Свідоцтва досягнень для учнів 1,2 та 3-4 класів (оновлені)

Про матеріал
Свідоцтва досягнень (оновлені) відповідно до чинних Методичних рекомендацій щодо оцінювання учнів початкових класів
Перегляд файлу

 

(назва закладу загальної середньої освіти)

СВІДОЦТВО ДОСЯГНЕНЬ

учня/учениці 1 класу

________________________________________________________________

(прізвище та ім’я учня/учениці)

_________________________________ навчальний рік

Характеристика навчальної діяльності

Сформовано (V) /

формується

Виявляє інтерес до навчання, старанно і зосереджено виконує навчальні завдання

 

Активно працює на уроках, виявляє ініціативу

 

Співпрацює з іншими дітьми, керує емоціями, пояснює, у чому цінність спільної роботи

 

Проявляє самостійність у роботі, пояснює свої дії

 

Контролює хід виконання навчальних завдань, оцінює результат своєї роботи

 

Бере відповідальність за свої дії, обирає шляхи розв’язання проблем

 

Визначає істотні ознаки об’єктів, порівнює, об’єднує, розподіляє об’єкти за поданою ознакою

 

Спостерігає за об’єктом, досліджує об’єкт за поданою інструкцією, доходить висновків відповідно до мети спостереження.

 

Працює з поданим джерелом інформації, добирає за умовою тексти й ілюстрації до них

 

Працює з інформацією з допомогою цифрових пристроїв за інструкцією

 

 

Характеристика результатів навчання

Сформовано (V) /

формується

з мовно-літературної освітньої галузі

 

Виявляє розуміння фактичного змісту сприйнятого на слух висловлювання, запитує про незрозуміле

 

Читає вголос цілими словами, усвідомлено, правильно, виразно

 

Виявляє розуміння змісту прочитаного тексту, пояснює вчинки персонажів у творі, висловлює власне ставлення щодо прочитаного

 

Переказує усно прочитаний / прослуханий твір з дотриманням правил мовленнєвого етикету

 

Пише розбірливо, перевіряє написане, виправляє помилки

 

Визначає й аналізує мовні одиниці і мовні явища, використовує їх для вдосконалення мовлення

 

іноземна мова (англійська)

 

Сприймає з розумінням іноземну мову на слух

 

Читає з розумінням іноземною мовою

 

Висловлюється іноземною мовою

 

Записує слова, речення, короткі повідомлення про себе, на повсякденні теми іноземною мовою

 

з математичної освітньої галузі

 

Читає, записує, утворює, порівнює числа в межах 100, визначає склад числа

 

Володіє навичками додавання і віднімання чисел

 

Читає і записує математичні вирази, у тому числі зі змінною, знаходить їх значення

 

Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язування, розв’язує задачу, порівнює розв’язок

 

Розпізнає, конструює з підручного матеріалу і зображує геометричні фігури

 

Використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами

 

з природничої освітньої галузі

 

Розпізнає природні та рукотворні об’єкти, об’єкти неживої і живої природи, встановлює взаємозв’язки між ними

 

Називає і описує явища, які відбуваються у природі

 

Досліджує за інструкцією пропоновані об’єкти природи з використанням запропонованих приладів, описує з допомогою вчителя отриманий результат

 

Орієнтується на місцевості за об’єктами природи

 

Знаходить об’єкти на карті України (столицю України, Карпати, Крим, річку Дніпро, Чорне й Азовське моря)

 

Називає умови необхідні для життя організмів; наводить приклади природоохоронних заходів

 

соціальної і здоров’язбережувальної,

 громадянської та історичної освітньої галузей

 

Називає свою адресу, країну, її столицю; розповідає/ розпізнає про символи держави (прапор, герб, гімн, державна мова)

 

Називає відомих українців; культурні і природні пам’ятки свого краю

 

Розповідає про свої права і обов’язки в сім’ї, в школі, громадських місцях, наводить приклади; діє з повагою до прав інших

 

Розпізнає першочергові і другорядні потреби людини; визначає способи їх задоволення х урахуванням культури споживання

 

Визначає, як діяти у повсякденних ситуаціях без загрози для життя і здоров’я

 

Наводить приклади діяльності служб допомоги в небезпечних ситуаціях, називає номери телефонів цих служб

 

з технологічної освітньої галузі

 

Організовує робоче місце за визначеною умовою, дотримується безпечних прийомів праці

 

Виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю операцій / дій

 

Виконує трудові дії щодо самообслуговування, у тому числі ремонтує іграшки, книжки, доглядає за рослинами

 

з мистецької освітньої галузі: образотворче мистецтво

 

Описує враження від сприймання творів мистецтва, словесно характеризує їх

 

Відтворює художні образи засобами образотворчого мистецтва за зразком, користується різними художніми матеріалами

 

Презентує створені художні образи, описує, чи вдалося втілити творчий задум

 

з мистецької освітньої галузі: музичне мистецтво

 

Описує враження від сприймання творів мистецтва, словесно характеризує їх

 

Виявляє старанність у співі, відтворює за зразком запропоновані ритми

 

Презентує створені художні образи, описує, чи вдалося втілити творчий задум

 

з фізкультурної освітньої галузі

 

Виконує фізичні вправи за зразком

 

Пояснює значення фізичних вправ для здоров’я людини

 

Дотримується правил безпеки особисто та під час спільної рухової діяльності

 

Виконує різні ролі під час рухливих та командних ігор; вболіває за результат команди

 

 

Рішення педагогічної ради про переведення до наступного класу _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Рекомендації учительки ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Учителька  _________________                                       ___________________________________

                      (підпис)                                                                         (ініціали, прізвище)

Побажання батьків/осіб, що їх замінюють _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Батьки/ особи, що їх замінюють _____________                                 _____________________________

                                                            (підпис)                                                     (ініціали, прізвище)

                       Директор ліцею       __________________     ______________________________  

 

(назва закладу загальної середньої освіти)

СВІДОЦТВО ДОСЯГНЕНЬ

учня/учениці 2  класу

________________________________________________________________

(прізвище та ім’я учня/учениці)

_________________________________ навчальний рік

Характеристика навчальної діяльності

Сформовано (V) /

формується

Виявляє інтерес до навчання, старанно і зосереджено виконує навчальні завдання

 

Активно працює на уроках, виявляє ініціативу

 

Співпрацює з іншими дітьми, керує емоціями, пояснює, у чому цінність спільної роботи

 

Проявляє самостійність у роботі, пояснює свої дії

 

Контролює хід виконання навчальних завдань, оцінює результат своєї роботи

 

Бере відповідальність за свої дії, обирає шляхи розв’язання проблем

 

Визначає істотні ознаки об’єктів, порівнює, об’єднує, розподіляє об’єкти за поданою ознакою

 

Спостерігає за об’єктом, досліджує об’єкт за поданою інструкцією, доходить висновків відповідно до мети спостереження.

 

Працює з поданим джерелом інформації, добирає за умовою тексти й ілюстрації до них

 

Працює з інформацією з допомогою цифрових пристроїв за інструкцією

 

 

Характеристика результатів навчання

Сформовано (V) /

формується

з мовно-літературної освітньої галузі

 

Виявляє розуміння фактичного змісту сприйнятого на слух висловлювання, запитує про незрозуміле

 

Читає вголос цілими словами, усвідомлено, правильно, виразно

 

Виявляє розуміння змісту прочитаного тексту, пояснює вчинки персонажів у творі, висловлює власне ставлення щодо прочитаного

 

Переказує усно прочитаний / прослуханий твір з дотриманням правил мовленнєвого етикету

 

Пише розбірливо, перевіряє написане, виправляє помилки

 

Визначає й аналізує мовні одиниці і мовні явища, використовує їх для вдосконалення мовлення

 

іноземна мова (англійська)

 

Сприймає з розумінням іноземну мову на слух

 

Читає з розумінням іноземною мовою

 

Висловлюється іноземною мовою

 

Записує слова, речення, короткі повідомлення про себе, на повсякденні теми іноземною мовою

 

з математичної освітньої галузі

 

Читає, записує, утворює, порівнює числа в межах 100, визначає склад числа

 

Володіє навичками додавання і віднімання чисел

 

Читає і записує математичні вирази, у тому числі зі змінною, знаходить їх значення

 

Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язування, розв’язує задачу, порівнює розв’язок

 

Розпізнає, конструює з підручного матеріалу і зображує геометричні фігури

 

Використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами

 

з природничої освітньої галузі

 

Розпізнає природні та рукотворні об’єкти, об’єкти неживої і живої природи, встановлює взаємозв’язки між ними

 

Називає і описує явища, які відбуваються у природі

 

Досліджує за інструкцією пропоновані об’єкти природи з використанням запропонованих приладів, описує з допомогою вчителя отриманий результат

 

Орієнтується на місцевості за об’єктами природи

 

Знаходить об’єкти на карті України (столицю України, Карпати, Крим, річку Дніпро, Чорне й Азовське моря)

 

Називає умови необхідні для життя організмів; наводить приклади природоохоронних заходів

 

соціальної і здоров’язбережувальної,

 громадянської та історичної освітньої галузей

 

Називає свою адресу, країну, її столицю; розповідає/ розпізнає про символи держави (прапор, герб, гімн, державна мова)

 

Називає відомих українців; культурні і природні пам’ятки свого краю

 

Розповідає про свої права і обов’язки в сім’ї, в школі, громадських місцях, наводить приклади; діє з повагою до прав інших

 

Розпізнає першочергові і другорядні потреби людини; визначає способи їх задоволення х урахуванням культури споживання

 

Визначає, як діяти у повсякденних ситуаціях без загрози для життя і здоров’я

 

Наводить приклади діяльності служб допомоги в небезпечних ситуаціях, називає номери телефонів цих служб

 

з технологічної освітньої галузі

 

Організовує робоче місце за визначеною умовою, дотримується безпечних прийомів праці

 

Виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю операцій / дій

 

Виконує трудові дії щодо самообслуговування, у тому числі ремонтує іграшки, книжки, доглядає за рослинами

 

 З інформатичної освітньої галузі

 

Називає та добирає цифровий пристрій відповідно до мети завдання

 

Створює зображення за допомогою інструментів графічного редактора

 

Реалізує дії виконавця відповідно до лінійного алгоритму

 

Знаходить інформацію у вебджерелах за поданою умовою, дотримується безпечної поведінки під час онлайн-взаємодії

 

з мистецької освітньої галузі: образотворче мистецтво

 

Описує враження від сприймання творів мистецтва, словесно характеризує їх

 

Відтворює художні образи засобами образотворчого мистецтва за зразком, користується різними художніми матеріалами

 

Презентує створені художні образи, описує, чи вдалося втілити творчий задум

 

з мистецької освітньої галузі: музичне мистецтво

 

Описує враження від сприймання творів мистецтва, словесно характеризує їх

 

Виявляє старанність у співі, відтворює за зразком запропоновані ритми

 

Презентує створені художні образи, описує, чи вдалося втілити творчий задум

 

з фізкультурної освітньої галузі

 

Виконує фізичні вправи за зразком

 

Пояснює значення фізичних вправ для здоров’я людини

 

Дотримується правил безпеки особисто та під час спільної рухової діяльності

 

Виконує різні ролі під час рухливих та командних ігор; вболіває за результат команди

 

 

Рішення педагогічної ради про переведення до наступного класу _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Рекомендації учительки ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Учителька  _________________                                       ___________________________________

                      (підпис)                                                                         (ініціали, прізвище)

 

Побажання батьків/осіб, що їх замінюють _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Батьки/ особи, що їх замінюють _____________                                 _____________________________

                                                            (підпис)                                                     (ініціали, прізвище)

                      

Керівник освітнього закладу       __________________     ______________________________  

 

                                                                     (підпис)                                         (ініціали, прізвище)

 

 

(назва закладу загальної середньої освіти)

СВІДОЦТВО ДОСЯГНЕНЬ

учня/учениці 3/4 класу

________________________________________________________________

(прізвище та ім’я учня/учениці)

_________________________________ навчальний рік

Характеристика навчальної діяльності

Сформовано (V) /

формується

Виявляє цілеспрямованість та інтерес до навчання, відповідально ставиться  до виконання   завдань

 

Активно працює на уроках, виявляє ініціативу і творчий потенціал

 

Співпрацює з іншими дітьми, домовляється, керує емоціями

 

Проявляє самостійність у роботі, логічно обґрунтовує свою думку

 

Планує і контролює хід виконання навчальних завдань, оцінює результат своєї роботи

 

Бере відповідальність за свої дії, пропонує  шляхи розв’язання проблем, критично оцінює свої дії та дії інших

 

Визначає істотні ознаки об’єктів, порівнює, об’єднує, розподіляє об’єкти за обраною ознакою/ ознаками

 

Спостерігає за об’єктом/ об’єктами, формує припущення,  досліджує, доходить висновків про взаємозв’язки між об’єктами, пояснює їх  .

 

Добирає для виконання завдань  джерела інформації, презентує отриману інформацію у вигляді таблиць, схем, переказів

 

Безпечно використовує цифрові пристрої для доступу до інформації, спілкування, співпраці

 

 

Характеристика результатів навчання

Сформовано (V) /

формується

з мовно-літературної освітньої галузі

 

Виявляє розуміння фактичного змісту сприйнятого на слух висловлювання, запитує про незрозуміле

 

Читає вголос цілими словами, усвідомлено, правильно, виразно

 

Виявляє розуміння змісту прочитаного тексту, пояснює вчинки персонажів у творі, висловлює власне ставлення щодо прочитаного

 

Переказує усно прочитаний / прослуханий твір з дотриманням правил мовленнєвого етикету

 

Пише розбірливо, перевіряє написане, виправляє помилки

 

Визначає й аналізує мовні одиниці і мовні явища, використовує їх для вдосконалення мовлення

 

іноземна мова (англійська)

 

Сприймає з розумінням іноземну мову на слух

 

Читає з розумінням іноземною мовою

 

Висловлюється іноземною мовою

 

Записує слова, речення, короткі повідомлення про себе, на повсякденні теми іноземною мовою

 

з математичної освітньої галузі

 

Читає, записує, утворює, порівнює числа в межах 100, визначає склад числа

 

Володіє навичками додавання і віднімання чисел

 

Читає і записує математичні вирази, у тому числі зі змінною, знаходить їх значення

 

Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язування, розв’язує задачу, порівнює розв’язок

 

Розпізнає, конструює з підручного матеріалу і зображує геометричні фігури

 

Використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами

 

з природничої освітньої галузі

 

Розпізнає природні та рукотворні об’єкти, об’єкти неживої і живої природи, встановлює взаємозв’язки між ними

 

Називає і описує явища, які відбуваються у природі

 

Досліджує за інструкцією пропоновані об’єкти природи з використанням запропонованих приладів, описує з допомогою вчителя отриманий результат

 

Орієнтується на місцевості за об’єктами природи

 

Знаходить об’єкти на карті України (столицю України, Карпати, Крим, річку Дніпро, Чорне й Азовське моря)

 

Називає умови необхідні для життя організмів; наводить приклади природоохоронних заходів

 

соціальної і здоров’язбережувальної,

 громадянської та історичної освітньої галузей

 

Називає свою адресу, країну, її столицю; розповідає/ розпізнає про символи держави (прапор, герб, гімн, державна мова)

 

Називає відомих українців; культурні і природні пам’ятки свого краю

 

Розповідає про свої права і обов’язки в сім’ї, в школі, громадських місцях, наводить приклади; діє з повагою до прав інших

 

Розпізнає першочергові і другорядні потреби людини; визначає способи їх задоволення х урахуванням культури споживання

 

Визначає, як діяти у повсякденних ситуаціях без загрози для життя і здоров’я

 

Наводить приклади діяльності служб допомоги в небезпечних ситуаціях, називає номери телефонів цих служб

 

з технологічної освітньої галузі

 

Організовує робоче місце за визначеною умовою, дотримується безпечних прийомів праці

 

Виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю операцій / дій

 

Виконує трудові дії щодо самообслуговування, у тому числі ремонтує іграшки, книжки, доглядає за рослинами

 

з мистецької освітньої галузі: образотворче мистецтво

 

Описує враження від сприймання творів мистецтва, словесно характеризує їх

 

Відтворює художні образи засобами образотворчого мистецтва за зразком, користується різними художніми матеріалами

 

Презентує створені художні образи, описує, чи вдалося втілити творчий задум

 

з мистецької освітньої галузі: музичне мистецтво

 

Описує враження від сприймання творів мистецтва, словесно характеризує їх

 

 

 

Презентує створені художні образи, описує, чи вдалося втілити творчий задум

 

з фізкультурної освітньої галузі

 

Виконує фізичні вправи за зразком

 

Пояснює значення фізичних вправ для здоров’я людини

 

Дотримується правил безпеки особисто та під час спільної рухової діяльності

 

Виконує різні ролі під час рухливих та командних ігор; вболіває за результат команди

 

 

Рішення педагогічної ради про переведення до наступного класу _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Рекомендації учительки ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Учителька  _________________                                       ___________________________________

                      (підпис)                                                                         (ініціали, прізвище)

Побажання батьків/осіб, що їх замінюють ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Батьки/ особи, що їх замінюють _____________                                 _____________________________

                                                            (підпис)                                                     (ініціали, прізвище)

                       Директор ліцею       __________________     ______________________________  

 

 

docx
Додано
29 червня 2022
Переглядів
393
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку