План роботи районної методичної комісї .

Про матеріал
Матеріал містить документацію роботи методичної комісії: загальні відомості про вчителів, тему над якою працює вчитель, план методичної комісії, графік проведення методичних об'єднань та положення про методичне об'єднання вчителів фізичної культури.
Перегляд файлу

                   

 

 

 

 

Районна методична

комісія вчителів фізичної культури та предмету «Захист Вітчизни» Коростенського району

у 2019 -2020 н/р

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Список учителів

 

№ п/п

Прізвище ім’я

по батькові

Категорія

 

предмет, який викладає

школа

1.       

Ніколайчук Іван Володимирович

 

І

 

Фізична культура, Захист Вітчизни

Білківська СЗШ І-ІІІ ступенів

2.       

Пашинський Павло Григорович

Вища.

Старший вчитель

Фізична культура, Захист Вітчизни

 

Васьковицький  ліцей

3.       

Глушанівський Сергій Миколайович

 

І

 

 

Фізична культура

 

Грозинська гімназія

4.       

Білошицький  Денис

Сергійович

 

 

ІІ

 

 

Фізична культура

Кожухівська СЗШ І-ІІІ ступенів

5.       

Власюк Олександр Олексійович

 

І

 

 

Фізична культура

Лісівщинська СЗШ І-ІІІ ступенів

6.       

Мольдерф Олександр Сергійович

 

Вища.

 

 

Фізична культура

Малозубівщинська СЗШ І-ІІІ ступенів

7.       

Прохоренко Григорій Іванович

 

Вища.

 

 

 

Фізична культура

 

Меленівський НВК

8.       

Осипчук Ігор Іванович

 

 

І

Фізична культура,

Захист Вітчизни

Сушківська  СЗШ І-ІІІ ступенів

9.       

Капітула Олександр

Якович

 

Спеціаліст

 

Фізична культура,

Захист Вітчизни

Холосненська СЗШ І-ІІІ ступенів

10.  

Повторейко Тетяна Віталіївна

 

ІІ

 

 

Фізична культура

Хотинівська СЗШ І-ІІІ ступенів

11.  

Капітула Віктор

Якович

 

 

І

 

 

Фізична культура

Бехівська філія,

Васьковицький ліцей

12.  

Ліщенко Віктор Володимирович

 

І

 

Захист Вітчизни

Лісівщинська СЗШ І-ІІІ ступенів

13.  

Каленський Василь

Петрович

 

 

Вища

 

Фізична культура Захист Вітчизни

Каленський НВК, Малозубівщинська СЗШ І-ІІІ ступенів

14.  

Копишинський

В’ячеслав Андрійович

 

І

 

 

 

 

Фізична культура

Михайлівська СЗШ І-ІІ ступенів

15.  

 

Толочко Олександр Васильович

 

 

ІІ

 

 

 

Фізична культура

 

Новаківський НВК, Сарновицька СЗШ І-ІІІ ступенів

16.  

Пашинський Андрій

Павлович

 

І

 

 

Фізична культура

 

Стремигородський НВК

17.  

Плахоніна Олена

Тимофіївна

 

І

 

 

Фізична культура

 

Ходаківська СЗШ І-ІІ ступенів

 

18.  

Пісочнюк Валерій Олексндрович

 

Спеціаліст

 

Фізична культура

Веселівська СЗШ І-ІІ ступенів, Холосненська СЗШ І-ІІІ ступенів

19.  

Трохимович Владислав

Сергійович

 

Спеціаліст

 

Фізична культура

Білошицівська СЗШ І-ІІ ступенів

20.  

Камінська Вікторія

Петрівна

 

 

Спеціаліст

 

 

Фізична культура

Шершнівська СЗШ І-ІІ ступенів

21.  

Максимчук Василь

 Григорович

 

Вища.

Старший вчитель.

 

Захист Вітчизни

 

Грозинська гімназія

22.  

Ковальчук Сергій Миколайович

 

Спеціаліст

 

 

Захист Вітчизни

Кожухівська СЗШ І-ІІІ ступенів

23.  

Шишкін Володимир Сергійович

 

І

 

 

Захист Вітчизни

 

Меленівський НВК

24.  

Клименко Владислав Вікторович

 

Спеціаліст

 

 

 

Захист Вітчизни

Хотинівська СЗШ І-ІІІ ступенів

 


Проблема над якою працює вчитель

№ п/п

Прізвище ім’я по батькові

Проблемна тема

1.      

Ніколайчук Іван Володимирович

«Шляхи вдосконалення військового навчання та військово-патріотичного виховання учнів в процесі допризовної підготовки».
«Вплив самоконтролю фізичного стану на рухову активність учнів протягом навчального року».

 

2.      

Глушанівський Сергій Миколайович

«Систематизація і характеристика тестів, що застосовуються для контролю фізичного стану школярів».

 

3.      

Білошицький денис

 Сергійович

«Методика навчання руховим діям дітей середнього шкільного віку».

 

4.      

Власюк Олександр Олексійович

«Здоровий спосіб життя людини і місце в ньому занять фізичною культурою і спортом».

5.      

Мольдерф Олександр Сергійович

«Формування мотивації до занять фізичною культурою й спортом у шкільному віці».

 

6.      

Прохоренко Григорій Іванович

«Застосування методу колового тренування на уроках фізичної культури».

 

7.      

Осипчук Ігор Іванович

«Особливості проведення занять з фізичного виховання з учнями спеціальних медичних груп».

«Військово-патріотичне виховання учнів в загальноосвітніх навчальних закладах»

8.      

Капітула Олександр Якович

«Використання методів і засобів навчання для вирішення завдань на сучасному уроці фізичної культури»

« Захист населення від надзвичайних ситуацій»

9.      

Повторейко Тетяна Віталіївна

«Формування здоров'язбережувальної компетентності учнів початкової школи засобами рухливих ігор»

10.  

Капітула Віктор Якович

«Особливості методики навчання дітей самостійним заняттям фізичними вправами».

 

11.  

Ліщенко Віктор Володимирович

«Впровадження інтерактивних технологій в процес вивчення предмета «Захист Вітчизни».

12.  

Каленський Василь Петрович

 

 

 

 

«Фізична культура як різновид діяльності людини і його соціальне значення».

«Удосконалення форм і методів викладання предмету «Захист Вітчизни».

13.  

Копишинський В’ячеслав Андрійович

 

 

 

«Дозування фізичного навантаження на уроках фізичної культури в початковій школі (4 клас)».

14.  

Толочко Олександр Васильович

«Дозування фізичного навантаження на уроках фізичної культури в початковій школі (4 клас)»

15.  

Пашинський Андрій Павлович

«Виховання інтересу до занять фізичною культурою»

 

16.  

Плахоніна Олена Тимофіївна

«Фізична культура як різновид діяльності людини і його соціальне значення».

 

17.  

Пісочнюк Валерій Олексндрович

«Дозування фізичного навантаження на уроках фізичної культури в початковій школі (4 клас)».

18.  

Трохимович Владислав Сергійович

«Нетрадиційні засоби фізичного виховання в навчально-виховному процесі з фізичної культури»

 

19.  

Камінська Вікторія Петрівна

«Уроки фізичної культури з використанням ІКТ».

20.  

Максимчук Василь Григорович

«Стрілецька зброя та поводження з нею. Заходи безпеки при проведенні стрільб із стрілецької зброї»

21.  

Ковальчук Сергій Миколайович

« Організація та проведення евакуаційних заходів у разі виникнення надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру».

22.  

Шишкін Володимир Сергійович

«Роль самоосвітньої роботи викладача предмета «Захист Вітчизни» щодо розвитку професійних компетентностей»

23.  

Клименко Владислав Вікторович

«Впровадження інтерактивних технологій в процес вивчення предмета «Захист Вітчизни».

 


ПЛАН  РОБОТИ

Методичної комісії на 2019-2020н.р.

 

Проблемна тема:

 

 «Використання творчих можливостей в інноваційній діяльності вчителів щодо формування в учнів знань та вміння використовувати їх для збереження і поліпшення свого здоров’я»

   

 

І засідання

(19 серпня 2019р. )

 

Місце  проведення: Відділ освіти, актова зала

Керівник методичного об’єднання: Мольдерф О.С., Малозубівщинська СЗШ І-ІІІ ступенів

Координатор: Пайцун Т.В. – головний спеціаліст відділу освіти, Обиход П.С. – методист РМК.

Форма проведення: методичний діалог

 

 

  1. Аналіз роботи районного методичного об’єднання вчителів фізичної культури та предмету «Захист Вітчизни» за 2018-2019 навчальний рік та ознайомлення із планом роботи на 2019- 2020 навчальний рік. Затвердження плану роботи РМО.

 

                  Пайцун Т.В. – головний спеціаліст відділу освіти

 

                        Обиход П.С. – методист РМК

 

 

  1. Головні завдання щодо викладання фізичної культури та предмету «Захист Вітчизни» на сучасному етапі. Методичні рекомендації МОН України щодо викладання захисту Вітчизни в 2019-2020 н.р.

 

 

                                  Обиход П.С. – методист РМК

 

 

  1. Обмін досвідом:

 

  1.    Застосування інформаційно- комунікаційних технологій навчання як засіб  формування ключових компетентностей на уроках фізичної культури та предмету «Захист Вітчизни».

 

                                 Шишкін В.С. – Меленівський НВК

       

  1.   Забезпечення диференційованого підходу до учнів з урахуванням стану їхнього здоров'я, рівня фізичного розвитку, рухової підготовленості по статі.

 

                               Повторейко Т.В. – Хотинівська СЗШ І-ІІІ ступенів

                               Осипчук І.І. – Сушківська СЗШ І-ІІІ ступенів

 

  1.   Розвиток швидкісно – силових здібностей за рахунок рухливих і спортивних ігор на уроках фізичної культури.

 

                               Білошицький Д.С. – Кожухівська СЗШ І-ІІІ ступенів

 

 

  1. Методичні рекомендації : Організація Всеукраїнської дитячо – юнацької

військово – патріотичної гри «Сокіл» («Джура») у закладах освіти. Гра «Джура» в системі освіти.

                            

                              Пайцун Т.В. – головний спеціаліст відділу освіти

                                   Обиход П.С. – методист РМК

                                          

5.Планування методичної роботи на навчальний рік

 

 

 

 

Засідання ТГ:

1. Розробити і затвердити план спортивно-масових заходів на навчальний рік

2. Положення  Гімназіади Житомирщини учнів на 2019 – 2020 н.р.

Члени методичного об’єднання.

 

 

 

 

 

 

ІІ засідання

22.11.2019р.   Грозинська гімназія.

             Тема: «Сучасні методичні аспекти формування фізичних і морально-виховних якостей учнів на уроках фізичної культури та предмету «Захист Вітчизни».

 

1.Виступ: «Методичні аспекти формування фізичних і морально-вольових 

     якостей учнів на уроках фізичної культури та предмету «Захист Вітчизни».

 

                                    Обиход П.С. – методист РМК

 

2.Практична робота:

2.1. Відвідування уроків:

- фізичної культури у 10 класі (модуль «Спортивна гімнастика»)

Мета: Визначити володіння вчителем інноваційними підходами до організації освітнього процесу та забезпечення розвитку основних фізичних якостей і рухових здібностей учнів.

 

Глушанівський С.М. – Грозинська гімназія

                                      Обиход П.С. – методист РМК

               Мольдерф О.С. – голова районної методичної комісії

                                   Учасники семінару

 

- Захисту Вітчизни у 11 класі (розділ «Тактична підготовка». Тема: «Дії солдата у складі бойових груп»).

Мета:  Визначити володіння вчителем інноваційними підходами до організації

            освітного процесу та рівень володіння учнями навичками дій бойової групи.

 

                                    Максимчук В.Г. – Грозинська гімназія

                                    Обиход П.С. – методист РМК

            Мольдерф О.С. – голова районної методичної комісії

                                   Учасники семінару

 

2.2. Ознайомлення з навчально-матеріальною базою та документацією.

                                  Максимчук В.Г. – Грозинська гімназія

                                  Глушанівський С.М. – Грозинська гімназія

                                  Обиход П.С. – методист РМК

         Мольдерф О.С. – голова районної методичної комісії

                                  Учасники семінару

 

 

      3. Обмін досвідом: «Реалізація змістовних ліній нового Державного стандарту

           на уроках фізичної культури».

  

                                   Білошицький Д.С. – Кожухівська СЗШ І-ІІІ ступенів

                                   Пашинський А.П. – Стремигородський НВК

 

  1. Фізичне та патріотичне виховання учнівської молоді засобами Всеукраїнської дитячо-юнацької військової гри «Сокіл» («Джура»).

 

                                 Максимчук В.Г. – Грозинська гімназія

 

  1. Інформація про проходження курсів підвищення кваліфікації при КЗ «Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти»

Житомирської обласної ради в 2019 році.

 

                                Глушанівський С.М. – Грозинська гімназія

                      Плахоніна О.Т. – Ходаківська СЗШ І-ІІ ступенів

                      Повторейко Т.В. – Хотинівська СЗШ І-ІІІ ступенів

 

  1. Про проведення місячника оборонно-масової роботи, присвяченого Дню Збройних Сил України.

 

                      Пайцун Т.В. – головний спеціаліст відділу освіти

 

  1. Про проведення приписки громадян 2003 року народження до призовної 

 дільниці  Коростенського району Житомирської області.

  • Про підготовку молоді для вступу до вищих військових навчальних закладів Міністерства оборони України.

 

                Барановський В.М. – представник Коростенського об’єднаного

                                                    міського комісаріату

    

  1. Новини в методології викладання предмету, військовій справі, в боротьбі з стихійними лихами, аваріями і катастрофами в Україні і світі, а також в теорії навчання і виховання учнів.

 

                    Мольдерф О.С. – голова районної методичної комісії

     

 

  1. Підсумок семінару.Рекомендації.

                         

                               Обиход П.С. – методист РМК

 

 

 

 

Робота ТГ

 1. Провести фото і відеозапис фрагментів уроків.

Члени методичного об’єднання.

2. Підготовка і участь команд школи в  змаганнях.

 Вчителі фізичної культури.

Робота ТГ

 

1. Проведення змагань згідно плану.

Вчителі  фізичної культури.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ засідання

Квітень  2020р.   Васьковицький ліцей.

        Тема «Патріотичне виховання учнів на основі дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл»(Джура).

 

 

 

 

 1. Перегляд відкритого  уроку з предмету «Захист Вітчизни».

 

2.Аналіз уроку

 

3.  Робота з формування у допризовної та призовної молоді високої патріотичної свідомості, готовності до виконання конституційного обов’язку щодо захисту національних інтересів держави, служби в Збройних силах України.                 Обмін досвідом, викладачі предмету 

 

4. Нормативні документи з предмета фізична культура

 

5. Щорічне оцінювання стану фізичної підготовленості школярів у 2019-2020 н.р

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІV засідання

заходи до Всесвітнього Дня Здоров’я -

 1. Підведення підсумків роботи методичного об’єднання з певної проблеми, виявлення і узагальнення кращого педагогічного досвіду.

Методист

2. Пропозиції щодо планування роботи методичного об’єднання на новий навчальний рік.

Члени методичного об’єднання.

3. Методика підготовки школярів до участі в заходах до Дня цивільного захисту»

 Вчитель предмету «Захист Вітчизни»

4. Підготовка до проведення військово-патріотичної спортивної гри «ДЖУРА».

 Вчитель предмету «Захист Вітчизни»

5. Обговорення пропозицій щодо змісту методичної роботи на наступний навчальний рік.

Члени методичного об’єднання.

6. Звіт вчителів про рівень навчальних досягнень.

Члени методичного об’єднання.

 Робота між засіданнями

1. Провести спортивно-масові заходи згідно річного плану.

Вчителі фізичної культури.

 

 

 

 

 

Графік проведення методичних об’єднань

№ п/п

Зміст роботи

Термін

Відповідальний

Місце проведення

1.

Засідання МО «Про методичне забезпечення викладання фізичної культури у новому навчальному році»

 

 

19серпня 2019р.

 

 

Райво

2.

Семінар-практикум: «Сучасні методичні аспекти формування фізичних і морально-виховних якостей учнів на уроках фізичної культури та предмету «Захист Вітчизни».

 

 

 

 

22 листопада 2019р.

 

 

Грозинська

гімназія

3.

Семінар-практикум: «Патріотичне виховання учнів на основі дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл»(Джура).

 

 

 

 

Квітень

 2020р.

 

 

Васьковицький

    ліцей

4.

Відкриті заходи

до  Дня   здоров’я 

 

 

Квітень

2020р.

 

 

Навчальні заклади

 

 

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

про  методичне об’єднання вчителів фізичної культури та предмету «Захисту вітчизни» Коростенського району.

1.​ Загальні положення

1.1. Районне методичне об'єднання вчителів (далі – РМО) – є структурним підрозділом районного методичного кабінету, яке координує методичну, організаційну роботу вчителів одного або кількох споріднених предметів, організує вдосконалення відповідної фахової освіти та кваліфікації педагогічних працівників району згідно з рівнями, визначеними законодавством.

1.2. РМО створюється з числа вчителів, для яких робота в районі є основним місцем роботи або роботи за сумісництвом.

1.3. Метою діяльності МО є:

створення оптимальних умов для безперервного підвищення кваліфікації педагогічних кадрів в міжкурсовий період удосконалення методичної і професійної майстерності учителів, організація взаємовідвідування уроків, позакласних заходів для забезпечення сучасних вимог до навчання і виховання молоді, запровадження нових педагогічних технологій, інновацій, науково-дослідницької і проектної діяльності в навчально-виховний процес; якісна підготовка випускників до ЗНО, ДПА, послідовна, систематична робота з обдарованими учнями на досягнення високих результатів в предметних олімпіадах різних рівнів.

1.4. Керує МО голова, який обирається на два роки на загальних зборах МО педагогічних працівників, має відповідну фахову освіту, першу або вищу кваліфікаційну категорію, зі стажем роботи за фахом не менше п'яти років. Голова МО, обраний на два роки, працює на громадських засадах (оплата можлива за наявності коштів в межах фонду заробітної плати). Для забезпечення ведення документації МО обирається секретар.

1.5. МО створюється за наявності в районі 20 і більше вчителів одного або декількох споріднених предметів.

1.6. МО підпорядковується безпосередньо РМК і працює за планом, скоординованим з паном РМК.

1.7.​ Підрозділами МО є творчі групи вчителів,творчі лабораторії, майстер класи, педагогіч-ні студії, тощо.

2. Завдання та напрямки роботи

районного методичного об'єднання вчителів

2.1. До питань компетенції МО входять:

​ забезпечення навчально-виховної та методичної роботи на високому професійному рівні;

​ задоволення потреб учнівської молоді в інтелектуальному, культурному та духовному розвитку;

​ надання допомоги вчителям у розвитку та підвищенні професійної майстерності;

​  обговорення питань з методики викладання предмета, принципових питань навчальних програм Міністерства освіти і науки України та індивідуальних навчальних програм, затвердження календарно-тематичних планів;

​  розгляд питань організації, керівництва та контролю за якістю навчальної роботи учнів та вихованців;

​  забезпечення своєчасного вивчення нормативних документів;

​  виконання нормативних вимог щодо навчання та виховання учнів;

​ координація навчально-виховної діяльності вчителів та організації їхньої взаємодії в педагогічному процесі;

​  вивчення та впровадження в практику сучасних освітніх технологій навчання; форми і методи роботи на уроці та в позаурочний час;

​  огляди кабінетів, конкурси методичних знахідок серед педагогів РМО

​  організація системи моніторингових досліджень.

2.2. Головним завданням РМО є:

​ розробка, апробація та впровадження новітніх освітніх технологій і систем, перспективного педагогічного досвіду, поліпшення на цій основі організації науково-методичної роботи в районі;

​  організація діяльності наукового товариства учнів району, підготовка та проведення предметних олімпіад з базових дисциплін, конкурсів-захистів науково-дослідницьких робіт, турнірів юних науковців тощо;

​  проведення системи заходів, спрямованих на розвиток творчого потенціалу педагогів, вивчення, узагальнення та впровадження їхнього педагогічного досвіду, делегування кращих педагогів на конкурси професійної майстерності, навчально-методичної та науково-дослідної роботи.

3. Зміст і форми роботи районного методичного об’єднання вчителів

3.1. Робота вчителів у межах РМО організується на засадах гуманізації, демократизації, взаємоповаги, взаємодопомоги та взаємоконтролю.

3.2. Роботу РМО організує його голова (не менше 4- х засідань в рік).

3.3. На засідання виносяться питання нижче перерахованого змісту та інші:

3.3.1. Вивчення нормативних документів і методичних рекомендацій з освітніх питань.

3.3.2. Аналіз авторських програм і методик.

3.3.3. Ознайомлення з наслідками тематичних перевірок щодо рівня надання освітніх послуг з окремих предметів інваріантної і варіативної складової, стану виховної роботи в школах району.

3.3.4. Ознайомлення з аналізом стану ДПА у випускних класах, наслідками моніторингових досліджень.

3.3.5. Заслуховування творчих звітів учителів, які претендують на встановлення вищої категорії чи присвоєння звання «Старший учитель», «Учитель-методист».

3.4. Засідання МО проводяться в різних формах, які мають творчий характер

діяльності:

​ теоретичні семінари (доповіді, повідомлення);

​ семінари-практикуми, диспути-дискусії ( круглий стіл, форум, симпозіум);

​ ділові ігри;

​  обговорення новітніх методик, інноваційних досягнень;

​  проведення педагогічних читань, науково-практичних конференцій;

​ організація і проведення предметних олімпіад, конкурсів, оглядів, предметних тижнів, декад.

4. Обов'язки та права голови районного методичного об'єднання вчителів

4.1. Голова МО:

​ аналізує роботу кожного члена МО щодо організації навчально-виховного процесу з предметів, що є складовими МО;

​ організує вивчення стану викладання предмета, взаємодію вчителів МО та ведення ними шкільної документації;

​  організує взаємовідвідування уроків, позакласних заходів із предметів, що є складовими МО, та взаємодопомогу;

​  забезпечує організацію заходів, спрямованих на професійне зростання вчителів, зокрема молодих спеціалістів;

​  розподіляє методичні теми педагогічних працівників на поточний навчальний рік та організовує педагогічні читання на засіданнях МО;

​ визначає функціональні обов'язки та ступінь відповідальності членів РМО за їх виконання;

​  відповідає за ведення документації МО;

​  визначає та аналізує роботу МО, складає списки необхідної науково-методичної літератури, технічних засобів навчання;

​  створює банк даних педагогічних знахідок, досвіду, освітніх технологій, знайомить із ними членів МО;

​  створює аудіо- та відеотеку кращих освітянських доробок МО закладів освіти району;

​  спрямовує свою роботу на виявлення, апробацію та впровадження в практику закладів освіти району перспективного педагогічного досвіду, новинок навчально-методичної літератури, новітніх освітніх технологій та досягнень сучасної науки;

​  визначає вчителів для роботи з обдарованими дітьми в масштабі району, готує навчальні матеріали та проводить другий районний етап предметної олімпіади;

​  організовує роботу вчителів з підготовки команди учнів до участі в конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт МАН;

​  разом із методистом МК готує навчальні матеріали для проведення зрізів знань за річним робочим планом відділу освіти;

​  разом із методистом складає план проведення предметного тижня, декади тощо, призначає відповідальних та слідкує за його виконанням;- проводить засідання РМО не менше як чотири рази на рік згідно з планом;

​  складає план роботи на поточний навчальний рік, який узгоджує з членами МО. План роботи затверджує науково-методична рада МК;

​  звітує про роботу МО на засіданнях науково-методичної ради МК;

​  контролює виконання календарно-тематичних планів, навчальних програм разом з методистом, організує вивчення стану викладання предметів (якість, результативність), ведення шкільної документації вчителями.

4.2. Голова МО має право:

​  на відвідування та аналіз уроків, позакласних заходів з предмета, що є складовим МО;

​  звертатися за консультацією до працівників відділу освіти із проблем організації навчально-виховного процесу в закладах освіти, виконання трудової дисципліни вчителів, які є членами МО;

​  вносити пропозиції до відділу освіти щодо підвищення кваліфікаційної категорії членів МО;

​  рекомендувати вчителям різні форми підвищення кваліфікації;

​  виносити на розгляд МК питання щодо заохочення вчителів.

5. Обов'язки вчителів,

які входять до складу районного методичного об'єднання вчителів

5.1. Учителі, які входять до складу МО, повинні:

​  організувати свою навчально-виховну роботу з урахуванням основних завдань діяльності відділу освіти, науково-методичної проблеми району, МО;

​  організувати свою діяльність з питань удосконалення фахової майстерності;

​  планувати свою діяльність із урахуванням питань охорони здоров'я та життя дітей, заходів техніки безпеки;

​  організувати взаємодію з батьками та колегами щодо поліпшення навчально-виховного процесу та якості своєї праці;

​  звітувати про свої творчі здобутки у випадку встановлення вчителю вищої категорії чи присвоєнні звання «Старший учитель», «Учитель-методист».

6. Права вчителів,

які входять до складу районного методичного об'єднання вчителів

6.1. Учителі, які входять до складу МО, мають право:

​ звертатися до МК з проханням про відрядження на курси, семінари, тренінги з питань підвищення фахової майстерності;

​ вносити пропозиції щодо поліпшення організації навчально-виховного процесу в закладах освіти району;

​ вносити пропозиції щодо організації та змісту атестації вчителів;

​ звертатися за консультацією з питань організації навчальної діяльності та виховання учнів до методистів МК

7. Документація районного методичного об'єднання вчителів МО

розробляє та систематично веде свою документацію відповідно до переліку:

​ положення про МО;

​ аналіз роботи МО за рік, що минув;

​ план роботи на поточний рік;

​ протоколи засідань МО;

​ план атестації вчителів, проходження курсової перепідготовки, банк даних про вчителів: якісний та кількісний склад;

​ необхідна документація для організації діяльності МО (можна у формі таблиці);

​ методична база передового педагогічного досвіду вчителів, членів МО;

​ тематичне планування роботи вчителів, членів МО.

8. Керівництво діяльністю районного методичного об'єднання вчителів

Керівництво діяльністю МО здійснює МК.

 

 

 

 

docx
Додано
21 січня 2021
Переглядів
740
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку