Погоджено Затверджую
Начальник відділу освіти Директор ___________ліцею
молоді і спорту _________________сільської ради
_____________________ ______________________________
_____________________ ______________________________
План роботи
предметної методичної комісії
«Початкова освіта»
на ________навчальний рік
Тема роботи предметної методичної комісії «Початкова освіта»:
Від інноваційного змісту освіти через педагогічну майстерність учителя до формування компетентної особистості учня.
Завдання:
- вироблення професійної компетенції педагогічних працівників для
провадження інноваційних педагогічних технологій;
- здатність педагогів навчати в очному та дистанційному режимі;
- аналіз готовності вчителя до роботи з обдарованими учнями, до пошуково-дослідницької та проектної діяльності;
- визначення методів формування ключових компетентностей учнів на уроках математики.
ЗАСІДАННЯ І
Тема. Новий навчальний рік – готовність до всього
Мета: розроблення та впровадження навчально-методичного забезпечення початкової освіти в умовах реалізації Державного стандарту початкової освіти на навчальний рік; стимулювання мотивації педагогів до постійного навчання, самоосвіти, розвитку творчого потенціалу
Форма проведення: онлайн-зустріч (методичний консульпункт)
І. Теоретичний блок
1. Рекомендації про те, що «все у наших руках».
2. Документація, яка змінюється і додається щодня.
3. Оцінювання без оцінок
4. Коригування офлайн? Якщо онлайн?
5. Навчання в умовах карантину.
ІІ. Практичний блок
Обговорення методичних рекомендацій
А) свідоцтва досягнень учнів НУШ;
Б) зошита спостереження;
В) класних журналів.
Література
Методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів у початкових класах у навчальному році
Лист МОН “Про переліки навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у закладах освіти у навчальному році”
Методичні рекомендації щодо організації дистанційного навчання
Методичні рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів
ЗАСІДАННЯ ІІ
Тема. Інноваційна діяльність в системі формування компетентної особистості
Мета: обмінятися досвідом впровадження в практику роботи елементів інноваційних технологій, застосування інформаційно-комп’ютерних засобів навчання та виховання здобувачів освіти; сприяти розвитку педагогіки партнерства, роботи з обдарованими дітьми
Форма проведення: інтерактивний діалог.
Технології не замінять вчителів,
а зроблять їх важливішими.
Андреас Шляйхер
І. Теоретичний блок
1. Компетентному учню – компетентного учителя.
2. Як стати хорошим онлайн-учителем? Поради фахівців.
3. Гейміфікація в освіті.
4. Шляхи формування творчої особистості учня. Робота з обдарованими дітьми.
5. Що можуть зробити батьки, щоб допомогти тінейджеру полюбити навчання?
ІІ. Практичний блок
Вернісаж думок
ЗАСІДАННЯ ІІІ
Тема. Формування ключових компетентностей на уроках математики
Мета: розширити знання педагогів про математичну компетентність як складову нового Державного стандарту , представити засоби навчання для вдосконалення сучасного уроку НУШ; розкрити логічну складову предметної математичної компетентності, застосування Щоденних 3 та LEGO на уроках, особливості формування обчислювальних компетентностей учнів через упровадження інноваційних методів навчання; розвивати комунікабельність та інтерес до самовираження.
Форма проведення:
Сучасна школа – це коли щодня
вчаться не тільки учні, а й вчителі.
Андреас Шляйхер
І. Теоретична частина
1. Математичні компетентності – одні з найважливіших складових життєвих компетентностей, визначених Державним стандартом базової та повної загальної середньої освіти.
2. Шляхи формування ключових компетентностей учнів на уроках математики.
3. Шляхи набуття математичних компетентностей:
3.1. Формування обчислювальних компетентностей учнів через упровадження інноваційних методів навчання.
3.2. Щоденні 3: унікальні техніки, які допомагають втримати увагу і зробити уроки цікавими.
3.3. Гра по-новому, навчання по-новому. Чому LEGO в НУШ – це круто?!
3.4. Логоматематика в освітньому процесі.
4. Розвиток критичного мислення на уроках математики та у позакласній роботі з предмета.
ІІ. Практичне застосування
Методичний пошук вчителя математики (аукціон методичних ідей)
1. Інтерактивні форми організації навчальної діяльності молодших школярів на уроках математики.
2. Проектування завдань з математики, які базуються на компетентнісному підході.
3. Приклади формування компетентностей учнів на різних етапах уроку.