(назва закладу загальної середньої освіти)
СВІДОЦТВО ДОСЯГНЕНЬ
учня/учениці 1 класу
________________________________________________________________
(прізвище та ім’я учня/учениці)
_________________________________ навчальний рік
Характеристика навчальної діяльності |
Сформовано (V) / формується |
Виявляє інтерес до навчання, старанно і зосереджено виконує навчальні завдання |
|
Активно працює на уроках, виявляє ініціативу |
|
Співпрацює з іншими дітьми, керує емоціями, пояснює, у чому цінність спільної роботи |
|
Проявляє самостійність у роботі, пояснює свої дії |
|
Контролює хід виконання навчальних завдань, оцінює результат своєї роботи |
|
Бере відповідальність за свої дії, обирає шляхи розв’язання проблем |
|
Визначає істотні ознаки об’єктів, порівнює, об’єднує, розподіляє об’єкти за поданою ознакою |
|
Спостерігає за об’єктом, досліджує об’єкт за поданою інструкцією, доходить висновків відповідно до мети спостереження. |
|
Працює з поданим джерелом інформації, добирає за умовою тексти й ілюстрації до них |
|
Працює з інформацією з допомогою цифрових пристроїв за інструкцією |
|
Характеристика результатів навчання |
Сформовано (V) / формується |
з мовно-літературної освітньої галузі |
|
Виявляє розуміння фактичного змісту сприйнятого на слух висловлювання, запитує про незрозуміле |
|
Читає вголос цілими словами, усвідомлено, правильно, виразно |
|
Виявляє розуміння змісту прочитаного тексту, пояснює вчинки персонажів у творі, висловлює власне ставлення щодо прочитаного |
|
Переказує усно прочитаний / прослуханий твір з дотриманням правил мовленнєвого етикету |
|
Пише розбірливо, перевіряє написане, виправляє помилки |
|
Визначає й аналізує мовні одиниці і мовні явища, використовує їх для вдосконалення мовлення |
|
іноземна мова (англійська) |
|
Сприймає з розумінням іноземну мову на слух |
|
Читає з розумінням іноземною мовою |
|
Висловлюється іноземною мовою |
|
Записує слова, речення, короткі повідомлення про себе, на повсякденні теми іноземною мовою |
|
з математичної освітньої галузі |
|
Читає, записує, утворює, порівнює числа в межах 100, визначає склад числа |
|
Володіє навичками додавання і віднімання чисел |
|
Читає і записує математичні вирази, у тому числі зі змінною, знаходить їх значення |
|
Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язування, розв’язує задачу, порівнює розв’язок |
|
Розпізнає, конструює з підручного матеріалу і зображує геометричні фігури |
|
Використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами |
|
з природничої освітньої галузі |
|
Розпізнає природні та рукотворні об’єкти, об’єкти неживої і живої природи, встановлює взаємозв’язки між ними |
|
Називає і описує явища, які відбуваються у природі |
|
Досліджує за інструкцією пропоновані об’єкти природи з використанням запропонованих приладів, описує з допомогою вчителя отриманий результат |
|
Орієнтується на місцевості за об’єктами природи |
|
Знаходить об’єкти на карті України (столицю України, Карпати, Крим, річку Дніпро, Чорне й Азовське моря) |
|
Називає умови необхідні для життя організмів; наводить приклади природоохоронних заходів |
|
соціальної і здоров’язбережувальної, громадянської та історичної освітньої галузей |
|
Називає свою адресу, країну, її столицю; розповідає/ розпізнає про символи держави (прапор, герб, гімн, державна мова) |
|
Називає відомих українців; культурні і природні пам’ятки свого краю |
|
Розповідає про свої права і обов’язки в сім’ї, в школі, громадських місцях, наводить приклади; діє з повагою до прав інших |
|
Розпізнає першочергові і другорядні потреби людини; визначає способи їх задоволення х урахуванням культури споживання |
|
Визначає, як діяти у повсякденних ситуаціях без загрози для життя і здоров’я |
|
Наводить приклади діяльності служб допомоги в небезпечних ситуаціях, називає номери телефонів цих служб |
|
з технологічної освітньої галузі |
|
Організовує робоче місце за визначеною умовою, дотримується безпечних прийомів праці |
|
Виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю операцій / дій |
|
Виконує трудові дії щодо самообслуговування, у тому числі ремонтує іграшки, книжки, доглядає за рослинами |
|
з мистецької освітньої галузі: образотворче мистецтво |
|
Описує враження від сприймання творів мистецтва, словесно характеризує їх |
|
Відтворює художні образи засобами образотворчого мистецтва за зразком, користується різними художніми матеріалами |
|
Презентує створені художні образи, описує, чи вдалося втілити творчий задум |
|
з мистецької освітньої галузі: музичне мистецтво |
|
Описує враження від сприймання творів мистецтва, словесно характеризує їх |
|
Виявляє старанність у співі, відтворює за зразком запропоновані ритми |
|
Презентує створені художні образи, описує, чи вдалося втілити творчий задум |
|
з фізкультурної освітньої галузі |
|
Виконує фізичні вправи за зразком |
|
Пояснює значення фізичних вправ для здоров’я людини |
|
Дотримується правил безпеки особисто та під час спільної рухової діяльності |
|
Виконує різні ролі під час рухливих та командних ігор; вболіває за результат команди |
|
Рішення педагогічної ради про переведення до наступного класу _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Рекомендації учительки ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Учителька _________________ ___________________________________
(підпис) (ініціали, прізвище)
Побажання батьків/осіб, що їх замінюють _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Батьки/ особи, що їх замінюють _____________ _____________________________
(підпис) (ініціали, прізвище)
Директор ліцею __________________ ______________________________
(назва закладу загальної середньої освіти)
СВІДОЦТВО ДОСЯГНЕНЬ
учня/учениці 2 класу
________________________________________________________________
(прізвище та ім’я учня/учениці)
_________________________________ навчальний рік
Характеристика навчальної діяльності |
Сформовано (V) / формується |
Виявляє інтерес до навчання, старанно і зосереджено виконує навчальні завдання |
|
Активно працює на уроках, виявляє ініціативу |
|
Співпрацює з іншими дітьми, керує емоціями, пояснює, у чому цінність спільної роботи |
|
Проявляє самостійність у роботі, пояснює свої дії |
|
Контролює хід виконання навчальних завдань, оцінює результат своєї роботи |
|
Бере відповідальність за свої дії, обирає шляхи розв’язання проблем |
|
Визначає істотні ознаки об’єктів, порівнює, об’єднує, розподіляє об’єкти за поданою ознакою |
|
Спостерігає за об’єктом, досліджує об’єкт за поданою інструкцією, доходить висновків відповідно до мети спостереження. |
|
Працює з поданим джерелом інформації, добирає за умовою тексти й ілюстрації до них |
|
Працює з інформацією з допомогою цифрових пристроїв за інструкцією |
|
Характеристика результатів навчання |
Сформовано (V) / формується |
з мовно-літературної освітньої галузі |
|
Виявляє розуміння фактичного змісту сприйнятого на слух висловлювання, запитує про незрозуміле |
|
Читає вголос цілими словами, усвідомлено, правильно, виразно |
|
Виявляє розуміння змісту прочитаного тексту, пояснює вчинки персонажів у творі, висловлює власне ставлення щодо прочитаного |
|
Переказує усно прочитаний / прослуханий твір з дотриманням правил мовленнєвого етикету |
|
Пише розбірливо, перевіряє написане, виправляє помилки |
|
Визначає й аналізує мовні одиниці і мовні явища, використовує їх для вдосконалення мовлення |
|
іноземна мова (англійська) |
|
Сприймає з розумінням іноземну мову на слух |
|
Читає з розумінням іноземною мовою |
|
Висловлюється іноземною мовою |
|
Записує слова, речення, короткі повідомлення про себе, на повсякденні теми іноземною мовою |
|
з математичної освітньої галузі |
|
Читає, записує, утворює, порівнює числа в межах 100, визначає склад числа |
|
Володіє навичками додавання і віднімання чисел |
|
Читає і записує математичні вирази, у тому числі зі змінною, знаходить їх значення |
|
Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язування, розв’язує задачу, порівнює розв’язок |
|
Розпізнає, конструює з підручного матеріалу і зображує геометричні фігури |
|
Використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами |
|
з природничої освітньої галузі |
|
Розпізнає природні та рукотворні об’єкти, об’єкти неживої і живої природи, встановлює взаємозв’язки між ними |
|
Називає і описує явища, які відбуваються у природі |
|
Досліджує за інструкцією пропоновані об’єкти природи з використанням запропонованих приладів, описує з допомогою вчителя отриманий результат |
|
Орієнтується на місцевості за об’єктами природи |
|
Знаходить об’єкти на карті України (столицю України, Карпати, Крим, річку Дніпро, Чорне й Азовське моря) |
|
Називає умови необхідні для життя організмів; наводить приклади природоохоронних заходів |
|
соціальної і здоров’язбережувальної, громадянської та історичної освітньої галузей |
|
Називає свою адресу, країну, її столицю; розповідає/ розпізнає про символи держави (прапор, герб, гімн, державна мова) |
|
Називає відомих українців; культурні і природні пам’ятки свого краю |
|
Розповідає про свої права і обов’язки в сім’ї, в школі, громадських місцях, наводить приклади; діє з повагою до прав інших |
|
Розпізнає першочергові і другорядні потреби людини; визначає способи їх задоволення х урахуванням культури споживання |
|
Визначає, як діяти у повсякденних ситуаціях без загрози для життя і здоров’я |
|
Наводить приклади діяльності служб допомоги в небезпечних ситуаціях, називає номери телефонів цих служб |
|
з технологічної освітньої галузі |
|
Організовує робоче місце за визначеною умовою, дотримується безпечних прийомів праці |
|
Виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю операцій / дій |
|
Виконує трудові дії щодо самообслуговування, у тому числі ремонтує іграшки, книжки, доглядає за рослинами |
|
З інформатичної освітньої галузі |
|
Називає та добирає цифровий пристрій відповідно до мети завдання |
|
Створює зображення за допомогою інструментів графічного редактора |
|
Реалізує дії виконавця відповідно до лінійного алгоритму |
|
Знаходить інформацію у вебджерелах за поданою умовою, дотримується безпечної поведінки під час онлайн-взаємодії |
|
з мистецької освітньої галузі: образотворче мистецтво |
|
Описує враження від сприймання творів мистецтва, словесно характеризує їх |
|
Відтворює художні образи засобами образотворчого мистецтва за зразком, користується різними художніми матеріалами |
|
Презентує створені художні образи, описує, чи вдалося втілити творчий задум |
|
з мистецької освітньої галузі: музичне мистецтво |
|
Описує враження від сприймання творів мистецтва, словесно характеризує їх |
|
Виявляє старанність у співі, відтворює за зразком запропоновані ритми |
|
Презентує створені художні образи, описує, чи вдалося втілити творчий задум |
|
з фізкультурної освітньої галузі |
|
Виконує фізичні вправи за зразком |
|
Пояснює значення фізичних вправ для здоров’я людини |
|
Дотримується правил безпеки особисто та під час спільної рухової діяльності |
|
Виконує різні ролі під час рухливих та командних ігор; вболіває за результат команди |
|
Рішення педагогічної ради про переведення до наступного класу _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Рекомендації учительки ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Учителька _________________ ___________________________________
(підпис) (ініціали, прізвище)
Побажання батьків/осіб, що їх замінюють _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Батьки/ особи, що їх замінюють _____________ _____________________________
(підпис) (ініціали, прізвище)
Керівник освітнього закладу __________________ ______________________________
(підпис) (ініціали, прізвище)
(назва закладу загальної середньої освіти)
СВІДОЦТВО ДОСЯГНЕНЬ
учня/учениці 3/4 класу
________________________________________________________________
(прізвище та ім’я учня/учениці)
_________________________________ навчальний рік
Характеристика навчальної діяльності |
Сформовано (V) / формується |
Виявляє цілеспрямованість та інтерес до навчання, відповідально ставиться до виконання завдань |
|
Активно працює на уроках, виявляє ініціативу і творчий потенціал |
|
Співпрацює з іншими дітьми, домовляється, керує емоціями |
|
Проявляє самостійність у роботі, логічно обґрунтовує свою думку |
|
Планує і контролює хід виконання навчальних завдань, оцінює результат своєї роботи |
|
Бере відповідальність за свої дії, пропонує шляхи розв’язання проблем, критично оцінює свої дії та дії інших |
|
Визначає істотні ознаки об’єктів, порівнює, об’єднує, розподіляє об’єкти за обраною ознакою/ ознаками |
|
Спостерігає за об’єктом/ об’єктами, формує припущення, досліджує, доходить висновків про взаємозв’язки між об’єктами, пояснює їх . |
|
Добирає для виконання завдань джерела інформації, презентує отриману інформацію у вигляді таблиць, схем, переказів |
|
Безпечно використовує цифрові пристрої для доступу до інформації, спілкування, співпраці |
|
Характеристика результатів навчання |
Сформовано (V) / формується |
з мовно-літературної освітньої галузі |
|
Виявляє розуміння фактичного змісту сприйнятого на слух висловлювання, запитує про незрозуміле |
|
Читає вголос цілими словами, усвідомлено, правильно, виразно |
|
Виявляє розуміння змісту прочитаного тексту, пояснює вчинки персонажів у творі, висловлює власне ставлення щодо прочитаного |
|
Переказує усно прочитаний / прослуханий твір з дотриманням правил мовленнєвого етикету |
|
Пише розбірливо, перевіряє написане, виправляє помилки |
|
Визначає й аналізує мовні одиниці і мовні явища, використовує їх для вдосконалення мовлення |
|
іноземна мова (англійська) |
|
Сприймає з розумінням іноземну мову на слух |
|
Читає з розумінням іноземною мовою |
|
Висловлюється іноземною мовою |
|
Записує слова, речення, короткі повідомлення про себе, на повсякденні теми іноземною мовою |
|
з математичної освітньої галузі |
|
Читає, записує, утворює, порівнює числа в межах 100, визначає склад числа |
|
Володіє навичками додавання і віднімання чисел |
|
Читає і записує математичні вирази, у тому числі зі змінною, знаходить їх значення |
|
Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язування, розв’язує задачу, порівнює розв’язок |
|
Розпізнає, конструює з підручного матеріалу і зображує геометричні фігури |
|
Використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами |
|
з природничої освітньої галузі |
|
Розпізнає природні та рукотворні об’єкти, об’єкти неживої і живої природи, встановлює взаємозв’язки між ними |
|
Називає і описує явища, які відбуваються у природі |
|
Досліджує за інструкцією пропоновані об’єкти природи з використанням запропонованих приладів, описує з допомогою вчителя отриманий результат |
|
Орієнтується на місцевості за об’єктами природи |
|
Знаходить об’єкти на карті України (столицю України, Карпати, Крим, річку Дніпро, Чорне й Азовське моря) |
|
Називає умови необхідні для життя організмів; наводить приклади природоохоронних заходів |
|
соціальної і здоров’язбережувальної, громадянської та історичної освітньої галузей |
|
Називає свою адресу, країну, її столицю; розповідає/ розпізнає про символи держави (прапор, герб, гімн, державна мова) |
|
Називає відомих українців; культурні і природні пам’ятки свого краю |
|
Розповідає про свої права і обов’язки в сім’ї, в школі, громадських місцях, наводить приклади; діє з повагою до прав інших |
|
Розпізнає першочергові і другорядні потреби людини; визначає способи їх задоволення х урахуванням культури споживання |
|
Визначає, як діяти у повсякденних ситуаціях без загрози для життя і здоров’я |
|
Наводить приклади діяльності служб допомоги в небезпечних ситуаціях, називає номери телефонів цих служб |
|
з технологічної освітньої галузі |
|
Організовує робоче місце за визначеною умовою, дотримується безпечних прийомів праці |
|
Виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю операцій / дій |
|
Виконує трудові дії щодо самообслуговування, у тому числі ремонтує іграшки, книжки, доглядає за рослинами |
|
з мистецької освітньої галузі: образотворче мистецтво |
|
Описує враження від сприймання творів мистецтва, словесно характеризує їх |
|
Відтворює художні образи засобами образотворчого мистецтва за зразком, користується різними художніми матеріалами |
|
Презентує створені художні образи, описує, чи вдалося втілити творчий задум |
|
з мистецької освітньої галузі: музичне мистецтво |
|
Описує враження від сприймання творів мистецтва, словесно характеризує їх |
|
|
|
Презентує створені художні образи, описує, чи вдалося втілити творчий задум |
|
з фізкультурної освітньої галузі |
|
Виконує фізичні вправи за зразком |
|
Пояснює значення фізичних вправ для здоров’я людини |
|
Дотримується правил безпеки особисто та під час спільної рухової діяльності |
|
Виконує різні ролі під час рухливих та командних ігор; вболіває за результат команди |
|
Рішення педагогічної ради про переведення до наступного класу _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Рекомендації учительки ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Учителька _________________ ___________________________________
(підпис) (ініціали, прізвище)
Побажання батьків/осіб, що їх замінюють ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Батьки/ особи, що їх замінюють _____________ _____________________________
(підпис) (ініціали, прізвище)
Директор ліцею __________________ ______________________________