-виховна діяльність

Музична діяльність

Констрування

Тема: «Широкі ворота »

Мета: вичвчити дітей верт екально ставити цеглинки, оздоблювати ворота кубиками, розвивати мислення, увагу, виховувати бережливе ставлення до будівельного матеріалу.

Матеріал: 2 цеглинки, 1 пластина, 3 кубики, машини ляльки

 

Прогулянка

Спостереження  за вітром. Ігри з вітрячками. Чи бачите ви вітер?

Трудова діяльність. Виховувати здатність надавати допомогу дорослим під час праці у природі.

Рухлива гра "Біжить до мене»

Мета: удосконалювати навички ходьби та бігу у просторі

Рухлива гра «Хто краще стрибне»

Мета: удосконалювати вміння стрибати в довжину на обох ногах; розвивати спритність.

ІІ половина дня

Гімнастика після денного сну

Ігри на розвиток дрібної моторики  «Відшукай фігуру»

Прогулянка

Самостійна діяльність дітей

Індивідуальна робота з дітьми –«Кого не стало?»(розвиток уваги)

Індивідуальна робота з батьками – нагадування про безпеку  дітей під час прогулянок

Повернення дітей додому

 

 

 

 

 

 

Дата:23.11.2021, вівторок

Тема дня: «Лялька захворіла»

І половина дня

Прийом дітей

Спостереження за поведінкою дітей на майдані.

КЗРВ

Трудова діяльність. Привчати дітей складати речі у шафах .

Навчально-виховна діяльність

Мовленнєва діяльність

Тема: «Дидактична гра Лялька захворіла»

Мета:  формувати удітей поняття про небезпечні отруйні гриби та ягоди, виховувати у дітей піклування про слабших, виявляти почуття до хворих, уміння надавати їм допомогу

Фізичний розвиток

 В/ч: Ходьба зі зміною темпу (25 с), руки на поясі. Біг у середньому темпі.  (25 с)  КЗРВ.

ІІ. О/ч:  Ходьба по колоді. Кидання м’яча обома руками від грудей і з-за голови.

ІІІ. З/ч: Ходьба у повільному темпі (25 с)

Р/г: "Влуч у коло», «Знайди свій будинок»

Прогулянка

Спостереження за станом погоди Розвивати спостережливість, допитливість.

Трудова діяльність. Складання одягу в шафі. Вчити дітей розкладати одяг на свої полички

Рухлива нар.гра «Ці-ці ,що в руці?»

Рухлива гра "Жучки" (110)

Мета: удосконалювати навички ходьби та бігу по колу; розвивати увагу, спритність, швидкість.

Самостійна діяльність дітей.

ІІ половина дня

Гімнастика після денного сну.

Самостійна діяльність дітей

Індивідуальна робота з дітьми –« Знайди такого самого кольору»(розвиток уваги)

Індивідуальна робота з батьками – Бесіда «Вчимося спілкуватися з дитиною укр. мовою»

Повернення дітей додому

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата: 23.11.2021, вівторок

Тема дня: «У саду та на городі"

І половина дня

Прийом дітей

Спостереження за білими хмаринками у небесній блакиті

КЗРВ

Культурно-гігієнічні навички

Навчально-виховна діяльність

 

Мовленнєвий розвиток

Тема: «У саду та на городі»

Мета: закріплювати навички дітей відповідати на запитання, характеризувати предмети за їх істотними ознаками, складати невеликі описові розповіді, розвивати логічне мислення,  виховувати пізнавальний інтерес до природи.

Матеріал: два кошика з фруктами та овочами

Прогулянка

Спостереження  за хмарами .Як рухаються по небу. На що схожі?

Рухлива гра «Хто краще стрибне»

Мета: удосконалювати вміння стрибати в довжину на обох ногах; розвивати спритність.

ІІ половина дня

Гімнастика після денного сну

Ігри на розвиток дрібної моторики «Шнурівочка»

Прогулянка

Самостійна діяльність дітей

Індивідуальна робота з дітьми –«Вгадай ,що за фрукт?»

Індивідуальна робота з батьками - нагадування про навички самообслуговування малят при одяганні дитини.

Повернення дітей додому

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата: 24.11.2021, середа

Тема дня: «Бублики»

І половина дня

Прийом дітей

Розглядання  картинок «Наше місто» Учити дітей розпізнавати  знайомі місця Дид.гра «Зваримо смачний борщ»Розвивати мовлення та  пам'ять.

КЗРВ

Трудова діяльність. "Кожній речі своє місце". Вчити дітей складати іграшки..

Навчально-виховна діяльність

Художньо- естетичний розвиток

Малювання

Тема:  «Бублики »

Мета: заохочувати дітей до малювання, вчити дітей проводити лінії, відтворювати колір предмета, розвити любов до природи.

Дидактична гра «Пригостимо ляльок чаєм»

Фізичний розвиток

І.В/ч: Ходьба зі зміною темпу (25 с), руки на поясі. Біг у середньому темпі.  (25 с)  КЗРВ.

ІІ. О/ч:  Ходьба з переступанням з обруча в обруч. Стрибки через палицю, що лежить на підлозі.

ІІІ. З/ч: Ходьба у повільному темпі (25 с)

Р/г: "Не дзвони".

Прогулянка

Спостереження за птахами. Звернути увагу дітей на те, що перелітні птахи відлетіли у вирій. Виховувати в дітей спостережливість

Трудова діяльність. Користування носовичком. надати знання про призначення носовичка.

Рухлива гра "Чий голосок?"

Мета: вдосконалювати навички орієнтування у просторі; виховувати увагу; розвивати спритність.

Самостійна діяльність дітей

ІІ половина дня

Гімнастика після денного сну

Дидактична гра "Склади пірамідку"

Прогулянка

Самостійна діяльність дітей

Індивідуальна робота з дітьми - повторювати ввічливі слова

Індивідуальна робота з батьками – «Гартуємо тіло і дух засобами гімнастики.»

Повернення дітей додому

 

 

 

 

 

 

 

Дата: 25.11.2021, четвер

Тема дня: «Ми-маленькі українці»

І половина дня

Прийом дітей

Розглядання віночка. Розширити знання про елементи укр.костюма.

Вправа-релаксація «Обійми»

КЗРВ

Трудова діяльність. "Культурно - гігієнічні навички, правила етикету". Миття рук. Мета: прищеплювати дітям культурно-гігієнічні навички під час умивання; виховувати самостійність.

Навчально-виховна діяльність

Художня література + театралізована діяльність

Тема: Склади віршик

Мета: вправляти дітей в умінні добирати потрібні слова і складати тематичні віршовані рядки.

Матеріал:  текст віршів

Логіко-математичний розвиток

Тема: Порівняння предметів завдовжки. Поняття «один», «багато»(ст187 )

Мета: вчити дітей співвідносити предмети за кольором, розміром ,використовуючи прийом накладання ,закріплювати основні кольори; правильно вживати слова «довгий», «короткий», «завдовжки»  формувати поняття «один», «багато» ; розвивати увагу, окомір.

Конструювання

Тема: «Довгі колії для поїзда»

Мета вправляти у будуванні стійких споруд з цеглинок

Прогулянка

Спостереження за горобцями та воронами. Вчити розрізняти птахів за зовнішніми ознаками.

Трудова діяльність. «Хто в дзеркалі?» Вчити дітей стежити за своїм зовнішнім виглядом за допомогою дзеркала.

Рухлива гра «Лови, кидай, падати не давай»

Мета: удосконалювати вміння кидати та ловити м’яч; виховувати увагу та спостережливість.

Самостійна діяльність дітей.

                                               ІІ половина дня

Гімнастика після денного сну

Бесіда про брудні та чисті руки

Прогулянка

Самостійна діяльність дітей

Індивідуальна робота з дітьми - закріплення націон.символів України

Індивідуальна робота з батьками – бесіда про способи стимулювання  розвитку мовлення у дітей молодшого дошкільного  віку.

Повернення дітей додому

 

 

 

 

Дата:26.11 2021, п'ятниця

 

Тема дня: ««Що нам осінь принесла?»»

І половина дня

Прийом дітей

КЗРВ

Трудова діяльність. "Культурно - гігієнічні навички, правила етикету". Миття рук. Мета: прищеплювати дітям культурно-гігієнічні навички під час умивання; виховувати самостійність.

Навчально-виховна діяльність

Художня література + театралізована діяльність

Тема: «Що нам осінь принесла?»

Мета: закріпити і розширити уявлення дітей про сезонні зміни у природі восени, кольори осені. Конкретизувати й узагальнити уявлення дітей про овочі, фрукти, ягоди. Закріпити знання назв та характерних ознак 6-8 найбільш поширених видів овочів, 4-5 видів

Матеріал:  демонстраційний – картини «Осінь», «Сад», «Город»; муляжі овочів та фруктів; роздатковий – картки для гри «Що зайве?».

 

Прогулянка

Спостереження за плахами Вчити розрізняти птахів за зовнішніми ознаками.

Трудова діяльність. «Хто в дзеркалі?» Вчити дітей стежити за своїм зовнішнім виглядом за допомогою дзеркала.

Рухлива гра «Лови, кидай, падати не давай»

Мета: удосконалювати вміння кидати та ловити м’яч; виховувати увагу та спостережливість.

Самостійна діяльність дітей.

                                               ІІ половина дня

Гімнастика після денного сну

Бесіда про брудні та чисті руки

Прогулянка

Самостійна діяльність дітей

Повернення дітей додому

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата: 29.11.2021, понеділок

Тема дня: Що я знаю про себе»

І половина дня

Прийом дітей

Спостереження за небом. Розширити уявлення дітей про природні явища, порівняти колір неба з кольором на прапорі.

Дид.гра «Відгадай та розкажи»

КЗРВ

Культурно-гігієнічні навички

Навчально-виховна діяльність

Тема: «Що я знаю про себе »

Мета: ознайомити дітей з частинами людського тіла,  з їх значеннями,розаивати спостережливість.

Матеріал: іграшка Буратино, іграшковий стрілець, набори геометричних фігур

Прогулянка

Спостереження  за вітром. Ігри з вітрячками. Чи бачите ви вітер?

Трудова діяльність. Виховувати здатність надавати допомогу дорослим під час праці у природі.

Рухлива гра "Біжить до мене»

Мета: удосконалювати навички ходьби та бігу у просторі

Рухлива гра «Хто краще стрибне»

Мета: удосконалювати вміння стрибати в довжину на обох ногах; розвивати спритність.

ІІ половина дня

Гімнастика після денного сну

Ігри на розвиток дрібної моторики  «Відшукай фігуру»

Прогулянка

Самостійна діяльність дітей

Індивідуальна робота з дітьми –«Кого не стало?»(розвиток уваги)

Індивідуальна робота з батьками – нагадування про безпеку  дітей під час прогулянок

Повернення дітей додому

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата: 30.11.2021, вівторок

Тема дня: «На  гостину до звірят"

І половина дня

Прийом дітей

Спостереження осінньою порою, що відбувається навколо?

КЗРВ

Культурно-гігієнічні навички

Навчально-виховна діяльність

 

Мовленнєвий розвиток

Тема: «На гостинну до звірят »

Мета: поглибити знання дітей про тварин, які живуть у лісі, їх зовнішній вигляд, розвивати допитливість мовлення, доброзичливе ставлення до них.

Матеріал: кошик, картини звірів,

Прогулянка

Спостереження  за хмарами .Як рухаються по небу. На що схожі?

Рухлива гра «Хто краще стрибне»

Мета: удосконалювати вміння стрибати в довжину на обох ногах; розвивати спритність.

ІІ половина дня

Гімнастика після денного сну

Ігри на розвиток дрібної моторики «Шнурівочка»

Прогулянка

Самостійна діяльність дітей

Індивідуальна робота з дітьми –«Вгадай ,що за фрукт?»

Індивідуальна робота з батьками - нагадування про навички самообслуговування малят при одяганні дитини.

Повернення дітей додому

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Позашкільна освіта, Планування
Інкл
Додано
31 жовтня 2021
Переглядів
7706
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку