ПЛАН РОБОТИ СЕРЕДНЬОЇ «А» ГРУПИ ДНЗ № 16 «Буратіно»
у режимі дистанційної роботи
на час проведення карантинних заходів
Вихователь: Моногарова Ганна Вікторівна
Період:13.04.2020-17.04.2020
(за програмою «Впевнений старт)
ПОНЕДІЛОК 13.04.2020.
Мета:Вчити дітей розповідати з власного досвіду про дорогу до дитячого садочка.Уточнити уявлення дитини про види і призначення доріг:для пішоходів та для транспорту.Розвивати творчі мовленнєві вміння,придумувати нові епізоди.
Пограйте у гру з м’ячем «Я знаю назви транспорту» - кидайте м’яча,а дитина кидає вам його назад і називає вид транспорту.
Пограйте гру «Дорога до садочка» .Попросіть дитину розповісти про те,як вона дістається до садочка,спонукайте та допомагайте скласти розповідь за допомогою фраз : Я іду і бачу….,коли іду до садочка я чую….у сонячний день я бачу…
Рольова гра «Дитина йде в садочок»,дайте можливість розгорнути гру в сім’ю,де є дитина яка має ходити до садочка.
Сидячи вдома на карантині можна більше часу приділити дітям і навчити їх (та й себе) гарним звичкам. Заняття фізичними вправами – одна з них. Тим паче, на час карантину спортивні та фітнес-зали закриті, а діти не відвідують заняття фізкультури.
Наприклад, такі зарядки – під музику та з піснями – є на каналі “З любов’ю до дітей”. https://www.youtube.com/user/SonechkoProject
Насправді в Мережі можна знайти багато прикладів вправ для занять з дітьми. Є навіть веселі танцювальні вправи для дуже енергійних, як на англомовному ютуб-каналі «GoNoodle | Get Moving», та спокійніші на «Cosmic Kids Yoga». Головне – бажання.
Руханки і фізкультхвилинки для дітей:
https://www.youtube.com/watch?v=7pGnVGCLSsk&list=PLElG6fwk_0UmWfbppU9Y_Qp8kOGDOvfDs
ВІВТОРОК 14.04.2020.
Тема дня: « Весна на дорозі» художньо-естетична діяльність
Мета:Спонукати дітей виражати свої думки і почуття від художніх творів під час бесіди ,організувати різноманітні види і форми художньо – естетичної діяльності,розвивати навички малювання графічними матеріалами.
Покажіть дитині картину Я.Романюк «Тюльпани» та обговоріть. Стор.29
Покажіть малюнок в альбомі (стор.31),попросіть упізнати та намалювати кольоровими олівцями.
На стор.30 запросіть дитину намалювати тюльпани і травичку незвичним способом - залишаючи відбитки ложкою та паличкою,умоченими в гуашеві фарби.
Дивіться ютуб-канал «Цікава наука»
https://www.youtube.com/channel/UCMIVE71tHEUDkuw8tPxtzSQ/videos
СЕРЕДА 15.04.2020.
Мета:Поглибити знання дітей про безпеку дорожнього руху.Розширити словник дітей словами «дорожній рух», «пішохід», «дорожні знаки»…Створити умови для самостійної гри дитини.
Запитайте у дітей,як пересікаються дороги машин та лороги для пішоходів?Яким чином відбувається ця «зустріч»?Як люди і машини розуміють хто кому уступає дорогу,хто рухається,а хто чекає?
Пограйте разом з дитиною у гру «Пішоходи і автомобілі»,під час якої побудьте в ролі перших і других і на практиці з’ясуйте,як поводяться учасники дорожнього руху.
Прочитайте дітям «Казка про прикру помилку»,та запитайте ,яких помилок можна уникнути,щоб зберегти своє життя під час дорожнього руху.За посиланням https://vstart.com.ua/pedagogam/t11s
Попрацюйте разом з дітьми над мапою подорожей.Вчіть дітей користуватися нескладною мапою для визначення та наслідування шляху.Користуйтеся словами «від», «до», «попереду», «через», «відстань».Визначте шлях та час здійснення,такі дії навчать ініціювати,планувати,здійснювати справжні подорожі у майбутньому.
https://www.youtube.com/watch?v=pdpbp7jVKvU
Музеї України просто неба
https://museums.authenticukraine.com.ua/ua/
Національний музей природознавства:
https://naturalhistory.si.edu/visit/virtual-tour.
ЧЕТВЕР 16.04.2020.
рухова діяльність
Мета:Формувати у дітей інтерес і ціннісне ставлення до різних видів рухової діяльності.Мотивувати дітей систематично займатися спортом,танцями ,ранковою гімнастикою.Вдосконалювати навички вирізування ножицями окремих форм та наклеювання їх на основу.Формувати вміння підбирати та розміщувати на будинку вікна,двері,балкони,квітники.
Обговоріть картину Прістін Картер «Мексиканське місто».Що зображено?Які будинки?Хто живе?Чи є дороги на картині?
Заздалегіть підготуйте для виконання аплікації «Мій будиночок» матеріали,
(додаток в альбомі Г – 1 з альбому можете вирізати,ознайомитися з інструкцією на порталі https://vstart.com.ua/pedagogam/t11s#image-7 )
роздрукуйте та виріжте необхідну кількість деталей.Якщо не має можливості,намалюйте та виріжте або виріжте з газет або журналів.
Пограйте у гру – руханку «Хвалькуватий кіт»
Хвалився кіт,
Що він убрід
Дніпро перебреде.( ідуть по колу,рухи руками ,як пливе)
Та як пішов —
І не прийшов,
Нема кота ніде.(зупинитися,по черзі відводити руки в сторони,підняти плечі)
І ти ніколи не хвались,
Коли не можеш — не берись.(сварити пальчиком)
Художники – дітям
Ніно Чакветадзе
https://www.youtube.com/watch?v=EwEL-PogUhc
Катерини Дуднік
https://www.youtube.com/watch?v=PtraPPVax1E
Наталія Дерев'янко
https://www.youtube.com/watch?v=K6QM7wDkgWM&feature=emb_logo
Вікторія Проців
https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=V1fdhatx1a8&feature=emb_logo
Бурштинові барви Ramunas Naumavicius
https://www.youtube.com/watch?v=hiligqr8n8c&feature=emb_logo
П’ЯТНИЦЯ 17.04.2020.
Мета:Навчити грати в одну і ту саму гру,але з різними умовами і сюжетами.Розширити ігровий досвід дітей,навчати грати разом.Дати уявлення про способи подорожей по землі,по воді,у повітрі.Створити умови для вільної гри дітей.
Помрійте разом з дітьми ,як можна 3 способами подорожувати?По землі,на воді,у повітрі.За допомогою якого транспорту? Куди прямувати?
Перегляньте відеозаписи подорожей на авто,на кораблі,на літаку та обговоріть.
Визначіть ,що може знадобитися в дорозі,скільки і які речі необхідно брати.
Розпочніть перегляд мультсеріалу «Навколо світу за 80 днів» за посиланням
https://vstart.com.ua/pedagogam/t11s (відеозаписи,пункт 7) або перегляньте будь – яку серію шоу «Орел та решка» з подальшим обговоренням.
https://kazky.suspilne.media/list.php
До кожної казки цього проєкту є ілюстрації, які зробили Женя Гайдамака і Маша Фоя. Ці картинки можна завантажити та розмалювати разом з дитиною.
https://kazky.suspilne.media/rozmalyovky.php