ПЛАН РОБОТИ ШКІЛЬНОГО МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОГО ЦИКЛУ

Про матеріал

ПЛАН РОБОТИ ШКІЛЬНОГО МЕТОДИЧНОГО ОБ'ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОГО ЦИКЛУ

ВСТУП

Діяльність вчителів природничо-математичного циклу спрямована на реалізацію державної політики в системі освіти, основних положень Національної доктрини розвитку освіти України у XXI столітті, законів України "Про освіту", "Про загальну середню освіту", інструктивно-методичних рекомендацій Міністерства освіти і науки України щодо вивчення предметів природничо- математичного циклу, виконання державних програм викладання предметів природничо-математичного циклу, створення належних сучасних умов для навчання і виховання учнів, підвищення професійної майстерності педагогічних працівників, ефективне використання інтелектуального потенціалу учасників навчально-виховного процесу.

Методична робота в МО – це цілісна, заснована на досягненнях науки, передового педагогічного досвіду та на конкретному аналізі навчально-виховного процесу система взаємопов'язаних мір, дій і заходів. Вона спрямована на всебічне підвищення кваліфікації і професійної майстерності кожного вчителя, на розвиток творчого потенціалу педагогічного колективу МО в цілому, а в кінцевому результаті на вдосконалення навчально-виховного процесу, досягнення оптимального рівня освіти, виховання і розвиток конкретних учнів.

МО ставить перед собою слідуючи завдання:

вдосконалення роботи з учнями шляхом використання інноваційних технологій, співпраціучня та вчителя;

активізація творчого потенціалу вчителів;

розвиток пізнавальних здібностей учнів;

робота з обдарованими дітьми;

формування в учнів навичок самоосвіти, творчості і пошуку.

Методична робота в МО спрямована на всебічне підвищення кваліфікації і професійної майстерності кожного вчителя, на розвиток творчого потенціалу педагогічного колективу МО в цілому, а в кінцевому результаті на вдосконалення навчально-виховного процесу, досягнення оптимального рівня освіти, виховання і розвиток конкретних учнів.


Перегляд файлу

                                                      

 Погоджено на засіданні МО

 протокол № _

__ від _____________ р.                                                                          Затверджую

                                                                                       Директор школи                      

 

 

 

 

 

 

ПЛАН РОБОТИ

ШКІЛЬНОГО МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОГО ЦИКЛУ

на 20----/20----н.р.

 

 

 

 

 

                                                                                                                                             

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                           Керівник МО:

 

 

 

 

 

ВСТУП

Діяльність вчителів природничо-математичного циклу спрямована на реалізацію державної політики в системі освіти, основних положень Національної доктрини розвитку освіти України у XXI столітті, законів України "Про освіту", "Про загальну середню освіту", інструктивно-методичних рекомендацій Міністерства освіти і науки України щодо вивчення предметів природничо- математичного циклу, виконання державних програм викладання предметів природничо-математичного циклу, створення належних сучасних умов для навчання і виховання учнів, підвищення професійної майстерності педагогічних працівників, ефективне використання інтелектуального потенціалу учасників навчально-виховного процесу.

Методична робота в МО – це цілісна, заснована на досягненнях науки, передового педагогічного досвіду та на конкретному аналізі навчально-виховного процесу система взаємопов’язаних мір, дій і заходів. Вона спрямована на всебічне підвищення кваліфікації і професійної майстерності кожного вчителя, на розвиток творчого потенціалу педагогічного колективу МО в цілому, а в кінцевому результаті на вдосконалення навчально-виховного процесу, досягнення оптимального рівня освіти, виховання і розвиток конкретних учнів.

МО ставить перед собою слідуючи завдання:

  •            вдосконалення роботи з учнями шляхом використання інноваційних технологій, співпраці  учня та вчителя;
  •            активізація творчого потенціалу вчителів;
  •            розвиток пізнавальних здібностей учнів;
  •            робота з обдарованими дітьми;
  •            формування в учнів навичок самоосвіти, творчості і пошуку.

     Методична робота в МО спрямована на всебічне підвищення кваліфікації і професійної майстерності кожного вчителя, на розвиток творчого потенціалу педагогічного колективу МО в цілому, а в кінцевому результаті на вдосконалення навчально-виховного процесу, досягнення оптимального рівня освіти, виховання і розвиток конкретних учнів.

 

 ПРОБЛЕМА РМК (20   -20    р.р.):

    «ТВОРЧА СПІВПРАЦЯ УЧИТЕЛЯ  ТА УЧНЯ  - НЕВІД’ЄМНА СКЛАДОВА СУЧАСНОГО НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ»

ШКОЛА ПРАЦЮЄ НАД НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЮ ПРОБЛЕМОЮ:

     «ОСОБИСТІСНО СПРЯМОВАНИЙ РОЗВИТОК ШКОЛЯРІВ ШЛЯХОМ ТВОРЧОЇ СПІВПРАЦІ ПЕДАГОГІВ ТА УЧНІВ»

 ПРОБЛЕМА, НАД ЯКОЮ ПРАЦЮЄ МЕТОДОБ’ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ:

      «ТВОРЧА САМОРЕАЛІЗАЦІЯ ОСОБИСТОСТІ В ПРОЦЕСІ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ ПІД КЕРІВНИЦТВОМ УЧИТЕЛЯ»

 ЗАВДАННЯ МО:

Основні завдання МО на 20   /20    навчальний рік.

1. Підвищувати професійну кваліфікацію вчителів МО, використовуючи навчальні семінари, курси підвищення кваліфікації, круглі столи.

2. Вдосконалювати якість викладання предметів природничо-математичгого циклу шляхом впровадження ІКТ.

3. Розвивати пізнавальні інтереси, творчі та інтелектуальні здібності, практичні навички учнів.

4. Поглиблювати знання з предметів, використовуючи курси за вибором,  факультативи.

5. Системно вивчати і оволодівати сучасними методами інноваційних технологій в науково-дослідницькій і проектній діяльності.

Мета методоб’єднанння вчителів природничо-математичних наук:

  • забезпечення безперервного удосконалення якості викладання, підвищення рівня проведення уроків;
  • впровадження інноваційних технологій навчання, використання найбільш доцільних форм і методів навчання;
  • розвиток творчих здібностей учнів для успішного оволодіння іншими освітніми галузями знань і забезпечення неперервної освіти;
  • створення оптимальних умов для розвитку та самореалізації учнів;
  • інтелектуальний розвиток учнів, виховання позитивних рис характеру.
     

І. СКЛАД ЧЛЕНІВ МЕТОДОБ’ЄДНАННЯ

п/п

 

ПІБ учителя

 

Освіта

 

Фах

 

Посада

Кваліфі-

каційна категорія

 

Стаж

 

Класи

Рік остан. атестації

Дата проход.

курсів

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ. ПІДВИЩЕННЯ ФАХОВОГО І МЕТОДИЧНОГО РІВНЯ ЧЛЕНІВ МЕТОДОБ’ЄДНАННЯ

 

п/п

ПІБ

Тема (проблема)

Термін

1

 

 

 

2

 

 

 

3

 

 

 

4

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ. ТЕМАТИКА ЗАСІДАНЬ

п/п

Зміст роботи (тема уроку, практичного заняття…)

Дата

виконання

Хто виконує

Примітки

Засідання № 1

Тема: ”Нормативно-правове забезпечення викладання природничо-математичних наук

у 20    /20     н.р.”

1

Аналіз роботи методичного об’єднання вчителів природничо-математичного  циклу за 20   /20 навчальний рік

 

 

Серпень

(ІV тиждень)

 

 

 

 

2

Обговорення і затвердження плану роботи методичного об’єднання на 20   /20    н. р.

 

 

3

Методичні поради. Програмно-методичне забезпечення навчально-виховного процесу з природничо- математичних дисциплі за новими програмами. Методичні рекомендації  щодо організації навчально-виховного процесу природничо-математичних дисциплін у 20    / 20 н.р.

 

 

4

Обмін досвідом. Організація та проведення І етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін.

 

 

5

Діагностування вчителів.

 

 

 

 

Робота в період між засіданнями:
1. Організація роботи з обдарованими учнями. Участь учнів в конкурсах.

2. Проведення предметних тижнів (за окремим планом).

3. Підготувати учнів до участі в І та ІІ етапах Всеукраїнських учнівських олімпіад з дисциплін.

Засідання № 2

Тема:” Ефективність роботи вчителів природничо-математичного циклу для забезпечення якості освіти”.

 

1

Калейдоскоп  ідей. Використання міжпредметних зв’язків під час вивчення

 

 

Грудень

 (ІІІ тиждень)

 

 

 

2

Моніторинг результативності навчання учнів за І семестр. Результати проведення предметних олімпіад.

 

 

3

 Педагогічний діалог.  Використання методу проектів у навчанні.

 

 

4

Майстер-клас із застосуванням інноваційних технологій.

 

 

5

Перегляд новинок репозитарію «Відкриті уроки».

 

 

 

 

Робота в період між засіданнями:

1. Робота з обдарованими дітьми. Участь учнів в конкурсах, МАН.

3. Знайомство з новинками фахової літератури

4.Участь в педагогічних конкурсах.

 

Засідання № 3

Тема: ”Професійна компетентність вчителя як необхідна умова ефективного процесу навчання”

1

Марафон ідей. Педагогічна компетентність сучасного педагога.

 

 

Лютий

  (ІІІ тиждень)

 

 

 

2

Творча дискусія. Вернісаж педагогічних сюжетів

 

 

3

Обговорення результатів І, ІІ етапу Всеукраїнських олімпіад з природничих дисциплін.

 

 

4

Засідання «Від уроку до наукової роботи».

 

 

5

Огляд новинок методичної та науково – популярної літератури.

 

 

 

 

Робота в період між засіданнями:

  1. Участь учнів у конкурсах «Колосок, «Кенгуру», «Левеня».
  2. Організувати повторення навчального матеріалу до державної підсумкової атестації
  3. Взаємовідвідування уроків.

Засідання № 4

Тема: «Обмін думками. Прийоми конструювання сучасного уроку ”

1

 Вернісаж педагогічних сюжетів. Креативність та її прояви при вивченні предметів природничо-математичного циклу

 

 

Квітень   (ІІІ

тиждень)

 

 

 

2

Педагогічна скарбниця. Звіт вчителів про самоосвітню діяльність, стан виконання програмового матеріалу, результативність педагогічної діяльності.

 

 

3

Огляд  нормативно-правових документів щодо порядку закінчення  20    /20     навчального року, проведення ДПА.  Затвердження матеріалів ДПА з предметів.

 

 

4

Підведення підсумків роботи МО у 20    /20    н.р. Визначення завдань МО на 20    /20 н.р.

 

 

5

Презентація педагогічних новинок.

 

 

 

 

 

 

 

ІV. ВИВЧЕННЯ ТА ПОШИРЕННЯ ПЕРСПЕКТИВНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСВІДУ

№ з/п

Заходи

Термін

Відмітка про виконання

1.

Виявити ефективний педагогічний досвід учителів на основі:

  • аналізу рейтингів навчальних досягнень учнів;
  • відвідування уроків;
  • анкетування батьків.

Грудень-січень

 

2.

Провести опитування вчителів щодо їх нахилу до інноваційної діяльності

Листопад

 

3.

Створити комп’ютерний банк ідей передового перспективного досвіду

Квітень

 

4.

Залучити учителів школи до співробітництва з видавництвами

Протягом року

 

5.

Вивчити та узагальнити систему роботи вчителя біології 

 

Протягом року

 

6.

У процесі взаємовідвідування уроків вивчати та впроваджувати в практику елементи перспективного досвіду

Протягом року

 

7.

Продовжити роботу педагогічної майстерні

Протягом року

 

8.

Брати активну участь у роботі районного методичного об’єднання вчителів природничо-математичного напряму

Протягом року

 

 

 

 

 

 

 

 

V. ВИВЧЕННЯ РІВНЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ

Зміст роботи

Дата виконання

ПІБ учителя

1

Застосовувати різні види контролю: поточний, періодичний, тематичний, підсумковий.

Протягом року

 

2

Виконувати різні форми перевірки навчальної діяльно-пізнавальної діяльності учнів

Протягом року

 

3

Провести контрольні зрізи знань з предметів (семестрові).

Грудень, травень

 

4

Аналіз результатів контрольних робіт. Вироблення рекомендацій для усунення недоліків.

Грудень, травень

 

5

Аналіз рівня знань, умінь,  навичок та успішності учнів.

В кінці семестру

 

 

 

 

 

VІ. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ

Зміст роботи

Дата

Хто виконує

1

Розробити індивідуальний план роботи з обдарованими дітьми.

Вересень

 

2

Робота вчителів-предметників з обдарованими учнями з підготовки до олімпіад

Жовтень Листопад

 

4

Залучити дітей до участі у проведенні предметних тижнів.

Жовтень

 

5

Участь у Міжнародному природничому конкурсі “Колосок”,Кенгуру», «Левеня».

Листопад

Квітень

 

6

Планування роботи факультативів, гуртків

Вересень

 

7

Залучати обдарованих дітей до роботи еколого-натуралістичного гуртка.

Протягом року

 

8

Залучати учнів до активної участі у підготовці і проведенні предметних тижнів.

В дні проведення

 

9

Забезпечити участь учнів у конкурсах, турнірах, змаганнях.

Протягом року

 

10

Розробка завдань для розвитку творчих здібностей учнів (по предметах)

Протягом року

 

11

Обговорення питання «Шляхи виявлення обдарованих учнів»

Лютий

 

12

Організувати позакласну  роботу з обдарованими дітьми

Протягом року

 

13

Організація виставок робіт творчо обдарованих учнів

Березень

 

14

Використовувати у навчанні інтерактивні методи та новітні технології.

Протягом року

 

 

VІІ. ОРГАНІЗАЦІЯ ПОЗАКЛАСНОЇ РОБОТИ

№ п/п

Зміст роботи

Дата виконання

Хто виконує

1

Провести предметні  тижні

 

Жовтень, лютий,

квітень

 

2

Організувати роботу еколого-натуралістичного гуртка.

Протягом року

 

4

Випускати предметні газети.

Раз в місяць

 

5

Провести шкільні олімпіади.

Листопад

 

6

Взяти участь у районних олімпіадах

Грудень

 

7

Дослідницька робота учнів з біології та екології.

Протягом року

 

8

Участь учнів в конкурсах.

Протягом року

 

9

Участь учнів у Міжнародному природничому конкурсі « Колосок», «Левеня», «Кенгуру».

Листопад,

 квітень

 

10

Прийняти активну участь у акціях охорони довкілля.

Вересень-жовтень,  квітень

 

11

 Організувати учнів на проведення конкурсу-виступу екологічних бригад.

Березень-квітень

 

12

Організувати участь в конкурсах і акціях.

Протягом року

 

13

Робота еколого-натуралістичного гуртка:

«Юний еколог»

Протягом року

 

14

Участь  в конкурсі: «Новорічна композиція», «Збережи ялинку», «Годівничка», «День зустрічі птахів»

Березень

 

15

Участь учнів у Міжнародному природничому конкурсі « Колосок»

Листопад,

 квітень

 

16

Участь учнів у Міжнародному конкурсі «Кунгуру», «Левеня».

В час проведення

 

17

Участь  в екологічних конкурсах

В час проведення

 

 

 

 

 

 

ГРАФІК ПРОВЕДЕННЯ ВІДКРИТИХ УРОКІВ

 ТА ПОЗАКЛАСНИХ ЗАХОДІВ

№ з/п

Тема уроку та позакласного заходу

П.І.Б.

вчителя

Дата і мета

1

 

 

 

2

 

 

 

 

3

 

 

 

 

doc
Додано
26 липня 2018
Переглядів
2489
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку