План роботи
методичного об′єднання
асистентів учителів
на 2020-2021 н.р.
Керівник МО: Зелінська О.С.
І засідання вересень 2020 дата_______
№ п/п |
Зміст |
Відповідальні |
Відмітка про виконання |
1. |
Обговорення та затвердження плану роботи МО на 2019-2020 н.р. |
Голова МО |
|
2. |
ІПР учня інклюзивного класу. Методичні рекомендації.
|
Голова МО |
|
3. |
Підвищення фахової кваліфікації педагогів для роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. План проведення методичних заходів на базі ІРЦ.
|
Голова М.О. |
|
4. |
Документація асистента вчителя інклюзивного класу.
|
Голова М.О |
|
5. |
Облаштування ресурсної кімнати для дітей з особливими освітніми потребами. |
Голова М.О. Асистенти вчителя |
|
Рекомендації. Опрацювати нормативні документи та науково-методичні документи інклюзивної освіти Посилити контроль за виконанням програм учнів з ООП Забезпечити умови для адаптації учнів з ООП до шкільного життя. |
|
|
ІІ засідання листопад 2020 дата_____
№ п/п |
Зміст |
Відповідальні |
Відмітка про виконання |
1. |
Опрацювати методичну літературу з теми «Спільне викладання в інклюзивному класі»
|
Голова МО |
|
2. |
Створення портфоліо для дітей з особливими освітніми потребами.
|
Голова МО |
|
3. |
Соціально-психологічні аспекти створення позитивного клімату в дитячому колективі. |
Голова М.О. Асистенти вчителя |
|
4. |
Розвиток творчих здібностей учнів. Участь у конкурсах, робота в гуртках учнів з особливими освітніми потребами. |
Голова М.О. Асистенти вчителя |
|
Завдання членам методоб’єднання. Організувати роботу з дітьми з розвитку творчих здібностей. Опрацювати методичну літературу з теми «Спільне викладання в інклюзивному класі» Узагальнити досвід вчителів щодо систематизації роботи над удосконаленням каліграфічних навичок учнів.
|
|
|
ІІІ засідання січень 2021 дата_________
№ п/п |
Зміст |
Відповідальні |
Відмітка про виконання |
1. |
Інклюзивне навчання у Новій українській школі. Діяльність асистента вчителя в інклюзивному класі. |
Голова МО |
|
2. |
Нестандартні форми роботи з дітьми з особливими освітніми потребами |
Голова МО |
|
3. |
Засоби спілкування, особливості їх використання в педагогічній взаємодії |
Голова МО |
|
4. |
Моніторинг ІПР інклюзивних класів за I семестр
|
Заст.директора з навч.-вих роботи Мишакова Л.М. Голова МО |
|
5. |
Робота з батьками в процесі інклюзивного навчання |
Голова МО Асистенти вчителя |
|
Завдання членам методоб’єднання. Опрацювати нормативні документи Міністерства освіти і науки, що стосуються Державного стандарту спеціальної освіти.
|
|
|
ІV засідання травень 2021 дата_______
№ п/п |
Зміст |
Відповідальні |
Відмітка про виконання |
1. |
Методи індивідуального підходу до дітей з особливими освітніми потребами під час дистанційного навчання.
|
Голова МО |
|
2. |
Ігрові методи під час дистанційного навчання з дітьми з особливими освітніми потребами. Приклади ігор для дітей із затримкою психічного розвитку. |
Голова МО Асистенти вчителів |
|
3. |
Майстер-клас. Творчий звіт асистентів-вчителів, що атестуються.
|
Голова МО |
|
4. |
Підсумки навчання учнів інклюзивної форми навчання.
|
Голова МО Асистенти вчителя |
|
5. |
Експрес-інформація за новинками психолого- педагогічної та методичної літератури.
|
Голова МО |
|
Завдання членам методоб’єднання. Опрацювати навчально-методичні матеріали по роботі з дітьми з ООП.
|
|
|