План роботи методичного об'єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу

Про матеріал
План роботи методичного об'єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу містить матеріали: науково-методичну проблему, основні завдання, шаблон таблиці про учасників МО, тематику засідань та напрями роботи між ними.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

ПЛАН РОБОТИ

МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ

СУСПІЛЬНО-ГУМАНІТАРНОГО ЦИКЛУ

ОЗЗСО ТОРЧИНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ

на 2021-2022 н. р.

 

 

                                                           Обговорено та схвалено на засіданні 

                                                                   методичної ради

                                                                   ОЗЗCО  Торчинський ліцей

                                                                     протокол №1            

 

 

 Керівник: Горошко О.В.

 

 

 

 

2021

 

 

 

НАУКОВО-МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА

МО ВЧИТЕЛІВ СУСПІЛЬНО-ГУМАНІТАРНОГО ЦИКЛУ:

 

 

 

«ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ І НАВИЧОК УЧНІВ НА УРОКАХ СУСПІЛЬНО-ГУМАНІТАРНОГО ЦИКЛУ»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Методичне об’єднання ставить такі основні завдання на 2021-2022 навчальний рік:

1. Забезпечення зростання якісної підготовки здобувачів освіти, досягнення ними обов'язкового рівня з найважливіших пріоритетних умінь відповідно до державних вимог.

2.  Спрямувати роботу на забезпечення високого рівня викладання української мови та літератури, історії, іноземних мов, зарубіжної літератури, формування в учнів  ключових компетентностей і практичних умінь і навичок.

3. Підвищення професійної компетентності педагогів щодо запровадження інноваційних і сучасних інформаційних технологій та методик навчання на уроках.

4.Формувати інформаційну культуру та компетентності вчителів суспільно-гуманітарного циклу

5. Навчати школярів користуватися всіма багатствами мовних засобів, формувати у школярів уміння і навички зв’язного усного і писемного мовлення.

 

6. Забезпечувати засвоєння учнями орфографічних та граматичних норм української літературної мови.

 

7. Формувати критичне мислення на уроках предметів суспільно-гуманітарного циклу.

5. Удосконалювати форми і методи роботи на уроках української мови та літератури, історії, правознавства, зарубіжної літератури, творчо підходити до кожного уроку, впроваджуючи в практику досягнення педагогічної науки.

 

6. Систематично знайомитися та впроваджувати в практику сучасні освітні технології та інновації.

 

7. Активізувати позакласну роботу з навчальних предметів, розвиваючи при цьому творчі здібності учнів.

 

9. Проводити індивідуальну роботу з обдарованими учнями і з невстигаючими учнями.

 

10. Використовуючи різні засоби, форми і методи навчання, виховувати в учнів любов до рідної мови, повагу до історії, культури і традицій свого народу, інших народів світу.

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЧЛЕНІВ МЕТОДИЧНОГО

ОБ’ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ

СУСПІЛЬНО-ГУМАНІТАРНОГО ЦИКЛУ

ОЗЗСО Торчинський ліцей

 

 

ПІП

Стаж

Категорія

Предмет викладання

Рік атестації

Курси,

Рік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Білостоцька гімназія-філія ОЗЗСО «Торчинський ліцей Торчинської селищної ради»

 

 

ПІП

Стаж

Категорія

Предмет викладання

Рік атестації

Курси,

Рік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗАСІДАННЯ №1

 

Тема: «Сучасні тенденції розвитку освітньої галузі та навчальних

               предметів у 2021-2022 н. р.»

Дата проведення: вересень

Форма проведення: педагогічне коло з елементами тренінгу

 

Зміст роботи

Термін виконання

Відповідальні

1.

Про виконання плану роботи МО вчителів предметів суспільно-гуманітарного циклу за 2020/2021 н. р.

 

Горошко О.В.

2.

Вибори секретаря МО. Розподіл доручень між членами методичного об’єднання .

 

Керівник МО

3.

Обговорення питань щодо організації роботи у новому навчальному році. Затвердження плану роботи.

 

Учасники МО

4.

Проєктування індивідуальної траєкторії професійно – особистісного розвитку педагога.

 

Члени МО

5.

Організація освітнього процесу в умовах зміни законодавства.

 

Горошко О.В.

педагоги

 

РОБОТА МІЖ ЗАСІДАННЯМИ

 

  1. Врахування календаря знаменних та пам’ятних дат при плануванні роботи методичного об’єднання, позакласної роботи та організації предметних тижнів.
  2. Оновлення банку даних обдарованих і здібних дітей.
  3. Робота з обдарованими дітьми та підготовка їх до  Всеукраїнських олімпіад, інтелектуальних конкурсів та роботи в МАН.
  4. Організація і участь вчителів та учнів в районних заходах і конкурсах,турнірах, експедиції «Моя Батьківщина».
  5. Освітня і самоосвітня діяльність вчителя як шлях до підвищення якості освітніх послуг.
  6. Співпраця з гуманітарним відділом Торчинської селищної ради.

 

 

 

ЗАСІДАННЯ №2

 

Тема: «Сучасний урок у контексті компетентнісного підходу»

Дата проведення: листопад

Форма проведення: семінар-практикум

 

Зміст роботи

Термін виконання

Відповідальні

1.

Метод «Світове кафе»

Моделювання сучасного компетентнісного уроку у площині використання інноваційних технологій.

 

Горошко О.В.

 

2.

 Основні етапи уроку.

 «Я роблю це так»: з досвіду роботи вчителя.

 

 

3.

Методичні перегуки: новини тематики курсів, вебінарів, конференцій.

 

 

 

Учасники МО

 

РОБОТА МІЖ ЗАСІДАННЯМИ

 

  1. Підготовка та проведення  шкільного етапу Міжнародного конкурсу знавців української мови імені Петра Яцика та Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Т.Шевченка.
  2. Проведення заходів до Дня української писемності.
  3. Підготовка  та участь учнів  у Всеукраїнських олімпіадах з предметів суспільно-гуманітарного циклу.
  4. Участь учнів у  інтернет - олімпіадах на «Всеосвіта» та «На Урок».
  5. Проведення предметних тижнів (згідно плану методичної роботи)
  6. Творчі звіти  вчителів, які атестуються (згідно плану методичної роботи).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗАСІДАННЯ №3

 

Тема: «Реалізація змісту наскрізних змістових ліній на уроках суспільно-гуманітарного циклу»

Дата проведення: лютий

Форма проведення: педагогічна майстерня

 

Зміст роботи

Термін виконання

Відповідальні

1.

Формування ключових компетентностей  засобами предметів суспільно-гуманітарного циклу. Вимоги до вибору методів навчання і їх комплексного поєднання на сучасному уроці.

 

 

 

 

Педагоги МО

2.

Освітній процес НУШ: наскрізні вміння. Інструменти розвитку та оцінювання наскрізних умінь.

 

 

Керівник МО

3.

Батл цікавих методів та прийомів

 

 

 

 

 

РОБОТА МІЖ ЗАСІДАННЯМИ

 

1.Підготовка та участь у конкурсах, турнірах, творчих роботах, наукових

дослідженнях.

2.Взаємовідвідування та обговорення уроків та виховних заходів вчителів

    МО.

3.Підготовка та виготовлення матеріалів на виставку «Творчі сходинки

    педагогів Волині»

4. Огляд новинок методичної літератури та фахових видань.

5. Результати участі здобувачів освіти у Всеукраїнських олімпіадах

    з предметів суспільно-гуманітарного циклу.

      6.Творчі звіт вчителів, які атестуються (згідно плану методичної роботи).

 

 

 

 

 

 

 

ЗАСІДАННЯ №4

 

Тема: «Освітнє середовище: наші досягнення та творчі напрацювання»

Дата проведення: квітень - травень

Форма проведення: панорама досягнень з елементами методичного квесту

 

Зміст роботи

Термін виконання

Відповідальні

1.

Методичний квест «Продуктивна взаємодія вчителя та учнів»

 

Вчителі МО

2.

Аналіз роботи МО вчителів суспільно-гуманітарного циклу за 2021/2022 навчальний рік.

 

Горошко О.В.

4.

Коло ідей. Обговорення пропозицій щодо перспективного плану роботи методичного об’єднання. Вибори керівника МО.

 

Вчителі МО

 

 

РОБОТА МІЖ ЗАСІДАННЯМИ

 

  1. Ознайомлення з нормативно-правовою базою з питань проведення ДПА, ЗНО – 2022.
  2. Участь педагогів у педагогічних читаннях,  постійно діючих  семінарах(згідно плану методичної роботи ОЗЗСО та філій)
  3. Звіти педагогів про виконання навчальних планів і програм.
  4. Звіти вчителів про участь у конкурсах, турнірах, олімпіадах, секціях

    МАН

  1. Визначення шляхів удосконалення роботи МО на наступний навчальний рік.

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.8
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Трачук Віра Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Афанасьева Лариса
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Бринько Світлана Олексіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Росоха Юлія Іванівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
11 листопада 2021
Переглядів
19127
Оцінка розробки
4.9 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку