План роботи предметно-методичної комісії "Початкова освіта"

Про матеріал
План роботи предметно-методичної комісії "Початкова освіта" націлений на розкриття теми "Від інноваційного змісту освіти через педагогічну майстерність учителя до формування компетентної особистості учня"
Перегляд файлу

  Погоджено                                                                                          Затверджую

Начальник відділу освіти                                                            Директор ___________ліцею

молоді і спорту                                                                       _________________сільської ради

_____________________                                                     ______________________________

_____________________                                                     ______________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

План роботи

предметної методичної комісії

«Початкова освіта»

 

на ________навчальний рік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

  Тема роботи предметної методичної комісії «Початкова освіта»:

Від інноваційного змісту освіти через педагогічну майстерність учителя до формування компетентної особистості учня.

Завдання:

         - вироблення професійної компетенції педагогічних працівників для

             провадження інноваційних педагогічних технологій;

          - здатність педагогів навчати в очному та дистанційному режимі;

- аналіз готовності вчителя до роботи з обдарованими учнями, до пошуково-дослідницької та проектної діяльності;

- визначення методів формування ключових компетентностей учнів на уроках математики.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     ЗАСІДАННЯ І                                                                           

 

Тема. Новий навчальний рік – готовність до всього

Мета: розроблення та впровадження навчально-методичного забезпечення початкової освіти в умовах реалізації Державного стандарту початкової освіти на навчальний рік; стимулювання мотивації педагогів до постійного навчання, самоосвіти, розвитку творчого потенціалу

 

Форма проведення: онлайн-зустріч (методичний консульпункт)

 

     І. Теоретичний блок

1. Рекомендації про те, що «все у наших руках».

2. Документація, яка змінюється і додається щодня.

3. Оцінювання без оцінок

4. Коригування офлайн? Якщо онлайн?

5. Навчання в умовах карантину.

 

   ІІ. Практичний блок

  1. Методичний коментар

Обговорення методичних рекомендацій

  1. Ведення шкільної документації

А) свідоцтва досягнень учнів НУШ;

Б) зошита спостереження;

В) класних журналів.

 

  1. Оцінювання орієнтоване на дитину:
  • Формувальне оцінювання;
  • Підсумкове оцінювання.

 

Література

        Методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів у початкових класах у навчальному році

        Лист МОН “Про переліки навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у закладах освіти у навчальному році”

       Методичні рекомендації щодо організації дистанційного навчання

       Методичні рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів

       

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗАСІДАННЯ ІІ  

 

Тема. Інноваційна діяльність в системі формування компетентної особистості

Мета: обмінятися досвідом впровадження в практику роботи елементів інноваційних технологій, застосування інформаційно-комп’ютерних засобів навчання та виховання здобувачів освіти; сприяти розвитку педагогіки партнерства, роботи з обдарованими дітьми

Форма проведення: інтерактивний діалог.

 

              Технології не замінять вчителів,

                а зроблять їх важливішими.

                                  Андреас Шляйхер         

 

І. Теоретичний блок

      1. Компетентному учню – компетентного учителя.

      2. Як стати хорошим онлайн-учителем? Поради фахівців.

      3. Гейміфікація в освіті.

      4. Шляхи  формування творчої особистості учня. Робота з обдарованими дітьми.

       5. Що можуть зробити батьки, щоб допомогти тінейджеру полюбити навчання?

ІІ. Практичний блок

Вернісаж думок

  1. Організація квестів під час змішаного навчання.
  2. Онлайн-тести як дієвий застосунок для реалізації технології змішаного навчання.
  3.  Інстаграм: бути чи не бути вчителю інстаблогером.
  4. Соціальні мережі для учнів – це спосіб самовираження, пошуку інсайтів, засіб виховання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗАСІДАННЯ ІІІ

Тема. Формування ключових компетентностей на уроках математики

Мета: розширити знання педагогів про математичну компетентність як складову нового Державного стандарту , представити засоби навчання для вдосконалення сучасного уроку НУШ; розкрити логічну складову предметної математичної компетентності, застосування Щоденних 3 та LEGO на уроках, особливості формування обчислювальних компетентностей учнів через упровадження інноваційних методів навчання; розвивати комунікабельність та інтерес до самовираження.

Форма проведення: 

Сучасна школа – це коли щодня

вчаться не тільки учні, а й вчителі.

                                          Андреас Шляйхер         

 

І. Теоретична  частина

1. Математичні компетентності – одні з найважливіших складових життєвих компетентностей, визначених Державним стандартом базової та повної загальної середньої освіти.

2. Шляхи формування ключових компетентностей учнів на уроках математики.

3. Шляхи набуття математичних компетентностей:

3.1. Формування обчислювальних компетентностей учнів через упровадження інноваційних методів навчання.

3.2. Щоденні 3: унікальні техніки, які допомагають втримати увагу і зробити уроки цікавими.

3.3. Гра по-новому, навчання по-новому. Чому LEGO в НУШ – це круто?!

3.4. Логоматематика в освітньому процесі.

4.  Розвиток критичного мислення на уроках математики та у позакласній роботі з предмета.

 

ІІ.  Практичне застосування

Методичний пошук вчителя математики (аукціон методичних ідей)

1. Інтерактивні форми організації навчальної діяльності молодших школярів на уроках математики.

2. Проектування завдань з  математики, які базуються на компетентнісному підході.

3. Приклади формування компетентностей учнів на різних етапах уроку.

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Планування
Додано
29 червня 2022
Переглядів
321
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку