План роботи середньої групи за програмою "Впевнений старт"

Про матеріал
План роботи під час карантину (21 квітня 2020-24 квітня 2020) вихователя (зміст роботи,час виконання). Передбачає дистанційну роботу з дітьми середнього дошкільного віку за програмою "Впевнений старт", за темою "Дорога", для забезпечення якісної дошкільної освіти.
Перегляд файлу

ПЛАН РОБОТИ СЕРЕДНЬОЇ «А» ГРУПИ ДНЗ № 16 «Буратіно»

у режимі дистанційної роботи

на час проведення карантинних заходів

Вихователь: Моногарова Ганна Вікторівна

Період:21.04.2020-24.04.2020

(за програмою «Впевнений старт)

ВІВТОРОК 21.04.2020.

  1. 08:00 – 09:00 Патронаж дітей в телефонному режимі
  2. 09:00 – 10:00 Робота за планом музичного керівника (Порошина С.О.)
  3. 10:00 – 10:25 Робота за планом фізичного керівника (Маріна І.О.)
  4. 10:30 – 12:00 Ранкове коло : пограти в мовленнєву гру «Назви останній звук у слові»,дорослий називає слово,а дитина виділяє останній звук. Пальчикова гімнастика https://www.youtube.com/watch?v=vklBGntye5s

Тема дня: «Автомобільний рух» пізнавально –дослідницька діяльність.

Мета:Формувати конструктивні навички,створювати дороги різних видів транспорту.Розвивати навички згинання частин паперової заготівки для утворення нової форми.Формувати вміння складати форму тунелю,місточка,розташовувати їх у напрямку руху транспорту та правильно приклеювати на основу.Активізувати життєвий досвід дітей.

Розкажіть дитині казку «Про машинку Кідді» та обговоріть. https://vstart.com.ua/pedagogam/t11s

Покажіть дитині картину А.Най «Місто в гавані» та обговоріть (стор.34 в альбомі).

Запропонуйте розглянути види транспорту в альбомі (стор.32),назвати їх та намалювати їм дороги відповідно ширини(кольорові олівці).Також виготовить автостраду для гри ,тунель та місток(намалювати та вирізати з паперу).Покажіть дітям,як зігнути деталі,прикласти до сторінки-основи та приклеїти.Після цього діти зможуть розгорнути гру та створеній власноруч транспортній ров’язці-виконувати роль водіїв та пішоходів.

  1. 12:00–13:00Весела руханка для дітей https://www.youtube.com/watch?v=2ueKQpCGK-o
  2. Поради батькам: «Про насильство в родині» https://vseosvita.ua/library/pro-nasilstvo-v-rodini-3413.html

Розвиваючі ігри для дітей по скайпу

https://www.youtube.com/watch?v=IY5zHX-mijc

  1. 13:00 – 14:00 Робота з Інтернет ресурсом

СЕРЕДА 22.04.2020.

  1. 08:00 – 09:00 Патронаж дітей в телефонному режимі
  2. 09:00 – 09:30 Ранкова зарядка для дітей https://www.youtube.com/watch?v=FX0dx1LLJ4A
  3. 09:30 – 11:00  Тема дня: «Пасажирський транспорт» ігрова діяльність.

 Мета:Розширювати уявлення та знання про види транспорту, зокрема водний. Навчати класифікувати транспорт за видами у відповідності до зовнішніх ознак. Ознайомити з поняттям «універсальний транспорт». Розширювати ігровий досвідд дітей.

Покажіть дитині картину «Транспорт» і зверніть увагу дітини на різні види транспорту. З’ясуйте разом з дитиною походження слів назв транспорту : наземний (рухається по землі) і т.д.

Дитина може озвучити назви знайомого виду транспорту та надати коротку характеристику у межах свого досвіду.

Запитайте у дитини,як можна дізнатися, який пасажирський чи вантажний транспорт перед ними? Нехай дитина називає власні версії види транспорту. Запитайте: Чи може бути вантажний велосипед? Чи може бути пасажирська вантажна машина? Разом зробіть висновки, що деякі види транспорту можуть бути універсальними.

  1. 11:00 – 11:30 Фізкульт-хвилинка 

https://www.youtube.com/watch?v=pdpbp7jVKvU 

  1. 11:30 – 12:00 Робота по книзі «Набір розвивальних завдань» № 102

12:00 – 13:00 Поради батькам: «Family Простір»: Чим зайняти малечу вдома? Цікаві ігри та розваги для дитини

https://www.youtube.com/watch?v=HpUaC5TDR5I

  1. 13:00 – 14:00 Робота з Інтернет ресурсом

 

ЧЕТВЕР 23.04.2020.

  1. 08:00 – 09:00 Патронаж дітей в телефонному режимі
  2. 09:00 – 10:00 Робота за планом музичного керівника (Порошина С.О.)
  3. 10:00 – 10:25 Робота за планом фізичного керівника (Маріна І.О.)
  4. 10:30 – 12:00 Тема дня: «Стережись автомобіля» здоров’язберігальна,

рухова діяльність.

Мета: закріплювати,уточнювати уявлення дітей про транспорт та правила дорожнього руху,безпечної поведінки пішоходів на вулиці.Ознайомити з дорожніми знаками та їх роллю в безпеці руху.

Перегляньте з дитиною з циклу «Уроки тітоньки Сови» 4 серія(про дороги та дорожні знаки).Зверніться до досвіду дітей та обговоріть,які дороги є в нашому місті. https://www.youtube.com/watch?v=bXzxrSoK2Dc

Познайомте дітей із знаками дорожнього руху «Пішохідний перехід (наземний, підземний), «Стоп», «Велодоріжка».Поясніть їх значення.

Почитайте дітям оповідання М.Носова «Як Незнайко катався на газованому автомобілі». https://казка.укр/neznajko5.html

  1. 12:00 – 13:00 Перегляньте разом з дитиною мультфільм «Правила дорожнього руху для дітей https://www.youtube.com/watch?v=KV-kSvIaYRk

     Вчимо скоромовки

https://www.moirebenok.ua/materialy-na-ukrainskom-yazyke/rozvivayemo-diktsiyu-45-skoromovok-dlya-ditej-vid-2-rokiv/

  1. 13:00 – 14:00 Робота з Інтернет ресурсом

П’ЯТНИЦЯ 24.04.2020.

  1. 08:00 - 09:00 Патронаж дітей в телефонному режимі
  2. 09:00 – 09:30 Фізкультхвилинка https://www.youtube.com/watch?v=FYl2hN6X7QM
  3. 09:30 – 11:30 Тема дня: «Приїхали» сюжетно-рольова діяльністью.

Мета:Навчати та вправляти дітей у вигадуванні історій. Вправляти розігрувати рольові діалоги.

Пограйте разом з дітьми в гру «Пригоди ведмедика на дорозі».Ведмежатко буде мандрувати. Куди і як дитина придумує за допомогою дієслів (потрапив,побачив,опинився,зустрівся,чекав,поспішав та ін.)

Продовжіть перегляд мультсеріалу «Навколо Світу за 80 днів».

  1. 11:30 – 12:00 Робота по книзі «Набір розвивальних завдань» № 103
  2. 12:00 – 13:00 Самостійна ігрова діяльність :настільні ігри.
  3. Програма «Недільний сніданок» пропонує майстер-класи для дітей і батьків: малюємо долонями. Повний випуск програми дивіться за посиланням: https://youtu.be/wDIWTgsBJes
  4. 13:00 – 14:00 Робота з Інтернет ресурсом

 

docx
Додав(-ла)
Моногарова Аня
Додано
29 квітня 2020
Переглядів
1346
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку