ПЛАН РОБОТИ
МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ
СУСПІЛЬНО-ГУМАНІТАРНОГО ЦИКЛУ
ОЗЗСО «ТОРЧИНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ТОРЧИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ»
на 2019-2020 н.р.
Обговорено та схвалено на засіданні
методичної ради ОЗЗСО
(протокол №1 від 16.09.2019 р.)
2019
НАУКОВО-МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА
МО ВЧИТЕЛІВ СУСПІЛЬНО-ГУМАНІТАРНОГО ЦИКЛУ:
«ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ І НАВИЧОК УЧНІВ НА УРОКАХ СУСПІЛЬНО-ГУМАНІТАРНОГО ЦИКЛУ»
Методичне об’єднання ставить такі основні завдання на 2019-2020 навчальний рік:
1. Спрямувати роботу на забезпечення високого рівня викладання української мови та літератури, історії, іноземних мов, зарубіжної літератури, формування в учнів ключових компетентностей і практичних умінь і навичок.
2. Навчати школярів користуватися всіма багатствами мовних засобів, формувати у школярів уміння і навички зв’язного усного і писемного мовлення.
3. Забезпечувати засвоєння учнями орфографічних та граматичних норм української літературної мови.
4. Формувати критичне мислення на уроках предметів суспільно-гуманітарного циклу.
5. Удосконалювати форми і методи роботи на уроках української мови та літератури, історії, правознавства, зарубіжної літератури, творчо підходити до кожного уроку, впроваджуючи в практику досягнення педагогічної науки.
6. Систематично знайомитися та впроваджувати в практику сучасні освітні технології та інновації.
7. Регулярно проводити огляд новинок методичної та художньої літератури, періодичних видань.
8. Активізувати позакласну роботу з навчальних предметів, розвиваючи при цьому творчі здібності учнів.
9. Проводити індивідуальну роботу з обдарованими учнями і з невстигаючими учнями.
10. Використовуючи різні засоби, форми і методи навчання, виховувати в учнів любов до рідної мови, повагу до історії, культури і традицій свого народу, інших народів світу.
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЧЛЕНІВ МЕТОДИЧНОГО
ОБ’ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ
СУСПІЛЬНО-ГУМАНІТАРНОГО ЦИКЛУ
ОЗЗСО «Торчинський ліцей Торчинської селищної ради»
№ |
ПІП |
Стаж |
Категорія |
Предмет викладання |
Рік атестації |
Курси, Рік |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Буянівська гімназія-філія ОЗЗСО «Торчинський ліцей Торчинської селищної ради»
№ |
ПІП |
Стаж |
Категор. |
Предмет викладання |
Рік атестації |
Курси, рік |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ЗАСІДАННЯ №1
(ОРГАНІЗАЦІЙНО-ІНСТРУКТИВНЕ)
Тема: Науково-методичний супровід освітнього процесу у 2019-2020 н.р.
Дата проведення:серпень – вересень
№ |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Відповідальні |
1. |
Методичні рекомендації щодо викладання української мови та літератури у 2019/2020 навчальному році . |
Серпень- вересень |
|
2. |
Методичні рекомендації щодо викладання зарубіжної літератури у 2019/2020 навчальному році . |
Вересень |
|
3. |
Методичні рекомендації щодо викладання історії та правознавства у 2019/2020 н.р. |
Вересень |
|
4. |
Відтворення історичної пам’яті на уроках історії та в позакласній роботі |
Вересень |
|
5. |
Методичні рекомендації щодо викладання іноземних мов у 2019/2020 н.р. |
Вересень |
|
6. |
Опрацювання методичних рекомендацій щодо ведення класних журналів. Проведення консультацій з питань ведення документації опорного закладу |
Вересень |
Члени МО |
7. |
Аналіз навчально-методичного забезпечення при викладанні предметів суспільно-гуманітарного циклу(програми,підручники) |
Вересень |
Члени МО |
8. |
Огляд новинок методичної та психолого-педагогічної літератури.
|
Вересень |
|
РОБОТА МІЖ ЗАСІДАННЯМИ
ЗАСІДАННЯ №2
(ТЕОРЕТИЧНЕ)
Тема : Розвиток креативного потенціалу учнів на уроках предметів суспільно-гуманітарного циклу
Дата проведення: жовтень
№ |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Відповідальні |
1. |
Розподіл обов’язків між членами МО. Вибори секретаря |
|
Керівник МО |
2. |
Українське слово у вимірах сьогодення (Нова редакція українського правопису). |
|
|
3. |
Міжпредметні зв’язки на уроках історії як засіб формування системних знань та життєвих компетентностей учнів |
|
|
4. |
Застосування інтерактивних технологій на уроках іноземної мови |
|
|
5. |
Діалогові технології навчання на уроках зарубіжної літератури як засіб реалізації комунікативної взаємодії |
|
|
РОБОТА МІЖ ЗАСІДАННЯМИ
7. Творчий звіт вчителя німецької мови .
ЗАСІДАННЯ №3
(КРУГЛИЙ СТІЛ)
Тема: Вдосконалення рівня професійної компетентності педагога на шляху до підвищення якості освітніх послуг
Дата проведення: Січень
№ |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Відповідальні |
1. |
Теоретичні питання Сутність поняття «професійна компетентність вчителя» в сучасній психолого-педагогічній науці(повідомлення-слайдова презентація) |
|
Учитель Усичівської гімназії-філії Данилишин Т.С. |
2. |
Основні вимоги до професійної компетентності педагога,окреслені в державних правових документах( повідомлення-слайдова презентація) |
|
Учитель Білостоцької гімназії-філії Петрук М.В. |
3. |
Три складові компоненти професійної компетентності:предметно-технологічний, психолого-педагогічний, загальнокультурний (повідомлення-слайдова презентація) |
|
Учитель Торчинський ліцей . |
4. |
Практична частина Методичний калейдоскоп Представлення вчителями вищої категорії, які атестуються, власного портфоліо з досвіду роботи.
|
|
|
5. |
Педагогічний фестиваль Представлення та захист вчителями-учасниками конкурсу «Учитель року» електронних презентацій та порт фоліо з досвіду роботи з впровадження в освітній процес сучасних інноваційних технологій . |
|
|
6. |
Вернісаж педагогічних ідей Участь у різних формах методичної роботи на рівні школи, району, області(творча група, МАН) |
|
|
РОБОТА МІЖ ЗАСІДАННЯМИ
1.Підготовка та участь у конкурсах, турнірах, творчих роботах, наукових
дослідженнях.
2.Взаємовідвідування та обговорення уроків та виховних заходів вчителів
МО.
3.Підготовка та виготовлення матеріалів на виставку «Творчі сходинки
педагогів Волині»
4. Огляд новинок методичної літератури та фахових видань.
5. Результати участі здобувачів освіти у ІІ етапі Всеукраїнських олімпіад
з предметів суспільно-гуманітарного циклу.
6. Творчий звіт вчителя української мови та літератури Буянівської гімназії
ЗАСІДАННЯ №4
(ПРАКТИЧНЕ)
Тема: Удосконалення уроку як засобу розвитку творчої особистості вчителя і учня
Дата проведення: Березень
№ |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Відповідальні |
1. |
Круглий стіл «Впровадження сучасних технологій на уроках суспільно-гуманітарного циклу як шлях до якісної освіти» |
|
|
2. |
Майстер-клас Фрагменти уроків з використанням діалогових технологій |
|
|
3. |
Майстер-клас Фрагменти уроків з використанням технологій змішаного навчання
|
|
|
РОБОТА МІЖ ЗАСІДАННЯМИ
ЗАСІДАННЯ №5
(ПІДСУМКОВЕ)
Тема: Про підсумки роботи МО вчителів суспільно-гуманітарного циклу за 2019-2020 н. р.
Дата проведення: травень
№ |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Відповідальні |
1. |
Підсумки роботи методичного об’єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу за навчальний рік. Визначення шляхів удосконалення роботи МО на наступний навчальний рік
|
|
Керівник МО |
2. |
Ознайомлення з наказом МОН України про порядок закінчення навчального року та проведення ДПА та ЗНО у 2019-2020 н.р. |
|
Керівник МО |
3. |
Панорама методичних ідей. Визначення основних пріоритетів і напрямків роботи МО на 2020/2021 навчальний рік. |
|
Вчителі МО
|
РОБОТА МІЖ ЗАСІДАННЯМИ
1.Звіти педагогів про виконання навчальних планів і програм.
2.Звіти вчителів про участь у конкурсах, турнірах, олімпіадах, секціях
МАН
3.Визначення шляхів удосконалення роботи МО на наступний навчальний рік.
4. Висвітлення роботи шкільного методичного об’єднання у «Фактику».