План роботи середньої групи за програмою "Впевнений старт"

Про матеріал
План роботи під час карантину (13 квітня 2020-17 квітня 2020) вихователя (зміст роботи,час виконання). Передбачає дистанційну роботу з дітьми середнього дошкільного віку за програмою "Впевнений старт", за темою "Дорога", для забезпечення якісної дошкільної освіти.
Перегляд файлу

ПЛАН РОБОТИ СЕРЕДНЬОЇ «А» ГРУПИ ДНЗ № 16 «Буратіно»

у режимі дистанційної роботи

на час проведення карантинних заходів

Вихователь: Моногарова Ганна Вікторівна

Період:13.04.2020-17.04.2020

(за програмою «Впевнений старт)

ПОНЕДІЛОК 13.04.2020.

  1. 08:00 – 09:00 Патронаж дітей в телефонному режимі
  2. 09:00 – 09:30 Ранкова зарядка для дітей https://www.youtube.com/watch?v=c0_apcnVTKU
  3. 09:30 – 11:00  Тема дня: «Дорога в дитячий садок» комунікативна діяльність.

Мета:Вчити дітей розповідати з власного досвіду про дорогу до дитячого садочка.Уточнити уявлення дитини про види і призначення доріг:для пішоходів та для транспорту.Розвивати творчі мовленнєві вміння,придумувати нові епізоди.

Пограйте у гру з м’ячем «Я знаю назви транспорту» - кидайте м’яча,а дитина кидає вам його назад і називає вид транспорту.

Пограйте гру «Дорога до садочка» .Попросіть дитину розповісти про те,як вона дістається до садочка,спонукайте та допомагайте скласти розповідь за допомогою фраз : Я іду і бачу….,коли іду до садочка  я чую….у сонячний день я бачу…

Рольова гра «Дитина йде в садочок»,дайте можливість розгорнути гру в сім’ю,де є дитина яка має ходити до садочка.

  1. 11:00 – 11:30 Фізкульт-хвилинка   https://www.youtube.com/watch?v=2sMe1qOipDQ
  2. 11:30 – 12:00 Робота по книзі «Набір розвивальних завдань» №98
  3. 12:00 – 13:00 Поради батькам

 Сидячи вдома на карантині можна більше часу приділити дітям і навчити їх (та й себе) гарним звичкам. Заняття фізичними вправами – одна з них. Тим паче, на час карантину спортивні та фітнес-зали закриті, а діти не відвідують заняття фізкультури. 

Наприклад, такі зарядки – під музику та з піснями – є на каналі “З любов’ю до дітей”.   https://www.youtube.com/user/SonechkoProject

Насправді в Мережі можна знайти багато прикладів вправ для занять з дітьми. Є навіть веселі танцювальні вправи для дуже енергійних, як на англомовному ютуб-каналі «GoNoodle | Get Moving», та спокійніші на «Cosmic Kids Yoga». Головне – бажання. 

Руханки і фізкультхвилинки для дітей:

https://www.youtube.com/watch?v=7pGnVGCLSsk&list=PLElG6fwk_0UmWfbppU9Y_Qp8kOGDOvfDs

  1. 13:00 – 14:00 Робота з Інтернет ресурсом

ВІВТОРОК 14.04.2020.

  1. 08:00 – 09:00 Патронаж дітей в телефонному режимі
  2. 09:00 – 10:00 Робота за планом музичного керівника (Порошина С.О.)
  3. 10:00 – 10:25 Робота за планом фізичного керівника (Маріна І.О.)
  4. 10:30 – 12:00 Ранкове коло : пограти в мовленнєву гру «Назви перший звук у слові»,дорослий називає слово,а дитина виділяє перший звук.Пальчикова гімнастика https://youtu.be/O6LfWB3TOxY

Тема дня: « Весна на дорозі» художньо-естетична діяльність

Мета:Спонукати дітей  виражати свої думки і почуття від художніх творів під час бесіди ,організувати різноманітні види і форми художньо – естетичної діяльності,розвивати навички малювання графічними матеріалами.

Покажіть дитині картину Я.Романюк «Тюльпани» та обговоріть. Стор.29

Покажіть малюнок в альбомі (стор.31),попросіть упізнати та намалювати кольоровими олівцями.

На стор.30 запросіть дитину намалювати тюльпани і травичку незвичним способом  - залишаючи відбитки ложкою та паличкою,умоченими в гуашеві фарби.

  1. 12:00 – 13:00 Весела руханка для дітей https://www.youtube.com/watch?v=2ueKQpCGK-o
  2. Поради батькам : «Чим зайняти дитину та з користю?» (розвиток дрібної моторики)
  1. Перебрати крупу.
  2. Зібрати пазли або мозаїку.
  3. Грати в пальчикові ігри.
  4. Ліпити з тіста,пластиліну,глини.
  5. Грати в настільні ігри,шашки,нарди,лото.

Дивіться ютуб-канал «Цікава наука»

https://www.youtube.com/channel/UCMIVE71tHEUDkuw8tPxtzSQ/videos

  1. 13:00 – 14:00 Робота з Інтернет ресурсом

СЕРЕДА 15.04.2020.

  1. 08:00 – 09:00 Патронаж дітей в телефонному режимі
  2. 09:00 – 09:30 Ранкова зарядка для дітей https://www.youtube.com/watch?v=pcLMi59Pqhw
  3. 09:30 – 11:00  Тема дня: «Стежка,доріжка,шлях» ігрова діяльність.

Мета:Поглибити знання дітей про безпеку дорожнього руху.Розширити словник дітей словами «дорожній рух», «пішохід», «дорожні знаки»…Створити умови для самостійної гри дитини.

Запитайте у дітей,як пересікаються дороги машин та лороги для пішоходів?Яким чином відбувається ця «зустріч»?Як люди і машини розуміють хто кому уступає дорогу,хто рухається,а хто чекає?

Пограйте разом з дитиною у гру «Пішоходи і автомобілі»,під час якої побудьте в ролі перших і других і на практиці з’ясуйте,як поводяться учасники дорожнього руху.

Прочитайте дітям «Казка про прикру помилку»,та запитайте ,яких помилок можна уникнути,щоб зберегти своє життя під час дорожнього руху.За посиланням https://vstart.com.ua/pedagogam/t11s

Попрацюйте разом з дітьми над мапою подорожей.Вчіть дітей користуватися нескладною мапою для визначення та наслідування шляху.Користуйтеся словами «від», «до», «попереду», «через», «відстань».Визначте шлях та час здійснення,такі дії навчать ініціювати,планувати,здійснювати справжні подорожі у майбутньому.

  1. 11:00 – 11:30 Фізкульт-хвилинка 

https://www.youtube.com/watch?v=pdpbp7jVKvU 

  1. 11:30 – 12:00 Робота по книзі «Набір розвивальних завдань» №99
  2. Поради батькам : Влаштуйте «сімейні» 3D-тури музеями України

Музеї України просто неба

https://museums.authenticukraine.com.ua/ua/

Національний музей природознавства:

https://naturalhistory.si.edu/visit/virtual-tour.

  1. 13:00 – 14:00 Робота з Інтернет ресурсом

ЧЕТВЕР 16.04.2020.

  1. 08:00 – 09:00 Патронаж дітей в телефонному режимі
  2. 09:00 – 10:00 Робота за планом музичного керівника (Порошина С.О.)
  3. 10:00 – 10:25 Робота за планом фізичного керівника (Маріна І.О.)
  4. 10:30 – 12:00 Тема дня: «Раз!Два!Весела хода!» здоров’язберігальна,

рухова діяльність

Мета:Формувати у дітей інтерес і ціннісне ставлення до різних видів рухової діяльності.Мотивувати дітей систематично займатися спортом,танцями ,ранковою гімнастикою.Вдосконалювати навички вирізування ножицями окремих форм та наклеювання їх на основу.Формувати вміння підбирати та розміщувати на будинку вікна,двері,балкони,квітники.

Обговоріть картину Прістін Картер «Мексиканське місто».Що зображено?Які будинки?Хто живе?Чи є дороги на картині?

Заздалегіть підготуйте для виконання аплікації «Мій будиночок» матеріали,

(додаток в альбомі Г – 1 з альбому можете вирізати,ознайомитися з інструкцією на порталі https://vstart.com.ua/pedagogam/t11s#image-7 )

роздрукуйте та виріжте необхідну кількість деталей.Якщо не має можливості,намалюйте та виріжте або виріжте з газет або журналів.

Пограйте у гру – руханку «Хвалькуватий кіт»

Хвалився кіт,
Що він убрід
Дніпро перебреде.( ідуть по колу,рухи руками ,як пливе)
Та як пішов —
І не прийшов,
Нема кота ніде.(зупинитися,по черзі відводити руки в сторони,підняти плечі)
І ти ніколи не хвались,
Коли не можеш — не берись.(сварити пальчиком)

  1. 12:00 – 13:00 Проведіть дослід разом з дітьми за допомогою крокоміру :виміряйте кіл-ть кроків до різних об’єктів домівки.Заохочуйте дитину обирати об1єкти для вимірювання відстані між ними .Спробуйте робити з різною швидкістю.

Художники – дітям

Ніно Чакветадзе 

https://www.youtube.com/watch?v=EwEL-PogUhc  

Катерини Дуднік  

https://www.youtube.com/watch?v=PtraPPVax1E  

Наталія Дерев'янко  

https://www.youtube.com/watch?v=K6QM7wDkgWM&feature=emb_logo

 Вікторія Проців 

https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=V1fdhatx1a8&feature=emb_logo

Бурштинові барви Ramunas Naumavicius 

https://www.youtube.com/watch?v=hiligqr8n8c&feature=emb_logo 

  1. 13:00 – 14:00 Робота з Інтернет ресурсом

П’ЯТНИЦЯ 17.04.2020.

  1. 08:00 - 09:00 Патронаж дітей в телефонному режимі
  2. 09:00 – 09:30 Фізкультхвилинка https://www.youtube.com/watch?v=kNWwid8OAVM
  3. 09:30 – 11:30 Тема дня: «Три дороги – три шляхи» сюжетно – рольова гра за інтересами дітей.

Мета:Навчити грати в одну і ту саму гру,але з різними умовами і сюжетами.Розширити ігровий досвід дітей,навчати грати разом.Дати уявлення про способи подорожей по землі,по воді,у повітрі.Створити умови для вільної гри дітей.

Помрійте разом з дітьми ,як можна 3 способами подорожувати?По землі,на воді,у повітрі.За допомогою якого транспорту? Куди прямувати?

Перегляньте відеозаписи подорожей на авто,на кораблі,на літаку та обговоріть.

Визначіть ,що може знадобитися в дорозі,скільки і які речі необхідно брати.

Розпочніть перегляд мультсеріалу «Навколо світу за 80 днів» за посиланням

https://vstart.com.ua/pedagogam/t11s (відеозаписи,пункт 7) або перегляньте будь – яку серію шоу «Орел та решка» з подальшим обговоренням.

  1. 11:30 – 12:00 Робота по книзі «Набір розвивальних завдань» № 100
  2. 12:00 – 13:00 Самостійна ігрова діяльність :настільні ігри.
  3. Поради батькам Слухайте казки народів світу, озвучені відомими українцями

https://kazky.suspilne.media/list.php

До кожної казки цього проєкту є ілюстрації, які зробили Женя Гайдамака і Маша Фоя. Ці картинки можна завантажити та розмалювати разом з дитиною.

https://kazky.suspilne.media/rozmalyovky.php

  1. 13:00 – 14:00 Робота з Інтернет ресурсом

 

 

docx
Додав(-ла)
Моногарова Аня
Додано
29 квітня 2020
Переглядів
4072
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку